Директор школи -
Шлапак Галина Миколаївна

/Files/images/direktor/001-GSM_1751.jpg



Вчитель математики і фізики, вчитель-методист, вчитель вищої кваліфікаційної категорії,
нагороджена нагрудними знаками МОН України
(«Відмінник освіти України», «Василь Сухомлинський», «Софія Русова»), Грамотою Верховної Ради України "За заслуги перед Українським народом",
лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2014" в номінації "Директор року", депутат Черняхівської районної ради, член виконкому Черняхівської селищної ради.



2020

ВИШИВАНКА, МОЯ ВИШИВАНКА!!!

/Files/photogallery/1748/DSC_0057.JPG Сьогодні цей український оберіг шанований і знаний у всьому світі! Українська вишиванка стала одним із наших національних символів. Ми залюбки одягаємо вишиванки у святкові і урочисті моменти нашого життя, а День вишиванки у нас набуває все більшого розмаху і популярності.

Нажаль у цьому році, у зв'язку із карантином, велика і дружна родина Черняхівської школи не змогла зібратися разом на вже традиційну для нас Вишиванкову ходу, яку доречі ми першими започаткували у селищі. Не змогли ми, як зазвичай у цей день, запросити до школи і шанованих гостей. Розуміємо, що причина цьому надсерйозна.

Але як завжди у нашій школі, до Дня вишиванки і в цьому році теж готувалися серйозно та піднесено, хоч і святкуємо трохи незвично.Нам надзвичайно приємно, що наші цьогорічні задумки по підготовці до свята, активно підтримали батьки учнів, за що ми їм щиро дякуємо.

А улюблений всіма нами канал шкільних новин ,,12 з плюсом" атмосферу свята відтворив для нас сповна!!Молодці, телепередача - супер!!!

Ці фото-вже наша шкільна вишиванкова історія, в яку неодмінно буде вписано ще багато нових і яскравих сторінок!!!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

МОЯ УПРАВЛІНСЬКА КОМАНДА!!!

/Files/images/zastupniki/94259582_742881739582704_1400127976644804608_n.jpg Від злагодженої і професійної роботи саме цих людей у великій мірі і залежить успіх організації нашого освітнього процесу у непростих умовах тривалого карантину. Саме їм сьогодні найваще, адже доводиться власним прикладом мотивувати до постійного опанування дистанційними технологіями навчання наших вчителів. Вони чітко і професійно координують діяльність педагогів, підтримують зворотній зв'язок із учнями і їх батьками, забезпечують необхідний інформаційний та медіа супровід роботи школи у екстремальних умовах. Часто беруть на себе і серйозну відповідальність за доручену справу. Я особисто впевнена, що разом з ними нам посильно зробити все для того, щоб навчальний рік Черняхівська школа завершила успішно, які б виклики перед нами не ставив час!

Шановні мої колеги, я дякую кожній із вас за розуміння і підтримку,віру і оптимізм!!!

Як керівник, щаслива що маю таку класну, креативну та дуже надійну КОМАНДУ!!! Знаю, що все у нас з вами неодмінно буде добре!!!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

ШАНОВНІ БАТЬКИ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НАШОЇ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ ШКОЛИ!!!

/Files/images/mayb_pershokl/92098453_732105697326975_7447461918190600192_n.jpg Не хвилюйтеся, всі організаційні питання щодо остаточного зарахування Ваших дітей до першого класу, будуть спільно з Вами оперативно вирішені після завершення карантину!Головне для Вас і для школи в ці дні, щоб наші майбутні школярики були здоровими!

Шановні батьки,більше у вільний час спілкуйтеся зі своїми дітьми на шкільну тематику,активно разом з ними у пізнавальному плані використовуйте Інтернет- можливості,читайте цікаві книги!

Будьте здоровими, неухильно дотримуйтеся правил карантину, бережіть себе та свої родини. Все у нас буде добре і ми незабаром всі неодмінно зустрінемося у нашій школі!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

ДОРОГА ШКІЛЬНА РОДИНО!!!

/Files/images/ogoloshennya/УВАГА-ОГОЛОШЕННЯ.png Незважаючи на карантин, структура 2019-2020 навчального року у нашій Черняхівській школі залишається незмінною! Весняні канікули,які заплановані з 23 по 29 березня, будуть проведені!

Наші учні сьогодні йдуть на тижневі канікули,а вчителі отримують додатковий час для самоосвіти. Протягом канікул нові домашні завдання для наших учнів надсилатися не будуть.За бажанням вихованців та їх батьків наші педагоги готові і надалі надавати індивідуальні консультації по виконанню раніше запропонованих завдань.

Рекомендуємо учням використати час канікул раціонально! Радимо їм в ці дні познайомитися з новими дитячими пізнавальними Інтернет-каналами,прочитати цікаві книги,спробувати свої сили у онлайн-конкурсах і турнірах!Шановні батьки,постійно слідкуйте за оновленням інформації на офіційному сайті школи та наших сторінках у соціальних мережах.

ЗМІСТОВНИХ І БЕЗПЕЧНИХ КАНІКУЛ ВСІМ НАМ!!!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

ШАНОВНІ БАТЬКИ УЧНІВ НАШОЇ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ ШКОЛИ!!!

/Files/images/batki/dlya_vas_batki-kopija.jpg Організація освітнього процесу в умовах карантину - виклик,з яким можемо справитися тільки спільно з усіма вами!

Дистанційні технології навчання ваших дітей потребують і ваших постійних батьківських контролю,мотивації,сприяння та підтримки. Наша професійна педагогічна команда готова в цей непростий час надати для цього необхідну допомогу кожному із вас.

Активніше спілкуйтеся зі своїми класними керівниками та вчителями-предметниками в телефонному режимі і за допомогою класних Інтернет-спільнот в соціальних мережах.Постійно слідкуйте за оновленням інформації на офіційних електронних ресурсів нашої Черняхівської школи.

Не панікуйте, а обмежте перебування своїх дітей поза вашим будинком!Не хвилюйтеся,спільно з вами ми все пропущене обов'язково наздоженемо і освітня програма школи буде виконана в повному обсязі!!!

Здоров'я всім нам і витримки,нехай ця вірусна біда обійде кожного із нас і нашу велику та дружну шкільну родину!!!

2019

Директори шкіл Житомирщини готові ще активніше впроваджувати Концепцію "Нова українська школа"!!!

Це переконливо довела підготовка нашої першої групи тренерів за програмою відповідно до цієї Концепції, для підвищення управлінської кваліфікації директорів, заступників директорів навчальних закладів області, що успішно завершилася у Житомирському ОІППО.

Мені надзвичайно приємно, що я теж мала унікальну нагоду представляти в цій цікавій і яскравій групі нашу Черняхівську школу-опорний навчальний заклад району. Професійна робота наших фахових тренерів-викладачів О.В.Пастовенського, А.Ф.Шегеди, Б.М. Ренькас, А.П.Печенюк сприяла плідній, змістовній та продуктивній роботі впродовж всіх днів навчання.

Ми відчували постійну увагу і надійну підтримку директора інституту І.І.Смагіна, який і сам є активним учасником інноваційних змін у системі освіти нашої держави.

Активна командна робота, обмін напрацьованим досвідом з колегами-директорами кращих шкіл області, нові знайомства і партнерські зв'язки збагатили кожного із нас. Будемо і надалі, тепер вже з нашими колегами в районах та місцевих територіальних громадах, продовжувати активно працювати на перспективу!!!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

Черняхівська школа-опорний навчальний заклад району завжди радо зустрічає гостей

Приємно,що представницьку делегацію педагогічних працівників Новогуйвинської гімназії Житомирського району,під керівництвом заступника директора гімназії із науково-методичної роботи,кандидата фізико-математичних наук Валентини Слінчук також зацікавила система роботи по створенню якісного освітнього простору нашої Черняхівської школи.

Наше професійне спілкування було цікавим, змістовним і беззаперечно, що взаємно корисним.Фахове відвідування уроків, майстер-класи,обмін напрацьованим досвідом роботи, нові цікаві знайомства і налагодження партнерських зв'язків, вітання гостям від учнів нашої школи зробили цю зустріч яскравою і надзвичайно для всіх перспективною.

Ми щиро дякуємо нашим колегам за чудове спілкування і бажаємо подальших педагогічних успіхів!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

Оптимізація управлінської діяльності у нашій Черняхівській школі-важливий напрям формування якісного освітнього простору опорного навчального закладу району.

Саме тому, разом із заступниками директора з навчально - виховної роботи,ми активно включилися в реалізацію нового і дуже важливого українсько-австрійського проекту ,,Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості освіти в школах України".

Регіональний етап цього надзвичайно актуального і перспективного проекту проходив у Житомирському ОІППО.За активної участі управлінських команд шкіл-учасниць під керівництвом Олександра Вікторовича Пастовенського, спільно опрацювали перший модуль проекту,,Опорний заклад загальної середньої освіти як освітня система". Було цікаво і дуже повчально!

Набуті знання неодмінно впровадимо в практику нашої роботи та із нетерпінням чекатимемо продовження чудового проекту!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

Партнерство школи і місцевої громади - невід'ємний
компонент формування якісного освітнього простору
сучасного навчального закладу

/Files/images/uchen/teory.jpg Керівнику школи постійно доводиться розв'язувати складні завдання, що мають непересічне значення для соціального спокою та благополуччя місцевої громади, споживачів наших освітніх послуг.

Партнерство – найефективніша форма відносин між школою і громадою.

Партнерство, з моєї точки зору, - це можливість для школи:

поліпшити імідж;
залучити додаткові людські та матеріальні ресурси для підтримки, сформувати взаєморозуміння і довіру;
ефективно презентувати шкільні інтереси в органах державної влади;
відстояти шкільні інтереси чи захистити певні позиції;
здійснити необхідний вплив на громадську думку з тих чи інших питань, важливих для школи;
знайти спільне розв'язання тих чи інших проблем.

Саме формування партнерства, рівноправної співпраці між школою і громадськістю – ключовий напрям в діяльності керівника школи.

Останнім часом, з моєї точки зору, спостерігається певне нівелювання статусу школи. Більшість негативних змін відбулося через зниження фінансування, гроші стали визначальним фактором при цьому. Школи стали прохачами, а мають бути лідерами місцевих громад. На це, звичайно, потрібно впливати всіма доступними правовими способами.

У світовій практиці маркетингу термін «зв'язки з громадськістю» (чи РR від «public relations») тлумачиться як налагодження відносин з різними контактними аудиторіями за допомогою створення вигідної для компанії, в даному випадку для школи репутації, позитивного іміджу, з одного боку, і ліквідації небажаних чуток, пліток і дій або запобігання їм – з іншого.

В умовах конкуренції, за допомогою добре налагоджених зв'язків із громадськістю школі вдається утримувати учнівський контингент.

Виграє в очах батьків потенційних учнів та школа, що займає активну позицію, що завжди в курсі вимог, які висуває до неї громада, і конкретно обрані адресні групи. Важливо не тільки інформувати про діяльність школи, але й одержувати зворотну інформацію.

Школа, що втрачає підтримку громади, опиняється в ізоляції, що знижує її конкурентоспроможність.

Для ефективних зв'язків із громадськістю, на мою думку:

важливо знати про ситуацію у своїй територіальній громаді, про умови необхідні для вироблення комунікаційної політики;
потрібно з’ясувати, з ким школа хоче підтримувати зв'язки і з якими конкретно соціальними групами прагне працювати;
визначити чіткі цілі і конкретні завдання комунікаційної політики;
конкретизувати, яку інформацію, якій соціальній групі школа збирається передати;
важливо визначити арсенал доступних РR інструментів, якими слід користуватися для роботи по комунікації з адресними групами;
варто скласти й реалізувати конкретний план комунікації;
потрібно з'ясувати, наскільки ефективний розроблений план і в разі потреби відкоригувати його.

Далі слід визначити внутрішні і зовнішні контактні групи, тобто ті групи, на які буде спрямована діяльність школи щодо зв'язків з громадськістю.

До внутрішніх контактних груп належать:

адміністрація школи;
педагогічний, обслуговуючий персонал школи;
практиканти, що проходять практику у школі;
учні школи і їх батьки;
члени родин працівників школи;
випускники школи минулих років.

До зовнішніх контактних груп зараховуємо:

представників владних і управлінських структур;
депутатів усіх рівнів;
спонсорів і благодійників;
потенційних учнів школи, їхні родини;
громадські й релігійні організації;
мас-медіа;
контролюючі органи;
реальних конкурентів, якщо такі існують;
жителів мікрорайону та ін.

Не з усіма групами в однаковій мірі співпрацює школа і напрямки роботи з ними теж різні.

У розпорядженні школи є величезна кількість комунікаційних ресурсів. Найбільш поширені друковані і письмові засоби масової інформації: газети, книги, фотографії, стенди, папки, щоденники, візитівки, виставкові матеріали, брошури публікації в педагогічній пресі та ін.

Ефективними сьогодні є електронні та цифрові ресурси:

мультимедійні презентації;
веб-сайти в мережі Інтернет, офіційні сторінки школи в соціальних мережах;
сюжети про школу на телебаченні та ін.

Але я впевнена, що найважливішим ресурсом комунікації є усне спілкування:

презентації, прийоми, промови, телевиступи, інтерв'ю, лекції, неформальні бесіди – усе це справляє набагато більше враження, ніж друковане слово. На жаль, особисті презентації і спілкування вимагають багато часу і енергії, яких нам часто так не вистачає.

Слід пам'ятати, що зв'язки школи з громадськістю динамічно змінюються. Необхідно постійно адаптувати діяльність школи до зміни потреб, адже найбільш істотні зміни позначаються і на освітній активності школи.

Партнерство школи і місцевої громади – один із ключових напрямів моєї управлінської діяльності, яким займаюсь постійно, цілеспрямовано, і вважаю, що результативно.

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

Стратегічні напрямки розвитку опорного навчального закладу – Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенівна 2018-2021 н.р.

  • Реалізація базових компонентів Концепції «Нової української школи»./Files/images/direktor/IMG-ca4554b057a906d5d7a4e6f8e992b4ba-V.jpg
  • Формування якісного і змістовного освітнього простору школи.
  • Створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення учасників освітнього процесу в школі.
  • Розвиток партнерства школи і місцевої громади.
  • Мінімізація наслідків несприятливих факторів.
  • Оптимізація управління школою.
  • Удосконалення компетентності та професіоналізму педагогічних працівників школи, їх конкурентно-спроможності та віри у власні сили та можливості.
  • Збереження та поповнення шкільного учнівського контингенту.
  • Оптимізація організації підвозу учнів.
  • Будівництво гаража для шкільного автобуса.
  • Завершення будівництва спортивних майданчиків та зон відпочинку на території школи.
  • Удосконалення ландшафтного дизайну квітників та прилеглої території.
  • Створення розумного пристосування освітнього інклюзивного середовища для дітей з особливими потребами.
  • Завершення ремонту старого приміщення школи і створення на його базі центру позакласної роботи.
  • Постійна робота над формуванням позитивного іміджу навчального закладу серед учнів, батьків, громади селища та району.
  • Участь у районних, обласних, регіональних, всеукраїнських та міжнародних проектах, які сприятимуть розвитку навчального закладу.

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

Черняхівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, опорний навчальний заклад Черняхівського району Житомирської області

школа Історична довідка:

З 1 вересня 1958 року розпочала роботу Черняхівська восьмирічна школа,як одна із 28 експериментальних шкіл України, де вперше впроваджувалось восьмирічне навчання.

В 1999 році школа була реорганізована в Черняхівську ЗОШ І-ІІ ступенів.

У вересні 2011 року школа була реорганізована в Черняхівську ЗОШ І-ІІІ ступенів. За роки роботи у статусі середньої школи 173 випускники отримали атестати про освіту, 14 із них нагороджені золотими, 2 срібними медалями.

З 2009 по 2017 роки поетапно введено у експлуатацію нове приміщення школи на 863 учнівські місця.

У школі постійно модернізується навчально-виховний процес,реалізуються комплексні різнопланові управлінські,педагогічні та учнівські проекти, активно впроваджуються сучасні інноваційні педагогічні технології.

Створюється інноваційна модель компетентісно-орієнтованого навчального закладу, розробляються нові підходи до навчання, виховання та розвитку творчої особистості, що забезпечує умови для життєвого самовизначення та самореалізації випускника школи.

Законами шкільного життя є:

  • Можливість вибору кожним учнем індивідуальної освітньої траєкторії у відповідності до рівня навчальних досягнень
  • Змістовне проживання у школі кожного дня кожним учасником навчально-виховного процесу
  • Створення умов для реалізації вихованцями своїх здібностей та уподобань в цікавих урочних та позаурочних заходах.

У школі зреалізовано багато авторських колективних проектів, найбільш яскраві з яких – «Світлини обпалені війною», «Краплинки добра для героїв АТО», «Нарцис», «Ромашка», «Випускник», «Музей школи – духовна скарбниця її традицій», «Письменники і поети Житомирщини».

Учні школи конкурентоспроможні,неодноразові переможці районних та обласних олімпіад з базових навчальних дисциплін, конкурсів-захистів, науково-дослідницьких робіт за програмою МАН, турнірів знавців наук, конкурсів художньої та науково-технічної творчості різних рівнів.

У вересні 2018 року рішенням сесії Черняхівської районної ради школі надано статус опорного навчального закладу району.

У нас наявні ознаки готовності до змін учасників освітнього процесу

  • компетентність і професіоналізм
  • мобільність і гнучкість
  • конкурентоспроможність
  • віра у власні сили і можливості
  • бажання відповідати вимогам сучасності
  • активна партнерська співпраця з громадськістю

Розроблені вектори досягнення успіху роботи опорного закладу

  • Постійний режим розвитку
  • Активне самовдосконалення
  • Творчий пошук нових перспективних ідей
  • Креативний підхід у всьому
  • Формування позитивного іміджу школи

Школа учасник Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»

Мета проекту : поєднання зусиль батьків, педагогів та громадськості для сприяння створення комфортного та безпечного освітнього середовища для дітей в соціокультурному просторі

Науково-методична проблемна тема над якою працює школа:

«Єдність педагогічного впливу колективу школи як ключовий фактор формування в учнів уміння вчитися».

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

/Files/images/anmashki/243939299.jpg Шановні друзі та партнери нашої Черняхівської школи, дорога шкільна родино!Відходить у минуле ще один рік-рік, який вписав у шкільну історію яскраву і змістовну сторінку.

Ми зросли чисельно, значно поліпшили умови навчання, набули нових знань та практичного досвіду. Відкрили сучасний медіацентр, оформили ресурсну кімнату для інклюзивного навчання, облаштували зручний гардероб для учнів початкових класів, висадили багато нових квітів. Освітній простір школи став якіснішим та змістовнішим.

Впевнено дали старт Новій Українській Школі! Набули статусу опорного навчального закладу нашого району, що відкриває широкі можливості школі для подальшого розвитку.

В школу прийшли молоді, креативні педагоги та розумні, допитливі до навчання та нових знань вихованці. Зреалізовано багато нових цікавих проектів, розкрився творчий потенціал наших учнів та вчителів. Зросла довіра до школи жителів нашої громади. У нас з'явилися нові друзі і надійні партнери. Маємо належну владну підтримку.

Ми впевнено йдемо уперед, постійно працюємо на перспективу у режимі розвитку, маємо багато нових планів і задумів, професійну і компетентну команду для їх втілення та реалізації.

Новий рік вже на порозі наших осель і нашого шкільного дому. Бажаю щоб він став для всіх і для рідної школи щасливим і успішним, здійснилися всі наші мрії та сподівання.

З Новим 2019 роком!!!

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

2018

Черняхівська школа працює на перспективу

/Files/images/shkola_primschennya/viber image.jpg Якісна підготовка Черняхівської загальноосвітньої школи до нового 2018-2019 навчального року стала черговою сходинкою до створення комфортного освітнього простору, відтепер уже опорного навчального закладу нашого району. Чіткі і реальні планові завдання, вчасна акумуляція матеріальних і фінансових ресурсів,працьовитий і дружний колектив школи, надійна підтримка влади і батьківської громади – усе це в комплексі і забезпечило успіх справи.

Цьогоріч традиційна підготовка до нового навчального року була особливо відповідальною, адже стартувала масштабна освітянська реформа.

У Нову українську школу і до нас прийшли першокласники – 2018 року, яких мали зустріти повністю оновлені класи, ошатні приміщення, гарні інтер’єри шкільних коридорів.

Значну увагу ми приділяли і підготовці методичного супроводу провадження освітньої діяльності, виготовили багато роздаткового матеріалу, придбали нову наочність.

Зроблено багато, а ще більше потрібно зробити. Ми не зупиняємося у своєму русі вперед жодного дня, постійно удосконалюємося і модернізуємо освітній простір школи.

Оскільки у цьому році 5 учнів школи навчаються у 3 інклюзивних класах, створили затишну ресурсну кімнату для їх психолого-педагогічного супроводу, якою завідує асистент вчителя Вікторія Сергіївна Горбалюк і особисто доклала багато зусиль для цього.

Повністю естетично оновлено спортивний комплекс школи, оформлено методичний кабінет для вчителів фізкультури, що сприятиме більш якісній їх підготовці до уроків та позакласних занять. У перспективі він має стати сучасним інформаційно-методичним центром спортивно-масової роботи у школі. Активно включились у його створення наші вчителі Василь Ярославович Євпак, Олександр Миколайович Костюк, Сергій Анатолійович Гречаний.

Підготовка до нового навчального року у нашій Черняхівській школі - це завжди не тільки поточні ремонти, а й будівництво та серйозні реконструкції. Ми впевнено входимо у нові проекти, бо маємо працьовитий колектив та надійних друзів і партнерів. За сприяння Черняхівської селищної ради та особисто Івана Васильовича Бабицького в цьому році придбали нові бордюри для завершення упорядкування наших квітників, а ще всі будівельні матеріали необхідні для цього. Непросту та досить трудоємку роботу по їх установці виконали наші вчителі - чоловіки, які для такої важливої справи вийшли із відпусток. Долучилися і працівники обслуговуючого персоналу та хлопці - одинадцятикласники. Особливі слова вдячності директору станції юних техніків Віктору Олександровичу Калініченку, який теж активно допоміг.

Висловлюю щиру подяку всім за дружну та злагоджену роботу.Спільними зусиллями постійно робимо рідну школу ще квітучішою та ошатнішою і привабливішою. А шкільні квітники вже стали не тільки спільною гордістю, але і окрасою нашого Черняхова.

Літні канікули та відпустки - відповідальний період для роботи школи. Обов'язки директора активно виконували соціальний педагог Ірина Василівна Яковенко, асистенти вчителя Валентина Петрівна Поліщук та Вікторія Сергіївна Горбалюк.Працювали сумлінно, за що особисто вдячна їм.

Особливого догляду влітку потребував наш зимовий сад та квітники, і працівники обслуговуючого персоналу школи дбайливо їх доглядали.

Відремонтовано електрообладнання шкільної їдальні. Виконано значний обсяг робіт по підготовці до опалювального сезону котелень та тепломереж, а також мереж водопостачання та водовідведення.

Завдячую сумлінному ставленню до виконання своїх службових обов’язків завідуючому господарством школи Мельничуку Володимиру Володимировичу та всім нашим працівникам обслуговуючого персоналу.

Черняхівська школа - опорний навчальний заклад серед закладів загальної середньої освіти Черняхівського району, у серпневі дні булаі центром методичної роботи.

На базі нашої школи проходили тренінгові навчання вчителів початкових класів та вчителів англійської мови за програмами роботи у Новій українській школі, засідання методичних об’єднань вчителів району.

Ми маємо належні умови для таких креативних занять і нам приємно, що колеги із інших шкіл охоче їдуть навчатися саме до нас.
Активну участь у їх проведенні брали і наші педагоги та адміністрація школи.

Школа була представлена влітку і на головній освітянській події року – (не) конференції EdCampUkraineу Харкові в особі заступника директора з виховної роботи Тетяни Володимирівни Іванюхи, яка презентувала там напрацьований досвід роботи.

У Новій українській школі постійно вчимося працювати по-новому. На базі нашої бібліотеки відкрили сучасний медіацентр, який надав можливість учням і вчителям користуватися й електронними навчальними ресурсами.

У свій час Генрі Форд писав: «Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх!».

Досвід доводить, що успіх є там, де працюють креативні і професійні команди. У мене є така команда, під керівництвом якої в школі реалізуються авторські управлінські проекти, спрямовані на удосконалення освітнього простору, від успішного вчителя до успішного учня.

Як керівник, глибоко переконана, що сучасна школа має бути конкурентоспроможною, а її випускники – успішними особистостями в подальшому житті.

В умовах конкуренції виграє та школа, яка займає активну позицію, що готова виконати вимоги, які висуває до неї соціум, особливо на сучасному етапі активного реформування галузі освіти.

Впевнена, що наша Черняхівська школа стане саме такою школою, оскільки працюємо задля цього щоденно.

/Files/images/73118429_3736637_0_418be_b44e57f3_XL.png

Черняхівська школа - опорний навчальний заклад серед закладів загальної середньої освіти Черняхівського району!!!

/Files/images/vtalna_listvka/39334222_371271666743715_3221169319597572096_n.jpg Таке важливе для перспектив розвитку школи рішення, сьогодні 17серпня одноголосно прийняла сесія районної ради. Це визнання того, що Черняхівська школа спроможна надавати освітні послуги на належному рівні для жителів нашої громади.Колектив школи йшов до цього впевнено, наполегливо та рішуче.Впродовж п'яти років тривала активна робота по завершенню будівництва тавведенню у експлуатацію нового приміщення школи, а одночасно і благоустрій території та облаштування квітників, зелених зон.

Я завдячую нашому працьовитому та дружному колективу за величезний обсяг робіт,який ми всі разом виконали. Ми не втрачали оптимізму навіть тоді, коли у завершення будівництва нового приміщення нашої школи мало хто вірив. А головне - ми все робили для того, щоб наші вихованці мали комфортне оточення, можливість обрати власну освітню траєкторію, надали їм можливість для творчого розвитку, самовдосконалення. Активно вчилися, впроваджували нове, експериментували, реалізовували перспективні колективні проекти. Наші випускники отримали надійний стартовий майданчик для подальшого життєвого успіху.

Я щиро дякую батькам наших вихованців за довіру до школи, за ту величезну підтримку, яку ми відчуваємо. Дякую друзям школи, нашим партнер