Завдання для учнів 9а класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова В.А. Каллер | 1. с.200-202, впр. 349 2. с.187-188, впр.334 і творче завдання в кінці вправи. 3. впр. 339 завд.1 після вправи | 1. Вправа 353, виконати завдання після вправи 1 або 2 (на вибір) 2. Тести | 1.Контрольна робота. Диктант. 2.Контрольна робота. Текст join.naurok.ua код 773597. Виконати до 12.00. | 1.Написати контрольний твір-роздум на морально-етичну тему у публіцистичному стилі (теми на вибір): 1. У чому призначення людини. 2. Що це значить — знайти своє покликання. 3.Молодь і сучасність. 4. Чого сьогодні бракує українцям. (Структура: 1 — теза; 2-аргумент і приклад з літератури; 3- аргумент і приклад з історії або власного досвіду; 4-висновок) 2.Повторення. Мовні аспекти вивчення речення. Тести п.33. Впр.360,362 | 1. Повторення. Орфографія. Тести Впр.367 2. Повторення Пунктуація. Тести. Впр.372 3. Повторення вивченого протягом року. Тести |
Українська література В.А. Каллер | П.Куліш “Чорна рада”, заповнити паспорт твору, дочитати роман; скласти сюжетний ланцюжок за змістом твору. | 1.Виписати описи зовнішності героїв роману “Чорна рада”, письмово охарактеризувати одного з героїв. 2.Тести | 1.Марко Вовчок. Скласти хронологічну таблицю життя і творчості. 2.Прочитати повість Марка Вовчка “Інститутка”, заповнити паспорт твору, с.308, записати елементи сюжету повісті (у підручнику) | 1.с.309. Таблиця “Порівняльна характеристика головних героїв”, письмово відповідь на питання №6 (1-6). 2. Контрольна робота. Творчість П.Куліша та Марка Вовчка. Тести | 1.Написати відгук на самостійно прочитаний сучасний твір. 2. Скласти анкету улюбленого літературного |
Англійська мова Л.О. Ткачук | впр 2 (ст 182) - усно, впр3 (ст 184-185) -читати , перекладати, впр 5 (ст 185) - письмово описати , кого/що ви бачите на малюнках і чи це є типовим для Великобританії | впр 7 (ст 186-187)-переробити речення в неправильні, впр 2 (ст 192)- вставити правильні часові форми дієслів , перекласти речення українською, впр 6 ( ст 224) - читати , перекладати | впр2 (ст 195)-скласти речення про Великобританію, впр 3б ( ст 197)- скласти 10 невірних речень про Уельс | контрольна робота з читання: вправа 2а сторінка 203 – читати, використовуючи голосове повідомлення вчителя у вайбер групі, надіслати голосове повідомлення читання учнем/ученицею тексту вправи, контрольна робота з аудіювання – вправа 1 ст. 201-202 – виконати завдання до тексту за голосовим повідомленням вчителя у вайбер групі | контрольна роботаз письма – написати листа до друга про свої враження від відвідування Великобританії , контрольна з говоріння - записати голосовим повідомленням 18 речень про визначні місця Великобританії |
Історія України Н.П. Прохорчук | Сторінка 297 письмово завдання Сторінка.298 узагальнення переслати вчителю Ми завершили вивчення історії України за курс 9 класу. Прошу вас пройти тести підсумкової контрольної роботи за результатами якої я виставлю оцінки. Бажаю успіху. Зареєструйтеся в гугл клас за кодом wy5bw42. Завдання виконайте до 15.00 28.04 | ------- | --- | --- | Повторити вичений матеріал |
Всесвітня історія Н.П. Прохорчук | -------- | Пар.26 читати Пар.27 скласти табл.по культурі | Пар.28 табл. ст.246 | Ст.247 письмово відповіді на питання. ст.248 Підготуватися до т.о поки. пар 23-28 Повторити весь курс буде узагальнення до всього курсу Підгот конт.р. | Ст.249 письмово (1частина т.о.) Підсумкове узаг. буде скинуто в групу у вівторок |
Правознавство С.В. Іщенко | Практична робота №8 Завдання на ст. 167-168. | Світ юридичних професій. № 24 Письмово завдання 2,3,4 на ст. 178. | --- | --- | --- |
Зарубіжна література С.М. Дем'янчук | Бернард Шоу «Пігмаліон»1. Опрацювати матеріал підручникаст.147-150 (біографія Б.Шоу)2. Письмово презентувати «Драматичну спадщину Б.Шоу» (відіслати). 3. Читати п’єсу Б.Шоу«Пігмаліон». | Бернард Шоу «Пігмаліон» 1. Прочитати п’єсу Б.Шоу«Пігмаліон». 2. Опрацювати матеріал підручника ст.150-155 | Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.. Підсумок Повторити творчість Г.Ібсената Б.Шоу (ст..134-157 | Шолом-Алейхем «Тев’є-молочник» 1. Познайомитися з творчістю Шолом-Алейхема (ст.158-159). 2. Прочитати повість «Тев’є-молочник». | Література на літо 1. Гомер «Одіссея». 2. В. Шекспір «Гамлет». 3. Е. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». 4. Стендаль «Червоне і чорне». 5. Г. Флобер «Пані Боварі». 6. Ф. Достоєвський «Злочин і кара». 7. Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». 8. Моріс Метерлінк «Синій птах». 9. Паоло Коельйо «Алхімік». 10. Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном». |
Російська мова Т.П. Столярчук С.М. Дем'янчук | Текст 1. § 61 Впр. 421 (усно), 423, 427 (письмово) 2. Виконати завдання«Текст» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv-zosh- rm\главная- страница | Контрольний твір Написати і відіслати контрольний твір на одну із тем: 1. Книга, которую я советую прочитать. 2. Мы в ответе за нашу Планету. 3. Мы на пороге взрослой жизни. | § 64, 64 Впр. 444, 448 (письмово) | Контрольна робота з текстом Прочитати текст «Книжная полка» (Впр.468, ст..218 –219) і виконати контрольні завдання «Текст- 2» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-rm\ главная- страница | Повторити вивчений матеріал |
Алгебра Н.В. Столяренко | Повторення : «Нерівності» Виконати ст. 277 (№ 2, 3, 5, 7) | Повторити §16-20 Код доступу 608002, до 18-00, 4 травня відкривши посилання join.naurok.ua повторити: Розділи 1 та 2 (ст.54, ст.94-95, ст.143-145, ст.176-177, ст.209-209) Код доступу 867192, до 18-00, 6 травня відкривши посилання join.naurok.ua УВАГА!!! ВСІ ТЕСТИ ДОСТУПНІ ТІЛЬКИ 1 РАЗ!!! Будьте уважні!!! | Повторити розділи 1, 2, 3 Підготуватися до підсумкової контрольної роботи | Підсумкова контрольна робота | повторити теоретичний матеріал |
Геометрія Н.В. Столяренко | Повторення: Розв’язати: тест №5 ст.224, тест №4 ст.190 | Повторити:зміст вивченого матеріалу на форзацах підручника Код доступу 617679, до 16-00, 8 травня відкривши посилання join.naurok.ua | Повторити розділи 1, 2, 3 | Підсумкова контрольна робота | повторити теоретичний матеріал |
Фізика М.Д. Савчук | Повторити параграф 38.39 Виконати лабораторну роботу 7, скориставшись віртуальною лабораторією | п.42,36 повторить стор. 257-258 відповіді на запитання, задачі на сторінці 258 (1-7),260 (10,11,12). | повторити п.30,32,31.впр .32 (2,3),30 (3,4). Виконати тести join.naurok.ua код 115176 до 16.05.до 18.00 | Підготуватись до контрольної роботи, повторити "Атом та атомне ядро, сила тяжіння, імпульс" робота на join.naurok.ua код 7800869 виконання до 22.05 до 17.00. | "Альтернативні джерела енергії " проект |
Інформатика Т.В. Іванюха | Параграф 30 ст. 204 Виконати практичну роботу | Параграф 31 Завдання 1, 2, 3 ст 205 | Параграф 31 Завдання 4, 5, 6 ст. 205, 206 | Параграф 32 | Повторити вивчений матеріал |
Інформатика В.І. Плечко | §2.3. (Ковшун М.І. «Веб-дизайн», ст. 37-45) Вправа 7 (ст.44). Всі виконані завдання надсилати на пошту plechkoviktoriia 93@ukr.net. Бажаю успіхів! | §2.4. (Ковшун М.І. «Веб-дизайн», ст. 45-48) Вправа 8 (ст.47-48). Обов'язкове завдання!!! Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Опрацювання даних як інформаційний процес", "Кодування та декодування повідомлень", "Кодування символів", "Двійкове кодування", "Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів", "Види сучасних комп’ютерів". Обсяг роботи 12-15 слайдів, включаючи титульний слайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу plechkoviktoriia 93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання презентації до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 12-15 слайдів, включаючи титульний слайд (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст та висновки. Надсилати на адресу plechkoviktoriia 93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua /test/pidsumkoviy- test-informatika -9-klas- 401806.html | Розв'язування компетентнісних задач. https://www. youtube.com/ watch?v= zwxp6J93R20 |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 54 Скласти схему зразок після параграфа, 55 ВСЯ рубрика "Діяльність" після параграфу письмово, 56,57 рубрика "Діяльність" письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= iF3u_vDD4T0 | Опрацювати параграфи 58, 59, 60 рубрика"Діяльність" після всіх параграфів письмово https://www. youtube.com/ watch?v= 9MFfsdbzPZs | Самоконтроль знань ст.259 письмово Опрацювати параграфи 61, 62, рубрика "Діяльність" після всіх параграфів письмово https://www. youtube.com/ watch?v=_ UYbqUpzIcA https://www .youtube.com/ watch?v= jkBjnINgLvA | опрацювати параграфи 63-66. самоконтроль знань ст. 284 https://www. youtube.com /watch?v=jkBjnINgL vA& amp;t=10s https://www. youtube.com/ watch?v= VwdH9C5RGtA https://www. youtube.com/ watch?v= oXuUoUgpTtM https://www. youtube.com/ watch?v= vYsXazctm_4 Завдання прикріпитиу google classroom | контрольна робота за посиланням 1 спроба. https://docs. google.com /forms/d/12oul 7LSDRk541 eitTzFxF7dqc Hkj9hiDRs8x egl70Qk/edit (доступ з 20.05) |
Географія Ю.Р. Балан | Наука, освіта, охорона здоров’я. Д/З: Стан науки іосвіти. Значення охорони здоров’я. | Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування. Д/З: Вплив глобалізації та фінансові установи. Роль програмування. | Аутсорсинг. Д/З: Переваги і недоліки аутсорсингу. | Глобальні проблеми людства. Проблема війни і миру, тероризму, екологічна проблема. Д/З: Ознайомленняіз основними глобальними проблемами людства. | Узагальнення з розділу «Глобальні проблеми людства». |
Хімія І.С. Гарбарчук | пар 37, впр. 271-273, 276 | параграф 38, впр. 278,281 | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати § 28 завдання в програмі classroom (висловіть свою думку з питання "Що таке глобальні небезпеки") або зробити онлайн тест"Захищене та здорове покоління",код доступу168134, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 28 квітня о 13:00). | Опрацювати § 29 завдання в програмі classroom (з рубрики" Крок до успіху" в підручнику стр. 164, висловіть свою думку ) або зробити онлайн тест "Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки ", код доступу 639747, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Опрацювати § 30, письмово завдання в classroom або дати відповідь на запитання "Як впливають психіка, мораль, духовність на формування безпечної поведінки людини? ". Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §19 по 30. | Узагальнення знань «Соціальна складова здоров’я» (§19 - 30) в classroom або код доступу 833177 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження , зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 30) |
Мистецтво Л.Є. Буднік | Тема: Музеї України 1. Перегляд: Приватна колекція митрополита А. Шептицького національний музейім. Шептицького у Львові https://www. youtube.com/ watch?v= TKNkQJ9Db-o 2. Перегляд нац. музей Народної архітектури та побуту в с. Пироговому https://www. youtube.com/ watch?v= 1XviyFJ43VI | Тема: Декотивно-прикладне мистецтво 1. Перегляд: Переяслав_Хмельницький музей побуту та архітектури https://www. youtube.com/ watch?v= KWwORT5cHVA 2. Перегляд: Мікроскопічна мініатюра та музей майстра М. Сядристого https://www. youtube.com/ watch?v= Xmrm1UqDr1I | Тема: Писанкарство 1. Перегляд : Музей писанкового розпису Коломийський музей народного мистецтвав Івано-Франківській обл. https://www. youtube.com/ watch?v= R9YpmxeTTvg 2. Петриківський розпис. Перегляд: пертиківський музей етнографії побуту танародно - прикладного мистецтва https://www. youtube.com/ watch?v= a6BxdY4Njf8 | Тема: Яготинська картинна галерея 1. Перегляд: Музей картини Катерини Білокур https://www. youtube.com/ watch?v= TBXfQncfrRI 2. Борщівська чорна сорочка.. Перегляд: Борщівський краєзнавчий музей вишитихсорочок https://www. youtube.com/ watch?v= uTX78HgG61g Тести | "Подорож музеями світу (дистанційно) |
Технології Г.Д. Жидецький | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І. Терещук, 2017 | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І. Терещук, 2017 | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І. Терещук, 2017 | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І.Терещук, 2017 | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура С.А. Гречаний | Невідоме динамо (1 серія фільму) Життя команди без купюр- https://m. youtube.com /watch?v= cvdzWFTohaA& amp;feature= yotu.be Невідоме динамо(2 серія фільму) Життяко манди без купюр https://m. youtube.com/ watch?v= CPbPGJWsz0E Комплекси вправ на розвиток фізичних якостей: 1) https://drive. google.com/ file/d/1IEyYx DOHLXejghQ 8GJRO7QnUjv IfdWna/view? usp=drivesdk 2) https://drive. google.com/ file/d/1N83fw hpiSgnkQJAat JPL8UAVzv74 8dM9/view?usp= drivesdk | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова В.А. Каллер | §29, вправа 321, 326, 328. | Повторити п.29. Самостійна робота 9,10. (Кл.кер. перекине завдання) Підготуватися до контрольної роботи. | 1. п.30, с.190,вик. Два завдання після впр. 336 (на вибір) 2. п.31 с.193, впр.341 (3 завд.) 3. Впр.342 (всі 3 завд.) | 1.п.32 с.203 (табл.), впр.352 2.п.32 впр.353 (два завд.) 3. Вправа 355 | 1 Повт. усклад. у простому реченні. Тест. 2. Повт. про складне речення. Тест 3.с.196 впр.348 |
Українська література В.А. Каллер | Вивчити уривки, прочитати Т.Г. Шевченко "Катерина", "Наймичка" | Лірика Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. (скласти тези). "Доля" (вивчити напам"ять), читати вірші. Ідейно-худоній аналіз одного з творів Т.Шевченка (повний аналіз, письмово) | РМ. Ідейно-художній аналіз одного з творів Т.Шевченка (письмово) Біблія в житті Т.Шевченка.(повідомлення, презентація) “Ісаія. Глава 35” конспект. | Контрольна робота. Підсумковий урок (Світова велич українського поета) (додаткові завдання) | Пантелеймон Куліш. Сюжетний ланцюжок, тези, план, презентація “Чорна рада”, істор.основа, сюжет |
Англійська мова Л.О. Ткачук | Вправа 3 ст. 158 (вставити дієслова в правильній формі) Вправа 4 ст 147-149 (читати та перекладати) ст. 149 (вивчити лексичні одиниці) | Впр.7 (стор.151)-читати , перекладати, впр.9(стор.151-152)-вставитислова, впр.4(стор154)-читати ,перекладати, впр.5(стор.155)-вивчити поради длязбереження довкілля, впр.6 ( стор.157)- з’єднати | ст157- прочитати правило, впр 1 (ст157)- з’єднати (письмово), впр1,2 (ст 159) читати, перекладати, впр2Б (ст 160)- з’єднати (письмово), впр 3 (ст160-161)-виписати 10 речень про актуальні проблеми довкілля | ст.. 166-167 – читати перекладати, вправа 1 та 2 ст.168 – письмово, вправа 4а ст. 169-170 – виписати правильні речення про Євгенія Патона | Скласти проект по темі «Довкілля» (впр12 (ст174) або за планом на розсуд учнів |
Зарубіжна література С.М. Дем'янчук | 1. Прочитати комедію Гоголя "Ревізор" 2. ст. 123-127 (опрацювати матерал, написати конспект розділів) "Стара і нова драма" зміни в драматургії кінця 19 початку 20 століття 3. Генрік Ібсен "Ляльковий дім" 4. Бернард Шоу "Пігмаліон" | М.Гоголь «Шинель» Прочитати повість Гоголя «Шинель» Опрацювати ст.128-132Написати твір (теми на ст..132 в рубриці «Самовираження») | Реалізм Повторити матеріал підручника ст. 99-133 Опрацювати матеріал підручника по темі «Новадрама» ст.134-139, заповнити порівняльну таблицю (робочий зошит) на ст. 139. | ГенріІбсен «Ляльковий дім» 1.Опрацювати матеріал підручника ст. 140-142 2.Скласти в зошит анкету Г.Ібсена, записати періоди творчості (назва,роки, особливості, твори). 3. Прочитати драму «ляльковий дім». | Генрі Ібсен «Ляльковий дім» 1. Прочитати драму Г.Ібсена «Ляльковий дім». 2. Опрацювати матеріал підручника ст.142-146. |
Історія України Н.П. Прохорчук | §24 читати ст 198-201 письмово Контурна карта | Параграф 26 таблиця ст. 221 Параграф 27 завдання 3 письмово Параграф 28 завдання 4, 5 письмово | Пар.29 практ.робота на ст.239 Пар.30 завд.1 ст.254 Пар.3й виписати партії діячів та їх програмні документи | Пар.32 практ.роб. Ст.269 урок т.о. Пар.33 таблиця (передивитись чи заповнені конт. карти з вивчених тем) | Пар.34 табл. Пар.35 табл. З Інтернету виписати про наш край в до.п.19 поч.20 ст. (передивитись чи заповнені конт. карти з вивчених тем) |
Правознавство С.В. Іщенко | Праця неповнолітніх №19-20 Напишіть есе на тему “Що крще: працювати все життя на одному місці чи постійно змінювати місце роботи в пошуках кращого?”. № 19-20 Завдання15. ст. 150 (письмово) | Практична робота: працевлаштування Письмово завдання 1,3 на ст. 150-152 та напишіть власне резюме яке б ви подали на розгляд майбутнього роботодавця. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 07.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Адміністративні правопорушення, злочини № 21 Письмово завдання 1-5 ст. 156. | Адміністративна відповідальність № 22 Письмово завдання 1-5 ст. 167. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Кримінальна відповідальність № 23 письмово завдання 6-8,10, 13-14 на ст. 167 |
Алгебра Н.В. Столяренко | Повторити §17-18 §19, виконати: розминки (ст.249, 250); тренуймося (ст.251, 253) §20, тренуймося (ст.263,264, 265) | Повторити §17-18 §19, виконати: розминки (ст.249, 250); тренуймося (ст.251, 253) §20, тренуймося (ст.263,264, 265) | Тести: Код доступу 848777, до19-00, 06.04 відкривши посилання join.naurok.ua Тести: Код доступу 487025, до19-00, 08.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: урок онлайн: 4.21. КОМБІНАТОРНІ ЗАДАЧІ. КОМБІНАТОРНІ ПРАВИЛА СУМИ І ДОБУТКУ https://www. youtube.com/ watch?v= mv31uo nnAqM& amp;feature= youtu.be Виконати тести: Код доступу 839225, до19-00 13.04 відкривши посилання join.naurok.ua -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Проглянути: Урок онлайн: 4.22. ВИПАДКОВА ПОДІЯ. ЧАСТОТА ТА ЙМОВІРНІСТЬ ВИПАДКОВОЇ ПОДІЇ. https://www. youtube.com/ watch?v=mRJJVsL ODuk& feature=youtu. be&list= PLBRiIlOLbG9Y _V1akOJO2SX OHM3pncTwQ Виконати тести: Код доступу 455497, до19-00 15.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 4.24. ВІДОМОСТІ ПРО СТАТИСТИКУ. СТСТИСТИЧНІ ДАНІ. https://www. youtube.com/ watch?v=8w46pFL68 7Y& feature=youtu.be Виконати тести: Код доступу 608400, до19-00 22.04 відкривши посилання join.naurok.ua |
Геометрія Н.В. Столяренко | Повторити §14-17 §18.1-18.2, виконати: № 605,606,612 §18.3, виконати: № 603, 604 §19.1, виконати: № 644, 645, 651 | Повторити §14-17 §18.1-18.2,виконати: № 605,606,612 §18.3, виконати: № 603, 604 §19.1, виконати: № 644, 645, 651 | Тести: Код доступу 341138, до18-00, 03.04 відкривши посилання join.naurok.ua Тести: Код доступу 866358, до18-00, 10.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 4.15. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ. ФОРМУЛИ РАДІУСІВ. https://www. youtube.com/ watch?v= 8A1of8W3A NA& feature= youtu.be Виконати тести: Код доступу 553190, до18-00 17.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 4.16. ДОВЖИНА КОЛА. ДОВЖИНА ДУГИ КОЛА та Урок онлайн: https://www. youtube.com/ watch?v= HlhK1Bft hB8& feature= youtu.be& list=PLBRiIl OLbG9bPvZ 1dAmW7QI- lmPupTsFO 4.17. ПЛОЩА КРУГА ТА ЙОГО ЧАСТИН https://www. youtube.com/ watch?v= vogfM-qIm gU& amp;feature= youtu.be& amp;list= PLBRiIlOLbG 9bPvZ1dAm W7QI-lmPupTsFO Виконати тести: Код доступу 429214, до19-00 24.04 відкривши посилання join.naurok.ua |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 43,44, 45, 46. Виписати у зошит всі терміни з параграфів і завданя рубрики "Діяльність" виконати письмово. | https://classroom. google.com/ u/0/c/NTUxNj U4MzYyMzZa КОД :5s4tv3p https://www. youtube.com/ watch?v= KHYfsGTVA CY& ;feature=y outu.be& ;fbclid=Iw AR39BejB gLj9R NsqtIASQ xG4hfXf8m GXEVqhkICq Qw-GWHiPEMP YIuKnFvA Опрацювати параграфи 47,48, 49 . Виписати у зошит всітерміни з параграфів і завданя рубрики "Діяльність" виконатиписьмово. | Узагальнення теми еволюція органічного світу ст. 210. Самоконтроль знань ст. 211. Тести https://classroom .google.com/u/0/ c/NTUxNjU4MzY yMzZa КОД :5s4tv3p | 1. Опрацювати параграф 50 2. Опрацювати параграф 51 https://www. youtube.com/ watch?v= sgHeU9XUMV4 | 1. Опрацювати параграф 52 https://www. youtube.com/ watch?v= 5MYBxJ04SPQ https://www. youtube.com/ watch?v= T5wt8jqRD3c 2.Опрацювати параграф 53 https://www. youtube.com/ watch?v= XQgsp-wLzag https://www. youtube.com/ watch?v= C88r7SMNfmE |
Географія Ю.Р. Балан | Третинний спектр економіки України. Галузі третинного сектору економіки | Третинний сектор економіки. Роль транспорту та його види. Транспорт України. Транспорт світу. Опрацюватитему транспорту. | Торгівля в Україні. Світова торгівля. Д/З: Види торгівлі. Світові організації торгівлі. | Туризм як складова національної економіки. Д/З: Позначити наконтурних картах основні туристичні об’єкти України. Опрацювати матеріал підручника про види туризму. | Міжнародний туризм. Д/З: Види міжнародного туризму. Позначення на контурних картах країн з найбільшою кількістю туристичних об’єктів. |
Фізика М.Д. Савчук | Параграф 35 Вправа 35 (1, 2, 3, 4) відповіді на питання ст. 229 | Параграф 36 повторити Параграфи 37-38 опрацювати Вправа 38 (3,4) ст.240 (виконати експериментальне завдання) | Опрацювати параграфи 38, 39 Підготувати проект на тему "Межі застосування фізичних законів і теорій" Вправи 38 (3, 4), 39 (2) | параграф 40,41 опрацювати, відповіді на запитання в кінці параграфа. | Параграф 42 задачі з рубрики "Що я знаю" Перегляд фільму "Розвиток уявлень про природу світла" підготувати повідомлення Створити проект на тему "Вплив фізики на суспільний розвиток ". https://www. youtube.com/ watch?v= lv724rypgns |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграф 33, Вправа 241 | Підручник 17 року. параграф 33-34 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю | параграф 35, завдання 248-258 | параграф 36 завд. 261-263 | |
Російська мова Т.П. Столярчук С.М. Дем'янчук | 1. Параграф 44, вправа 305. 2. Параграф 46, Вправа 319. | § 47 Впр. 328, 329, 330 | Безсполучникове складне речення § 48 Впр. 334, 335 Виконати завдання «Безсполучникове складне речення» за посиланням: https:// sites.google .com /view/cher nyakhiv-zosh- rm\главная- страница | Складне речення з різними видами зв’язку 1. § 54 (опрацювати табл. Впр.372) 2. Виконати письмово Впр. 373, 374.3. Виконати завдання «Складне речення з різними видами зв’язку»за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv -zosh-rm\ главная- страница | Складне речення з різними видами зв’язку 1. § 55 Впр.383(виконати письмово) 2. § 56 Впр. 393 (виконати письмово) 3. Виконати завдання«Складне речення з різними видами зв’язку 2» за посиланням: https://sites. google.com /view/ chernyakhiv- zosh-rm\ главная- страница |
Мистецтво Л.Є. Буднік | Екранні види мистецтва: 1. Кінематограф 2. Документальне кіно 3. Мультиплікація (переглянути улюблені мультфільми) 4. Ігрове кіно (виписати жанри кіномистецтва і переглянути фільм улюблений) | Тема: Форми поширення мистецтва- Форми збереження культурної спадщини https://www. youtube.com /watch?v=cVxY1FGm7QQ | Тема: Найвідоміші музеї світу 1.Переглянути відео "Музейний комплекс Ватикану" https://www. youtube.com /watch?v= viHQewRaQus 2. Переглянути відео "Королівський палац "Лувр" (Франція) https://www. youtube.com/ watch?v= Yy5ZTwwNESE | Продовження теми: "Найвідоміші музеї світу" 1. Переглянути відео "Дрезденська картинна галерея (Німеччина)" https://www. youtube.com/ watch?v= hZcH6y6xBx4 2. Переглянути відео "Метрополітен - музей " Нью-Йорк (США) https://www. youtube.com/ watch?v=_ hRw5EL_CgA | Продовження теми: "Найвідоміші музеї світу" 1. Переглянути відео " Національний музей ремесел в Індії" https://www. youtube.com/ watch?v= Uulomnr_brM 2. Найбільший музей Китаю https://www. youtube.com/ watch?v= VWnZMFN59Sc 3 Іспанія. Театр-музей Сальвадора Далі https://www. youtube.com/ watch?v= vrowsxIkD54 |
Інформатика Т.В. Іванюха | §27 прочитати Виконати вправу 1, 2, 3 ст 181-182 https://www. youtube.com/ watch?v= plE5S9YHj2w | Параграф 28 Виконати практичну роботу ст. 189-190 Дивись відео за посиланням https://www. youtube.com/ watch?v=umK TrjHaUoM Виконані завдання "Літня школа" відправляти у Google Classroom. | Зареєструйтеся: https://classroom .google.com/c/ NjY1OTAxMT kzODVa Код курса pqa4ig6 Інструкції щодо роботи та завдання для виконання в Google Classroom будуть вам доступні на сторінці курсу, за умови успішної реєстрації. | Розділ 29. Створення сайтів. ст. 191-199 опрацювати. https://www. youtube. com/watch?v= JYugVqmYG5A | Вправа 2, 3 ст. 199-202 Виконані завдання відправляти у Google Classroom. |
В.І. Плечко | §1.3 (Ковшун М.І. «Веб-дизайн», ст. 17-22) http://674143. shestopa. web.hosting -test.net/wp -content/ uploads/ 2015/08/ 8%D0%B A%D0%B B-%D0%92 %D0%B5 %D0%B1.pdf | §1.4 (КовшунМ.І. «Веб-дизайн», ст. 23-27) http://674143. shestopa .web.hosting- test.net/wp- content/uplo ads/201 5/08/8%D0 %BA%D0% BB-%D0%92% D0%B5% D0%B1.pdf | §1.4 повторити (КовшунМ.І. «Веб-дизайн», ст. 23-27) Вправа 4 (ст.27) | §2.1 (КовшунМ.І. «Веб-дизайн», ст. 28-33) Вправа 5 (ст.32-33) | §2.2 (КовшунМ.І. «Веб-дизайн», ст. 34-37) Вправа 6 (ст.36-37) |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | П. 22 читати, питання стр. 123 (усно) п. 23 читати, дати відповідь на запитання стр 132(усно) | Опрацювати § 24 усно, та в будь-якому форматі (малюнок, вірш, міні твір, доповідь і так далі на тему "Здорова молодь - процвітаюча Україна")(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom,у вівторок 31 березня о 12:00) Запис прямої трансляції уроків за посиланнями: https://d rive.google. com/fil e/d/1y63jOdXP 68obV0 7uFFclRP25RX hDVxIO /view ПРЕЗЕНТАЦІЇ до відео https://d rive.google. com/file /d/1z5NZN 1zoio0tW 32u7ilJaW YcsHN0d V5R/view https://sites. google. com/view/w eelbein ghappines s/онлайн-уроки | Опрацювати § 23 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, у вівторок 7 квітня о 13.00), пройти онлайн тести: 1. " Репродуктивне здоров'я молоді " за посиланням https://naurok. com.ua/test/join , код входу в тест575829; 2." ВІЛ/СНІД" за посиланням https://naurok. com.ua/test/join, код входу в тест830458. Інструкція входу в онлайн тест:за посиланням _________,наберіть Код доступу. Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Опрацювати тему: Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, у вівторок 14 квітня о 13.00), завдання в програмі classroom. | Опрацювати § 27 завдання в програмі classroom. |
Фізична культура С.А. Гречаний | https://www. youtube.com/ watch?v=ukoNh7 uwnuc& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v=ukoNh 7uwnuc& feature=share | Легенди баскетболу https:// www.yotube.com/ watch?v= bnm78-qYOde https:// www.yotube. com/watch?v= OT2dbZ2UhFO Практичне завдання: https://learni ngaps.org/2051463 https://learninga ps.org/2041006 | 1) ТОП 10 нескорених світових рекордів https://www. yotube.com/ watch?v= zyHhv-WAzeo 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https://www. yotube.com/ watch?v= 6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці по 15 секунд а) біг з високим підніманням стегна - 3 рази б) біг із закиданням гомілки - 3 рази в) дріботливий біг на носках - 3 рази 5)Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) 1) Усейн Болт - Генетика та біографія https://www. yotube.com/ watch?v= dVqm6kif2zo 2) Раціон харчування найшвидшоі людини на Землі https:// www.yotube.c om/watch?v =pf3UwckaYEc Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Техніка виконання підтягування https://m. youtube.com/ watch?v= ky274kFzATo 15 великих чемпіонів https://m. youtube.com/ watch?v= wUnsnR27n7w Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature =youtu.be &v= qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години |
Технології Г.Д. Жидецький | Параграф 12. Український етнічний стиль ст. 137-148 вивчити. | Параграф 12. Український етнічний стиль ст. 137-148 вивчити. | Практична робота "Виготовити виріб в етнічному стилі (фігурки, підвіски, панно, тощо)" Матеріал різноманітний | Практична робота "Виготовити виріб в етнічному стилі (фігурки, підвіски, панно, тощо)" Матеріал різноманітний | Практична робота "Виготовити виріб в етнічному стилі (фігурки, підвіски, панно, тощо)" Матеріал різноманітний |
Коментарi