Завдання для учнів 10 класу

ПредметВчитель16-20.03.202030.03-03.04
Українська моваГ.В. Гаврилюк
Л.Г. Остапчук
1. Опрацювати §38
2. Вивчити правила
3. Виконати вправи 314, 315, 316, 319, 321, 323
4. Дати письмові відповіді на запитання ст. 165

1. Опрацювати параграф 39, стор.173-174.
Вправи 336, 338.
2.Опрацювати параграф 40, стор.175-179.
Вправи 344, 345.
Українська літератураГ.В. ГаврилюкОпрацювати ст. 205-212
Виконати письмово д/з на ст. 228 (3-4)
Опрацювати ст. 212-214
Вивчити напам'ять вірш "Contra spem spero"
Зробити ідейно-художній аналіз віршів Л.Українки "Слово, чому ти не твердая криця", "Мріє не зрадь", "Стояла я і слухала весну...".
Прочитати драму-феєрію "Лісова пісня ".
Англійська моваН.П. Іваницька
Л.О. Ткачук
Вправа 2 ст. 125-126 (читати, перекладати)
Вправа 1 ст. 136 (з'єднати частини)
Впр1,(вивчити лексичні одиниці)
впр.2 ст140-141(опрацювати текст),
вивчити лексичні одиниці на ст 141
Німецька моваЛ.П. МарчукПІдручник Урок 57, слова
Вправа 4 ст. 141 текст
Робочий зошит вправи 1 .3 .4 (ст. 84-85)


https://www.youtube.com
/watch?v=_kU4oCmRFTw&
feature=youtu.be
Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання!
До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!!

1. Для тих, хтовикористовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук:
- знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінку та зареєструватися.
Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу.
2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона:
*Android- PlayМаркет
*IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings
Долучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку.
3. Розклад уроків:10 клас-п'ятниця: 10.00- 10.45
Зарубіжна літератураТ.П. Столярчук1. Опрацювати біографію Бодлера (скласти анкету письменника)
2. Вивчити напамять 1 із віршів "Альбатрос", "Відповідності", "Вечорова гармонія"
Поль Верлен «Осіння пісня»,
«Поетичне мистецтво»
Опрацювати ст.214-221
Скласти анкету П.Верлена
Виконати завдання за посиланням
https://sites.google.com/
view/chernyakhiv-zosh-zl/
главная-страница/10
Історія УкраїниС.В. ІщенкоПрактична робота: політика “Воєнного комунізму” та НЕП.Скласти порівняльну таблицю.
Сфери дляпорівняння:
1) Промисловість;
2) Сільське господарство;
3) Торгівля і обмін;
4) Фінанси;
5) Система управління;
6) Трудові відносини.
Договірна федерація. Утворення СРСР № 18
Політика коренізації в УРСР .№ 19.
Складіть таблицю“Коренізація в УРСР” (Період здійснення, Основні провідники, Мета, Форми реалізації, Наслідки)
Форсована індустріалізація.

№ 20.

Письмово датихарактеристику індустріалізації за планом:
1) Причини;
2) Період здійснення;
3)Джерела;
4) Методи;
5) Головні досягнення:
6) Наслідки.

Високий рівень: складіть порівняльну таблицю 1-3 п’ятирічок, використовуючи інтернет джерела.Суцільна колективізація № 21. п 1-

2.Зверніть увагу та вивчіть поняття зазначені взавданні 3 на ст. 142 та ст. 149 (Раджу скласти історичний словничок - передбачаєтьсяусне опитування).

Голодомор 1932-33 рр.

Практична робота.
№ 21 п. 3-4, № 22.
Письмово завдання:
1) робота з плакатами (завд. 1-2. на ст. 150;
2) аналіз фото ст. 151;
3) завдання п. 2 на ст. 152 (3 документа);
4) завдання до документів п. 3. ст.153-154;
5) завдання 2 та 3 ст. 154;
6) Доберіть конкретні факти до положень,що характеризують наслідки Голодомору на ст. 154.

Передбачається дві оцінки: 1-а за завдання 1-3, 2-а за завдання 4-6.
Громадянська освітаС.В. ІщенкоПрактична робота: вплив реклами на свідомість людини
Створіть соціальну рекламу у формівідеоролика, буклета, брошури, листівок (3 шт), стінгазети тощо.
Тему та спосіб реалізації ідеї оберіть самостійно.
Вплив мас-медіа.Громадська думка та ЗМІ № 30
https://portfel.info/load/
10_klas/gromadjanska_osvita/
vasilkiv_2018_rik/511-1-0-25812

Завдання :наведіть приклади сугестії, психологічного зараження та наслідування, якзасобів впливу ЗМІ.
Порівняйте поняття “переконування” та “маніпулювання”.(письмово) Достовірність інформації в мас-медіа №35
https://portfel.info/load/
10_klas/gromadjanska_osvita/
bakka_2018_rik/511-1-0-25810

Завдання ст. 159 (письмово)
Медіа і демократія.
Свобода, етика тавідповідальність Одну із серій «Бондіани» (пригод агента 007 Джеймса Бонда)
«Завтра не помре ніколи» присвячено впливу мас-медіа. Перегляньте фільм.
Згідно побаченого (використовуючи аргументи опираючись на фільм) опишіть впливмас-медіа на суспільство, міжнародні відносини тощо.

Маніпуляція і пропагандав медіапросторі №31

https://portfel.info/load/
10_klas/gromadjanska_osvita
/vasilkiv_2018_rik/511-1-0-25812


Письмово: практичне завдання ст. 159. Укажіть приклади таких матеріалів у доступних для вас медіа (по 2 приклади до кожного виду).
АлгебраВ.О. Баталова§29 Сині номери
Параграфи 29-30
сині номери (по одному прикладу)
ГеометріяВ.О. Баталова§14 Сині номерипараграф 15
Сині номери
БіологіяО.В. БілоусПараграфи 39-41 (опрацювати)
Практична робота 2 (ст. 155)
Розв'язування типових генетичних задач з генетики
(1-10 задач) ст. 155
Створити буклет, презентацію, скрайб (один на вибір).
Орієнтовні теми:
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Скринінг програми для новонароджених.
Генотерапія та її перспективи.
ГеографіяЮ.Р. БаланКраїни Північної Америки.
Загальна характеристика США.
Країни Америки. США.
Практична робота № 5, № 34, № 35.
ФізикаЛ.В. КирийчукРЛ Фізика Ютуб Уроки 197-212
§33-34
Вправи 33-34
1. §35
Вправа 35 РЛ Фізика Ютуб
https://www.youtube.com/watch?v=jJw-iVuZV2gУроки 208-2112.

Лабораторна робота №7 Виконати за інструкцією на ст. 213 підручника фізики, запис зробити вробочому зошиті

3. Розв’язування задач ст.215 завдання для самоперевірки

4. Виконатитестування за посиланням
join.naurok.ua
код доступу 102959
ХіміяІ.С. ГарбарчукПараграф 28
Вправи 209, 210
Підручник 2018 року.
параграф 30,
задання 224-228 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку фотографувати та надсилати у вайбер вчителю
Економічне моделюванняД.І. ТроценкоЕластичність за ціною
§44 ст. 162
ТЕМА: «Еластичність за доходом.»
Опрацювати по підручнику §46,с.169
ІнформатикаТ.В. Іванюха§19 прочитати.
Виконати
Вправа 1 ст. 186,
Вправа 2 ст 188 (за зразком)

https://www.youtube.com/
watch?v=MsesWbfn6GU
Технології опрацювання мультимедійних даних

Параграф 20 - опрацювати (Підручник Морзе Н.В., Барна О.В. Інформатика 10(11) клас, 2019 рік)

Виконати вправи 1-4 ст. 195-197 (за зразком)
Завдання 1-7 ст. 197-198
Дивись урок за посиланням

https://www.youtube.com
/watch?v=LVIQ0tfFwRE
В.І. ПлечкоНова тема «Мова програмування Python»
https://www.youtube.com/
watch?v=cKRRysbQZsM
Нова тема «Мовапрограмування Python»

https://www.youtube.com/
watch?v=S1qmY7ZBNJE&t=5s
ТехнологіїВ.А. ЗаворотнюкВизначення послідовністі реалізації проекту. Виконанняробіт відповідно до обраних технік з вивчених тем.
Ознайомитися в інтернет ресурсах про " Зелену косметику".
Зробити в електронному форматі Проект "Лікарські трави такосметика"
Фізична культураВ. С. Дзюблик
В.Я. Євпак
https://www.youtube.com/
watch?v=x7K7PGr1gYQ&
feature=share
https://www.facebook.com/
groups/1379644068760985/
permalink/2910943762297667/
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.