Завдання для учнів 10 класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Г.В. Гаврилюк Л.Г. Остапчук | Опр.парагр. 45; вивчити правила; виконати вправи 374, 381 (усно), 375, 380, 383, 386 (письмово). | 1. Написати есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення. 2. Опр. парагр. 46; виконати вправи 400 (усно), 401, 402, 405 (письмово). | 1. Опр.парагр. 47,48; вивчити правила; вик. вправи 408, 411, (усно), 406, 407, 412, (письмово). 2. Опр. парагр.49; вивчити правила; вик. впр. 413, 418(усно), 414, 421 (письмово). 3.Дайте письмові відповіді на запитання рубрики "Знаю, вмію, набуваю компетентності" (ст.213)(контрольна робота). | 1.Опр. тему "Суперечка як вид комунікації "(ст. 165-171); вик. вправи 324, 325, 326, 328, 329, 330(усно), 327, 331(письмово). 2. Написаьи контрольний твір про подорож Україною із зазначенням назв мешканців відвіданих місць. | Опрацювати теми " Аргументи і доказовість", "Полемічні прийоми"(ст.197-204); виконати вправу 390. |
Українська література Г.В. Гаврилюк | 1. Прочитати драматичний етюд О. Олеся "По дорозі в казку ". 2. Написати твір-міркування на тему "Казка життя людини - вимисел чи реальність?" (За етюдом О. Олеся " По дорозі в казку ") | 1. Опр. статтю "Володимир Винниченко"(ст.179-191). 2. Прочитати новелу "Момент". 3. Виконати д/з на ст.204 (2). | 1. Скласти паспорт твору В. Винниченка "Момент". Дібрати і записати цитати для характеристики образу Панни. 2. Повторити теми "Театр корифеїв", "Титан духу і думки"(ст.61-108).18.05-22.05 | 1.Виконати письмово завдання на ст.204 (1-10). 2. Повторити тему "Модерна українська проза" (ст.111-191). | Позакласне читання. Ознайомитись із творчістю сучасних молодих письменників. Написати відгук про сучасну молоду літературу. |
Англійська мова Н.П. Іваницька Л.О. Ткачук | написати контрольний приватний лист "Дивна весна", впр.1 ст 166 (читати , перекласти текст, виписати основні речення по темі "Мистецтво", дати відповіді на запитання) | впр 5 ст 169( вивчити нові лексичні одиниці, записати їх в словник, знайти означення слів у вправі), впр.6 ст 169 ( списати текст , вставляючи слова, переклад) Впр. 2 ст 171 (з'єднати ) ст 173 ( вивчити правило) впр 2 ст 173 ( на основі правила вибрати вірне речення А чи В) | впр 3 ст 188 ( письмово), впр 4 ст 195 ( письмово) | ( читати , перекладати), впр 3, 4 ст 227 впр 8 ст 229 ( читати , перекладати), впр 9 ст 231 ( опрацювати лексику) | впр1, 2, 3,4 ст235-236 |
Німецька мова Л.П. Марчук | 13 год - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom. | 13 год - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom. | 13 год - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom. | 13 год - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom. | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Моріс Метерлінк «Блакитний птах» 1. Прочитати драму-феєрію Метерлінка «Блакитний птах» (ст..238-252). 2. Виконати завдання «Моріс Метерлінк «Блакитний птах» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/10 | Моріс Метерлінк «Блакитний птах» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.233-238 2. Скласти паспорт драми-феєрії «Блакитний птах» 3. Виконати завдання «Моріс Метерлінк «Блакитний птах»-2» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/10 | ПаулоКоельйо «Алхімік» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.255-260 2. Прочитати роман Пауло Коельйо «Алхімік» 3. Виконати завдання «Пауло Коельйо «Алхімік» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/10 | Узагальнення вивченого 1. Повторити творчість Достоєвського, О.Уайльда, Бодлера, Верлена, Рембо, Метерлінка. 2. Виконати завдання «Узагальнення вивченого» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/10 | Література на літо 1. Й. Ґете «Фауст». 2. Франц Кафка «Перевтілення». 3. М. Булгаков «Майстер і Маргарита». 4. Джордж Оруелл «Скотоферма». 5. Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти». 6. Е. Гемінґвей «Старий і море». 7. Ґ. Маркес «Стариган із крилами». 8. Е.Йонеско «Носороги» . 9. Милорад Павич «Скляний равлик». 10. Таїр Халілов «До останнього подиху». 11. Дж. Ґрін«Провина зірок». |
Алгебра В.О. Баталова | § 38 № (сині) по рівнях | § 39 № (сині) по рівнях | § 39 № (сині) по рівнях | § 40-41 № (сині) по рівнях | § 42-44 № (сині) по рівнях Тематичні та підсумкові контрольні роботи у групах |
Геометрія В.О. Баталова | § 16 № (сині) по рівнях | § 17 № (сині) по рівнях | § 19-20 № (сині) по рівнях | § 18-19 С.Р.№7 ст.332 | § 18-19 Тематичні та підсумкові контрольні роботи у групах |
Фізика Л.В. Кирийчук | 1.Підготовкадо контрольної роботи: ст.214, повторити; ст.215 (1-6 обов’язково, 7-10 – на вибір). 2.Контрольна робота. Тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 217239 до 3 травня. 3. §40,конспект. Вправа 40(2,3,4) відповідно дорівня Відеоуроки за посиланнями 213-217 на вибір https://www. youtube.com/ watch?v=MNIpF7BZ EuI&list= PLYLAAGsAQ hw8Jtndre2W- 4cZCnZTfuqc4 | 1. §41, конспект. Вправа 41(1-6 вибрати відповідно до рівня) Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= oMfwDl8y ONc& list=PLYLAAGsAQ hw8Jtndre2W- 4cZCnZTfuqc4& amp;index=6 2. Розв’язування задач. Виконати записи задач за відеоуроками 219-221 https://www. youtube.com/ watch?v=OQ9oZa93 LlI&list= PLYLAAGsAQ hw8Jtndre2W- 4cZCnZTfuqc4 &index=7 3. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 647143до 10.05 | 1. §42, конспект. Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v=zEtA8XHuPI c&list= PLYLAAGsA Qhw8Jtndre 2W-4cZCnZT fuqc4& index=17 Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 651562 до 17.05, обмеження в часі 2. §43, конспект. Відеоуроки 227-228 https://www. youtube.com/ watch?v=iLzth3xKOi s&list= PLYLAAGsA Qhw8Jtndre2W -4cZCnZTfuq c4&index=15 3. Виконати тестування запосиланням join.naurok.ua код доступу 558158 до 17.05 До 24.05 здати проект на вибір – з термодинаміки або електрики у вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Теми проектів ст. 4. Прикріпити у Сlassroom | 1. §43, конспект. Відеоурок 226 https://www. youtube.com/ watch?v= hvO47tPdM XM& list=PLYLAA GsAQhw8Jtn dre2W-4cZ CnZTfuq c4& ;index=14 2. Розв’язування задачВиконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 3182344 до 24.05, час проведення 20 хв. 3. Контрольна робота на тему«Електричне поле». Відкрию на сайті протягом тижня, умови скину в групу 10класу. (середа) Нагадую! До 24.05 здати проект на вибір – з термодинаміки або електрики у вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Теми проектів ст. 4. Прикріпитиу Сlassroom10 тиждень | 1. Захист учнівських проектів. 2. Повторення вивченого у 10класі. Прочитати ст..54, 117, 147, 159, 215, 264. 3. Розв’язати завдання ст.264 |
Інформатика Т.В. Іванюха | Параграф 23 завдання 5, 6 (усно для всіх учнів групи) Завдання 7, 9 ст 211- 212 (середній рівень) Завадання 11 ст. 212 (достатній та високий рівень) | Параграф 23 Завдання 12 ст. 212 Обрати одни із запропонованих проєктів для дослідження | Параграф 24 Завдання 7, 8 ст. 224 | Параграф 25 Вправа 1, 2 ст 234 Вправа 3 ст. 237 | Підсумкова контрольна робота у сервісі Classroom |
Інформатика В.І. Плечко | Повторення теми " Мова програмування Python". Переглянути інформацію за посиланням https://habr.com/ ru/post/29778/ | Обов'язкове завдання!!! Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Різновиди мов програмування", "Історія розвитку Python", Хто такий програміст?", "Програмування в Україні. Навчання та перспективи". Обсяг роботи 12-15 слайдів, включаючи титульний слайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу plechkoviktoriia 93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання презентації до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 12-15 слайдів, включаючи титульний слайд (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст та висновки. Надсилати на адресу plechkoviktoriia 93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua/ test/ pidsumkova- kontrolna- robota-z- informatiki- za-10-klas- 402448.html | Повторити розділи 1-6 (Н.В. Морзе) |
Біологія О.В. Білоус | Опрацювати п.48 -49. Виконати лабораторну роботу 3 ст.189. | Виконати лабораторну роботу 3 ст.189 -190, використавши інтернет - ресурси та матеріали п.50 підручника. | Опрацювати матеріали п.51. Письмово виконати завдання "Поміркуйте" ст.187. Відповідь у будь-якій формі (тези, таблиця, малюнок, презентація). | Опрацювати матеріали п.52 , ст.190 "Принципи біоетики". Пояснити,як ви розумієте ці принципи на прикладі 2 - 3. Чому на вашу думку важливо їх дотримуватись? Відповідь розгорнута у письмовій формі на конкретних прикладах. | Тестування по темі "Спадковість і мінливість. Репродукція і розвиток. Тести будуть у вайбері |
Географія Ю.Р. Балан | Єгипет. Характеристика країни. Д/З: Опрацювати № 41. | Південно-Африканська республіка. Д/З: Опрацювати №42. | Україна в геополітичному вимірі. Д/З: Опрацювати №43. | Україна в системі глобальних економічних відносин. Д/З: Опрацювати №44. | Узагальнююче повторення вивченого «Україна в міжнародному просторі».. |
Хімія І.С. Гарбарчук | пар 33, 34, впр. 241, 242, 244, 249, 250 | Параграф 35, впр. 253, 254 | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Історія України С.В. Іщенко | ______ | ______ | Початок ІІ Світової війни № 30. Письмово завдання 4-6. на ст. 207 | Окупаційний режим в Україні Вивчити параграф № 32 Рух Опору в Україні Вивчити параграф № 33 Здати все Д/З до кінця тижня. УСРР в умовах НЕПу Підсумкове тестування по параграфами 18-26 21.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.i schenko.370 | Модернізація Підсумкове тестування 26.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.ischenko.370 |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Японія. Китай Порівняльна таблиця за параграфами 20 та 21. (Наслідки першої світової війни для країн, особливості режимів, реформи, зовнішня політика) Туреччина № 22 Завдання на ст. 143: 2, 3 (ІІ рівень) Випишіть реформи Ататюрка. Країни Латинської Америки Скласти порівняльну таблицю країн Латинської Америки в міжвоєнний період : Аргентина, Мексика, Бразилія, Чилі, Куба. (Економічне життя, Політичне життя, Зовнішня політика). Увага: потрібні інтернет джерела. | Утворення вогнищ війни № 25 Письмово завдання на ст. 154.: 1, 2, 8, 10 (І рівень), 1 (ІІ рівень), 2 (ІІІ рівень). Політика умиротворення агресора № 25 Письмово завдання на ст. 154.: 3, 4, 6-7 (ІІ рівень), 4 (ІІІ рівень). Відносини Німеччини та СРСР. Пакт Рібентропа-Молотова № 26 № 25 Письмово завдання на ст. 158. : 5 (І рівень), 1, 2 (ІІ рівень), 1 (ІІІ рівень). | Головні військові операції ІІ світової війни. Скласти хронологічну таблицю битв за параграфами 27-31. Підготуватись до підсумкового тестування. | --- | ІІ Світова війна Підсумкове тестування 28.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www .facebook.com/ sergey.ischenko.370 |
Громадянська освіта С.В. Іщенко | Економіка домогосподарства https:// pidruchnyk. com.ua/1187 -gromadyanska -osvita-10-klas -vasylkiv.html Завдання на ст. 200. Бюджет сім’ї https:// pidruchnyk. com.ua/1187 -gromadyanska -osvita-10-klas -vasylkiv.html Практичне завдання ст. 201-202. | Підприємництво Параграф 41 за підручником «Громадянська освіта» Васильків. Письмово завдання 1-2 ст. 204. Ринок праці. Завдання за підручником «Громадянська освіта» Васильків ст. 207. | Інтеграція та глобалізація Письмово завдання на ст. 217 за підручником Громадянська освіта. Васильків. https://pidruchnyk. com.ua/1187- gromadyanska- osvita-10-klas- vasylkiv.html Міжнародні відносини Д/з: Складіть перелік найпотужніших міжнародних організацій, створених у другій половині ХХ століття. За допомогою додаткових джерел інформації визначте їхні цілі, учасників та місцезнаходження штаб-квартири. Виокремте організації, до складу яких входила Україна на час заснування чи ввійшла в роки незалежності. | Україна – член європейського співтовариства Написати есе «ЄС – «за» та «проти»». | |
Економічне моделювання Д.І. Троценко | ТЕМА: «Міжнародне підприємництвота науково-технічне співробітництво». Опрацювати по підручнику §51, с.192 . Д\З письмово дати відповідь на питання №3,с. 196 та переглянути мультфільм шість історій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | ТЕМА: «Розрахунок економічного прибутку». Опрацювати по конспекту . Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | ТЕМА: «Крива Лоренцо, коефіцієнт Джині» .Опрацювати по підручнику §59, с. 208 . Д\З письмово дати відповідь на питання№1,с.211, повторити теми. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro @gmail.com | ТЕМА: «Види витрат виробництва та аналіз поведінки виробника» Опрацювати по конспекту. Повторити теми курсу «ЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА РОЗВ’ ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ» Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro @gmail.comodmutro | Повторити теми курсу «ЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ», зробити опорний конспект. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя |
Технології В.А. Заворотнюк | Рецепти очищувальних і відбілюючих засобів для догляду за шкірою з натуральних продуктів (знайти в інтернет ресурсах 2-3 рецепта написати в classroom) або зробити онлайн тест "Декоративна косметика", код доступу765105, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Здати проект з вивчених тем: "Бабусині рецепты в косметології", "Натуральні продукти по догляду за шкірою", "Лікарські трави та косметика" ( можна загрузити в classroom в тему" "Захист проекту", можна відіслати на електронну адресуlol.radist@gmail.com) та зробити онлайн тест "Особливості догляду за шкірою ", код доступу 523025, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, зробити до 14.05.20 | Здати проект з вивчених тем: "Бабусині рецепты в косметології", "Натуральні продукти по догляду за шкірою", "Лікарські трави та косметика" ( можна загрузити в classroom в тему" "Захист проекту", можна відіслати на електронну адресу lol.radist@gmail.com). | Підсумкова робота в classroom або код доступу 324113, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Підсумкова робота в classroom або код доступу 324113, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Технології Г.Д. Жидецький | Виготовити декоративний свічник. Матеріал: деревина листяних порід Література: Інтернет-сервіси та додатки | Виготовити декоративний свічник. Матеріал: деревина листяних порід Література: Інтернет-сервіси та додатки | Виготовити декоративний свічник. Матеріал: деревина листяних порід Література: Інтернет-сервіси та додатки | Виготовити декоративний свічник. Матеріал: деревина листяних порід Література: Інтернет-сервіси та додатки | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура В. С. Дзюблик В.Я. Євпак | Невідоме динамо(1 серія фільму) Життя команди без купюр- https://m. youtube.com/ watch?v= cvdzWFTohaA& feature=yotu.be Невідоме динамо (2 серія фільму) Життя команди без купюр https://m. youtube.com/ watch?v= CPbPGJWsz0E Комплекси вправ на розвиток фізичних якостей: 1) https://drive. google.com/ file/d/1IEyYxD OHLXejghQ8GJ RO7QnUjvIfdWna /view?usp= drivesdk 2) https://drive. google.com/ file/d/1N83fwh piSgnkQJAatJP L8UAVzv748dM9/ view?usp= drivesdk | 1) Вистрибуваннядо верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 5 серій по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата)Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)Дистанція: 9 метрівДозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година)4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 2 години) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Г.В. Гаврилюк Л.Г. Остапчук | 1. Опрацювати §38 2. Вивчити правила 3. Виконати вправи 314, 315, 316, 319, 321, 323 4. Дати письмові відповіді на запитання ст. 165 | 1. Опрацювати параграф 39, стор.173-174. Вправи 336, 338. 2.Опрацювати параграф 40, стор.175-179. Вправи 344, 345. | Опрацювати вправу 348. Написати текст доповіді "Паралельні форми роду іменників в українській мові" 2. Написання пропозиції однокласникові/однокласниці спільно спланувати дозвілля у вихідний день; написання електронного листа; написання привітання близькій людині. | 1. Параграф 41 стор.179-181 Вправа 353 2. Параграф 42 стор. 182-184 Вправа 359 | 1. Опрацювати параграф 43. Вивчити правила. Виконати впр. 362, 363 (усно); впр. 364-367 (письмово). 2. Опрацювати параграф 44. Вивчити правила. Виконати впр.369,370 (усно); впр.371-373 (письмово). |
Українська література Г.В. Гаврилюк | Опрацювати ст. 205-212 Виконати письмово д/з на ст. 228 (3-4) Опрацювати ст. 212-214 Вивчити напам'ять вірш "Contra spem spero" | Зробити ідейно-художній аналіз віршів Л.Українки "Слово, чому ти не твердая криця", "Мріє не зрадь", "Стояла я і слухала весну...". Прочитати драму-феєрію "Лісова пісня ". | Написати твір-міркування "Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини", за драмою Л.Українки "Лісова пісня " | 1. Опр. ст. 219-227. Виконати завдання на ст.227-228.2. Опр.ст.229-239; вивчити напам'ять вірш "Блакитна панна; виконати завдання ст.238-239. | Опр. ст.240-247. Зробити ідейно-художній аналіз віршів "З журбою радість обнялась...", "Чари ночі" , "О слово рідне!". Вивчити напам'ять вірш "Чари ночі". Виконати завдання на ст.247-248. |
Англійська мова Н.П. Іваницька Л.О. Ткачук | Вправа 2 ст. 125-126 (читати, перекладати) Вправа 1 ст. 136 (з'єднати частини) | Впр1,(вивчити лексичні одиниці) впр.2 ст140-141(опрацювати текст), вивчити лексичні одиниці на ст 141 | впр 5 Ст 144 (письмово) впр2 ст 147 ( письмово) впр3 ст 147 (письм) впр 1,2,3,4 ст 149 | Впр. 2,3 ст148 Впр.5 ст 150 Впр 2 ст.150 | Впр 3 ст 151 Впр 2 ст 153 Впр 1 ст 156 |
Німецька мова Л.П. Марчук | ПІдручник Урок 57, слова Вправа 4 ст. 141 текст Робочий зошит вправи 1 .3 .4 (ст. 84-85) https://www .youtube.com /watch?v=_kU4o CmRFTw& feature= youtu.be | Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хтовикористовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінку та зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків:10 клас-п'ятниця: 10.00- 10.45 | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. Опрацювати біографію Бодлера (скласти анкету письменника) 2. Вивчити напамять 1 із віршів "Альбатрос", "Відповідності", "Вечорова гармонія" | Поль Верлен «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво» Опрацювати ст.214-221 Скласти анкету П.Верлена Виконати завдання за посиланням https://sites. google.com/ view/chernya khiv-zosh-zl/ главная- страница/10 | Артюр Рембо «Голосівки», «Моя циганерія». Опрацювати матеріал підручника ст.222-229 Скласти анкету А.РембоВиконати завдання за посиланням https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv -zosh-zl/ главная-с траница/10 | Аналітичне дослідження лірики поетів кінця 19 ст. 1. Зробити ідейно-художній аналіз одного із вивчених віршів Шарля Бодлера, Поля Верлена, АртюраРембо (наваш вибір) 2. Виконати завдання «Аналітичне дослідження лірики поетів кінця 19 ст» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv-zosh-zl/ главная-страница/ 10 | Нова драма. Моріс Метерлінк 1. За допомогою Інтернет-ресурсів повторити особливості «нової драми». 2. Ознайомитися з біографією МорісаМетерлінка (ст.230-233) 3. Читати драму-феєрію Метерлінка «Синій птах». 4. Виконати завдання «Нова драма. Моріс Метерлінк» запосиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/10 |
Історія України С.В. Іщенко | Практична робота: політика “Воєнного комунізму” та НЕП.Скласти порівняльну таблицю. Сфери дляпорівняння: 1) Промисловість; 2) Сільське господарство; 3) Торгівля і обмін; 4) Фінанси; 5) Система управління; 6) Трудові відносини. Договірна федерація. Утворення СРСР № 18 Політика коренізації в УРСР .№ 19. Складіть таблицю“Коренізація в УРСР” (Період здійснення, Основні провідники, Мета, Форми реалізації, Наслідки) | Форсована індустріалізація. № 20. Письмово датихарактеристику індустріалізації за планом: 1) Причини; 2) Період здійснення; 3)Джерела; 4) Методи; 5) Головні досягнення: 6) Наслідки. Високий рівень: складіть порівняльну таблицю 1-3 п’ятирічок, використовуючи інтернет джерела.Суцільна колективізація № 21. п 1- 2.Зверніть увагу та вивчіть поняття зазначені взавданні 3 на ст. 142 та ст. 149 (Раджу скласти історичний словничок - передбачаєтьсяусне опитування). Голодомор 1932-33 рр. Практична робота. № 21 п. 3-4, № 22. Письмово завдання: 1) робота з плакатами (завд. 1-2. на ст. 150; 2) аналіз фото ст. 151; 3) завдання п. 2 на ст. 152 (3 документа); 4) завдання до документів п. 3. ст.153-154; 5) завдання 2 та 3 ст. 154; 6) Доберіть конкретні факти до положень,що характеризують наслідки Голодомору на ст. 154. Передбачається дві оцінки: 1-а за завдання 1-3, 2-а за завдання 4-6. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 08.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Формування культу особи Сталіна. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання № 23 Скориставшись інтернет джерелами або довідниками до ЗНО складіть таблицю найбільших судових процесів та справ (дата, назва, коротка характеристика) 1. Шахтинська справа 2. Процес СВУ 3. Процес УНЦ 4. Справа ПОВ 5. Справа УВО 6. Процес військових Практична робота: Ідеологізація національно-культурного життя радянської України №24 Завдання: 1) Запитання до документу 1 ст. 164; 2) всі завдання до джерел пункту 3 ст. 166-167. Освіта, наука, мистецтво, література в радянській Україні №25-26 Створіть презентацію або буклет, що розповідають про життя та творчість одного з діячів на вибір згідно параграфу. Увага: теми повторюватися не мають! | Практична робота №27: 1) Завдання до фото ст. 176, 2) завдання до документу п 1. На ст. 178 (Без завдання 1 виділеного чорним) 3) завдання 3 ст. 180 до п. 3. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Правовий статус українських земель у складі Польщі № 28 Письмово завдання на ст. 186. Українські землі в складі Румунії та Чехословаччини № 29 Письмово завдання 4 на ст. 196. |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої . Чехословацька республіка. № 17. Письмово завдання на ст. 114. : №3, 6, 7 (І рівень); № 1 (ІІ рівень); №2 (ІІІ рівень) Румунія та Болгарія в міжвоєнні роки № 18 Письмово завдання на ст. 120. : № 6, 7, 8 ( І рівень); №1 (ІІ рівень); №1 (ІІІ рівень). | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Угрщина та Югославія Вивч. параграф №19 | |||
Громадянська освіта С.В. Іщенко | Практична робота: вплив реклами на свідомість людини Створіть соціальну рекламу у формівідеоролика, буклета, брошури, листівок (3 шт), стінгазети тощо. Тему та спосіб реалізації ідеї оберіть самостійно. Вплив мас-медіа.Громадська думка та ЗМІ № 30 https://portfel .info/load/ 10_klas/groma djanska_osvita/ vasilkiv_2018 _rik/511-1-0-25812 Завдання :наведіть приклади сугестії, психологічного зараження та наслідування, якзасобів впливу ЗМІ. Порівняйте поняття “переконування” та “маніпулювання”.(письмово) Достовірність інформації в мас-медіа №35 https://portfel. info/load/ 10_klas/grom adjanska_osvita/ bakka_2018_ rik/511-1-0-25810 Завдання ст. 159 (письмово) | Медіа і демократія. Свобода, етика тавідповідальність Одну із серій «Бондіани» (пригод агента 007 Джеймса Бонда) «Завтра не помре ніколи» присвячено впливу мас-медіа. Перегляньте фільм. Згідно побаченого (використовуючи аргументи опираючись на фільм) опишіть впливмас-медіа на суспільство, міжнародні відносини тощо. Маніпуляція і пропагандав медіапросторі №31 https://portfel.i nfo/load/ 10_klas/grom adjanska_osvita /vasilkiv_2018 _rik/511-1-0-25812 Письмово: практичне завдання ст. 159. Укажіть приклади таких матеріалів у доступних для вас медіа (по 2 приклади до кожного виду). | Здати д/з за попередні 2 тижні до 10.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Медіаграмотність Перегляньте три різні відео на тему медіаграмотності. • Фільм № 1 www. youtube .com/watch?v=vtaTeWzy6tQ. • Фільм № 2 www.youtube. com/watch?v= GIn4GXkqKps. • Фільм № 3 www.youtube. com/watch?v=2VtBjM_ ycYM&t=1s. 2. Перелічіть якомога більше аргументів на користь медіаграмотності. 3. Сформулюйте одним реченням ваше послання (меседж), що таке медіаграмотність. Інтернет. Соціальні мережі 1. Дайте відповіді на запитання: Яким є місце соціальних мереж у вашому житті? Якою із них ви користуєтесь найбільше і чому? Які їхні функції ви використовуєте найактивніше? Скільки часу проводите в них і який контент для вас найпривабливіший? Як ви дбаєте про захист особистої інформації? 2. Прокоментуйте висловлювання у вигляді есе: «Парадокс Інтернету: він з’єднує людей, що перебувають далеко, але роз’єднує з тими, хто перебуває поруч. Інтернет — це лише інструмент. Усе залежить від того, хто і з якою метою його використовує.» Білл Гейтс | Соціальні цілі економіки Наведіть по 8 прикладів : 1) Вільні блага, 2) Матеріальні блага, 3) Нематеріальні блага. (Для довідки підручник з Громадянської освіти Васильків І. Д.) Сталий розвиток Уявіть, що ви є мером міста, запропонуйте одну ініціативу, як би ви підвищили енергоефективність на своїй території, тобто зменшили енергоспоживання. 1) Опишіть ідею 2) Складіть поетапний план реалізації проекту 3) Розрахуйте приблизні терміни виконання та кошторис 4) Презентуйте власний проект (буклет, брошура, презентація на вибір) – високий рівень. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Екологічна безпека Розробіть плакат або іконографічне повідомлення на тему: «Як ми можемо зменшити шкоду довкіллю», навівши в ньому прості регулярні щоденні дії звичайної людини, які допоможуть заощаджувати воду, газ, електроенергію, зменшити викиди сміття тощо. Ринкова економіка Порівняйте планову та ринкову економіку, назвіть переваги і недоліки кожної з них. Критерії для порівняння оберіть самостійно. |
Алгебра В.О. Баталова | §29 Сині номери | Параграфи 29-30 сині номери (по одному прикладу) | Слідкуйте за уроками на телебаченні §31 № (сині) | Параграф 34-36 № (сині) по рівнях слідкуйте за уроками на телебаченні | § 35-37 № (сині)по рівнях слідкуйте за уроками на телебаченні |
Геометрія В.О. Баталова | §14 Сині номери | параграф 15 Сині номери | §16 № (сині) | Параграф 114-15 № повторити (телебачення) слідкуйте за уроками на телебаченні | § 14-15 № завданя ст..280 слідкуйте за уроками на телебаченні |
Біологія О.В. Білоус | Параграфи 39-41 (опрацювати) Практична робота 2 (ст. 155) Розв'язування типових генетичних задач з генетики (1-10 задач) ст. 155 | Створити буклет, презентацію, скрайб (один на вибір). Орієнтовні теми: Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Скринінг програми для новонароджених. Генотерапія та її перспективи. | Опрацювати п.42-43. Скласти конспект у довільній формі (схема, таблиця, асоціативний кущ...) на тему: "Переваги та недоліки статевого та нестатевого розмноження". | Опрацювати п.46-47. Виконати тести. Завдання у вайбері. | Опрацювати п.51-52. Виконати тести з теми. Завдання у вайбері |
Географія Ю.Р. Балан | Країни Північної Америки. Загальна характеристика США. | Країни Америки. США. Практична робота № 5, № 34, № 35. | Канада. Бразилія. Д/З: Опрацювати №36, 37. Виконати практичну роботу № 6. | Загальна характеристика Африки. Особливості економіки країн Африки. Д/З: Опрацювати №38, 39. | Виконання практичної роботи № 7 |
Фізика Л.В. Кирийчук | РЛ Фізика Ютуб Уроки 197-212 §33-34 Вправи 33-34 | 1. §35 Вправа 35 РЛ Фізика Ютуб https://www. youtube.com/ watch?v=jJw- iVuZV2g Уроки 208-2112. Лабораторна робота №7 Виконати за інструкцією на ст. 213 підручника фізики, запис зробити вробочому зошиті 3. Розв’язування задач ст.215 завдання для самоперевірки 4. Виконатитестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 102959 | Запрошую до роботи вGoogle Class Room за наданим кодом класу 1. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи за темою «Молекулярна фізика, частина 1» повторити параграфи 26-35, задачі для самоперевірки ст.215 (повторити) 2. Контрольна робота: виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 869594 до 12 квітня 3. §36, конспект Вправа 36(1-3 обов’язково,4-5 на вибір) Відеоурок до вправи 36 «https://www. youtube.com/ watch?v= wuiHln4zCIM | §37,конспект Вправа 37(2,3,4,5) §38,конспект Вправа 38(1,2,5) Відеоурокиза посиланнями 166-175 на вибір https://www. youtube.com/ watch?v= -9mmb6gj VwE&list =PLYLAAGsA Qhw_ksmc1 o1ZNUBG5 zqvqq0Ue На повторення школа онлайн https://www. youtube. com/watch?v= ko-rfeqxGIE | §39,конспект Вправа 39 (2,3,4) Розв’язування задач. Завдання для самоперевірки ст. 236 Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 140431 до 24.04 |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграф 28 Вправи 209, 210 | Підручник 2018 року. параграф 30, задання 224-228 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку фотографувати та надсилати у вайбер вчителю | параграф 30-31, завдання 238-239 | параграф 32 завд. 238,239 | |
Економічне моделювання Д.І. Троценко | Еластичність за ціною §44 ст. 162 | ТЕМА: «Еластичність за доходом.» Опрацювати по підручнику §46,с.169 | ТЕМА: «Ринок товарів та послуг.» Опрацювати по підручнику §47,с.176, письмово дати відповіді на запитання на с.178 | ТЕМА: «Ринок праці.» Опрацювати по підручнику §48,с.179, письмово дати відповіді на запитання на с.181 | ТЕМА: «Ринок грошей та капіталів.» Опрацювати по підручнику §49,с.182, письмово дати відповіді на запитання на с.184 та переглянути мультфільм шість історій про економіку. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: trotsenkodmutro@gmail.com |
Інформатика Т.В. Іванюха | §19 прочитати. Виконати Вправа 1 ст. 186, Вправа 2 ст 188 (за зразком) https://www .youtube.com/ watch?v= MsesWbfn6GU | Технології опрацювання мультимедійних даних Параграф 20 - опрацювати (Підручник Морзе Н.В., Барна О.В. Інформатика 10(11) клас, 2019 рік) Виконати вправи 1-4 ст. 195-197 (за зразком) Завдання 1-7 ст. 197-198 Дивись урок за посиланням https://www. youtube.com /watch?v= LVIQ0tfFwRE | Зареєструйтеся https://classroom. google.com/c/ NjY1OTAx MTk0MDNa Код курса q3mqqv7 Інструкції щодо роботи та завдання для виконання в Google Classroom будуть вам доступні на сторінці курсу, за умови успішної реєстрації. | Розділ 21. Системи керування вмістом для вею-ресурсів. ст. 199-202 https://www. youtube.com/ watch?v= 0OZtzXvzEnM Завдання 1-3 ст. 202-203 Виконані завдання 6 , 7 ст. 203 відправити у Google Classroom | Розділ 22. ст. 204-209 Створення та адміністрування сайту Виконати вправу 3 ст. 208-211 (за зразком) Виконані завдання відправити у Google Classroom |
В.І. Плечко | Нова тема «Мова програмування Python» https://www. youtube.com/ watch?v= cKRRysbQZsM | Нова тема «Мова програмування Python» https://www. youtube.com/ watch?v=S1qmY7Z BNJE&t=5s | https:// www.youtube. com/watch?v=S1qmY7Z BNJE&t=5s Виконати завдання наведені у відео. Потрібно мати доступ до програми Python!!! | https:// www.youtube. com/watch?v=CBoKUN WNS2Q Виконати завдання наведені у відео. Потрібно мати доступ до програми Python!!! | https:// www.youtube .com/watch?v=rwH1fQiC 0Og&t=2s Виконати завдання наведені у відео. Потрібно мати доступ до програми Python!!! |
Технології В.А. Заворотнюк | Визначення послідовністі реалізації проекту. Виконанняробіт відповідно до обраних технік з вивчених тем. Ознайомитися в інтернет ресурсах про " Зелену косметику". | Зробити в електронному форматі Проект "Лікарські трави такосметика" | Захист проекту "Лікарські трави та косметика" відіслати на електронну адресу або особистим повідомленням в соціальну мережу Viber, + обов'язково зробити онлайн тест за посиланням https://naurok. com.ua/test/join, код входу в тест300470. | Фрукти і ягоди в косметології. Косметичні засоби на грядках. Виконання робіт в classroom. | "Бабусині рецепти" в косметології. Виконання робіт в classroom. |
Технології Г.Д. Жидецький | Практична робота "Виконати органайзер для шурупів" Матеріал: фанера та деревина | Практична робота "Виконати органайзер для шурупів" Матеріал: фанера та деревина | Практична робота "Виконати органайзер для шурупів" Матеріал: фанера та деревина | Практична робота "Виконати органайзер для шурупів" Матеріал: фанера та деревина | Практична робота "Виконати органайзер для шурупів" Матеріал: фанера та деревина |
Фізична культура В. С. Дзюблик В.Я. Євпак | https://www. youtube.com/ watch?v=x7K 7PGr1gYQ& feature=share | https://www. facebook.com/ groups/1379 644068760985/ permalink/29 10943762297667/ | Баскетбол Найкращий цетровий баскетбольноі Суперліги Украіни сезону 2019-2020 р. Топ-моменти Майкла-Маєра https://www. youtube.com/ watch?v=1ZXRfO_ 0Woc&app =desktop | 1) 6 історій від украінців, які знайшли мотивацію в спорті https://inspired. com.ua/ practice/ people/ sport-motivation/ 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https://www. yotube.com /watch?v= 6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці 15 секунд а) біг на місці - 3 рази б) біг із закиданням гомілки - 3 разив) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок, середа, п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Техніка виконання підтягування https://m. youtube.com/ watch?v= ky274kFzATo Перші Олімпійські успіхи України https://m. youtube.com/ watch?v= tyLVSZnpZwO Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature= youtu.be&v =qXfNYzoRX1w 1) Вистрибуваннядо верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 2 години) |
Коментарi