Завдання для учнів 7б класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Т.В. Сахненко | Параграф 38, вправа 312, параграф 39, вправа 321, 323, параграф 40-41. | Контрольна робота. Вправа 332, 340, 342. | Параграф 42, вправа 349 (1), 350, параграф 43, вправа 360, параграф 44. Повторення вправа 374 (1,2). | ||
Українська мова Є.В. Савицька | Параграф 38, вправи 308, 312, параграф 39, вправа 319 | Параграфи 40-41, вправи 329, 330, 332, 337, 340, 342 | Параграфи 40-41, вправи 329,330, 332, 337, 340, 342 | Параграфи 42-43, вправи 344,348, 355,360 | Українська мова Аудіодиктант. https://www. youtube.com/ watch?v= SFsBK-YcbYk |
Українська література Є.В. Савицька | виразно читати вірші А.Малишка, Тестові завдання (с 282), Письмово завдання 7,10 (с 283) | Контрольний твір: с. 283, завдання 12. Повторити тему "Із пісенних скарбів с. 6-20 | Контрольний твір: с. 283, завдання 12.Повторити тему "Із пісенних скарбів с. 6-20 | тестові завдання в групі Viber. Повторити тему "Про минулі часи"с.21-60 | повторторити тему "Про минулі часи (с. 60-109) |
Англійська мова О.М. Груля | впр.3(а) стор.158 (письмово), впр.3(б) стор.158-161 (читати, перекладати), | впр. 4,5 стор.161 (письмово), параграф 5,6,7 стор.204-206(читати) | впр.1 (б) стор.165 (усно), впр. 3,4 стор.166 (контроль навички письма), | впр.4(а) стор.168 (читати, перекладати) | Повторити вивчений матеріал |
Н.В. Петрук | Впр 1,2,3,4 с 153-154 Впр 1с 155-157 (читати, виписати незнайомі слова) Впр. 2 с.157 РЗ впр 1,2,3 с. 84-85 Тест на GoogleClassroom | Впр 3,4,5 с158-161 РЗ Впр7,8,11 с.88-89,93 | Впр 1б с 165 Впр 3,4 с 166 тест https://vseosvita .ua/test/start/ jwd367 | РЗ впр 9 с. 90-91 https://www. youtube.com/ watch?v= CTrHNiDFdqs тест (аудіювання) https://vseosvita. ua/test/start/zft794 | https://vseosvita .ua/test/start/ tvh573 |
Німецька мова Л.П. Марчук | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Німецька мова Л.М. Хаба | Підручник урок 56 с. 147 Вчити нові слова Впр5 с147 переклад письмово Роб. Зошит урок 57 Урок 58 Вчимо лексику по відео https://youtu.be/ VvYmzU9FBNQ Впр4 с 151 переклад Роб зошит урок58 Тест на закріплення лексики https:// learningapps. org/4863177 https:// learningapps. org/1949422 | Контрольна робота Перейдіть за посиланням: https://vseosvita. ua/test/start/ zqg443 | Контрольна робота https://vseosvita. ua/test/ go-settings?code= zjh034 | ||
Зарубіжна література С.М. Демянчук | Герберт Джордж Уеллс «Чарівна крамниця» 1. Опрацювати матеріал підручника ст. 221-222 2. Прочитати новелу «Чарівна крамниця» (ст.223-232) | Рюноске Акутагава «Павутинка» 1. Опрацювати матеріал підручника ст. 233-234 2. Прочитати новелу «Павутинка» (ст.235-238) | Айзек Азімов«Фах» 1. Опрацювати матеріал підручника ст..239-240. 2. Прочитати повість Айзека Азімова «Фах» (ст.241-253). 3. Дати письмову відповідь на запитання: «Моє ставлення до проблем, піднятих у повісті Айзека Азімова «Фах». | Сучасна дитяча література Прочитати один твір на вибір: роман Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула», або роман Корнелії Функе «Чорнильне серце». | Літературана літо 1. Ш. Руставелі «Витязь у тигровій шкурі». 2. В. Шекспір «Ромео і Джульєтта». 3. Мігель де Сервантес «Дон Кіхот». 4. Мольєр «Міщанин-шляхтич». 5. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». 6. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». 7. Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон». 8. Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». |
Російська мова Н.О. Шевчук | Частица как служебная часть речи §57, 58, 59 ст. 287-304 | Задания, которые нужно сдать до 11 мая 2020 г. на Viber (т. 0672449408) учителю , указывая имя и фамилию. 1. Тема "Предлог", упр 302 (письм.) 2. Тема "Союз", упр 325 (письм.) 3. Тема "Частица", упр 342 (письм) | Письмово виконати та надіслати на вайбер вчителю до 25.05.2020 завдання. 1. Составить диалог на любую тему. (8-10 реплик) 2. Написать сочинение на тему "Дружба помогает жить" (на 1 страницу) | Письмово виконати та надіслати на вайбер вчителю до 25.05.2020 завдання. 1. Составить диалог на любую тему. (8-10 реплик) 2. Написать сочинение на тему "Дружба помогает жить" (на 1 страницу) | Письмово виконати та надіслати на вайбер вчителю до 25.05.2020 завдання. 1. Составить диалог на любую тему. (8-10 реплик) 2. Написать сочинение на тему "Дружба помогает жить" (на 1 страницу) |
Російська мова Т.П. Столярчук | Правопис частки § 58, 59 Впр. 342, 344, 346 Виконати завдання«Частка» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv -zosh-rm\ главная- страница | Контрольний твір Написати і відіслати контрольний твір на одну із тем: 1. Книга, которую ясоветую прочитать. 2. Мы в ответе за нашу Планету. 3. Школа будущего. | Вигук § 60 Впр.356 (завдання А,В) Виконатиконтрольне завдання «Службові частини мови» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-rm\ главная- страница | Робота з текстом Ознайомитися з текстом «Западня»на ст..313-314 і виконати контрольні завдання за посиланням: https://sites. google.com /view/ chernyakhiv- zosh-rm\ главная- страница | Повторити вивчений матеріал |
Історія України Н.П. Прохорчук | ---------------- | Пар.19 читати Пар.20-21 виписати всі верстви населення, зробити таблицю ст.206 | Пар.22 читати, письмово завд.15. ст 217 Пар.23 читати | Завд.ст.226 практ.роб. Узагальнення ст.227 письмово | Ст.228темат.роб Ст.230 узагальнення до курсу |
Всесвітня історія Н.П. Прохорчук | Пар.20 читати Ст.214,215 узагальнення робити всі завдання і скидати мені | ---------------- | --- | --- | Повторити вивчений матеріал |
Алгебра Л.А. Кравчук | П.27. прочитати. Виконати 1034, 1038. | П.28 прочитати. Виконати 1047, 1049, 1051. | Параграф 29 . Номера 1078-1083. Далі повторення стор.219. | Параграф 29 . Номера 1078-1083. Далі повторення стор. 219. | Підсумкові к/р, творчі завдання в вайбер групах. |
Геометрія Л.А. Кравчук | Виконати 617-620. | П.22. Виконати 576, 577, 580. | Вправи на повторення стор. 197. | Вправи на повторення стор. 197. | Підсумкові к/р, творчі завдання в вайбер групах. |
Фізика Л.В. Кирийчук | 1.§31, за планом на форзаці підручника «Про фізичну величину» описати фізичну величину потужність. Виписати формули потужності. Переглянути відео урок 75 https://www. youtube.com/ watch?v=y- 9njgW4PRU& amp;list=PL YLAAGsAQh w9TcTQiq- EZeVuVPc6P 8PSX& index=75 Вправа31 (5) 2.Розв’язування задач. Переглянути відеоурок 76 https://www. youtube.com /watch?v=- gKXQbnx_do& amp;list=PLY LAAGsAQhw9 TcTQiq-EZeV uVPc6P8PSX & index=76 Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 133265 до 3 травня. Тільки одна спроба проходження, зверніть увагу! | 1.§32, короткий конспект. Дати відповіді на питання після параграфа (усно). Вправа 32 (4,5) 2.§33, короткий конспект. Переглянути відеоурок https://www .youtube.com /watch?v= 1ttI7UVOzh A&list =PLYLAAG sAQhw9TcT Qiq-EZeVuVPc6P 8PSX& index=86 Вправа 33(3) | 1.§33, виписати нові формули Дати відповіді на питання після параграфа (усно). Переглянути відео урок 86 https://www. youtube.com /watch?v=1ttI7UVO zhA& ;list=PLYLA AGsAQhw9Tc TQiq-EZeVuV Pc6P8PSX& index=86 2.§34, виписати формули. Скласти паспорт для приладу важіль та фізичної величини момент сили (за планом на форзаці «Про прилад або пристрій» та «Про фізичну величину») Переглянути відео уроки 78 – 81(вибірково) https://www. youtube.com/ watch?v= uYuzedJBG 20&list= PLYLAAGsAQ hw9TcTQiq- EZeVuVPc6P8 PSX& index=78 3. Лабораторна робота №11 виконати за відео додатком до підручника, дані взяти з відео https://www. youtube.com/ watch?v= XF0NkMTnY-w До24.05 здати проект на вибір – теми на ст.198 або ст.246 у вигляді презентації,виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Прикріпити у Сlassroom. | 1.§35, виписати нові формули, дати відповіді на питання після параграфа (усно). Розробити паспорт приладів рухомий та нерухомий блок за планом на форзаці «Про прилад абопристрій» Переглянути відео урок 83 https://www. youtube.com /watch?v=POODDL GxG6I& ;list=PLYLA AGsAQhw9 TcTQiq-EZ eVuVPc6P8 PSX& index=83 2.§36, виписати формули. Скласти паспорт для пристрою похила площина (за планом нафорзаці «Про прилад або пристрій» та «Про фізичну величину») Переглянути відео урок 85 https://www. youtube.com/ watch?v=5JXX9Hy RE74& list=PLYLAA GsAQhw9Tc TQiq-EZeVuVPc6P 8PSX& index=85 Тестиза посиланням join.naurok.ua, код доступу 1536059 до 24 травня,термін виконання 20 хв. 3. Лабораторна робота №12 виконати за відео додатком до підручника, дані взяти з відео https://www .youtube.com/ watch?v= Gh5fPCzUPVA Нагадую! До 24.05 здати проект на вибір – теми на ст.198 або ст.246 у вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Прикріпити у Сlassroom або на електронну пошту olesyavasil1@gmail.com9 | 1. Контрольна робота за тему «Механічна робота та енергія». Завдання скину на Вайбер у групу в понеділок. Час проведення узгодимо. Виконувати письмово. 2. Захист учнівських проектів. 3. Повторення та узагальнення вивченого. https://go.mai l.ru/search_video? q=%D1%86%D1 %96%D0%BA%D0 %B0%D0%B2%D0 %B0%20%D1%84 %D1%96%D0%B 7%D0%B8%D0%B A%D0%B0& gp=843220& fr=ps&d= 2187854211299 023799&sig =61ed684054& amp;s=youtube |
Інформатика В.І. Плечко | §27 "Обчислення в електронних таблицях" (Н.В. Морзе ст.197-208) Виконати завдання після параграфу. | §28 практична робота (Н.В. Морзе ст.209-212) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! Всі виконані практичні роботи надсилати на пошту plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Виконати реферат на одну із запропонованих тем у Microsoft Word: 1) Основні принципи роботи в Excel 2) Найпопулярніші мови програмування в світі 3) Відомі програмісти України 4) Комп'ютерні технології майбутнього Обсяг роботи 7-10 сторінок, сюди входить титульна сторінка з вашими даними, зміст роботи та висновки. Роботу відправляти на пошту plechkoviktoriia93@ukr.net до 15.05.2020. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua/ test/ pidsumkova- kontrolna- robota-z- informatiki- 408451.html | Повторити розділ 1, 2, 3 та 4. ( Н.В. Морзе) |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 49,50. 51 Заповнити таблицю 22 ст 214 . Міні проект "ЯК вчаться пташенята". ст 218. або Міні прект " Як тварини користуються знаряддями праці ст. 222 https://www. youtube.com/ watch?time_ continue =1&v= MpMFv7rf8nA &feature =emb_logo | Опрацювати параграфи 52, 53, 54, 55 Виписати та вивчити терміни. https://www. youtube.com/ watch?v=6_psRnnk0Ac &t=146s | Опрацювати параграф 56. Самоконтроль знань ст244 | Контрольна робота за посиланням 1 спроба Опрацювати параграфи 57, 58, 59, 60. Виписати терміни. | Опрацювати параграфи 61,62. https://www. youtube.com/ watch?v= tXwwiYyy iI8& feature=youtu. be&list= PLWteg9_gGY tECT0bOK03Y OR_F87Av2c7 i&t=71 https://www. youtube.com/ watch?v= k6twxFgtn8s Узагальнення ст.273-278 |
Географія М.М. Войтович | 1. Опрацювати параграф 51. Географічна задача після параграфу Уявна подорож 50 паралеллю Євразії https://www. youtube.com/ watch?v= yS98JXq449I Знайдіть у Вікепедії інформацію про об'єкти, якізгадуються у посиланніВідео до уроку https://www. youtube.com/ watch?time_ continue =6& ;v=OWgk71zO k2I&feature =emb_logo https://www .youtube.com/ watch?v= 7gqGj1NHF T8& feature= emb_logo 2. Опрацювати параграфи 52, 53, 54,55, 56 Географічна задача ст. 244 https://www. youtube.com/ watch?v= RjQ96lS45 _c&feature =emb_logo https://www. youtube.com/ watch?v= frnPYJ2v7 hU& feature= emb_logo | Опрацюватипараграфи 57, 58, 59. Тематичний контроль знань ст. 271 https://www. youtube.com/ watch?v= frnPYJ2v7 hU&list= PLuKEIL5ZUv -WtJXqy0y3zI toDCfdMJsR7 &index=56 | Опрацювати параграфи 6, 7, 8, 9, 10 . Географічні задачі після параграфів 6, 9, 10. https://www. youtube.com/ watch?v= YefP4Y1ohy Q&list= PLuKEIL5ZUv- WtJXqy0y3z ItoDCfdMJsR7 &index=57 https://www. youtube.com/ watch?v= yxeeJ5oU3Kc &t=18s https://www. youtube.com/ watch?v=Q28v7U dpumY&t=20s | опрацювати параграфи 11. 12 https://www. youtube.com/ watch?time_ continue =2&v= hKoRorJgzvI& amp;feature= emb_logo https://www. youtube.com/ watch?time_ continue= 3&v=J3u MLCDxxAo &feature =emb_logo Контрольна робота за посиланням 1 спроба https://docs. google.com/ forms/d/e/ 1FAIpQLSfkg IOaBPVOn_ZQ vV1azfpWrODS 8sBODYDHUfZ eqNY2RCGwtg /viewform | Опрацювати параграф60- 62. Географічна задача ст. 284. |
Хімія І.С. Гарбарчук | пар 30, впр. 218, 220 | Параграф 31, впр. 221-223 | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати §29 усно, письмово вправа Висловлюємо свою думку на стр. 216 (лист - звернення) або зробити онлайн тест "Причини і наслідки вживання наркотиків" Код доступу 577409, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Опрацювати §30 усно, письмово висловлюємо свою думку "Які права має ВІЛ-позитивна дитина" або зробити онлайн тест "ВІЛ/СНІД" код доступу805786, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, п'ятниця 8 травня о 12:10). | Опрацювати §31 усно, письмово "Домашнє завдання" стр. 231. Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §23 по 31 | Узагальнення знань "Соціальна складова здоров'я" (§23 - 31), код доступу 515586, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 31) |
Мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30 Урок 30 Історія рок-опери | Параграф 31. Урок 31. Музики з телеекрану | Параграф 32. Урок 32 Електронна музика та її інструменти | Параграф 33. Урок 33. Сучасна танцювальна музика | Повторити вивчений матеріл |
Економіка Д.І. Троценко | Підготуватися до виконання проекту «Фінансова культура українськогонароду». 1 група - поводження з грошима; 2 група - податкова культура; 3 група - страхова культура; 4 група - культура банківських відносин та переглянути мультфільм шість історій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | Продовжити роботу над проектом «Фінансова культура українського народу». 1 група - поводження з грошима; 2 група -податкова культура; 3 група - страхова культура; 4 група - культура банківських відносин. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | Продовжити роботу надпроектом «Фінансова культура українського народу» та повторювати теми курсу. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | Повторити теми курсу «ФІНАНСОВА КУЛЬТУРА». Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro @gmail.com | Повторити теми курсу «ФІНАНСОВА КУЛЬТУРА», зробити опорний конспект. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? https://drive. google.com/ file/d/1TzX9YzN ct5e2OiUHECHO z8KaKTlyeorg/ view?usp= drivesdk Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді. https://www. youtube.com/ watch?v= G1GNL8Nq2 Gc& feature=youtu.be | Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. https://drive. google.com/ file/d/1G4Qzqk_ vlzpbfqctXOn 2dzychD3A4X 16/view https://www. youtube.com/ watch?v=71kLGmy 9Be8& feature=youtu.be | Створюємо власний імідж. Образ сучасного підлітка. https://drive. google.com /file/d/1ZDB8- 0WhKiCbAkYd yj5XWyAAr783 x59u/view? usp=drivesdk https://youtu.be/- NyTa8myWig | Футуристичний дизайн - погляд у майбутнє. Узагальнення з теми «Діалаг традицій і новаторства https://drive. google.com/ file/d/1RQU DY8gXtVQpw kBz3z9u6NZj unDOtv6l/ view?usp =drivesdk https://youtu.be/ ABrjdyavqkI | Завдання на літо. Намалювати малюк на тему "Веселі канікули" |
Технології В.А. Заворотнюк | Технологія виготовлення "Ключниці", виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи або зробити онлайн тест "Основи проєктування", код доступу 411076, використати цей код, відкривши посиланняjoin.naurok.ua | Технологія виготовлення "Декоративних подушок" оздобленнявиробу,дотримуючись техніки безпеки під час роботи . Зробіть онлайн тест" Пошиття швейного виробу", код доступу609482, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Захист проекту "Декоративних подушок" . | Проект " Малярні роботи у побуті власними руками", написати організаційно-підготовчий етап (що таке малярні роботи, для чого потрібно добір фарб для різних поверхонь, як впливає колір на психологію людини), конструкторський етап (які матеріали та інструменти застосовують під час малярних робіт) технологічний етап(технологія малярних робіт) або зробити тест, код доступу 717428, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. | Захист проектів "Малярні роботи у побуті власними руками". "Я - споживач", зробити тест, код доступу 2087484 , використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua |
Технології Г.Д. Жидецький | ЖидецькийПараграф 9-10 вивчити | Параграф 11-12 вивчити | Виготовити модель повітряного гвинта. ст. 118-120 підручника. Автор Терещук А.І., 2016 | Виготовити модель повітряного гвинта. ст. 118-120 підручника. Автор Терещук А.І., 2016 | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура | Андрій Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри - https://m. youtube.com/ cvdzWFTohaA Індивідуальне тренування з футболу дома натехніку. Покращення майстерності з м’ячем - https://youtu.be/ S7bc_0kiE Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y Тренування навичок у воротаря - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Т.В. Сахненко | §30 Вправа 244 §31 Вправи 251, 254 §32 Вправа 259 | Повторити параграфи 30-32. Вправа 247,253, 261, 264. | Параграф 33. Вправа 270, параграф 34, вправа 234. | Параграф 35, вправа 279, 284, 286, параграф 36, вправа 290, 292, параграф 37, вправа 295, 296, 299. | |
Є.В. Савицька | параграф 28, вправи 231 233 параграф 29, вправи 237, 239 параграф 30, вправи 244, 247 | Параграфи 31, 32 вивчити, параграфи 24-30 повторити. Вправи 249, 254, 258, 259, 264. | тестові завдання у групі Viber, параграф 33, вправа 270. | Параграф 34, вправа 274, параграф 35, вправи 278,284,286; параграф 36, вправа 290 | Параграф 37, вправи 296, 297, 298 Параграф 56, вправа 422 |
Українська література Є. В. Савицька | Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківськиї". Письмово завдання: 1-3, 5, 7 (с. 224), 1-3, 4, 11 (с. 232), 1-3, 6 (с. 242) | Любов Пономаренко. Читати біографію письменниці, новелу «Герпереможений», завдання с. 245-246. Позакласне читання О. Довженко «Воля до життя» | тестові завдання у групі Viber, прочитати біографію Олени Теліги та Олега Ольжича, Вивчити 1 вірш ( на вибір). Усно завдання на с 249, 253 | Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» с. 254-261, завдання с. 261-262, завдання 11 письмово, с. 262-269, завдання 269-270, дочитати твір до кінця, завдання с. 277-278, завдання 12 письмово. | Андрій Малишко. Читати біографію письменника (с.279). Вичити 1 вірш напам'ять ( на вибір). |
Англійська мова О.М. Груля | Вправа 1 ст 132 (читати, перекладати) | 1. Вправа 1 ст. 142-144 (читати, перекладати, дати відповіді на питання письмово) 2. Вправа 4 ст. 145 - письмово | впр.1 стор.148 (чит.,перекл.), впр.2 стор.147 (письмово), стор.149 (вивчити лексику), впр.2 стор.149 (вставити) | впр.1 стор.148 (чит.,перекл.), впр.2 стор.147 (письмово), стор.149 (вивчити лексику), впр.2 стор.149 (вставити) | впр.1 стор.148 (чит.,перекл.), впр.2 стор.147 (письмово), стор.149 (вивчити лексику), впр.2 стор. 149 (вставити) |
Н.В. Петрук | Unit 4. Leisure Time Впр. 1,2,3,6,7 с 138-139 (підручник) Впр. 1,2,3,4,5,6 с. 72-74 (друкований зошит) https://www. youtube.com/ watch?v=w65e7O1 TmM8 ( movie vocabulary) | Впр 1 с 142 Впр 4 с. 145 Опрацювати § 7 с 199 (зворотні займенники) https://www. youtube.com/ watch?v= EyguXb0bh88 (відео, яке допоможе розібратися з граматикою) Впр. 1,2,3 с. 146-147РЗ Впр. 8,9,10,11 с. 75-76 | Впр 1 с. 148 (читати, письмово відповісти на питання) Впр 2 с. 149 (письмово) Впр 1 с. 152 (написати огляд фільму за поданим планом) РЗ Впр.15 с.79 | ||
Німецька мова Л.М. Хаба | Уроки 48-49 Словникова робота Робочий зошит Вправи 1, 2 ст. 63 Вправи 1, 3, 4 ст.64 https://www. youtube.com/ watch?v=_kU4oCm RFTw& ;amp;feat ure=youtu.be | 1. Підручник урок 51 с.134 . Записати та вивчити нові слова. Попрактикувати лексику за посиланням https://youtu .be/mhnqzi4C70o https://youtu.be /NwnIILMEyUc 2. Впр 2 с.134- читати та перекладати, 3. Робочий зошит 1-3 с.67 4. Підручник урок 52 с. 136- виписати нові слова у словник та вивчити, впр.4 с.137- письмово за зразком 5. Робочий зошит впр.2-4 с. 686. Пройти тест за посиланням https://learnin gapps.org/1298363 https://learnin gapps.org/4936868 | Урок 53 с. 139 вивчити лексику Впр. 2 с. 140 - письмово Робочий зошит урок 53 Урок 54 с. 142 вивчити лексику Впр 1 с. 142 - переклад Впр.3 с 143 - скласти письмово діалог Робочий зошит урок 54 Тест за посиланням https://quizlet. com/178624080/ stadt-flash -cards/ | ||
Л.П. Марчук | Уроки 48-49 Словникова робота Робочий зошит Вправи 1, 2 ст. 63 Вправи 1, 3, 4 ст.64 https://www. youtube.com/ watch?v=_ kU4oCmR FTw& amp;feature =youtu.be | Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашоїуваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти впошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїввикористовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося черезреєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 7 а, б -понеділок, середа: 10.00- 10.45 | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | середа, 13 год- відео конференція ZOOM, понеділок- завдання на сервісі Classroom |
Зарубіжна література С.М. Дем'янчук | 1. Едгар Аллан По "Золотий жук" 2. Артур Конан Дойл "Пістрява стрічка" 3. Артур Конан Дойл "Спілка рудих" 4. О.Генрі "Останній листок" 5. Г. Уелнс "Чарівна крамниця" | Конан-Дойль «Пістрява стрічка» Опрацювати ст. 199-200, скласти анкету письменника Прочитати оповідання Конан-Дойля «Пістрява стрічка» | Оповідання Конан-Дойля «Спілка рудих» Прочитати оповідання Конан-Дойля «Спілка рудих». За допомогою Інтернету зайдіть на сайт Музею Шерлока Холмса й здійсніть віртуальну екскурсію. За допомогою Інтернету подивіться фільми про Шерлока Холмса та доктора Ватсона (на ваш вибір). | Новела. О.Генрі «Дари волхвів» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.203-204, скласти в зошит конспект статті, спираючись на завдання ст.204 2. Прочитати ст..205-212 (біографія О. Генрі та новелу «Дари волхвів»). | Новела. О. Генрі «Останній листок» Прочитати ст.213-220 (новелу «Останній листок»). |
Історія Н.П. Прохорчук | ст. 119 Практична робота письмово ст. 121 Узагальнення письмово в зошиті (виконати всі завдання) Конкурна карта - заповнити | Параграф 14, письмово завдання 1-6, ст. 132, контурна карта з цієї теми. Параграф 15, завдання письмово №№13-14 ст. 142 | Пар.16 практична робота чи.152 Пар.17 завд.9 ст..159 | Пар. 18 таблиця Ст.170 зробити т.о ПЕРЕХОДИМО ДО ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ( передивитись чи заповнені конт.карти з вивч .тем) | Всесвітня історія Пар.18 письмово завд.13. ст.201 Пар.19 (з Інтернету виписати винаходи Китайців 7-17 ст. |
Алгебра Л.А. Кравчук | Підготуватися до контрольної роботи по темі "Функція". ст. 170 №6 "Перевір себе" в тестовій формі п. 20-23 прочитати повторно. | Пункт 24 стор.173-177. Номери 909-929. | Вправи на повторення 900, 901, 902, 903, 943, 945, 946. | П.25. Стор.181-184. Виконати 950-993. | П.26.стор.190. Виконати 1007-1010 |
Геометрія Л.А. Кравчук | Теми "Коло, круг" ст. 150-154 п. 19 Опрацювати, вивчити означення, прочитати параграф тричі.ст 155 - дати відповіді до параграфа Виконати в зошиті завдання на побудову№№ 476, 477, 480 ст. 155-156 Розвязати №№ 481, 485, 487, 487, 491, 493 №№ на повторення 503, 505 | Пункт 20 стор 159, вивчити означення, теореми. Номери 507, 509, 511-528. Відправити на вайбер 522, 526 | Вправи на повторення 537, 538, 502, 503, 504, 505. | П.21. Прочитати. Виконати 540, 550, 552, 553, 557, 559, 565. | Виконати 558, 569-572. |
Біологія М.М. Войтович | Параграфи 37, 38, 39, 40. Завдання після параграфів письмово у зошит. Обовязково практичні - виконуютьтеоретичний опис ( дивитися попередні параграфи) | 1. https:// classroom. google.com/ u/0/c/NTU xNjIwNzYz Njha КОД: 3wxfsyo Опрацювати параграфи 41,42 Виписати та вивчити терміни. Скласти схему рефлекси, додати приклади. Міні-проєкт "Як бачать тварини". Наст 285 є правило-орієнтир використання методу проєктів. скористайтеся їмобовязково. https://agrost ory.com/ info-centre/ knowledge- lab/mukhi- zhurchalki/) https://www. youtube.com /watch?v= GPp6FY3Ji4c https://www. youtube.com/ watch?v= v9krvDdW1Ss2. Опрацювати параграф 43. Виписати та вивчити терміни. Пр. р № 6 ст 187 https://www. youtube.com /watch?v=fxd c_E7Y-tY& amp;feature =sh are&f bclid=IwAR0 K9nDxKalL 3xNJ279Pfd 9t-Rc5YRJra0 w5Z593PG2GbTR cmyLoUEKi7Ew | 1. Опрацюватипараграф 44. Виписати і вивчити терміни. Таблиці 17 і 18 переписати в зошит. Рубрика ДІЯЛЬНІСТЬ "Розвиваємо вміння" письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= S9bBOWj2-uA2. Опрацювати параграф 45. Виписати та вивчити терміни. Тести https://classroom .google.com/u /0/c/NTUxN jIwNzYzNjha КОД: 3wxfsyo | 1. Опрацювати параграф 46. https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg&t=41s 2.Самоконтроль знань ст. 202. | 1.Опрацювати параграф 47. Провести лабораторне дослідження с. 206 https://www.youtube.com/watch?v=P61p6Wx3uOo https://www. youtube.com/ watch?v= P61p6Wx3uOo 2. Опрацювати параграф 48. Пр. р №7. ст 210 https://www. youtube.com/ watch?v= t67ppt81LkM https://www. youtube.com/ watch?v= puZpIi3K1kA https://www. youtube.com/ watch?v=csoeJv1n E6g&t=55s |
Географія М.М. Войтович | Населення та політична карта Північної Америки. Позначити на конкурній карті країни Північної Америки та їх столиці | https://classroom. google.com/ u/0/c/NTUxNT k3MzY2OTha КОД: 3q7qelf Опрацювати параграф 43 Тематичний контроль знань ст 203 https:// faktorkrovi. ru/tests/ test-smozhete- li-vy-nazvat- stolitsy-etih- 20-ti-stran?f bclid=IwAR 29r0Xzzyrvy RQ5fme4Sj6 73rPGMukjcuGb C3mjWahYyF 2RzvsL60CDBl0 | Географічне положення Євразії. Дослідження материка. Рельєф. Опрацювати № 44, 45. Вміти показувати на карті географічні об'єкти, зазначені в параграфах. https://www. youtube.com /watch?v=N QQnXvce D8w&li st=PLuKEIL 5ZUv-WtJX qy0y3z ItoDCfdMJs R7& index=43 https://www. youtube.com /watch?v=e NXlFjsZ3 hY&list =PLuKEIL5Z Uv-WtJXqy0y3z ItoDCfdMJs R7& index=44 https://www. youtube.com/ watch?v= pLTInZKej 8c& list=PLuK EIL5ZUv- WtJXqy0y 3zItoDCfdM JsR7& index=45 https://www. youtube.com /watch?v= hfM-xz0qd TI&list =PLuKEIL 5ZUv-WtJX qy0y3 zItoDCfdM JsR7& index=46 | 1. Опрацювати параграф 47. Пр. р після параграфа (письмово) 2. Опрацювати параграф 48 Географічна задача після параграфа. | 1. Опрацювати параграф 49, 50 Географічні задачі після параграфів |
Фізика О.В. Кирийчук | На повторення впр 23 (1-6 усно, 7-10 письмово). §24 розглянути приклад задачі на ст. 162, впр 24 (1-3 усно, 4 письмово) | 1. §25 вправа 25 https://www .youtube.com/ watch?v= kzW5WV yB3mI& list=PLYLAA GsAQhw9TcTQ iq-EZeVuVPc6P 8PSX& ;index=53урок 53 2. §26 вправа 26 https://www. youtube.com/ watch?v= b4ry4Hfq ie4&list= PLYLAAGsA Qhw9TcTQiq -EZeVuVPc6 P8PSX& index=49 уроки 49-50 3. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 453586 | Запрошую до роботи в Google Class Room за наданим кодом класу 1.§27, конспект Вправа 27(1,3,6,7), експериментальне завдання описати Переглянути відео уроки (на вибір) https://www. youtube.com/ watch?v=aaS__ QNfANw&a mp;list=PLY LAAGsAQhw 9TcTQiq-EZe VuVPc6P8PSX & index=63, уроки 63-65 https://www. youtube.com /watch?v= bTRLltdXo2Q2. §28, конспект Вправа 28(1,3,6,7) Переглянути відео уроки 67-70 https://www. youtube.com /watch?v= IZVFIQa TPwQ& ;list=PLYLAA GsAQhw9TcT Qiq-EZeVu VPc6P8 PSX& index=673. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 364287 до 12 квітня. | 1. §29,конспект Вправа 29(1,3,5), експериментальне завдання виконати у вигляді проекту(за бажанням) Переглянути відео уроки 68- 69 https://www. youtube.com/ watch?v=61fn Tta1Q TE&list =PLYLAAGsA Qhw9TcTQiq -EZeVuVPc6P8 PSX&index =682. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи Переглянути відеоурок 70 https://www .youtube.com/ watch?v= LCYJkTfhfsw &list= PLYLAAGs AQhw9Tc TQiq-EZeVuVPc 6P8PSX& ;index=70 На повторення https://www. youtube.com/ watch?v= JwhfXXqSr8Q Завдання для самоперевірки ст.193 (7,14,17) Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 850763 до 18 квітня. | 1. Контрольна робота Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 217182 до 18 квітня. 2. §30 Механічна робота. Енергія, конспект, вправа 30(1,3,5). Переглянути відеоуроки 71-72 https://www. youtube.com/ watch?v= sJwMvTGTa mk& list=PLYLAA GsAQhw9Tc TQiq-EZeVuVPc6P8 PSX& index=71 |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграфи 26, 27 Вправи 195-200, 202-204 | Підручник 15 року. Параграф 27, завдання 195-200,202-204 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю. Пройти тест по темі: https://forms.gle/ DX4FohwK1KgNZpn9A | Параграф 28, завдання до кінця з 207го | параграф 29 | |
Фінансова грамотність Д.І. Троценко | Перші національні страхові товариства "Дністер" та "Карпатія" Опрацювати ст. 88 у підручнику | ТЕМА: «Опрацювати питання диспуту «Чи треба було проводити грошову реформу 1996 року.»с. 48 | ТЕМА: «Опрацювати питання диспуту «Чи треба було проводити грошову реформу 1996 року.»с. 48 | ТЕМА: «Опрацювати питання диспуту «Чи треба було проводити грошову реформу 1996 року.» с. 48 | Підготуватися до виконання проекту «Фінансова культура українськогонароду». 1 група - поводження з грошима; 2 група - податкова культура; 3 група - страхова культура; 4 група - культура банківських відносин Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: trotsenkodmutro@gmail.com |
Російська мова Н.О. Шевчук | Служебные части речи. Предлог. ст 242-257 читать. Упражнения 292, 294, 295, 302, 304. Составить письменно диалог на любую тему( 8-10 реплик). | Задания до 24.04 Союз как служебная часть речи. Параграф 54, 55, 56 ст. 264-286 Упражнения 312, 313 (письменно) 314, 315 (устно) 316, 318 (письменно) 321, 332 (устно)325 (письменно) | Задания до 24.04 Союз как служебная часть речи.Параграф 54, 55, 56 ст. 264-286 Упражнения 312, 313 (письменно)314, 315 (устно)316, 318 (письменно)321, 332 (устно)325 (письменно) | Задания до 24.04 Союз как служебная часть речи. Параграф 54, 55, 56 ст. 264-286 Упражнения 312, 313 (письменно)314, 315 (устно)316, 318 (письменно)321, 332 (устно)325 (письменно) | Задания до 24.04 Союз как служебная часть речи. Параграф 54, 55, 56 ст. 264-286 Упражнения 312, 313 (письменно)314, 315 (устно)316, 318 (письменно)321, 332 (устно)325 (письменно) |
Т.П. Столярчук | Служебные части речи. Предлог. ст 242-257 читать. Упражнения 292, 294, 295, 302, 304. Составить письменно диалог на любую тему( 8-10 реплик). | Параграф 53 Упражнения 306, 307 | Сполучник § 54,55 Впр. 311, 319, 320 Виконати завдання «Сполучник» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernya khiv-zosh-rm \главная-страница | Правопис сполучників § 56 Впр. 326, 328, 329 Виконати завдання «Правопис сполучників» за посиланням: https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv- zosh-rm\ главная- страница | Частка § 57 Впр. 336, 337 Виконати завдання «Частка» за посиланням: https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv- zosh-rm\ главная-страница |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Шансон. Урок 25 Диско. Урок 24 | Оперетта Параграф 27, 28 Урок 27, 28 | Оперетта Параграф 27, 28 Урок 27, 28 | Мюзикл Урок 28 Параграф 28 | Телемюзикл Урок 29 Параграф 29 |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Намалювати 2 малюнки на пасхальну тематику та "Податки ІІІ тисячоліття" | Графіті https://drive. google.com/ file/d/1Dhq _1WZOXyzGGg gEoZ_qL2yA qqhULMR-/view | Сучасний дизайн та імідж людини. Ескіз аксесуарів із народними мотивами https://drive. google.com/ file/d/1Ukm VhiN0N1d_c dQAZTayme 3GCyuse76b /view?usp= drivesdk https:// www.youtube. com/watch?v =U7FjhSd7d tw& feature= youtu.be | Дизайн інтер'єру. Виготовлення великодніх композицій для оздоблення інтер'єру https://drive. google.com/ file/d/1TXQ 2FeNbSAGz FYHs6Z-ph- RMs2aMbVuv/ view?usp=drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v= 0iZrmyYh 5Dk& feature=youtu.be | |
Інформатика В.І. Плечко | §21 (Н.В.Морзе ст.150-162) §22 (Н.В.Морзест.163-173) https://www .youtube.com/ watch?v=zd7 kSTdpbF4 https://www. youtube.com/ watch?v=y8y PB5_AtRk | §23 (Н.В.Морзе ст.165-175) https://www. youtube.com/ watch?v=Z8n IhYb2m_0 https://www. youtube.com/ watch?v=uf H-yOFJy1I | §24 практична робота (Н.В. Морзе ст.176-179) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! | §25 (Н.В. Морзе ст.180-192) Вправа 2 (ст.188) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! | §26 практична робота (Н.В. Морзе ст.193- 196) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати п. 23, 24 | Опрацювати §25, Дз - письмово "Наведітьприклади з життя про негативні соціальні впливи". (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в п'ятницю 3 квітня о 10:00). | Опрацювати §26 усно,(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в п'ятницю 10 квітня о 12:10), пройти онлайн тест "НАЙБЛИЖЧЕ ОТОЧЕННЯ ПІДЛІТКА. ВПЛИВ РОДИНИ І ДРУЗІВ" за посиланням https://naurok. com.ua/test/join ,код входу в тест176064.Інструкція входу в онлайн тест: перейдіть за посиланням _________,наберіть Код доступу. Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Повторити §26, розгадати кросворд (кросворд буде в групі "Основи здоров'я 7 класи" в соціальній мережі Viber). | Опрацювати §28 усно, (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, п'ятницю 24 квітня о 12:10). |
Технології В.А. Заворотнюк | В інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами"Декоративних подушок" | Ознайомившися з моделями аналогами, написати в робочому зошиті технологію виготовлення"Декоративних подушок". | Ознайомившися з технологіями, "Ключниці", розпочати виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи. | Ознайомившися з технологіями виготовлення "Декоративних подушок" розпочати виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи. | Технологія виготовлення "Декоративних подушок" виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи (технологію виготовлення записати в зошит). |
Технології Г.Д. Жидецький | Вивчити параграфи 20-21 підручника. Автори Б.М. Терещук, С.М. Дятленко - Київ. Генеза. 2015 рік | Вивчити параграфи 20-21 підручника. Автори Б.М. Терещук, С.М. Дятленко - Київ. Генеза. 2015 рік | Написати коротний реферат "Електрофіковані знаряддя праці та правила поведінки з ними" ст. 124-134 підручника | Написати коротний реферат "Електрофіковані знаряддя праці та правила поведінки з ними" ст. 124-134 підручника | Написати коротний реферат "Електрофіковані знаряддя праці та правила поведінки з ними" ст. 124-134 підручника |
Фізична культура В.Я. Євпак | https://www. youtube.com/ watch?v=h-rxng1RTwk& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v=zKSkLZau hsM& feature=you tu.be&a mp; fbclid=IwAR 1DpoH8MN tLCej3b 2Qu7Ig34k hIWTh_2 7giqXrZw7 cKfV4I4U Px9uR9erM | 6 фактів про баскетбол та цікаві історіі розвитку гри https://www. yotube.com/ watch?v=djWx v_FFzFo Практичне завдання: https://learningaps. org/2051463 https://learningaps. org/2041006 | 1) Найшвидша дитина в світі! Як йому це вдалося? https://www. yotube.com/ watch?v= _7LIbNGVLzE 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https://www .yotube.com /watch?v= 6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) по 10 секунд на місці з інтервалом відпочинку 1 хвилина а) біг на місці б) біг із закиданням гомілки - 3 рази в) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг); б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Давняя Греція таРим https://m. youtube.com/ watch?v= fo3bvqwVx6A Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature= youtu.be& v=qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четверг) Дистанція: 7метрів Дозування: 5 серій(інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Коментарi