Завдання для учнів 8б класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова В.А. Каллер | 1. п.38, впр.452, із впр.454 2 речення розібрати. | 1.Повторити правила про відокремлені другорядні члени речення. Тести. 2. Контрольна робота | 1.Написати твір-опис пам”ятки історії й культури на основі власних спостережень. | 1.Контрольна робота. Речення з відокремле- ними членами. 2.Повторення. Словоспо-лучення. Впр.459, 461 | 1. Повторення. Просте речення. Впр.471, 473 |
Українська література В.А. Каллер | 1.В.Черемиш “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання” Читати, скласти анкету письменника, скласти лист до одного з персонажів повісті. | 1.Виписати 2-3 цитати до кожного образу повісті. 2.Тести (за змістом), скласти сенкан до образів повісті. | 1.Створити сторінку у Facebook одного головного героя: Вітька Горобця, Федька Котигорошка,Галі Козачок. 2. Контрольна робота. (твори В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса) | 1.Підготувати повідомлення. 2.Сучасні українські гумористи. 3.Гумор у творчості письменників-земляків. 4. Записати список рекомендованої літератури для читання влітку. | 1. Повторення та узагальнення вивченого у ІІ семестрі. Тести |
Англійська мова Н.П. Іваницька І група//ІІ група | граматика ст208( правило вивчити), впр.2 ст 209 ( прочитати , порівняти), впр.3 ст 209 ( розкрити дужки), впр 4 ст 209, впр 1,2, ст 21 2( слова в словник, опрацювати текст, виписати основні речення) впр.3 ст 214 -контрольна вправа ( дати повну відповідь на запитання) | ВПР.4 СТ 214 (опрацювати географічні назви, читати та перекладати текст), впр 5 ст 216, впр 6 ст 216 | впр 7 ст 216 ( письмово), впр 8 ст 218 ( опрацювати текст), впр. 1 ст 220 ( контрольна вправа) | впр 2 ст 220 ( контр. читання), впр 3 ст 224 ( контрольний лист) | Впр. 1, 2, 3, 4 ст233-236 |
Німецька мова Л.П. Марчук | четвер- відео конференція ZOOM; вівторок- завдання на сервісі Classroom. | четвер- відео конференція ZOOM; вівторок- завдання на сервісі Classroom. | четвер- відео конференція ZOOM; вівторок- завдання на сервісі Classroom. | четвер- відео конференція ZOOM; вівторок- завдання на сервісі Classroom. | Повторити матеріал вивчений за рік |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Антуанде Сент-Екзюпері «Маленький принц» 1. Прочитати 11-27 розділиказки-притчі «Маленький принц» (ст.266-270). 2. Виконати завдання «Антуанде Сент-Екзюпері «Маленький принц» 2»: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/8-б | Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» Написати і відіслати контрольний твір на одну із тем: - «Найголовнішого очима не побачиш»; - «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»; - Світ дорослих і світ дітей уповісті -казці «Маленький принц»; - Мої роздуми після прочитання повісті-казки «Маленький принц». | Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.270-273. 2. Прочитати повість Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» (ст.273-280). 3. Письмово виконати завдання наст..280 (три на вибір) | Література 20-21 століть 1. Опрацювати матеріал підручника ст.281-285. 2. Виконати письмово підсумкові завдання і запитання ст.286 (всі рівні). 3. Зробити контрольну роботу («Література 20-21 століть») за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/8-б | Література на літо 1. Дж. Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). 2. Дж. Г. Байрон «Мазепа». 3. О.Пушкін «Євгеній Онєгін». 4. М. Лермонтов «Герой нашого часу». 5. О. де Бальзак «Гобсек», «БатькоГоріо», «Шагренева шкіра». 6. М. Гоголь «Ревізор», «Шинель». 7. Г.Ібсен«Ляльковий дім». 8. Б. Шоу«Пігмаліон». 9. Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». 10.М. Булгаков «Собаче серце». 11.Рей Бредбері «451° за Фаренгейтом». |
Алгебра Н.В. Столяренко | §24, повторити Виконати інтелектуальний фітнес ст.266-267 | Повторити §23-24 Опрацювати §25 Виконати контрольну роботу №6 ст.273 Повторити: Розділ 3 (ст..237, 271-272) Код доступу 972362, до17-00, 7 травня відкривши посилання join.naurok.ua Повторити: Розділ 1 (ст.45, 110-111) Код доступу 720097, до16-00, 7 травня відкривши посилання join.naurok.ua УВАГА!!! ВСІ ТЕСТИ ДОСТУПНІ ТІЛЬКИ 1 РАЗ!!! Будьте уважні!! | Повторити розділи 1, 2, 3 Підготуватися до підсумкової контрольної роботи | Створити кросворд "Цікава математика" Намалювати ребус "Математичний світ" | повторити теоретичний матеріал |
Геометрія Н.В. Столяренко | §15-18, повторити Виконати: ст.193 (№ 2, 3, 4, 5 ) | !§15-18, повторити Код доступу 172263, до16-00, 5 травня відкривши посилання join.naurok.ua повторити: §10-14 та §19-21 Код доступу 376082, до16-00, 6 травня відкривши посилання join.naurok.ua | Повторити розділи 1, 2, 3, 4. Підготуватися до підсумкової контрольної роботи | ПІдсумкова контрольна робота | повторити теоретичний матеріал |
Фізика М.Д. Савчук | повторити параграф 32,33,34 , олрацювати 35 дати відповіді на запитання. Виконати тести | п.36,37 відповіді на запитання. Впр.36 (2,3),37 (4,5). | п.38 опрацювати. Впр.38 (2,3,5). п.39 до 209 сторінки. Виконати тести join.naurok.ua код 358873 до 16.05. до 18.00 | Повторити електричці тіл та електричний струм. Контрольна робота на сайті join.naurok.ua код 9413213 виконання до 21.05 до 17.00 | п.39 опрацювати, дати відповіді на запитання. |
Інформатика Т.В. Іванюха | Розділ 30 Виконати практичну роботу 14 | Розділ 31-32 Виконати практичну роботу 15 | Розділ 33-34 Виконати практичну роботу 16 ст. 234 | Розділ 35 Завдання 1, 2 (на середній рівень) Завдання 1, 2, 3, 4 (на достатній рівень) Завдання 1, 2, 3, 4, 5 ( на високий рівень) | Розділ 36 Виконати навчальний проєкт на одну із запропонованих тем Підсумкова контрольна робота у сервісі Classroom |
Інформатика В.І. Плечко | §29 "Обчислення в електронних таблицях" (Н. В. Морзе ст.194-205). Підготувати доповідь у редакторі Microsoft Word на одну із запропонованих тем: "Для чого потрібна програма Microsoft Excel", "Чим відрізняються абсолютні та відносні посилання на клітинки у Microsoft Excel", "Історія розвитку Microsoft Excel". Обсяг роботи 8-12 сторінок, включаючи титульну сторінку, зміст, висновки та використану літературу. Доповідь надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | §30 практична робота (Н.В.Морзе ст. 206-208) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! Всі виконані практичні роботи надсилати на пошту plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання доповіді до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 8-12 сторінок, включаючи титульну сторінку (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст, висновки та використану літературу. Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua/test/ pidsumkova- 8-kl-406327. html | Повторення та систематизація матеріалу вивченого впродовж року, в цьому вам допоможе сайт: https://sites. google.com /view/onlayn -konspekt-z- informatiku/ 8-%D0%BA% D0%BB%D0% B0%D1%81 |
Біологія О.В. Білоус | Опрацювати п.54. - 56 Письмово ст.240 -самоконтроль знань. Заповнити табл.ст.248 Ендокринна система людини. | Опрацювати п.57 - 61. Самостійна робота з таблицею ст.263 - 264 - письмово. | Опрацювати матеріал п.61 - 62. Письмово виконати "Самоконтроль знань"ст.270 , таблиця ст.274. | Опрацювання матеріалів п.63 - 64. Письмово виконати : таблиця ст.278. | п.65. Опрацювати навчальний матеріал ст.287 - 288. Письмові завдання будуть у вайбері по варіантах та індивідуально |
Географія Ю. Р. Балан | Релігійний склад населення. Світові релігії. Д/З: Опрацювати №51 | Зайнятість населення у світі та в Україні. Д/З: Опрацювати №52, 53. | Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій Житомирської області. Д/З: Особливості географічного положення та устрою Житомирщини. | Особливості природних умов і ресурсів Житомирщини. Природно- заповідний фонд. Д/З: Природа Житомирщини. Заповідники та заказники області. | Узагальнююче повторення вивченого. |
Хімія І.С. Гарбарчук | пар 33, 31, впр. 266, 267, 269-272 | Параграф 37, впр. 296, 301-303 | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Історія України С.В. Іщенко | ______ | Імперський наступ на автономію Гетьманщини. П. Полуботок № 29. Письмово завдання на ст. 229: 8 (4 б.), 12 (8б). Нова січ. Ліквідація гетьманства і козацького устрою України № 30. Письмово завдання на ст. 235: 3 (2 б), 5 (4 б), 9 (3 б), 10 (3 б.) Підкорення Кримського ханства. Колонізація Пд. України № 31. Письмово завдання на ст. 243-244: 2 (2 б), 3 (3 б.), 7 (2 б.), 9 ( 5 б.). | Гайдамаки. Коліївщина, Рух опришків Вивч параграф № 32. Завдання ст. 252: 3, 6, 9, 11, 12 (один на вибір) Українська культура 18 ст. Вивч. параграф № 33 . Складіть таблицю: діячі та їх досягнення за параграфом Підготуватись до підсумкового тестування. | Здати все Д/З до кінця тижня. Руїна Підсумкове тестування по параграфами 22-28 21.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey. ischenko.370 | Українські землі в 2 пол. 17- 18 ст. Підсумкове тестування 27.05. Параграфи 26-31. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.ischenko.370 |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Міжнародні відносини 18 ст. №24 Завдання 10, ст. 210 Контурна карта Утворення США №25 Завдання 3-9, 15 Контурна карта | ______ | --- | --- | Османська імперія. Країни Східної Європи Підсумкове тестування 25.05. Параграфи 18-21. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.ischenko.370 |
Фінансова грамотність Д.І. Троценко | ТЕМА 10 «Чи кожна людина може бути підприємцем? »:. Д-З Наведіть приклади підприємницької діяльності, які ви знаєте у своєму населеному пунктіта переглянути мультфільм шість історій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro@gmail.com | ТЕМА 11 «Інвестор, інвестиційна діяльність ». Опрацювати цютему за підручником для вчителя, с 111, законспектувати питання теми в зошиті та пІдготуватись до виконання практичної роботи 4. УСТАНОВЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙДля додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro@gmail.com | Виконання практичної роботи 4. У СТАНОВЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ, особливу увагу звернувши при цьомуна реалізацію поставлених ідей. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro@gmail.com | Виконання практичної роботи 4. УСТАНОВЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ, особливу увагу звернувши при цьомуна реалізацію поставлених ідей. Повторити теми курсу «ПРИКЛАДНІ ФІНАНСИ»Для додаткових консультацій звертатисядо вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro@gmail.com | Повторити темикурсу «ПРИКЛАДНІ ФІНАНСИ», зробити опорний конспект Для додаткових консультацій звертатися до вчителя |
Мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30. Урок 30 Стиль реалізм | Параграф 31. Урок 31 Стиль реалізм у живописі, музиці й театральному мистецтві | Параграф 32. Урок 32.Романтизм і реалізм в українському мистецтві | Параграф 33. Урок 33. Романтизм і реалізм у світовій культурі | Повторити вивчений матеріал |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати § 28 усно, завдання в classroom (доведіть, що ви знаєте, дати відповіді на запитання в підручнику стр. 178) або зробити онлайн тест "Правова відповідальність і закони України. Види правопорушень", код доступу 513217, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, середа 29 квітня о 13:00). | Опрацювати § 29 усно, завдання в classroom (змоделювати уміння уникати нападу, пограбування ) або зробити онлайн тест " Торгівля людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність. ", код доступу352768, використати цей код до 13.05.20, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, середа 6 травня о 13:00). | Опрацювати § 30 усно, письмово завдання в classroom або "Доведіть, що ви знаєте" стр. 190 Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §22 по 30 | Узагальнення знань 'Безпека в побуті і навколишньому середовищі'' (§22 - 30)в classroom або код доступу 818698 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 30) |
Трудове навчання Т.В. Онищук | Особливості технологічних процесів оздоблення. Контроль якості виробу. | Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів. | Догляд за проєктованим виробом. Презентація виготовлених виробів. | Презентація виготовлених виробів | Повторення вивченого матеріалу |
Трудове навчання Г.Д. Жидецький | Параграф 23-24 вивчити | Параграф 25-26 вивчити | Параграф 27-28 вивчити | Параграф 29-30 вивчитиПідручник: В.М. Гощак, С.М. Дятленко, 2016 | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура О.М. Костюк | Андрій Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри - https://m. youtube.com/ cvdzWFTohaA Індивідуальне тренування з футболу дома на техніку. Покращення майстерності з м’ячем - https://youtu.be/ S7bc_0kiE Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y Тренування навичок у воротаря - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхнівисотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години |
Предмет/ Вчитель | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова В.А. Каллер | 1. Написати твір-опис ст 189 вправа 322 2. Ст. 335 Вправа 341, 344 | Повторити правила про однорідні члени речення. 30.03.2020 виконати тести, додаткова інформація буде у групі. 31.03.2020. 12.00. відеоконференція "Звертання" додаткова інструкція в групі. | 1.п.33, Впр.390, 395 , 2 реч. синтак. розбір 2.п.34 с.224,225. Впр.399,400 | 1. п.35, впр. 414, 416 2. п.34,35, впр. 403,420 | п.36. с.240, 241, впр.437, 438 2.п.37, впр.442.445 |
Українська література В.А. Каллер | Н. Бічуя "Шпага Славки Беркути" прочитати. скласти паспорт твору | Підготуватися до контрольної роботи, повт.творчість М.Коцюбинського, О.Довженка, Н.Бічуї. Контрольна робота (інструкція в групі) | В.Дрозд. “Білий кінь Шептало”, читати,переказувати. Цитати до образу коня Шептала, письм. відповідь:”Чи хотілося б тобі мати друга, подібного до Шептала?” Тести. | Ю.Винничук “Місце для дракона”. Створити буктрейлер до твору.Заповнити паспорт твору. Опрацювати матеріал з теорії літератури | Характеристика образу князя (за планом), заповнити таблицю “Стосунки між персонажами повісті-казки” Тести |
Англійська мова Н.П. Іваницька І група//ІІ група | Домашнє читання "Мауглі" Вправа 1-2 ст. 19 Вправа 3-4 ст. 20 Chapter IIIст 21-30 *************** *************** Домашнє читання "Чорний красень"ст. 31-33 (читати) Вправа 1, 2 ,3 ,4 ст. 34 ст. 35-38 (читати) Вправа 1, 2, 3, 4 ст. 39 | Впр.1 ст 174, впр3 стр 174, впр.4ст 175 -176 | впр 3,4 ст 192, впр5, б, 7 ст 193 впр 3 ст 195 впр 8 ст 198 | Впр 7ст 197 ( написати рекламу по зразку) Впр 8 ст 198 Впр 1 ст 199 (читати, перекладати) | Ст 201 ( правило списати словник і вивчити) Впр 3ст 201 Впр 4, 5 ст 202Ст203( правило у словник) |
Німецька мова Л.П. Марчук | Урок 43-44 Словникова робота Робочий зошит Вправа 4 ст 72 Вправа 2 ст 75 Вправа 3 ст 76 Вправа 3, 4 ст 77 https://www. youtube.com/ watch?v= _kU4oC mRFTw& feature= youtu.be | Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашоїуваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти впошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїмпосиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 8 а, б -вівторок, четвер: 10.00 - 10.45; | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | четвер- відео конференція ZOOM; вівторок- завдання на сервісі Classroom. |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. ст.230-232 прочитати, скласти паспорт бароко. 2. ст 233-236 опрацювати, письмово виконати на ст.236 літературний практикум | Класицизм. Життя і творчість Мольєра. Опрацювати ст. 236-242, скласти паспорт класицизму, виписати головні правила класицизму. Опрацювати ст. 239-239, скласти анкету Мольєра, виконати завдання запосиланням https://sites. google.com/ view/cherny akhiv-zosh-z l/главная- страница/ 8-а wym-1585 336357238 Читати комедію Мольєра «Міщанин- шляхтич». | Ж.Б.Мольєр«Міщанин-шляхтич» Опрацювати матеріал підручника ст. 242-244. Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич» (245-254). Виконати завдання за посиланням: https://sites. .com/view/ chernyakhiv -zosh-zl/главная- страница/8-б | Ж.Б.Мольєр «Міщанин-шляхтич» 1.Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич» (245-254). 2. Ознайомитися з матеріалом підручника «У світі мистецтва» ст.255-257. 3. Скласти порівняльну таблицю «Бароко і класицизм» (ст..258) у зошит. 4. Виконати завдання за посиланням: https://sites. google.com /view/chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/8-б | Ж.Б.Мольєр «Міщанин-шляхтич» 1. Ознайомитися з біографією Антуана де Сент-Екзюпері (ст..260-262). 2. Прочитати 1-10 розділи казки-притчі «Маленький принц». 3. Виконати завдання за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv-zosh-zl/ главная-страница/ 8-б |
Історія України С.В. Іщенко | Гетьманування Івана Виговського.№ 22 п. 1-2 Гетьманування Ю. Хмельницького. Поділ Гетьманщини.№ 22 п. 3-4 Скласти таблицю “Договори Гетьманщини з іноземними державами” Гетьманування П. Дорошенка № 23 п. 1-2 Усунення від влади Д. Многогрішного, гетьманування І. Самойловича, Чигиринські походи № 23 п. 3-6 Продовжити таблицю за параграфом 23. Україна в системі міжнародних відносин № 24. Скласти таблицю “Міждержавні угоди” за параграфом № 22 п.4, № 23 п. 4, № 24 п. 1,3. | Правобережне козацтво, Слобідська Україна, Запоріжжя в останній чверті 17 ст. № 25. Письмово завдання на ст. 186: номери 2, 3, 4, 6, 18 . Для завдання 18 можна використати план за посиланням http://ninaavr amenko.blogs pot.com/p/ blog-page_28.html (останній план в самому кінці сторінки: «головні складові характеристики історичного діяча» ) Гетьманщинав часи І. Мазепи №26, №27 (п. 1-4). Скласти таблицю. Внутрішня та зовнішня політика І. Мазепи. Пилип Орлик. Бендерська Конституція № 27 п.5. Письмово завдання 6, 11, 12 на ст. 206. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 08.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Церковне життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво. № 28 Створіть презентацію або буклет, що розповідають про життя та творчість одного з діячів на вибір згідно параграфу. Увага: теми повторюватися не мають! | _______ | _______ |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Османська імперія № 18 Завдання на ст. 144 : № 1, 3, 8, 7 ( на 9-12) Московська держава № 20 Завдання на ст. 166: № 3, 4, 7, 9, 11 та 12 ( на 10-12) Поява Російської імперії № 21 Складіть таблицю за параграфом «Внутрішня і зовнішня політика Петра І». | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Просвітництво і промислова революція №22 Письмово завдання 17 ст. 191. Практична робота За параграфом 22 складіть таблицю в якій зазначте діячів науки та культури та їх досягнення. Освічений абсолютизм №23 Письмово завдання на ст 201-202 : № 3, 5, 6, 13, та 15 на високий рівень. | |||
Алгебра Н.В. Столяренко | §19, виконати: ст.206(№1-4) §20, виконати: ст.211(№1-2), ст.213 (№1-2) §21, виконати: тренуймося (ст.215, 218, 219, 220) §22, виконати ст.232(№1-5) | §19, виконати: ст.206(№1-4)§20, виконати: ст.211(№1-2), ст.213 (№1-2)§21, виконати:тренуймося (ст.215, 218, 219, 220)§22, виконати ст.232(№1-5) | Повторити §19-20. Тести: Код доступу 894059, до 17-00, 06.04 відкривши посилання join.naurok.ua §21, повторити Виконати: ст.222 д/з №2, 3, 4 + впр.на повторення | Повторити §21-22. Виконати тести: Код доступу 589046, до18-00 13.04 відкривши посилання join.naurok.ua Виконати самостійну роботу №14 ст.234 ------------------------------------------------------------------------------------------ Проглянути: Урок онлайн: 2.24. КВАДРАТНИЙ ТРИЧЛЕН. РОЗКЛАДАННЯ КВАДРАТНОГО ТРИЧЛЕНА НА ЛІНІЙНІ МНОЖНИКИ. https:// www.youtube. com/watch?v= mq7dF5Cv_ Xs& feature= youtu.be «Квадратний тричлен» https://www. youtube.com/ watch?v= xwEyWyM gfNA& feature= youtu.be §23, повторити Виконати: ст.245 д/з №1, 2, 3 + впр.на повторення Виконати тести: Код доступу 734785, до18-00 16.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 2.25. РОЗВЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ, ЯКІ ЗВОДЯТЬСЯ ДО КВАДРАТНИХ https://www. youtube.com/ watch?v= ME6llih8-Jk& feature= youtu.be& list=PLBRiIlOLb G9aoxZeaA _zXnoqjt2KjyyI_ §24, повторити Виконати: ст.255-256 д/з №1, 2, 3, 4 |
Геометрія Н.В. Столяренко | ст.226 – 227 §15, виконати: №520, 521§15, виконати: № 507,511, 512§15, виконати: № 525, 528 | ст.226 – 227§15, виконати: №520, 521 §15, виконати: № 507,511, 512§15, виконати: № 525, 528 | Тести: Код доступу 548324, до18-00, 07.04 відкривши посилання join.naurok.ua §15, повторити: Виконати: № 523, 527 | §15, повторити §16, опрацювати Виконати: № 539, 544, 551 Виконати тести: Код доступу 961728, до18-00 14.04 відкривши посилання join.naurok.ua | §16, повторити §17, опрацювати Виконати: № 572, 574, 583 Виконати тести: Код доступу 117260, до 19-00, 21.04 Виконати тести: Код доступу 571400, до 19-00, 21.04 відкривши посилання join.naurok.ua |
Біологія О.В. Білоус | Параграфи 40 Виконати тести "Самоконтроль знань" письмово в зошитах ст 180 Параграф 41 Самостійна робота з таблицею ст. 180 Параграфи 42-43 Лабораторне дослідження ст. 191 параграф 44 Лабораторне дослідження ст. 195 Параграфи 45-46 Параграф 47 Дослідницький практику ст. 207 Виконати письмово тест-конструювання ст. 210 | Самоконтроль знань ст.210 (письмово). Опрацювати п.48. Виконати дослідницький практикум ст.213. | Опрацювати п.49-50. Провести лабораторне дослідження ст.217. Заповнити табл.ст.222 (письмово) | Опрацювати п.51-52. Заповнити таблицю ст.229. | п.53. Лабораторне дослідження ст.233 виконати за допомогою батьків.Які типи памяті вам слід розвивати?Вкажіть,які вправи для цього будете використовувати? |
Географія Ю. Р. Балан | Характеристика Чорного та Азовського морів. Нанести на контурну карту об'єкти Чорного та Азовського морів | Природокористування. Природно-заповідний фонд України. Опрацювати №40 - 42 Практична робота № 10. | Кількість населення у світі та Україні. Статево-віковий склад населення. Механічний рух населення. Д/З: Опрацювати №43 - 45 Практична робота № 11, 12 | Густота населення. Урбанізація. Типи населених пунктів. Д/З: Опрацювати №46-48 | Етнічний склад населення. Нації і народності. Д/З: Опрацювати №49, 50 |
Фізика М.Д. Савчук | Параграфи 31, 32 Відповіді на контрольні питання ст. 159, 176 Вправа 31 (2, 3) Вправа 32 (3, 4, 5) | Параграф 32 опрацювати ст. 176 відповіді на запитання ст. 174 роз'вязування задач, звернути увагу Вправа 32 (3, 4, 6) | Мішане з'єднання провідників, розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи Перегляньте на Ютуб відео, які допоможуть у вивченні теми. Вправи 31 (4, 5) 32 (5, 2) | Лабораторна робота №3 , стор.160 - 161. №4 , стор.168 -169в підручнику. Зошит для лабораторних робіт за редакцією Божинова стор. 19 - 27. https://naurok. com.ua/ laboratorna- robota-4- poslidovne- z-ednannya- providnikiv- 8-klas-167345.html https://naurok. com.ua /laboratorna- robota-5- paralelne-z- ednannya- providnikiv- 8-klas-167346.html | Параграф 33 , опрацювати , відповіді на запитання в кінці параграфа. Параграф 34 , вправа 33 (3) ;34(2 , 3) звернути увагу на алгоритми розв"язування задач. https://www. youtube.com/ watch?v= clewf71yjvk https://www. youtube.com/ watch?v= tez7bpv2bhg |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграф 36 Вправи 286-295 | Підручник 16 року. параграф 30, завдання 236-239 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю | параграф 35, завдання 280-285 | параграф 34 завдання 273-279 | |
Фінансова грамотність Д.І. Троценко | Кредити. Види кредитів Опрацювати ст. 91 підручника | ТЕМА: Опрацювати питання робочого зошита до теми 8 «Із скарбнички – на банківську картку»,с.48. | ТЕМА 8:. В робочому зошиті виконати практичну роботу 2. «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с.53, (вибираємо банк з позиції найкращої надійності). | ТЕМА 9 «Кредити. Кредитна історія та її формування»:. В робочому зошиті до цієї теми виконати завдання 1 -6, с.55 -58. | ТЕМА 10 «Підприємництво – відповідальна фінансова діяльність»:. В робочому зошиті до цієї теми виконати завдання с.60 -62 та переглянути мультфільм про економіку «Урок тітоньки Сови - економіка» Для додаткових консультацій звертатися до вчителя:trotsenkodmutro@gmail.com |
Мистецтво Л.А. Ваховська | 1. Мода і живопис класицизму. Урок 24§ 24 2. Музика і театр епохи класицизму. Урок 25. § 25 | Класицизм (повторити)Параграф 25Урок 25 | Романтизм Параграф 26 Урок 26 | Романтизм у живописі Параграф 28 Урок 28 | Романтизм у музиці, театрі й моді Параграф 29 Урок 29 |
Інформатика Т.В. Іванюха | §27 прочитати Виконати вправу 1, 2, 3 ст. 185-187 https://www. youtube.com /watch?v=5g2Zs drwcpE | Виконати практичну роботу ст. 192 https://www. youtube.com/ watch?v= 6cSfUdoN_uo | Повторити вивчений матеріал з теми "Python" Зареєструйтеся https://classroom. google.com/c/ NjY1OTAxM Tk0MTda Код курса 63kuhos Інструкції щодо роботи та завдання для виконання в Google Classroom будуть вам доступні на сторінці курсу, за умови успішної реєстрації. | Розділ 29.ст. 194- 196 Вправи 1, 2 ( виконати за зразком) https://www. youtube.com/ watch?v= oVy0bWDeOXM Вправа 2 https://www. youtube.com/ watch?v= ORv3GM25g0Y Виконані завдання відправити у Google Classroom | Розділ 29с. 197-200 Вправи 3, 4 (виконати за зразком) Вправа 3: https://www. youtube.com/ watch?v= EkNS_1Gzl7w Вправа 4 https://www. youtube.com/ watch?v= 7vcAzXQCj7I Виконані завдання відправити у Classroom |
В.І. Плечко | §24 (Н.В.Морзе ст.157-165) https://www. youtube.com/ watch?v= vyGkpb4i6_0 | §25 (Н.В.Морзе ст.170-178) https://www. youtube.com/ watch?v= vyGkpb4i6_ 0&t=30s | §25 повторити (Н.В.Морзе ст.170-178) Вправа 2 (ст.178) | §26 практична робота (Н.В.Морзе ст.179-180) Потрібно мати доступ до програми Python!!! | §27 (Н.В.Морзе ст.181-187) https:// www.youtube .com/watch? v=9JlEi_1iHKs Потрібно мати доступ до програми Python!!! |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати п. 23 та стр 141 розглянути Ситуації (усно) | Опрацювати § 24 (онлайн урок у середу о 13:00 впрограмі Zoom), пройти онлай тест в class room, код - qo2hw3t, результатнаписати під завданням в кабінеті. | Опрацювати § 25 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom всереду 8 квітня о 13:00),пройти онлайн тест +код в class room, якщо за посиланням https://naurok. com.ua/test/join , код входу втест238829. | Опрацювати § 26 усно, завдання в classroom. | Опрацювати § 27 усно, завдання в classroom (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, середа 22 квітня о 13:00) |
Трудове навчання Т.В. Онищук | Опрацювати тему "Технологія виготовлення фартуха" Повторити виконання ручних швів. | Повторення будови швейної машини. Ручна і машинна обробка деталей виробу. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. | З'єднання деталей виробу. Волого-теплова обробка . | Монтаж виробу. Остаточна обробка виробу. | Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. |
Трудове навчання Г.Д. Жидецький | Вивчити параграф 16. Вибір основи стилю в одязі. Вибір власного стилю. Література: Підручник для 8 класу. Автори: В.М. Гощак, С.М. Дятленко. 2016 р. | Вивчити параграф 16. Вибір основи стилю в одязі. Вибір власного стилю. Література: Підручник для 8 класу. Автори: В.М. Гощак, С.М. Дятленко. 2016 р. | Написати короткий реферат на тему: "Стилі українського чоловічого костюма" ст. 138-142 підручника | Написати короткий реферат на тему: "Стилі українського чоловічого костюма"ст. 138-142 підручника | Написати короткий реферат на тему: "Стилі українського чоловічого костюма"ст. 138-142 підручника |
Фізична культура О.М. Костюк | https://youtu.be/ I-qltkTtkOI | https://www. youtube.com/ watch?v= fXvTV6Dnp aE& feature= youtu.be& fbclid= IwAR3S LP3Pp2Vn _hsLGy aE1jWfaM VHIbA9hLH- rBLabrNBSsUs 3mJn9_GiFPI | 5 супер лайфаків для баскетболістів https:// www.yotube. com/watch?v =8pgRnkyLC_M Практичне завдання: https://learn ingaps.org/2051463 https://learningaps. org/2041006 | 1) ТОП 10 нескорених світових рекордів https:// www.yotube .com/watch?v =zyHhv-WAzeo 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https:// www.yotube. com/watch?v =6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці по 15 секунд а) біг з високим підніманням стегна - 3 рази б) біг із закиданням гомілки - 3 разив) дріботливий біг на носках - 3 рази 5)Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Техніка виконання підтягування https://m. youtube.com/ watch?v= ky274kFzATo Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature= youtu.be&v= qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 3серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години |
Коментарi