Завдання для учнів 8а класу

ПРОДОВЖЕННЯ
Предмет/ Вчитель 27-30.04 04-08.05 12-15.05 18-22.05 25-29.05
Українська мова

Л.Г. Остапчук
1. Параграф 38, стор. 248-250
Вправа 452.

2. Повторити параграф 38. Вправа, 454
1.Повторити параг. 34-38.
Підготовка до контр. роботи.
Вправа 438.

2.Контрольна робота.
Стор. 253.

Рубрика “Я знаю! Я вмію! Я можу!” Виконати письмово шість завдан.
1. Повторення теми “Словосполучення” Вправа 459.

2.Повторити параграф 5. Вправа 461.
Повторити параграф 6.
Вправа 463.
Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення.

Узагальнення вивченого протягом року.

Вправа 150.
Українська література

Л.Г. Остапчук
1. Виписати цитати до х-ки головного героя з повісті-казки"Місце для дракона".2.Створит літ. диктант по даній темі. 1-2. Валентин Черемис. “Вітька+ Галя,
або Повість про перше кохання.”

Прочитати гумористичну повість стор. 208-250.

Заповнити паспорт твору.
1. Контрольна робота стор.250(завдання 1-4) Написати невеликий твір- роздум на тему “Які проблеми дорослішання В. Черемис порушив у повісті “Вітька + Галя...?” 1. Література рідного краю Олександр Олесь- представник “празької школи”.

2.Позакласне читання. Відгук на самостійно прочитані твори, що викликали найбільше зацікавлення.
Повторення й узагальнення вивченого в ІІ семестрі.

Література для читання влітку (рекомендації)

І. Котляревський “Енеїда” “
Наталка-
Полтавка”,

Г. Квітка-Основ'яненко “Маруся”,

Микола Гоголь “Тарас Бульба”,

Пантелеймон Куліш “Чорна рада”,

Марко Вовчок
“Інститутка”.
Англійська мова

О.М. Груля
впр.4(а) стор.214 (записати в словник, вивчити),
впр.4(б) стор.215 (читати, перекладати)
впр.5 стор. 216 (письмово),
впр.7(а) стор.216-217 (вставити слова та вивчити речення)
впр.8 стор.218-219 (читати, перекладати),
впр.2 стор.220-221 (читати, перекладати, після вправи тести-контроль навички читання),
впр.2(а) стор.223 (за зразком написати лист про свої враження від подорожі-контроль навички письма) Повторити вивчений матеріал
Англійська мова

Н.В. Петрук
Test https://
vseosvita.ua/
test/start/
zvj671


Впр.1, 2, 3, 4, 5 с. 182-184
Впр 2 с 185 читати
Впр 3,4 с 187
Впр 4 с 202
Впр 4а с 214 (вивчити)
Впр 4b с.215 (читати, перекладати)
Впр 5 с 216
тест

https://vseosvita.
ua/test/start/
qgm967
тест (аудіювання)

https://vseosvita.
ua/test/start/
dgh895
https://vseosvita.
ua/test/start/
mhs837
Німецька мова

Л.П. Марчук
четвер- відео конференція ZOOM;

вівторок- завдання на сервісі Classroom.
четвер- відео конференція ZOOM;

вівторок- завдання на сервісі Classroom.
четвер- відео конференція ZOOM;

вівторок- завдання на сервісі Classroom.
четвер- відео конференція ZOOM;

вівторок- завдання на сервісі Classroom.
Зарубіжна література

Т.П. Столярчук
Антуанде Сент-Екзюпері «Маленький принц»

1. Прочитати 11-27 розділи казки-притчі «Маленький принц» (ст..266-270).

2. Виконати завдання «Антуанде Сент-Екзюпері «Маленький принц» 2» за посиланням:
https://sites.
google.com/
view/
chernyakhiv-
zosh-zl/
главная-
страница/8-а
Антуанде Сент-Екзюпері «Маленький принц»

Написати і відіслати контрольний твір на одну із тем:
- «Найголовнішого очима не побачиш»;
- «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»;
- Світ дорослих і світ дітей уповісті-казці «Маленький принц»;
- Мої роздуми після прочитання повісті-казки «Маленький принц».
Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»

1. Опрацювати матеріал підручника ст.270-273.
2. Прочитати повість Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» (ст.273-280).

3. Письмово виконати завдання на ст.280 (три на вибір)
Література 20-21 століть
1. Опрацювати матеріал підручника ст.281-285.
2. Виконати письмово підсумкові завдання і запитання ст..286 (всі рівні).
3. Зробити контрольну роботу («Література 20-21 століть») за посиланням:

https://sites.
google.com/
view/chernyakhiv-
zosh-zl/
главная-
страница/8-а
Література на літо

1. Дж. Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).
2. Дж. Г. Байрон «Мазепа».
3. О.Пушкін «Євгеній Онєгін».
4. М. Лермонтов «Герой нашого часу».
5. О. де Бальзак «Гобсек», «Батько Горіо», «Шагренева шкіра».
6. М. Гоголь «Ревізор», «Шинель».
7. Г.Ібсен «Ляльковий дім».
8. Б. Шоу «Пігмаліон».
9. Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар».
10. М. Булгаков «Собаче серце».
11.Рей Бредбері «451° за Фаренгейтом».
Алгебра

В.О. Баталова
§ 23 продовжуємо
Інтелектуальний фітнес ст.244
§ 23 продовжуємо № ст.245 § 23 продовжуємо № ст.244 інтелектуальний фітнес § 23-24 продовжуємо № ст.253
інтелектуальний фітнес
§ 25 26 повторення

Тематичні та підсумкові контрольні роботи у групах
Геометрія

В.О. Баталова
§ 119-20 №682, 686, 694,696 § 20-21
№703, 705, 708
§ 15-16 повторення § 17 повторення § 18
Тематичні та підсумкові контрольні роботи у групах
Фізика

М.Д. Савчук
повторити параграф 32,33,34 , олрацювати 35
дати відповіді на запитання.

Виконати тести
п.36,37 відповіді на запитання. Впр. 36 (2,3),37 (4,5). п.38 опрацювати.
Впр.38 (2,3,5).

п.39 до 209 сторінки.

Виконати тести join.naurok.ua код 358873 до 16.05.до 18.00
Повторити електричці тіл та електричний струм.
Контрольна робота на сайті join.naurok.ua код 9413213 виконання до 21.05 до 17.00
п.39 опрацювати, дати відповіді на запитання.
Інформатика

Т.В. Іванюха
Розділ 30
Виконати практичну роботу 14
Розділ 31-32
Виконати практичну роботу 15
Розділ 33-34
Виконати практичну роботу 16 ст. 234
Розділ 35
Завдання 1, 2 (на середній рівень)
Завдання 1, 2, 3, 4 (на достатній рівень)
Завдання 1, 2, 3, 4, 5 ( на високий рівень)
Розділ 36
Виконати навчальний проєкт на одну із запропонованих тем

Підсумкова контрольна робота у сервісі Classroom
Інформатика

В.І. Плечко
§29 "Обчислення в електронних таблицях"
(Н. В. Морзе ст.194-205).

Підготувати доповідь у редакторі Microsoft Word на одну із запропонованих тем:
"Для чого потрібна програма Microsoft Excel",
"Чим відрізняються абсолютні та відносні посилання на клітинки у Microsoft Excel",
"Історія розвитку Microsoft Excel".

Обсяг роботи 8-12 сторінок, включаючи титульну сторінку, зміст, висновки та використану літературу.

Доповідь надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020.
Бажаю успіхів!
§30 практична робота (Н.В.Морзе ст. 206-208)

Потрібно мати доступ до програми Excel!!!

Всі виконані практичні роботи надсилати на пошту plechkoviktoriia93@ukr.net.
Бажаю успіхів!
Продовжую термін написання доповіді до 15.05.2020.
Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 8-12 сторінок, включаючи титульну сторінку (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст, висновки та використану літературу.
Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів!
Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok.
com.ua/test/
pidsumkova-8-kl-406327.html
Повторення та систематизація матеріалу вивченого впродовж року, в цьому вам допоможе сайт:

https://sites.
google.com/
view/onlayn
-konspekt-z-
informatiku/
8-%D0%BA%D0
%BB%D0%
B0%D1%81
Біологія

О.В. Білоус
Опрацювати п.54. - 56

Письмово ст.240 -самоконтроль знань.

Заповнити табл.ст.248

Ендокринна система людини.
Опрацювати п.57 - 61.

Самостійна робота з таблицею ст.263 - 264 - письмово.
Опрацювати матеріал п. 61 - 62.
Письмово виконати"
Самоконтроль знань" ст.270 , таблиця ст.274. авчального проекту ст.204.
Опрацювання матеріалів п.63 - 64.

Письмово виконати : таблиця ст.278.
п.65.
Опрацювати навчальний матеріал ст.287 - 288.
Письмові завдання будуть у вайбері по варіантах та індивідуально
Географія

Ю. Р. Балан
Релігійний склад населення.
Світові релігії.
Д/З: Опрацювати №51
Зайнятість населення у світі та в Україні.
Д/З: Опрацювати №52, 53.
Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій Житомирської області.

Д/З: Особливості географічного положення та устрою Житомирщини.
Особливості природних умов і ресурсів Житомирщини.
Природно-заповідний фонд.
Д/З: Природа Житомирщини. Заповідники та заказники області.
Узагальнююче повторення вивченого.
Хімія

І.С. Гарбарчук
пар 33, 31,
впр. 266, 267, 269-272
Параграф 37,
впр. 296, 301-303
--- --- переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію".

Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію.
Історія України

С.В. Іщенко
_____ Імперський наступ на автономію Гетьманщини.
П. Полуботок
№ 29.
Письмово завдання на ст. 229: 8 (4 б.), 12 (8б).

Нова січ.
Ліквідація гетьманства і козацького устрою України № 30.
Письмово завдання на ст. 235: 3 (2 б), 5 (4 б), 9 (3 б), 10 (3 б.)

Підкорення Кримського ханства.
Колонізація Пд. України № 31. Письмово завдання на ст. 243-244: 2 (2 б), 3 (3 б.), 7 (2 б.), 9 ( 5 б.).
Гайдамаки. Коліївщина, Рух опришків Вивч параграф
№ 32. Завдання ст. 252: 3, 6, 9, 11, 12 (один на вибір)

Українська культура 18 ст.
Вивч. параграф № 33 . Складіть таблицю: діячі та їх досягнення за параграфом

Підготуватись до підсумкового тестування.
Здати все Д/З до кінця тижня. Руїна Підсумкове тестування по параграфами 22-28 21.05.
Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці:
https://www.
facebook.com/
sergey.
ischenko.370
Всесвітня історія

С.В. Іщенко
Міжнародні відносини 18 ст. №24

Завдання 10, ст. 210 Контурна карта

Утворення США №25 Завдання 3-9, 15

Контурна карта
____
Фінансова грамотність

Д.І. Троценко
ТЕМА 10 «Чи кожна людина може бути підприємцем? »:.
Д-З Наведіть приклади підприємницької діяльності, які ви знаєте у своєму населеному пункті та переглянути мультфільм шість історій про економіку

Для додаткових консультацій звертатися до вчителя:
ТРОЦЕНКО Д.І. -
trotsenkodmutro@gmail.com
ТЕМА 11 «Інвестор, інвестиційна діяльність ».
Опрацювати цютему за підручником для вчителя, с 111, законспектувати питання теми в зошиті та пІдготуватись до виконання практичної роботи 4.

УСТАНОВЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙДля додаткових консультацій звертатися до вчителя:
ТРОЦЕНКО Д.І. - <trotsenkodmutro@gmail.com>
Виконання практичної роботи 4.
УСТАНОВЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ, особливу увагу звернувши при цьому на реалізацію поставлених ідей.
Для додаткових консультацій звертатися до вчителя:
ТРОЦЕНКО Д.І.
trotsenkodmutro
@gmail.com
Виконання практичної роботи 4. УСТАНОВЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ, особливу увагу звернувши при цьомуна реалізацію поставлених ідей. Повторити теми курсу «ПРИКЛАДНІ ФІНАНСИ»Для додаткових консультацій звертатисядо вчителя:ТРОЦЕНКО Д.І.trotsenkodmutro
@gmail.com
Мистецтво

Л.А. Ваховська
Параграф 30.
Урок 30
Стиль реалізм
Параграф 31.
Урок 31
Стиль реалізм у живописі, музиці й театральному мистецтві
Параграф 32. Урок 32.
Романтизм і реалізм в українському мистецтві
Параграф 33. Урок 33. Романтизм і реалізм у світовій культурі Повторити вивчений матеріал
Основи здоров'я

В.А. Заворотнюк
Опрацювати § 28 усно, завдання в classroom (доведіть, що ви знаєте, дати відповіді на запитання в підручнику стр. 178) або зробити онлайн тест "Правова відповідальність і закони України.
Види правопорушень", код доступу 513217, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, середа 29 квітня о 13:00).
Опрацювати § 29 усно,
завдання в classroom (змоделювати уміння уникати нападу, пограбування ) або зробити онлайн тест " Торгівля людьми.
Дитяча безпритульність і бездоглядність. ", код доступу 352768, використати цей код до 13.05.20, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, середа 6 травня о 13:00).
Опрацювати
§ 30 усно, письмово завдання в classroom або "Доведіть, що ви знаєте" стр. 190
Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §22 по 30
Узагальнення знань 'Безпека в побуті і навколишньому середовищі'' (§22 - 30) в classroom або код доступу 818698 використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 30)
Трудове навчання

Т.В. Онищук
Особливості технологічних процесів оздоблення. Контроль якості виробу. Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів. Догляд за проєктованим виробом.

Презентація виготовлених виробів.
Презентація виготовлених виробів Повторення вивченого матеріалу
Трудове навчання

Г.Д. Жидецький
Параграф 23-24 вивчити Параграф 25-26 вивчити Параграф 27-28 вивчитиПараграф 29-30 вивчити
Підручник: В.М. Гощак, С.М. Дятленко, 2016
Повторити вивчений матеріал
Фізична культура Андрій Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри - https://m.
youtube.com/
cvdzWFTohaA


Індивідуальне тренування з футболу дома натехніку. Покращення майстерності з м’ячем -
https://youtu.be/
S7bc_0kiE


Вкидання м’яча за бокової лінії -
https://youtu.be/
EfeEh2IQy-Y


Тренування навичок у воротаря -

https://youtu.be/
EfeEh2IQy-Y
1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів)
2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів)
3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів)
4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів)
1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата)Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер)Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година)4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)
Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)

2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)
Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)
б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата)
Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)

3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)
Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година)

4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)
Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години
1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)
Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)

2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)
Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)
б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата)
Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)

3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)
Дистанція: 8 метрів
Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година)

4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)
Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години
1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)
Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)

2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)
б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата)
Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)

3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)
Дистанція: 8 метрів
Дозування: 5 серій ( інтервал відпочинку 1 година)

4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)
Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години


Предмет16-20.03.202030.03-03.0406-10.0413-17.0421-24.04
Українська мова

Л.Г. Остапчук
1.§32
Вправа 351(усно),
Вправи 352, 353, 355 ,371 (письмово)
2.§33
Вправи 381, 384 (усно)
Вправи 382, 383, 386, 389, 390, 395 (письмова)
1.стор. 210-213(конспект, записати визначення інтерв'ю в зошит)
Вправи 375,376(усно)
Вправа 377(письмово)
2.Повторити параграф 32, 33
Вправи 361,394(письмово)
1.Параграф 34 (опрацювати теоретичний матеріал) Стор.224(правило) Вправа 396(усно) Вправа 397(письмово)

2. Параграф 34(стор. 225-230) Вправа 398(усно) Вправа 402, 408(письмово)
1. Параграф 35.
Відокремлені прикладки.
Стор.233-237.
Вправа 420.

2. Параграф 36.
Відокремлені обставини,
стор. 238-244.
Вправа 437.
1. Параграф 37,
стор. 245-247

Вправа 440, 441.
Українська література

Л.Г. Остапчук
О. Довженко. Біографія, ст. 134
Оповідання "Ніч перед боєм" ст. 135-140
Скласти план до оповідання ст. 141
1.Ніна Бічуя, стор.142, біографію опрацювати в інтернет ресурсах, скласти конспект життєвого і творчого шляху.
2.Читати повість"Шпага Славка Беркути" стор.142-175, заповнити літературний паспорт повісті.
Н.Бічуя "Шпага Славка Беркути" стор.176 (завдання 11) Заповнити таблицю у зошиті.

2. Написати твір-роздум на тему "Без дружби життя не повноцінне” використавши приклади з повісті Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути"(до двох сторінок)
1. Володимир Дрозд 1.Юрій Винничук "Місце для дракона".

Читать стор.187-194.

2.Дочитать "Місце для дракона"
стор.196-206.

Написать твір-роздум на тему "Добро чи зло перемогло в повісті-казці Ю. Винничука "Місце для дракона?”
Англійська мова

О.М. Груля
Вправа 2 ст 138
(вивчити лексичні одиниці)
Вправа 3 ст 139
Вправа 6а ст 140
1. Вправа 4 (а, в, с)
ст. 150-152
2. Скласти діалог на тему "Улюблена музична група"
впр.7а)
стор.153-154(чит.,перекл.),
впр.8 стор.155(проєкт),
впр.1б)
стор.157(тести)
впр.7а) стор.153-154(чит.,перекл.),
впр.8 стор.155 (проєкт),
впр.1б) стор.157(тести)
впр.7а) стор.153-154(чит.,перекл.),
впр.8 стор.155 (проєкт),
впр.1б) стор.157 (тести)
Н.В. ПетрукВправа 2 ст 138-139
Повторити лексичні одиниці
Вправа 4 ст. 144
Вправа 6 ст 145
https://www.
youtube.com
/watch?v
=Y0ZbG
VZLvKw (
Present
and Past Passive)

Впр. 4с) c152
5а)в) c 153 7а) перекласти письмово 1абзац с.153
Впр.8 с.155 (виконати проект до кінця карантину)
Впр 1а) с 155-156 (читати діалог)

Впр 1в), 2, 3, 4 с. 157-158 (письмово)

Впр 5 с. 159 (дати відповіді на питання)
Впр 1 с.164
Впр. 8,9,10,11 с. 168
Німецька мова

Л.П. Марчук
Урок 43-44
Словникова робота
Робочий зошит
Вправа 4 ст 72
Вправа 2 ст 75
Вправа 3 ст 76
Вправа 3, 4 ст 77


https://www.
youtube.com/
watch?v=_kU4oCm
RFTw&
feature=
youtu.be
Продовжуємовивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашоїуваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!!

1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук:
- знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися.
Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу.
2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона:
*Android- PlayМаркет
*IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings
Долучаємося черезреєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку.
3. Розклад уроків:
8 а, б -вівторок, четвер: 10.00 - 10.45;
Продовжуємо дистанційно навчатися!

Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!!
Продовжуємо дистанційно навчатися!

Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!!
четвер- відео конференція ZOOM;

вівторок- завдання на сервісі Classroom.
Зарубіжна література

Т.П. Столярчук
1. ст.230-232 прочитати, скласти паспорт бароко.
2. ст 233-236 опрацювати, письмово виконати на ст.236 літературний практикум
Класицизм. Життя і творчість Мольєра.
Опрацювати ст. 236-242, скласти паспорт класицизму, виписати головні правила класицизму.
Опрацювати ст. 239-239, скласти анкету Мольєра, виконати завдання запосиланням
https://
sites.google
.com/
view/chernya
khiv-zosh-zl/
главная-
страница/8-а

Читати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич».
Ж.Б.Мольєр «Міщанин-шляхтич»

Опрацювати матеріал підручника ст. 242-244.

Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич» (245-254).

Виконати завдання за посиланням:

https://sites.
google.com
/view/cher
nyakhiv-zosh-zl/главная-страница
/8-а.
Ж.Б.Мольєр «Міщанин-шляхтич»

1.Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич» (245-254).

2. Ознайомитися з матеріалом підручника «У світі мистецтва» ст.255-257.

3. Скласти порівняльну таблицю «Бароко і класицизм» (ст..258) у зошит.

4. Виконати завдання запосиланням:

https://sites.
google.com/
view/chernyakhiv
-zosh-zl/
главная-
страница/8-а
.
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

1. Ознайомитися з біографією Антуана де Сент-Екзюпері (ст..260-262).

2. Прочитати 1-10 розділи казки-притчі «Маленький принц».

3. Виконати завдання «Антуанде Сент-Екзюпері «Маленький принц» за посиланням:

https://
sites.google.
com/view/
chernyakhiv-
zosh-zl/
главная-
страница/
8-а
Історія України

С.В. Іщенко
Гетьманування Івана Виговського.
№ 22 п. 1-2
Гетьманування Ю. Хмельницького. Поділ Гетьманщини.№ 22 п. 3-4
Скласти таблицю “Договори Гетьманщини з іноземними державами”
Гетьманування П. Дорошенка № 23 п. 1-2
Усунення від влади Д. Многогрішного, гетьманування І. Самойловича, Чигиринські походи № 23 п. 3-6
Продовжити таблицю за параграфом 23.
Україна в системі міжнародних відносин № 24.
Скласти таблицю “Міждержавні угоди” за параграфом № 22 п.4, № 23 п. 4, № 24 п. 1,3.
Правобережне козацтво, Слобідська Україна,
Запоріжжя в останній чверті 17 ст.
№ 25.
Письмово завдання на ст. 186: номери2,3,4,6,18 .

Для завдання 18 можна використати план за посиланням

http://ninaa
vramenko.
blogspot.com/
p/blog-page
_28.html

(останній план в самому кінці сторінки: «головні складові характеристики історичного діяча» )

Гетьманщинав часи І. Мазепи №26, №27 (п. 1-4).
Скласти таблицю.

Внутрішня та зовнішня політика І. Мазепи.Пилип Орлик. Бендерська Конституція
№ 27 п.5.
Письмово завдання 6, 11, 12 на ст. 206.
Здати д/з за попередні 2 тижні до 08.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber.

Дата здачі не подовжується!!!


Церковне життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво.

№ 28 Створіть презентацію або буклет, що розповідають про життя та творчість одного з діячів на вибір згідно параграфу.

Увага: теми повторюватися не мають!
________________________
Всесвітня історія
С.В. Іщенко
Османська імперія
№ 18
Завдання на ст. 144 :
№ 1, 3, 8, 7 ( на 9-12)

Московська держава
№ 20
Завдання на ст. 166:
№ 3, 4, 7, 9, 11 та 12 ( на 10-12)

Поява Російської імперії
№ 21
Складіть таблицю за параграфом «Внутрішня і зовнішня політика Петра І».
Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber.

Дата здачі не подовжується!!!

Просвітництво і промислова революція
№22

Письмово завдання 17 ст. 191.

Практична робота

За параграфом 22 складіть таблицю в якій зазначте діячів науки та культури та їх досягнення.

Освічений абсолютизм
№23
Письмово завдання на ст 201-202 :
№ 3, 5, 6, 13, та 15 на високий рівень.
Алгебра

В.О. Баталова
§20 №1,2 +
інтелектуальний фітнес
Параграф 21
Інтелектуальний фітнес
Слідкуйте за уроками на телебаченні
§22
№ 1-5 ст.227-232
Параграф 22
Сам. Робота ст.234

слідкуйте за уроками на телебаченні
§ 23
Приклад 1-3,
№1-2 ст.240 -241
слідкуйте за уроками на телебаченні
Геометрія

В.О. Баталова
§16
№538, 540, 550, 557
Параграф 16 п. 3
№№ 536, 545, 547, 552, 555, 559
§17
№ 572, 575,579,581,586,588
Параграф 14-15 № повторити

слідкуйте за уроками на телебаченні
§ 15
К.р. ст. 143

слідкуйте за уроками на телебаченні
Біологія

О.В. Білоус
Параграфи 40
Виконати тести "Самоконтроль знань" письмово в зошитах ст 180
Параграф 41
Самостійна робота з таблицею ст. 180
Параграфи 42-43
Лабораторне дослідження ст 191
параграф 44
Лабораторне дослідження ст 195
Параграфи 45-46
Параграф 47
Дослідницький практику ст 207
Виконати письмово тест-конструювання ст. 210
Самоконтроль знань ст.210 (письмово). Опрацювати п.48.
Виконати дослідницький практикум ст.213.
Опрацювати
п.49-50.


Провести лабораторне дослідження ст.217.


Заповнити табл.ст.222
(письмово)
Опрацювати.
п.51-52.

Заповнити таблицю ст.229.
п.53.

Лабораторне дослідження ст.233 виконати за допомогою батьків.
Які типи памяті вам слід розвивати?
Вкажіть, які вправи для цього будете використовувати?
Географія

Ю. Р. Балан
Характеристика Чорного та Азовського морів.
Нанести на контурну карту об'єкти Чорного та Азовського морів
Природокористування.
Природно-заповідний фонд України.Д/З: Опрацювати №40 - 42
Практична робота № 10.
Кількість населення у світі та Україні.

Статево-віковий склад населення.

Механічний рух населення.

Д/З: Опрацювати №43 - 45

Практична робота № 11, 12
Густота населення.
Урбанізація.
Типи населених пунктів.

Д/З:

Опрацювати №46-48
Етнічний склад населення.

Нації і народності.

Д/З: Опрацювати №49, 50
Фізика

М.Д. Савчук
Параграфи 31, 32
Відповіді на контрольні питання ст. 159, 176
Вправа 31 (2, 3)
Вправа 32 (3, 4, 5)
Параграф 32 опрацювати
ст. 176 відповіді на запитання
ст. 174 роз'вязування задач, звернути увагу
Вправа 32 (3, 4, 6)
Мішанез'єднання провідників, розв'язування задач.

Підготовка до контрольної роботи

Перегляньте на Ютуб відео, які допоможуть у вивченні теми.

Вправи 31 (4, 5)32 (5, 2)
Лабораторна робота №3 ,
стор.160 - 161. №4 ,
стор.168 -169в підручнику.

Зошит для лабораторних робіт за редакцією Божинова стор. 19 - 27.

https://naurok.com.ua/laboratorna-robota-4-poslidovne-z-ednannya-providnikiv-8-klas-167345.html

https://naurok.
com.ua/
laboratorna-
robota-5-
paralelne-z-
ednannya-
providnikiv-
8-klas-167346.html
Параграф 33 , опрацювати , відповіді на запитання в кінці параграфа.

Параграф 34 , вправа 33 (3) ;34(2 , 3) звернути увагу на алгоритми розв"язування задач.

https://www.
youtube.com/
watch?v=
clewf71yjvk


https://www.
youtube.com/
watch?v=
tez7bpv2bhg
Хімія

І.С. Гарбарчук
Параграф 36
Вправи 286-295
Підручник 16 року.
параграф 30,
завдання 236-239 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання.
Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю
параграф 35, завдання 280-285параграф 34
завдання 273-279
Фінансова грамотність

Д.І. Троценко
Кредити. Види кредитів
Опрацювати в підручнику ст. 91
ТЕМА: Опрацювати питання робочого зошита до теми 8 «Ізскарбнички – на банківську картку»,с.48.ТЕМА 8:. В робочому зошиті виконати практичну роботу
2. «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с.53, (вибираємо банк з позиції найкращої надійності).
ТЕМА 9 «Кредити. Кредитна історія та її формування»:.
В робочому зошиті до цієї теми виконати завдання 1 -6, с.55 -58.
ТЕМА 10 «Підприємництво – відповідальна фінансова діяльність»:.

В робочому зошиті до цієї теми виконати завдання с.60 -62 та переглянути мультфільм про економіку «Урок тітоньки Сови - економіка»

Для додаткових консультацій звертатися до вчителя:trotsenkodmutro@gmail.com
Мистецтво

Л.А. Ваховська
Мода і живопис класицизму.
Урок 24 § 24

Музика і театр епохи класицизму. Урок25. § 25
Класицизм (повторити)
Параграф 25
Урок 25
Романтизм
Параграф 26
Урок 26
Романтизм у живописі
Параграф 28
Урок 28
Романтизм у музиці, театрі й моді
Параграф 29
Урок 29
Інформатика

Т.В. Іванюха
§27 прочитати
Виконати вправу 1, 2, 3 ст185-187


https://www.
youtube.com/
watch?v=
5g2ZsdrwcpE
Виконати практичну роботу ст. 192

https://www.
youtube.com/
watch?v=
6cSfUdoN_uo
Повторити вивчений матеріал з теми "Python"

Зареєструйтся:

https://classroom
.google.com/
c/NjY1OTAx
MTk0MTBa

Код курса wi6xwxu


Інструкції щодо роботи та завдання для виконання в Google Classroom будуть вам доступні на сторінці курсу, за умови успішної реєстрації.
Розділ 29.
ст. 194- 196
Вправи 1, 2 ( виконати за зразком)


Вправа 1:
https://www.
youtube.com
/watch?v=
oVy0bWDeOXM


Вправа 2
https://www.
youtube.com/
watch?v=
ORv3GM25g0Y

Виконані завдання відправити у Google Classroom

Розділ 29с. 197-200

Вправи 3, 4 (виконати за зразком)

Вправа 3:

https://www.
youtube.com
/watch?v=
EkNS_1Gzl7w


Вправа 4

https://www.
youtube.
com/watch?v=
7vcAzXQCj7I

Виконані завдання відправити у Google Classroom
В.І. Плечко§24 (Н.В.Морзе ст.157-165)
https://www.
youtube.com/
watch?v=
vyGkpb4i6_0
§25 (Н.В.Морзе ст.170-178)

https://www.
youtube.com/
watch?v=
vyGkpb4i6
_0&t=30s
§25 повторити (Н.В.Морзе ст.170-178)
Вправа 2 (ст.178)
§26 практична робота

(Н.В.Морзе ст.179-180)

Потрібно мати доступ до програми Python!!!
§27 (Н.В.Морзе ст.181-187)

https://
www.youtube.
com/watch?v=
9JlEi_1iHKs


Потрібно мати доступ до програми Python!!!
Основи здоров'я

В.А. Заворотнюк
Опрацювати п. 22,
п.23 та стр 141 розглянути Ситуації (усно)
Опрацювати § 23, по § 24 (онлайн урок у середу 13:00 в програмі Zoom),
пройти онлай тест в class room, код - pyswlim, результат написати під завданням в кабінеті.
Опрацювати
§ 25 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom в середу 8 квітня о 13:00) , пройти онлайн тест+код в class room, якщо за посиланням

https://naurok.
com.ua/test/join

, код входу в тест238829.
Опрацювати § 26 усно, завдання в classroom.Опрацювати § 27 усно, завдання в classroom
(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, середа 22 квітня о 13:00)
Трудове навчання

Т.В. Онищук
Опрацювати тему "Технологія виготовлення фартуха"
Повторити виконання ручних швів.
Повторення будови швейної машини.
Ручна і машинна обробка деталей виробу.
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
З'єднання деталей виробу.
Волого-теплова обробка .
Монтаж виробу. Остаточна обробка виробу.Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
Трудове навчання

Г.Д. Жидецький
Вивчити параграф 16.
Вибір основи стилю в одязі. Вибір власного стилю.
Література: Підручник для 8 класу. Автори: В.М. Гощак, С.М. Дятленко. 2016 р.
Вивчити параграф 16.Вибір основи стилю в одязі.
Вибір власного стилю.
Література: Підручник для 8 класу. Автори: В.М. Гощак, С.М. Дятленко. 2016 р.
Написати короткий реферат на тему: "Стилі українського чоловічого костюма"ст. 138-142 підручникаНаписати короткий реферат на тему: "Стилі українського чоловічого костюма"ст. 138-142 підручникаНаписати короткий реферат на тему: "Стилі українського чоловічого костюма"ст. 138-142 підручника
Фізична культураhttps://youtu.be/
I-qltkTtkOI
https://www.
youtube.com/
watch?v=
fXvTV6Dnp
aE&f
eature=yo
utu.be&
fbclid=IwAR
3SLP3Pp2Vn_
hsLGyaE1jW
faMVHIbA9
hLH-rBLabrN
BSsUs3mJn
9_GiFPI
5 супер лайфхаків для баскетболістів

https://www.
yotube.com/
watch?v=8p
gRnkyLC_M


Практичне завдання:

https://lear
ningaps.org/
2051463


https://
learningaps
.org/2041006
1) ТОП 10 нескорених світових рекордів

https://
www.yotube.
com/watch?v
=zyHhv-WAzeo


2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним!

https://www.
yotube.com/
watch?v=
6fYPyyRXZ2s


3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня)

4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці по 15 секунд
а) біг з високим підніманням стегна - 3 рази
б) біг із закиданням гомілки - 3 рази
в) дріботливий біг на носках - 3 рази

5)Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок, середа, п'ятниця)
6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) по 20 разів (четверг)

б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см. (дівчата) по 20 разів ( четверг)

Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків!
Техніка виконання підтягування
https://m.
youtube.com/
watch?v=
ky274kFzATo

Зарядка для розслаблення м’язів

https://m.
youtube.com/
watch?feature=
youtu.be&
v=qXfNYzoRX1w

1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)

Дозування: 4 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)

2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)
Дозування: 3 серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)
б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата)
Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)

3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер)
Дистанція: 8 метрів
Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година)

4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)
Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.