Завдання для учнів 6а класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова В.А. Каллер | 1.Підготуватися до контрольної роботи, впр.481 2. Контрольна робота. Числівник 3. п.58 (ментальна карта), впр.485,487 | 1. п.59 с.214, впр 493 2. п.60 Впр. 503, 504,505 3. п.60, впр. 515 | 1.п.61.Впр.521, 524, 525 2. Впр.527 (тести). Два займенники розібрати як частину мови. 3.Написати твір-роздум (теми на вибір): “Що я роблю для здійснення своєї мрії”, “У чому полягає гідність людини”, “Що важливіше — наполегливість чи скромність” з вик.займ. | 1. Повторити все займенник. Тести. 2.Контрольна робота. Диктант 3.Контрольна робота. Займенник. Тести | 1. Написати есе світоглядного змісту (теми на вибір): “Кого можна назвати патріотом рідної землі”, “У чому полягає життєвий успіх”. 2. Повторення. Лексикологія. Фразеологія. Тести 3. Повторення. Словотвір. Морфологія. Орфографія. Тести |
Українська література Т.В. Сахненко | Леонід Глібов с. 238-241. Завдання 12 с.241 письмово. Степан Руданський. Біографія. Цікавіфакти. Виразно читати співомовки. Завдання с. 248-249 (усно). | Контрольна робота. Письмово виконати завдання 1, 2, 3, 10, будиночок (1, 2). | Павло Глазовий с. 250-253. Одну з гуморесок вивчити напам’ять. Повторення с. 254-257 (Виконати письмово). | ||
Англійська мова Л.О. Ткачук | впр6 (ст 157) - читати, перекладати –надіслати у вайбер групу голосове повідомлення читання учнем ( ученицею) тексту впр6 (ст157), впр5(ст 156)- написати оповідання про відвідування Києва з використанням лексики вправи у минулому часі (Past Simple) | впр 1(ст 160) - вивчити лексику, впр 1 (ст 163) – написати, які предмети мають учні зарозкладом, впр 6 (ст 162) -вставити лексику напівписьмово, намалювати розклад своїх уроків на А4 | впр 4 (ст165-166) - читати , надіслати голосове повідомлення, впр1 (ст167) - з’єднатислова з малюнками, впр 2(ст 168)- обрати правильне слово у реченні, впр1 (ст171) | контрольна робота з читання: вправа 3 сторінка 172 – читати, використовуючи голосове повідомлення вчителя у вайбер групі, надіслати голосове повідомлення читання учнем/ученицею тексту вправи, контрольна робота з аудіювання – вправа 5 ст. 173 – виконати завдання до тексту за голосовим повідомленням вчителя у вайбер групі | контрольна робота з говоріння: вправа 5 ст. 173 – на основі вправи розказувати 14 речень голосовим повідомленням, контрольна робота з письма – написати листа про роль спорту в житті людини |
Німецька мова Л.П. Марчук | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom. | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom. | .вівторок,13 год- відео конференція ZOOM;четвер- завдання на сервісі Classroom. | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Зарубіжна література Н.О. Шевчук | Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" (читати) ст. 226-237 Відповідати на запитання ст. 236-237 | Завдання по здачі раніше заданого матеріалу: 1. Складене вами хоку (японські вірші) ст 192-195 (дз від 06.03.2020) 2. визначте тему і основну думку вірша Роберта Бернса "Моє серце в Верховині" ст. 195-197 (дз від 13.03.2020) 3. У яких деталях виявляється здичавіння людей, що пережили атомну війну (за оповіданням Р.Д. Бредбері "Усмішка" ст. 208-215) (дз від 06.04.2020) 4. дати визначення поняттю "науково фантастика" навести приклади прочитаних творів, ст. 217 (дз від 06.04.2020) Надсиланти на Viber (т. 0672449408) вчителю до 11 травня 2020 року, обов'язково вказувати клас, прізвище та ім'я. | Читати: 1. Крістіне Нестлінгер "Конрад ,або Дитина з бляшанки" (текст знайти самостійно) 2. Міхаель Енде "Джим-Гудзик або машиніст Лукас" (тест знайти самостійно) Про авторів читати у підручнику ст. 238-243 | Читати: 1. Крістіне Нестлінгер "Конрад ,або Дитина з бляшанки" (текст знайти самостійно) 2. Міхаель Енде "Джим-Гудзик або машиніст Лукас" (тест знайти самостійно) Про авторів читати у підручнику ст. 238-243 | Твори для читання влітку 1. Билини. "Ілля Муромець та Соловей-Розбійник " 2. Пригоди Робін Гуда "Як Робін Гуд став розбійником" або "Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном" 3. Король Лір та його дочка 4. Фрідріх Шилле "Рукавичка" 5. Адам Міцкевич "Світязь" 6. Р.Л. Стівенсон "Балада про вересовий трунок" 7. Вальтер Скотт "Айвенго" 8. Василь Биков "Альпійська балада" 9. Джеймс Олдріж "Останній дюйм" 10. Редьяр Кіплінг "Балада про Схід і Захід", "Якщо..." 11. Олександр Грін "Пурпурові вітрила" 12. Едгор По "Золотий жук" 13. Конан Дойль Оповідання про Шерлока Холмса "Спілка рудих", "Пістрява стрічка" 14. О.Генрі "Дари волхвів", "Останній листок" 15.Герберт Уеллс "Чарівна крамниця" 16. Р. Акутагава "Павутинка" 17. А.Азімов "Фах" 18. К. Функе "Чорнильне серце" |
Історія України Н.П. Прохорчук | Пар.52 читати Пар53, виконати завд. lll ст. 204 | Пар.54, хмаринка ст.205 , виписати значення понять ст..208 завд l (3) Пар .55 практична на ст.210 | Пар.56 практ. роб. пункт 1,2 Пар.56 практ. роб. пункт 3,4 | Пар.57 пункт 1-3 Пар.57 пункт 4-6 | Пар.57 ст.217 Магічний квадрат Ст 219Крилаті вислови Пар58 ст.222 проч.вислови і запам'ятати їх(непередавати) |
Етика Н.П. Прохорчук | Пар.30 виписати визначення громадянин, громадянська позиція людини | Пар 31 (автор Данилевська) виписати визнач. На ст.177,179 | Пар.32-33 письмово узагальнення | Пар.34 таблиця завд 4 ст.187 | Повт.пар.1-34 |
Математика Л.А. Кравчук | Стор.286, тестові завдання номер 1, та 1454, 1483. | Параграф 33, прочитати. Виконати 1490-1500, 1519,1520. | Параграф 34, 35 та їх вправи. | Параграф 34, 35 та їх вправи. | Підсумкові к/р, творчі завдання в вайбер групах. |
Інформатика В.І. Плечко | Повторити розділ "Алгоритми та програми". Переглянути проект за посиланням https://www. youtube.com/ watch?v= arFnXNpx_pY | Обов'язкове завдання!!! Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Растрові та векторні графічні зображення", "Сучасні комп'ютерні технологіі", "Що таке 3D принтер. Його можливості.", "Інформатика-це наука майбутнього". Обсяг роботи 8-10 слайдів, включаючи титульний слайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання презентації до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 8-10 слайдів, включаючи титульний слайд (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст та висновки. Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua/ test/pidsumkoviy- test-z- informatiki- 408207.html | Створення реклами та презентація власного програмного проекту. https://www. youtube.com/ watch?v= fMylvhgk2OA |
Інформатика О.В. Краснобока | Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. https://rmo. gnomio.com/ mod/scorm/ player.php | Обов'язкове завдання!!! Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Растрові та векторні графічнізображення", "Сучасні комп'ютерні технологіі", "Що таке 3D принтер. Його можливості.", "Інформатика-це наука майбутнього". Обсяг роботи 8-10 слайдів, включаючи титульний слайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу : simonovich-922@ukr.net | Повторити розділ "Алгоритми та програми". Переглянути проект за посиланням https://www. youtube.com/ watch?v= arFnXNpx_pY | Виконати підсумковий тест: https:// onlinetestpad. com/ua/test/ 124083-algoritmi- ta-ikh- vikonavc%D1%96 | Створення реклами та презентація власного програмного проекту. https://www. youtube.com/ watch?v= fMylvhgk2OA |
Географія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 56, 57, 58. Виписати і вивчити терміни. Тематичний контроль ст 231 письмово | Опрацювати параграф 59, 60. | Опрацюватипараграфи 61, 62 Міні проект ст 250. | Контрольна роботаза посиланням. 1 спроба. https://docs. google.com/ forms/d/e/1FA IpQLSd596S3jE iCiJQDHqPSRz s4bQVJfB34r_ F7s1bgYcnmf BoU5g/viewform | Повторити теми "Масштаб" і "Географічні координати" |
Біологія В.А. Заворотнюк | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne".Опрацювати § 50, 51, 52(стр.236-238)усно , письмово зробити практичну роботу" Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості" ( інструкційна картка до практичної роботи буде в групі "Батьки 6 А" в соціальній мережі Viber),(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, четвер 30 квітня о 12:10) | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne". Опрацювати § 52 Дріжджі (стр.234-236)§ 53 усно , письмово висловити свою думку в робочому зошиті "Значення грибів у природі та житті людини (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, понеділок 4 травня о 12:10). | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne". Підготуватися до контрольної роботи, повторити з §38 по 54 Виконання контрольної роботи 15травня з 15:15 по 20:00 тільки одна спроба проходження, код доступу 841470 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne". Завдання на повторення, вибрати одну тему за ІІ семестр і написати в будь-якому форматі (вірш, малюнок, міні - твір, доповідь, реферат) до п'ятніці 22 травня. | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne". Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 54 ). Завдання на повторення, вибрати одну тему за ІІ семестр і написати в будь-якому форматі (вірш, малюнок, міні - твір, доповідь, реферат) до середи 27 травня. |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати § 31 усно, письмово написати про свій велосипед та, які ви знаєте, правила безпечного користування велосипедом або зробити онлайн тест "Ти - велосипедист. Безпека руху велосипедиста", код доступу 742100, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Опрацювати § 32 усно, письмово вибрати : 1) моделювання ситуацію виклику рятувальних служб, 2) моделювання першої допомоги під час потрапляння на тіло небезпечних речовин та під час отруєння ними або виконати онлайн тест "Поведінка в екстремальних ситуаціях" код доступу 970983, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, четвер 7 травня о 12:10). | Опрацювати § 33 усно,письмово дати відповіді на ситуації на стр. 190. Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §26 по 33 | Узагальнення знань "Безпека в побуті і навколишньому середовищі" (§26 - 33), код доступу 425230, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 33 |
Технології В.А. Заворотнюк | Об'єкт проектної діяльності "Торбинка для дрібничок", пошук в інтернет ресурсах три моделі аналоги і намалювати в проектіабо виконати онлайн тест " Основи проектування", код доступу 153136, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Об'єкт проектної діяльності "Торбинка для дрібничок", виконати та записати конструкторський етап в робочий зошитабо виконати онлайн тест "Торбинка для дрібничок. Повторення правил ТБ під час шиття ручним способом", код доступу 566290, використати цей код,відкривши посиланняjoin.naurok.ua | Технологія виготовлення "Торбинки для дрібничок", дотримуючись техніки безпеки під час виготовлення виробу. Захист проекту. | Об'єкт проектної діяльності "Гарячі напої" Написати організаційно - підготовчий етап (назвіть види гарячих напоїв, користуючись інтернет пошуком ), конструкторський етап (продукти, посуд застосовують під час проготування гарячих напоїв), технологічний етап ( поділитися рецептом, яким ви користуєтеся, обов'язково дотримуйтесь техніки безпеки з гарячими рідинами та нагрівальними приладами) або зробити тест, код доступу 308090 , використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. | Об'єкт проектної діяльності "Гарячі напої" Написати організаційно - підготовчий етап (назвіть види гарячих напоїв, користуючись інтернет пошуком ), конструкторський етап (продукти, посуд застосовують під час проготування гарячих напоїв), технологічний етап (поділитися рецептом, яким ви користуєтеся, обов'язково дотримуйтесь техніки безпеки з гарячими рідинами та нагрівальними приладами) або зробити тест, код доступу308090 , використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Історичний жанр. https://drive. google.com/ file/d/1fLEzW tCThyCbWH9s-1wXfSq4OW8 4VdVw/view?usp= drivesdk Створення композиції на історичну тематику. Робота олівцем. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота в кольорі. https://www. youtube.com/ watch?v= KyHMBJCDQ aA& feature=youtu.be | Батальний жанр – різновид історичного жанру. Побудова тематичної двофігурної композиції «Бій лицарів». Батальний жанр – різновид історичного жанру. Продовження роботи над тематичною двофігурною композицією «Бій лицарів». Робота в кольорі. https://drive. google.com/ file/d/1omu 2RYyta5Fa 2bXwrUyifigt_ gYGHtX8/view https://www. youtube.com/ watch?v=TmL8q K067bI& feature=youtu.be | Міфологічний жанр. Створення ілюстрацій до міфів Стародавньої Греції https://drive. google.com/ file/d/1D2XJ pnJJBIbfDfS 977PrrsVTU bdpgQ48/ view?usp =drivesdk https://youtu.be/ 2laoNYL3VgA | Т.Г. Шевченко. Ілюстрування творів Т.Г. Шевченка https://drive. google.com/ file/d/1SNMpMc 2FhzFGayfKwoFr boqnSTvhOPR0/ view?usp= drivesdk https://youtu.be /uGZN8P84mIY | Завдання на літо. Намалювати малюк на тему "Веселі канікули" |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30. Урок 30 Симфонічні варіації | Параграф 31. Урок 31 Шляхами симфонії | Параграф 32. Урок 32 Українська симфонічна поема | Параграф 33. урок 33 Симфонічна сюїта | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура О.М. Костюк | Історія українського футболу - https://m. youtube.com/ watch?v= DQeRFtXhD-4 Індивідуальне тренування з футболу дома натехніку. Покращення майстерності з м’ячем - https://youtu.be/ S7bc_0kiE Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницюпо 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів)2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів)3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів)4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницюпо 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова В.А. Каллер | 1. §49 ст. 174 таблиця Вправа 418 2. §50 вправа 424 3.§ 51 Вправа 428 | п.52, (опрацювати табличку с.182), вправи 436, 438. | 1.п.78 с.259-261 (усно) впр.588, написати твір-опис. 2.Контр. робота (прикметник) 3. п.54, скласти ментальну карту, зробити фото, впр.450,454 | 1. п.55, впр.458 (1,2.3) 2. п.55,с.196,197), впр.460,463 3. п.56 Скласти таблицю | 1. п.56, впр.471,472 2. п.57, впр.477,із впр.478 виписати числівники. 3. Вивчити конспект учителя. |
Українська література Т.В. Сахненко | Ярослав Стельмах "Митькозавр із Юрківки, або Химери лісового озера" Прочитати твір ст 157-185 завд. 11, ст. 185 (письмово) завд. 1 (будиночок, письмово) ст. 185 | Леся Воронина «Таємне товариство боягузів…», прочитати текст с. 186-200. Виконати завдання с. 200-201, завдання12 та 2 (будиночок) письмово. | Леся Воронина «Таємне товариство боягузів…», прочитати текст с. 201-215. Виконати завдання с. 215-216. | Леся Воронина «Таємне товариство боягузів…»,прочитати текст с. 216-227. Виконати завдання с. 227-228, завдання 2(будиночок) письмово. Леонід Глібов с. 233-237. Завдання с.237, завдання 1 (будиночок) письмово. | |
Англійська мова Л.О. Ткачук | Вправа 1 ст 120 (повторити) Вправа 7 ст 122 Вправ 7 ст 125 | Впр. 5 ( стор.128)- перекладати, впр. 6 ( стор. 128)-переробити речення за зразком, впр. 1 ( стор,130)-утворити текст з параграфів, впр.3 (стор.131)-вставити речення в діалог, впр. 2 (стор.134) відповідати на питання | впр.1(ст.138)-опрацювати лексику, впр.2 (ст.138)-прочитати текст, вставити частини речення, впр3 (ст.139) –відповідати на питання (письмово), впр1( ст. 140-141)-опрацювати лексику, впр3(ст141)- читати, перекладати, впр4 (ст142) )- з’єднати (письмово | Вправа 1 ст. 143 – відповідати на запитання письмово. Вправа 2 ст. 146 – ознайомитися з лексикою. Письмове завдання –описати свою дорогу з дому до школи. Вправа 4 ст.148 – вставити слова | впр1 (ст 148) - опрацювати лексику, впр2 (ст 159-160) - письмово, впр 3(ст 150)-вставити лексику вправи 1 (ст 149)-напівписьмово |
Німецька мова Л.П. Марчук | Підручник ст 102-106 Словникова робота Вправа 3 ст 102-103 текст Робочий зошит Вправа 3-4 ст67 Вправа 5 ст 68 https:// www.youtube. com/ watch?v=_ kU4oCmRFT w& feature=youtu.be | До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук:- знайти впошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хтобуде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося черезреєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 6 а, б -вівторок, четвер: 9.00- 9.45 | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom. |
Зарубіжна література Н.О. Шевчук | ст 195-201 читати. Роберт Берн та Генрі Лонгфелло. Вивчити напам'ять "Моє серце в верховині" | Джанні Родані. ст. 202-205 "Листівки з видами міст" Читати біографію, вивчити вірш напам'ять | Образ майбутнього в літературі Рой Дуглас Бредбері "Усмішка" ст. 208-215 Читати біографічну справку, Дати відповіді на запитання по "Усмішці" | Роберт Шеклі "Запах думки" ст. 216-224 Читати біографічну справку Дати відповіді на питання по твору | Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" читати |
Історія України Н.П. Прохорчук | § 40-42 читати Контурна карта | Параграф 43, письмово, контурна карта Параграфи 44-45, письмово завдання ІІ | Пар.46 Зробити хмаринки слів ст.173 Пар47 виконати завдання 3(2)на ст.179 | Пар.48 завд.на ст.183 Пар.49 практ.роб.номер5 | Пар.50 (виписати римських богів і порівняти їх з грецькими) Пар.51 передивитись чи заповнені конт.карти з вивч .тем) |
Математика Л.А. Кравчук | Парграф 29 ст. 223-225 прочитати Виконати завдання 1308, 1313, 1314 (усно) №№виконати письмово 1315, 1316,1320,1321, 1323, 1327, 1331, 1336, 1338, 1339, 1343, (на 7-12 балів) №№ 1352, 1360, Всім вправи на повторення №№1367, 1368 | В параграфі 29 номери 1339, 1344, 1349, 1351, 1352, 1354, 1355. Для високого рівня 1360- 1363. Консультації в вайбер групі Математика 6-А | Параграф 30 стор235 прочитати. Номера 1374-1397 виконати. | Параграф 31, стор. 241. Виконати 1409-1428 | Параграф 32 стор. 248. Виконати 1437-1446. |
Біологія В.А. Заворотнюк | Опрацювати п. 39, дати усно відповіді настр176 контрольні запитання та письмово завдання стр 177 Розмноження моху Опрацювати п. 40, дати усно відповіді на стр 181 контрольні запитання таписьмово стр 181 табличка Опрацювати п. 41, дати усно відповіді на стр 185 контрольні запитання. Рекомендую проглянути відео по темі: Мохи, плауни, хвощі, папороті https://youtu.be/ 9t9Dy3P9ISI https://youtu.be/ 959qr5r0nCs Мохоподібні https://youtu.be/ GC45ShWB3XU Різноманітність папоротів, плаунів, хвощів https://youtu.be/ qxKqUytpWKo | Опрацювати §42, переглянути мій онлайн урок + презентація в понеділок запосиланням в соціальній групі Viberписьмово зробити Лабораторне дослідження (інструкційна карта впрезентації). § 43 усно, повторити §44 Рекомендую переглянути відео по темі: "Покритонасінні " https://youtu.be/ Xk6XJco8Z9w https://youtu.be/ nLV3REdIxMg https://youtu.be/s-8fsRjdmLEДЗ/ після опрацювання параграфів та перегляду відеоуроків зробити онлайн тест за посиланням(код повідомлю в групу Viber) https://naurok. com.ua/test/join https://www. youtube.com/ watch?v=Xk6X Jco8Z9w& feature=youtu.be ДИВИСЬ ВІДЕОУРОК https://drive. google.com /file/d/1WaWY EgDwJNds _1tfmNiqlJIi9H cHppJ2/view | Опрацювати §45, 46 Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne", зробити онлайн тест за посиланням https://naurok. com.ua/test/join код544800, повторити з §38 по §46 та підготуватися до узагальнення знань з теми: "Різноманітність рослин ". | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne". Повторити з §38 по §46 та підготуватися до узагальнення знань з теми: "Різноманітність рослин ". Узагальнення знань з теми (тести онлайн) : "Різноманітність рослин " пройти за посиланням https://naurok. com.ua/test/join код427994, зробити 17. 04.20 до 16:00 | Дивитися урок біології по Всеукраїнській школі онлайн в понеділок, четвер на каналі "Zoom" та "NewsOne". Опрацювати § 47,48,49 усно(рекомендую переглянути відео з теми - https://m. youtube.com/ watch?v= lPspaNNLFpg , письмово зробити лабораторне дослідження будови шапинкових грибів ( інструкційна картка до лабораторного дослідження буде в групі "Батьки 6 А" в соціальній мережі Viber). |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Рондо. Урок 24. §24 Соната.Урок 25. §25 | Квартет. Жанри симфонічної музики. Параграфи 26, 27 Урок 26, 27 | Квартет. Жанри симфонічної музики. Параграфи 26, 27 Урок 26, 27 | Зустріч з увертюрою Параграф 28. Урок 28 | Концерт для друга Параграф 29 Урок 29 |
Географія М.М. Войтович | Параграфи 43. 44.45, 46. Завдання після параграфів і рубрики попрацюйте в групі та шукайте вінтернеті обовязкові, все письмово в зошит. | https://www. youtube.com/ watch?v=fG3 aSH4xplw& feature=share &fbclid= IwAR1B6g65 TscHKntdm_ htV55YwNc3 y56VYFrXI3NT pr5vKRpnO 25fPZxZAp8 https:// www.youtube. com/ watch?v=oFi aVTwXpsE https://rubryka. com/ video/den- okeanu/ опрацювати параграф 47, 48. Виписати терміни. Завдання після параграфів письмово. Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v=rcMYquMyzmU | опрацювати параграф 49, 50, 51. Виписати терміни. Практична робота №7. ст 166,191, 195, ВИВЧИТИ місце розташування об'єктів, які потрібно позначити на контурній карті. | Опрацювати параграф 52, 53. Виписати та вивчити терміни. Запитання 7 після параграфа 52 і зап. 6 після - 53. письмово. | Опрацювати параграф 54, 55. Виписати і вивчити терміни. |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Намалювати 2 малюнка: 1. на пасхальну тематику 2. Податки ІІІ тисячоліття | Декоративний натюрморт https:// drive.google.com /file/d/1ITT IMf8tSPtDEZf NDbGivzTz8 YGR3Dk6/view | Узагальнюючий урок з вивчення жанру «Натюрморт». Творчий натюрморт у графічній техніці «Світ речей». https://drive. google.com/ file/d/1raUIq gpbq_edm4F f2CcmhRA81 nlhWkRd/view | Зображення на площині. Побудова сюжетної композиції на релігійну тематику «Великодній янгол» https://drive. google.com/ file/d/1WXUba 1uTNWq2_ wcgePkFY_ wOvuxDTVgI/ view?usp= drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v=HUkoc2Qt Zbw& feature=youtu.be | |
Інформатика В.І. Плечко | §19 (Н.В.Морзе ст.155-162) §20 (Н.В.Морзе ст.163-172) https:// www.youtube. com /watch?v =XjdwPi74aWU | §21 (Н.В.Морзе ст.173-183) https:// www.youtube. com/ watch?v= dwiSc39mbzA https:// www.youtube. com/ watch?v= uAXlUEqm8Ao | §21 повторити (Н.В.Морзе ст.173-183) Вправа 1, 2 (ст.180) | §22 (Н.В.Морзе ст.184-189) Вправа 1 (ст.187) | §22 повторити (Н.В.Морзе ст.184-189) Вправа 2 (ст.188) |
О.В. Краснобока | § 20 с.163 – 172 ( Н. В. Морзе) https:// www.youtube. com/watch?v=35YHa7v5bKM | Н.В. Морзе § 21. Виконати завдання с.166 - 172 https:// www.youtube.com/ watch?v= xgF8s2DQICQ | Н.В. Морзе § 21. с.173 – 176 Виконати с.178 впр.1 https:// www.youtube. com/ watch?v= m8anGNtkmjk | Н.В. Морзе §21. с. 176 – 178 Виконати с.178 впр.2 | Н.В. Морзе §21. Виконати завдання с. 178 – 184. Практична робота. https:// drive.google.com/ file/d/1QZSV RkxufOIbE _tweRmVw oOyAN142An5/ view |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати п.26 | Опрацювати § 27 усно, намалювати на листку А4" План евакуації з свого дома"(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в четвер 2 квітня о 10:00). | Опрацювати § 28 усно,(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в четвер 9 квітня о 12:10), пройти онлайн тест за посиланням https://naurok. com.ua/test/join, код входу в тест984428. | Опрацювати § 29 усно. | Опрацювати § 30 усно, письмово скласти кросворд (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, четвер 23 квітня о 12:10). |
Трудове навчання В.А. Заворотнюк | В інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами"Свічників" та підготувати усно або письмово технологію виготовлення. | Написати проект " Свічника або підсвічника" в робочомузошиті. | Захист проекту "Свічника абопідсвічника " (сфотографувати та відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Захист проекту "Свічника абопідсвічника " (сфотографувати та відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Об'єкт проектної діяльності "Торбинка для дрібничок", написати в зошит "Організаційно - підготовчий етап". |
Фізична культура О.М. Костюк | https://www.yo utube.com/ watch?v=AX66c84 QW9c&f eature=share | https://www. youtube.com/ watch?v= GXYKUNYu jSY& feature=share | Aлфавіт баскетболу https://www. yotube.com/ watch?v= ZGOPR9Bih10 Практичне завдання: https://learningaps. org/2051463 https://learningaps. org/2041006 | 1) 10 цікавинок про легку атлетику https:// www.yotube.com/ watch?v= ctsVzLEtq4U 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https:// www.yotube .com/watch?v= 6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) по 10 секунд на місці з інтервалом відпочинку 1 хвилина а) біг на місці б) біг із закиданням гомілки - 3 рази в) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг); б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Античні Олімпійські ігри. https://m. youtube.com/ watch?v= oiAPv-WpysA Ранкова зарядка для учнів 5-6 класів https://m. youtube.com/ watch?v= irs-5ym7184 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 2серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер г)Дистанція: 7метрів Дозування: 4серії ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер г)Дозування: 2серії( інтервал відпочинку 2 години) |
Етика | §25-26 читати | Виписати з інтернету: - права людини, - права дитини, - обов'язки дитини та учня | Зробити буклет Права людини | Пар28 (автор Данилевська ) виписати з Інтернету "Що таке суспільна справедливість" | Пар 29. Як порівняти мораль і право. Що таке закон. Рівність передзаконом. (знайти інформацію в Інтернеті) |
Коментарi