Завдання для учнів 6б класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова В.А. Каллер | 1. Підготуватися до контрольної роботи, впр.481 2.Контрольна робота. Числівник | 1.п.58 (ментальна карта) впр. 485, 487 п.59, впр.493 2.п.60, впр. 503, 515 | 1.п.60. Впр.515. Розбір займенника як частини мови (2 займ.). 2. п.61. Впр.524, 525 | 1.Контрольна робота. Диктант Впр. 527 2. Написати твір-роздум (теми на вибір) “Що я роблю для здійснення своєї мети”, “У чому полягає гідність людини”, “Що важливіше — наполегливість чи скромність” з викор.займ. 3. Контрольна робота. Займенник. Тести. | 1. Написати есе світоглядного змісту (теми на вибір): “Кого можна назвати патріотом рідної землі”, “У чому полягає життєвий успіх”. 2.Повторення. Словотвір. Морфологія. Орфографія. Тести |
Українська література В.А. Каллер | 1.Література рідного краю. Світлана Соболевська “Подарунок із Романівки”(прочитати). 2.Гумористичні твори. Л.Глібов “Щука”, читати, виписати з рубрики Теорія літератури основне. | 1. Л.Глібов “Муха і Бджола”, Жаба і Віл”, читати, с.237, №11 (письмово), намалювати ілюстрації. 2.Степан Руданський, прочитати про митця, читати співомовки, ілюстрації до творів. | 1. Виразно читати гуморески. Повт. про Л.Глібова,С.Рудансько-го, П.Глазового. 2.Контрольна робота. Гумористичні твори. Тести | 1. Підготувати повідомлення. 1.Сучасні українські гумористи. 2. Гумор у творчості письменників-земляків. | 1.Записати список рекомендованої літерату-ри для читання влітку та додаткового читання у 7кл 2. Повторення та узагальнення вивчено у ІІ семестрі. Вікторина |
Англійська мова Н.П. Іваницька | впр.3 ст 141 ( читати переклад), впр 4 ст 142 ( з'єднати), впр. 1 ст 143 ( чит., перекл) | Впр 4 ст 148 (вставити слова), впр.1 ст 149 (з'єднати текст з картинкою) | впр 3 ст 153, впр4 ст 153 ( контрольна вправа), впр 1 ст 160 ( вивчити слова та записати в словник) | впр 1 ст 178 ( вивчити слова та записати в словник), впр 6 ст 180 ( вивчити слова , записати в словник та скласти речення з цими словами) | впр 3,4 ст 172 впр 2 ст 175 |
Німецька мова Л.П. Марчук | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom. | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom. | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom.. | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Зарубіжна література Н.О. Шевчук | Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" (читати) ст. 226-237 Відповідати на запитання ст. 236-237 | Завдання по здачі раніше заданого матеріалу: 1. Складене вами хоку (японські вірші) ст 192-195 (дз від 06.03.2020) 2. визначте тему і основну думку вірша Роберта Бернса "Моє серце в Верховині" ст. 195-197 (дз від 13.03.2020) 3. У яких деталях виявляється здичавіння людей, що пережили атомну війну (за оповіданням Р.Д. Бредбері "Усмішка" ст. 208-215) (дз від 06.04.2020) 4. дати визначення поняттю "науково фантастика" навести приклади прочитаних творів, ст. 217 (дз від 06.04.2020) Надсиланти на Viber (т. 0672449408) вчителю до 11 травня 2020 року, обов'язково вказувати клас, прізвище та ім'я. | Читати: 1. Крістіне Нестлінгер "Конрад ,або Дитина з бляшанки" (текст знайти самостійно) 2. Міхаель Енде "Джим-Гудзик або машиніст Лукас" (тест знайти самостійно) Про авторів читати у підручнику ст. 238-243 | Читати: 1. Крістіне Нестлінгер "Конрад ,або Дитина з бляшанки" (текст знайти самостійно) 2. Міхаель Енде "Джим-Гудзик або машиніст Лукас" (тест знайти самостійно) Про авторів читати у підручнику ст. 238-243 | Твори для читання влітку 1. Билини. "Ілля Муромець та Соловей-Розбійник" 2. Пригоди Робін Гуда "Як Робін Гуд став розбійником" або "Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном" 3. Король Лір та його дочка 4. Фрідріх Шилле "Рукавичка" 5. Адам Міцкевич "Світязь" 6. Р.Л. Стівенсон "Балада про вересовий трунок" 7. Вальтер Скотт "Айвенго" 8. Василь Биков "Альпійська балада" 9. Джеймс Олдріж "Останній дюйм" 10. Редьяр Кіплінг "Балада про Схід і Захід", "Якщо..." 11. Олександр Грін "Пурпурові вітрила" 12. Едгор По "Золотий жук" 13. Конан Дойль Оповідання про Шерлока Холмса "Спілка рудих", "Пістрява стрічка" 14. О.Генрі "Дари волхвів", "Останній листок" 15.Герберт Уеллс "Чарівна крамниця" 16. Р. Акутагава "Павутинка" 17. А.Азімов "Фах" 18. К. Функе "Чорнильне серце" |
Історія України Н.П. Прохорчук | Пар.52 читати Пар 53, виконати завд. lll ст.204 | Пар.54, хмаринка ст.205 , виписати значення понять ст. 208 завд l (3) Пар .55 практична на ст.210 | Пар.56 практ. роб. пункт 1,2 Пар.56 практ. роб. пункт 3,4 | Пар.57 пункт 1-3 Пар.57 пункт 4-6 | Пар.57 ст.217 Магічний квадрат Ст 219 Крилаті вислови Пар58 ст.222 проч.вислови і запам'ятати їх (непередавати) |
Етика Н.П. Прохорчук | Пар.30 виписати визначення громадянин, громадянська позиція людини | Пар 31 (автор Данилевська) виписати визнач. На ст.177,179 | Пар.32-33 письмово узагальнення | Пар.34 таблиця завд 4 ст.187 | Повт.пар.1-34 |
Математика Н.В. Столяренко | §33, опрацювати Виконати: № 1490,1502, 1510, 1519 | §35, опрацювати Виконати: № 1568,1573 §33-34, повторити Код доступу 703399, до 15-00, 5 травня відкривши посилання join.naurok.ua §12-20, повторити Код доступу 961391, до 15-00, 6 травня відкривши посилання join.naurok.ua 21-29, повторити Код доступу 409222, до 1 5-00, 8 травня відкривши посилання join.naurok.ua УВАГА!!! ВСІ ТЕСТИ ДОСТУПНІ ТІЛЬКИ 1 РАЗ!!! Будьте уважні!!! | Повторити розділи 1, 2, 3, 4, 5. Підготуватися до підсумкової контрольної роботи Підсумкова контрольна робота | Створити кросворд "Цікава математика" Малюнки "Математика в природі" | повторити теоретичний матеріал |
Інформатика В.І. Плечко | Повторити розділ "Алгоритми та програми". Переглянути проект за посиланням https://www. youtube.com/ watch?v= arFnXNpx_pY | Обов'язкове завдання!!! Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Растрові та векторні графічні зображення", "Сучасні комп'ютерні технологіі", "Що таке 3D принтер. Його можливості.", "Інформатика-це наука майбутнього". Обсяг роботи 8-10 слайдів, включаючи титульний слайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання презентації до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 8-10 слайдів, включаючи титульний слайд (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст та висновки. Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua/ test/pidsumkoviy- test-z- informatiki- 408207.html | Створення реклами та презентація власного програмного проекту. https://www. youtube.com/ watch?v= fMylvhgk2OA |
Інформатика О.В. Краснобока | Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. https://rmo. gnomio.com/ mod/scorm/ player.php | Обов'язкове завдання!!!Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Растрові та векторні графічнізображення", "Сучасні комп'ютерні технологіі", "Що таке 3D принтер. Його можливості.", "Інформатика-це наука майбутнього". Обсяг роботи 8-10 слайдів, включаючи титульнийслайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу : simonovich-922@ukr.net | Повторити розділ "Алгоритми та програми". Переглянути проект за посиланням https://www. youtube.com/ watch?v= arFnXNpx_pY | Виконати підсумковий тест: https:// onlinetestpad. com/ua/test/ 124083- algoritmi-ta-ikh- vikonavc%D1%96 | Створення реклами та презентація власного програмного проекту. https://www. youtube.com/ watch?v= fMylvhgk2OA |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграф 48, 49. Рубрики "Терміни і поняття" та "Завдання" письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= KUVb3_6QpFM https://www. youtube.com/ watch?v= bL0YsMpDoIw https://www. youtube.com/ watch?v= QJ7vHzVK2eg | Опрацювати параграф 50,51. Пр. р ст. 247 ВИКОНАТИ пункт 1 і 4 практичної роботи. | Опрацювати параграф 54. Рубрики "Терміни і поняття" та "Завдання" письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= S6WcwQ0jGXo | Узагальнення ст 249. Контрольна робота за посиланням 1 спроба https://docs. google.com /forms/d/e/ 1FAIpQLScL m3mI1b0Eh aqpbND-2Qt9zKwi_ gus6_5pyctOB 3qzckwkXA/ viewform | Повторити теми "Клітина", "Квіткова рослина" |
Географія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 56, 57, 58. Виписати і вивчити терміни. Тематичний контроль ст 231 письмово | Опрацювати параграф 59, 60. | Опрацювати параграфи 61, 62 Міні проект ст 250. | Контрольна робота за посиланням. 1 спроба. https://docs. google.com/ forms/d/e/1 FAIpQLSd59 6S3jEiCiJQD HqPSRzs4bQ VJfB34r_F7s 1bgYcnmfBo U5g/viewform | Повторити теми "Масштаб" і "Географічні координати" |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати § 31 усно, письмово написати про свій велосипед та, які ви знаєте, правила безпечного користуваннявелосипедом або зробити онлайн тест"Ти - велосипедист. Безпека руху велосипедиста", код доступу 742100, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Опрацювати § 32 усно, письмово вибрати : 1) моделювання ситуацію виклику рятувальних служб, 2) моделювання першої допомоги під час потрапляння на тіло небезпечних речовин та під час отруєння ними або виконати онлайн тест "Поведінка в екстремальних ситуаціях" код доступу 970983, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, четвер 7 травня о 12:10). | Опрацювати § 33 усно,письмово дати відповіді на ситуації на стр. 190. Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §26 по 33 | Узагальнення знань "Безпека в побуті і навколишньому середовищі" (§26 - 33), код доступу 425230, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 33 |
Технології В.А. Заворотнюк | Об'єкт проектної діяльності "Рухома іграшка", пошук в інтернет ресурсах три моделі аналоги і намалювати в проектіабо виконати онлайн тест " Основи проектування", код доступу 153136, використати цей код,відкривши посиланняjoin.naurok.ua | Об'єкт проектної діяльності " Рухома іграшка ", виконати та записати конструкторський етап в робочий зошит або виконати онлайн тест "Конструювання виробу", код доступу 331701, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Технологія виготовлення " Рухомої іграшки ", дотримуючись техніки безпеки під час виготовлення виробу. Захист проекту. | Об'єкт проектної діяльності "Гарячі напої" Написати організаційно - підготовчий етап (назвіть види гарячих напоїв, користуючись інтернет пошуком ), конструкторський етап (продукти, посуд застосовують під час проготування гарячих напоїв), технологічний етап ( поділитися рецептом, яким ви користуєтеся, обов'язково дотримуйтесь техніки безпеки з гарячими рідинами та нагрівальними приладами) або зробити тест, код доступу 308090 , використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. | Об'єкт проектної діяльності "Гарячі напої" Написати організаційно - підготовчий етап (назвіть види гарячих напоїв, користуючись інтернет пошуком ), конструкторський етап (продукти, посуд застосовують під час проготування гарячих напоїв), технологічний етап( поділитися рецептом, яким ви користуєтеся, обов'язково дотримуйтесь техніки безпеки з гарячими рідинами та нагрівальними приладами) або зробити тест, код доступу308090 , використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Історичний жанр. https://drive. google.com/file/ d/1fLEzWtCT hyCbWH9s- 1wXfSq4OW 84VdVw/view? usp=drivesdk Створення композиції на історичну тематику. Робота олівцем. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота в кольорі. https://www. youtube.com/ watch?v= KyHMBJCDQa A&feature =youtu.be | Батальний жанр – різновид історичного жанру. Побудова тематичної двофігурної композиції «Бій лицарів». Батальний жанр – різновид історичного жанру. Продовження роботи над тематичною двофігурною композицією «Бій лицарів». Робота в кольорі. https://drive. google.com/ file/d/1omu2 RYyta5Fa2b XwrUyifigt_ gYGHtX8/view https://www. youtube.com/ watch?v=TmL8qK 067bI& feature=youtu.be | Міфологічний жанр. Створення ілюстрацій до міфів Стародавньої Греції https://drive. google.com/ file/d/1D2XJ pnJJBIbfDfS9 77PrrsVTUbd pgQ48/view? usp=drivesdk https://youtu.be/ 2laoNYL3VgA | Т.Г. Шевченко. Ілюстрування творів Т.Г. Шевченка https://drive. google.com/ file/d/1SNM pMc2FhzFGa yfKwoFrboqnS TvhOPR0/view? usp=drivesdk https://youtu.be/ uGZN8P84mIY | Завдання на літо. Намалювати малюк на тему "Веселі канікули" |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30. Урок 30 Симфонічні варіації | Параграф 31. Урок 31 Шляхами симфонії | Параграф 32. Урок 32 Українська симфонічна поема | Параграф 33. урок 33 Симфонічна сюїта | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура С.А. Гречаний | Історія українського футболу - https://m. youtube.com/ watch?v= DQeRFtXhD-4 Індивідуальне тренування з футболу дома на техніку. Покращення майстерності з м’ячем - https://youtu.be/ S7bc_0kiE Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати впонеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницюпо 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів)2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів)3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів)4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 12 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 13 разів) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова В.А. Каллер | 1. ст. 170 Вправа 405 2. §49 ст. 174 таблиця Вправа 418 3. §50-§51 Вправа 420, 427. | п.52 (опрацювати табличку с.182) впр.436, 438. п.53 впр. 444, 445. с.447, виконати тести, повт.все про прикметник, буде контрольна робота. | 1.п.78 с.259-261 (усно) впр.588, написати твір-опис. 2.Контр. робота (прикметник) 3.п.54, скласти ментальну карту, зробити фото, впр.450,454 | 1.п.55, впр.458 (1,2.3) 2.п.55,с.196,197), впр.460,463 3.п.56 Скласти таблицю | 1.п.56, впр.471,472 2.п.57, впр.477,із впр.478 виписати числівники. 3.Вивчити конспект учителя. |
Українська література В.А. Каллер | В. Нестайко "Тореадори з Васюківки" (дочитати твір) | Ярослав Стельмах. "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера", читати, переказувати. | Я.Стельмах “Митькозавр із Васюківки, або Химера лісового озера”,вибрати уривок для переказу, відповіді на запитан. Визнач. елементи сюжету твору (коротко) Тести | Леся Воронина. ”Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9) 1-12 розд., переказ., коментувати; Читати 13-23 розділи. Тести | Л.Воронина. ”Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9) Дочитати, Скл.паспорт-характеристику Клима Джури Контрольна робота. |
Англійська мова Н.П. Іваницька | Вправа 1 ст 120 (повторити) Вправа 7 ст 122 Вправ 7 ст 125 | Впр3 ,4 ст 124-125 Впр2,3,4 ст128-129 | впр5ст 129 ( правило) впр 6 ст 129 | Впр1ст130 ( вивчити слова та записати у словник) Впр 2ст134 ( поставити речення логічно) Впр. 3ст 134 ( дати відповіді по тексту) | Впр 1 ст 138 ( у словник та вивчити) Впр 2ст 138 (письмово) впр 3 ст 139( письмово) |
Німецька мова Л.П. Марчук | Підручник ст 102-106 Словникова робота Вправа 3 ст 102-103 текст Робочий зошит Вправа 3-4 ст67 Вправа 5 ст 68 https://www .youtube.com/ watch?v=_ kU4oC mRFTw& feature= youtu.be | До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: -знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 6 а, б -вівторок, четвер: 9.00- 9.45 | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | вівторок,13 год- відео конференція ZOOM; четвер- завдання на сервісі Classroom. |
Зарубіжна література Н.О. Шевчук | ст 195-201 читати. Роберт Берн та Генрі Лонгфелло. Вивчити напам'ять "Моє серце в верховині" | Джанні Родані. ст. 202-205 "Листівки з видами міст" Читати біографію, вивчити вірш напам'ять | Образ майбутнього в літературі Рой Дуглас Бредбері "Усмішка" ст. 208-215 Читати біографічну справку, Дати відповіді на запитання по "Усмішці" | Роберт Шеклі "Запах думки"ст. 216-224 Читати біографічну справку Дати відповіді на питання по твору | Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" читати |
Історія України Н.П. Прохорчук | § 40-42 читати Контурна карта | Параграф 43, письмово, контурна карта Параграфи 44-45, письмово завдання ІІ | Пар.46 Зробити хмаринки слів ст.173 Пар47 виконати завдання 3(2)на ст.179 | ||
Математика Н.В. Столяренко | §28, виконати: №1276, 1282, 1302 §29, Виконати: №1315,1318, 1332, 1348 §30, Виконати: №1378,1380, 1382,1387 | §28, виконати: №1276, 1282, 1302 §29, Виконати: №1315, 1318, 1332, 1348 §30, Виконати: №1378, 1380, 1382, 1387 | Тести: Код доступу 373668, до18-00, 03.04 відкривши посилання join.naurok.ua Тести: Код доступу 795009, до18-00, 07.04 відкривши посилання join.naurok.ua §28, повторити: Виконати:№ 1272,1278, 1303§29, повторити: Виконати: № 1316,1322, 1324, 1328, 1331 Тести: Код доступу 453918, до18-00, 10.04 відкривши посилання join.naurok.ua Виконати: №1352, 1353, 1371 | §30, опрацювати Виконати:№ 1378, 1380, 1382, 1384 Виконати тести: Код доступу 559041, до18-00 14.04 відкривши посилання join.naurok.ua-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- §30, повторити§31, опрацювати Виконати: № 1415,1417, 1421 Виконати тести: Код доступу 966151, до18-00 15.04 відкривши посилання join.naurok.ua------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- §31, повторити № 1416, 1418,1427 Виконати тести: Код доступу 118950, до 18-00 17.04 відкривши посилання join.naurok.ua----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | §32, опрацювати Виконати:№ 1439,1440, 1441, 1443------------------------------------------------------------------------------§32, повторити Виконати: № 1456,1459, 1483 Виконати тести: Код доступу 374589, до18-00 22.04 відкривши посилання join.naurok.ua--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- §31-32, повторити Виконати ст.285 Виконати тести: Код доступу 162248, до 18-00 24.04 відкривши посилання join.naurok.ua |
Географія М.М. Войтович | Параграфи 43, 44, 45, 46. Завдання після параграфів і рубрики попрацюйте в групі та шукайте в інтернеті обовязкові, все письмово в зошит. | https://www. youtube.com/ watch?v= fG3aSH4x plw& feature= share& fbclid= IwAR1B6g65T scHKntd m_htV55YwNc 3y56VYFr XI3NTpr5vKRpnO 25fPZxZAp8 https:// www.youtube. com/ watch?v= oFiaVTwXpsE https://rubryka. com/video/ den-okeanu/ опрацювати параграф 47, 48. Виписати терміни. Завдання після параграфів письмово. Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= rcMYquMyzmU | опрацювати параграф 49, 50, 51. Виписати терміни. Практична робота №7. ст 166,191, 195, ВИВЧИТИ місце розташування об'єктів, які потрібно позначити на контурній карті. | Опрацювати параграф 52, 53. Виписати та вивчити терміни. Запитання 7 після параграфа 52 і зап. 6 після - 53. письмово. | Опрацювати параграф 54, 55. Виписати і вивчити терміни. |
Біологія М.М. Войтович | Параграфи 38, 39, 40,41. Завдання після параграфів письмово у зошит. https://m. youtube.com/ watch?v= 959qr5r0nCs | 1. Повторити класифікація рослин https://www. youtube.com/ watch?v= R2l4VInD-fQ2. Голонасінні. Параграф 42. Виписати терміни. Рубрика"Завдання" письмово у зошит. Відповіді на питання після таблички також. https://www. youtube.com/ watch?v= RFQiH57ZVP0 https://www. youtube.com/ watch?v= SyfjX9lE9U4 Різноманітність голонасінних https://www .youtube.com/ watch?v=Ow _1d5pN1i83. Покритонасінні Параграф 43 Рубрика"Завдання" письмово у зошит. https://www. youtube.com/ watch?v=Iqn bAYqoRrg& feature=shar e&fbclid= IwAR1s14r3r CX4We_9jeqgS WpMpWqkjE 16iD53YT4fHafane Tr_0o3uX-XfC4 https://www. youtube.com/ watch?v=WN X5whX4w7I | 1.Перегляньте відео-презентаціюта пригадайте вивчене у 5 класі з даної теми. https:// www.youtube. com/watch?v= iSWPUZxEY1w 2. Опрацювати параграф 45 Рубрики "Терміни і поняття" та "Завдання"письмово. 3. Опрацювати параграф 46. Рубрики "Терміни і поняття" та "Завдання"письмово. 4. Поміркуйте: Які типи рослинних угруповань трапляються у нашій місцевості. Які види рослин тут зростають? (Завдання письмово.) 5. Відео допомогапри опрацюванні тем параграфів 45 і 46 https://www. youtube.com/ watch?v= d-hrMGU3TEk | 1. Підіб'ємо підсумки ст. 211. Творче завдання на вибір: складіть тести або кросворди, або ментальну карту, або настільну гру до теми "Різноманітність рослин" | 1. Опрацювати параграф 47. Рубрики "Терміни і поняття" та "Завдання "письмово. |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Рондо. Урок 24.§24 Соната. Урок 25. §25 | Квартет. Жанри симфонічної музики. Параграфи 26, 27 Урок 26, 27 | Квартет. Жанри симфонічної музики. Параграфи 26, 27 Урок 26, 27 | Зустріч з увертюрою Параграф 28. Урок 28 | Концерт для друга Параграф 29 Урок 29 |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Намалювати 2 малюнка: 1. на пасхальну тематику 2. Податки ІІІ тисячоліття | Декоративний натюрморт https://drive .google.com/ file/d/1ITTIM f8tSPtDEZfN DbGivzTz8YG R3Dk6/view | Узагальнюючий урок з вивчення жанру «Натюрморт». Творчий натюрморт у графічній техніці «Світ речей». https://drive. google.com /file/d/1raUI qgpbq_edm4F f2CcmhRA81n lhWkRd/view | Зображення на площині. Побудова сюжетної композиції на релігійну тематику «Великодній янгол» https://drive. google.com/ file/d/1WXUba 1uTNWq2_w cgePkFY_wO vuxDTVgI/view?usp= drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v=HUkoc2Qt Zbw& feature=youtu.be | |
Інформатика В.І. Плечко | §19 (Н.В.Морзе ст.155-162) §20 (Н.В.Морзе ст.163-172) https://www. youtube.com/ watch?v=Xjdw Pi74aWU | §21 (Н.В.Морзе ст.173-183) https://www. youtube.com/ watch?v=dwi Sc39mbzA https://www .youtube.com/ watch?v=uA XlUEqm8Ao | §21 повторити (Н.В.Морзе ст.173-183) Вправа 1, 2 (ст.180) | §22 (Н.В.Морзе ст.184-189) Вправа 1 (ст.187) | §22 повторити (Н.В.Морзе ст.184-189) Вправа 2 (ст.188) |
О.В. Краснобока | § 20 с.163 – 172 ( Н. В. Морзе) https://www. youtube.com/ watch?v=35Y Ha7v5bKM | Н.В. Морзе § 21. Виконати завдання с.166 - 172 https://www. youtube.com /watch?v =xgF8s2DQICQ | Н.В. Морзе § 21. с.173 – 176 Виконати с.178 впр.1 https://www .youtube.com/ watch?v=m8anGNtkmjk | Н.В. Морзе §21.с. 176 – 178 Виконати с.178 впр.2 | Н.В. Морзе §21 .Виконати завдання с. 178 – 184. Практична робота. https://drive. google.com/ file/d/1QZS VRkxufOIbE_ tweRmVwoOy AN142An5/view |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати п. 26 | Опрацювати § 27 усно, намалювати на листку А4" План евакуації з свого дома" (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в четвер 2 квітня о 10:00). | Опрацювати § 28 усно,(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в четвер 9 квітня о 12:10), пройти онлайн тест за посиланням https://naurok. com.ua/test/join ,код входу в тест281968Інструкція входу в онлайн тест:за посиланням _________,наберіть Код доступу. Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Опрацювати § 29 усно. | Опрацювати § 30 усно, письмово скласти кросворд (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, четвер 23 квітня о 12:10). |
Етика Н.П. Прохорчук | Читати §25-26 | Виписати з інтернету: - права людини, - права дитини, - обов'язки дитини та учня | Зробити буклет Права людини | Пар 28 (автор Данилевська ) виписати з Інтернету "Що таке суспільна справедливість" | Пар 29. Як порівняти мораль і право. Що таке закон. Рівність передзаконом. (знайти інформацію в Інтернеті) |
Трудове навчання В.А. Заворотнюк | В інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами"Свічників" та підготувати усно або письмово технологію виготовлення. | Написати проект " Свічника або підсвічника" в робочомузошиті. | Захист проекту "Свічника абопідсвічника "(сфотографувати та відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Захист проекту "Свічника абопідсвічника "(сфотографувати та відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Об'єкт проектної діяльності " Рухома іграшка ", написати в зошит "Організаційно - підготовчий етап". |
Фізична культура С.А. Гречаний | https://www. youtube.com/ watch?v=AX66c8 4QW9c& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v= GXYKUN YujSY& feature=sha rewym-1584 958364216 | Aлфавіт баскетболу https://www. yotube.com/ watch?v= ZGOPR9Bih10 Практичне завдання: https://learn ingaps.org/2051463 https://learningaps. org/2041006 | 1) 10 цікавинок про легку атлетику https://www. yotube.com /watch?v= ctsVzLEtq4U2 ) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https:// www.yotube. com/watch?v =6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) по 10 секунд на місці з інтервалом відпочинку 1 хвилина а) біг на місці б) біг із закиданням гомілки - 3 рази в) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг); б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Античні Олімпійські ігри. https://m. youtube.com/ watch?v= oiAPv-WpysA Ранкова зарядка для учнів 5-6 класів https://m. youtube.com/ watch?v= irs-5ym7184 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 2серії по 12 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 12 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер г) Дистанція: 7 метрів Дозування: 4серії ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Коментарi