Завдання для учнів 9б класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Т.В. Сахненко | Контрольна робота. (Вправа 365, 367). | Виконати вправу 369. | Узагальнення і систематизація вивченого.Вправа 370, 372. | ||
Українська література Т.В. Сахненко | Опрацювати матеріал підручника с.288-290. Завдання 6, 7 с. 290, 9 (будиночок) с. 292 письмово. | Порівняльна характеристика героїв роману «Чорна рада» (письмово). | Марко Вовчок. Біографія. «Інститутка» с.293-311. Контрольна робота (завдання 1-6 с. 312-313, завдання 7 будиночок с.314). | ||
Англійська мова О.М. Груля | впр. 1. 2. 3 стор. 192-193 (письмово), впр.3 (б) стор.197 (читати, перекладати), | впр.1(а) стор.201-202(читати, перекладати, вивчити перші три абзаци), стор.249 (PRONOUNS)-читати. запам’ятати) | впр.4 ст.212 (контроль навички письма), впр. 2(а) стор. 218-219 (читати, перекладати), стор.222 (дати відповіді на запитання до тексту на стор. 220-221-письмово). | впр.4 ст.212 (контроль навички письма),впр.2(а) стор.218-219(читати, перекладати), стор.222(дати відповіді на запитання до тексту на стор.220-221-письмово). | Повторити вивчений матеріал |
Історія України Н.П. Прохорчук | Сторінка 297 письмово завдання Сторінка.298 узагальнення вчителю переслати Ми завершили вивчення історії України за курс 9 класу. Прошу вас пройти тести підсумкової контрольної роботи за результатами якої я виставлю оцінки.Бажаю успіху. Зареєструйтеся в гугл клас за кодом wy5bw42. Завдання виконайте до 15.00 28.04 | ------- | ---- | ---- | Повторити вивчений матеріал |
Всесвітня історія Н.П. Прохорчук | ------- | Пар.26 читати Пар.27 скласти табл. по культурі | Пар.28 табл.ст.246 | Ст.247 письмово відповіді на питання. ст.248 Підгот.до т.о поки. пар 23-28 Повт.весь курс буде узагальнення до всього курсу Підгот конт.р. | Ст.249 письмово (1частина т.о.) Підсумкове узаг. буде скинуто в групу у вівторок |
Правознавство С.В. Іщенко | Практична робота №8 Завдання на ст. 167-168. | Світ юридичних професій. № 24 Письмово завдання 2,3,4 на ст. 178. | --- | --- | --- |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Бернард Шоу «Пігмаліон» 1. Опрацювати матеріал підручникаст.147-150 (біографія Б.Шоу) 2. Письмово презентувати «Драматичну спадщину Б.Шоу» (відіслати). 3. Читати п’єсу Б.Шоу«Пігмаліон». 4. Виконати завдання «Бернард Шоу» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv-zosh-zl/ главная- страница/9-б | Бернард Шоу «Пігмаліон» 1. Прочитати п’єсу Б.Шоу«Пігмаліон». 2. Опрацювати матеріал підручникаст..150-155 3. Виконати завдання «Бернард Шоу «Пігмаліон» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/9-б | Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст. Підсумок 1. Повторити творчість Г.Ібсена та Б.Шоу (ст..134-157) 2. Виконати контрольну роботу «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.. Підсумок» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/9-б | Шолом-Алейхем «Тев’є-молочник» 1. Познайомитися з творчістю Шолом-Алейхема (ст.158-159). 2. Прочитати повість «Тев’є-молочник». 3. Виконати завдання «Шолом-Алейхем «Тев’є-молочник» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/9-б | Література на літо 1. Гомер «Одіссея». 2. В. Шекспір «Гамлет». 3. Е. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». 4. Стендаль «Червоне і чорне». 5. Г. Флобер «Пані Боварі». 6. Ф. Достоєвський «Злочин і кара». 7. Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». 8. Моріс Метерлінк «Синій птах» .9. Паоло Коельйо «Алхімік». 10. ЙоаннаЯґелло «Кава з кардамоном». |
Російська мова Т.П. Столярчук | Текст 1. § 61 Впр. 421 (усно), 423, 427 (письмово) 2. Виконати завдання «Текст» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv -zosh-rm\ главная- страница | Контрольний твір Написати і відіслати контрольний твір на одну із тем: 1. Книга, которую я советую прочитать. 2. Мы в ответе за нашу Планету. 3. Мы на пороге взрослой жизни. | § 64, 64 Впр. 444, 448 (письмово) | Контрольна робота з текстом Прочитати текст «Книжная полка» (Впр.468, ст..218 –219) і виконати контрольні завдання «Текст- 2» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv-zosh-rm\ главная-страница | Повторити вивчений матеріал |
Алгебра Н.В. Столяренко | Повторення : «Нерівності» Виконати ст. 277 (№ 2, 3, 5, 7) | Повторити §16-20 Код доступу 608002, до 18-00, 4 травня відкривши посилання join.naurok.ua повторити: Розділи 1 та 2 (ст.54, ст.94-95,ст.143-145, ст.176-177, ст.209-209) Код доступу 867192, до 18-00, 6 травня відкривши посилання join.naurok.ua УВАГА!!! ВСІ ТЕСТИ ДОСТУПНІ ТІЛЬКИ 1 РАЗ!!! Будьте уважні!!! | Повторити розділи 1, 2, 3 Підготуватися до підсумкової контрольної роботи | Підсумкова контрольна робота | повторити теоретичний матеріал |
Геометрія Н.В. Столяренко | Повторення: Розв’язати: тест №5 ст.224, тест №4 ст.190 | Повторити: зміст вивченого матеріалу на форзацах підручника Код доступу 617679, до 16-00, 8 травня відкривши посилання join.naurok.ua | Повторити розділи 1, 2, 3 | Підсумкова контрольна робота | повторити теоретичний матеріал |
Фізика М.Д. Савчук | Повторити параграф 38.39 Виконати лабораторну роботу 7, скориставшись віртуальною лабораторією | п.42,36 повторить стор. 257-258 відповіді на запитання, задачі на сторінці 258 (1-7), 260 (10,11,12). | повторити п.30, 32, 31. впр .32 (2,3),30 (3,4). Виконати тести join.naurok.ua. код 115176 до 16.05 до 18.00 | Підготуватись до контрольної роботи, повторити "Атом та атомне ядро, сила тяжіння, імпульс" робота на join.naurok.ua код 7800869 виконання до 22.05 до 17.00. | "Альтернативні джерела енергії " проект |
Інформатика Т.В. Іванюха | Параграф 30 ст. 204 Виконати практичну роботу | Параграф 31 Завдання 1, 2, 3 ст 205 | Параграф 31 Завдання 4, 5, 6 ст. 205, 206 | Параграф 32 | Повторити вивчений матеріал |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 54 Скласти схему зразок після параграфа, 55 ВСЯ рубрика "Діяльність" після параграфу письмово, 56,57 рубрика "Діяльність" письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= iF3u_vDD4T0 | Опрацювати параграфи 58, 59, 60 рубрика"Діяльність" після всіх параграфів письмово https://www. youtube.com/ watch?v= 9MFfsdbzPZs | Самоконтроль знань ст.259 письмово Опрацювати параграфи 61, 62, рубрика "Діяльність" після всіх параграфів письмово https://www. youtube.com/ watch?v=_ UYbqUpzIcA https://www. youtube.com/ watch?v= jkBjnINgLvA | опрацювати параграфи 63-66. самоконтроль знань ст. 284 https://www. youtube.com/ watch?v=jkBjnIN gLvA& ;t=10s https://www. youtube.com/ watch?v= VwdH9C5RGtA https://www. youtube.com/ watch?v= oXuUoUgpTtM https://www. youtube.com/ watch?v= vYsXazctm_4 Завдання прикріпитиу google classroom | контрольна робота за посиланням 1 спроба. https://docs. google.com/ forms/d/ 12oul7LS DRk541ei tTzFxF7dqc Hkj9hiDRs8 xegl70Qk/edit (доступ з 20.05) |
Географія Ю.Р. Балан | Наука, освіта, охорона здоров’я. Д/З: Стан науки іосвіти. Значення охорони здоров’я. | Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування. Д/З: Вплив глобалізації та фінансові установи. Роль програмування. | Аутсорсинг. Д/З: Переваги і недоліки аутсорсингу. | Глобальні проблеми людства. Проблема війни і миру, тероризму, екологічна проблема. Д/З: Ознайомленняіз основними глобальними проблемами людства. | Узагальнення з розділу «Глобальні проблеми людства». |
Хімія І.С. Гарбарчук | пар 37, впр. 271-273, 276 | Параграф 38, впр. 278, 281 | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати § 28 завдання в програмі classroom (висловіть свою думку з питання "Що таке глобальні небезпеки") або зробити онлайн тест "Захищене та здорове покоління", код доступу 168134, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 28 квітня о 13:00). | Опрацювати § 29 завдання в програмі classroom (з рубрики" Крок до успіху" в підручнику стр. 164, висловіть свою думку ) або зробити онлайн тест "Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки ",код доступу 639747, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Опрацювати § 30, письмово завдання в classroom або дати відповідь на запитання "Як впливають психіка, мораль, духовність на формування безпечної поведінки людини? ". Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §19 по 30. | Узагальнення знань «Соціальна складова здоров’я» (§19 - 30) в classroom або код доступу 833177 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження ,зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 30) |
Мистецтво Л.Є. Буднік | Тема: Музеї України 1. Перегляд: Приватна колекція митрополита А. Шептицького національний музейім. Шептицького у Львові https://www. youtube.com/ watch?v= TKNkQJ9Db-o 2. Перегляд нац. музей Народної архітектури та побуту в с. Пироговому https://www. youtube.com/ watch?v= 1XviyFJ43VI | Тема: Декотивно-прикладне мистецтво 1. Перегляд: Переяслав_Хмельницький музей побуту та архітектури https://www. youtube.com/ watch?v= KWwORT5cHVA 2. Перегляд: Мікроскопічна мініатюра та музей майстра М. Сядристого https://www. youtube.com/ watch?v= Xmrm1UqDr1I | Тема: Писанкарство 1. Перегляд : Музей писанкового розпису Коломийський музей народного мистецтвав Івано-Франківській обл. https://www. youtube.com/ watch?v= R9YpmxeTTvg 2. Петриківський розпис. Перегляд: пертиківський музей етнографії побуту танародно - прикладного мистецтва https://www. youtube.com/ watch?v= a6BxdY4Njf8 | Тема: Яготинська картинна галерея 1. Перегляд: Музей картини Катерини Білокур https://www. youtube.com/ watch?v= TBXfQncfrRI 2. Борщівська чорна сорочка.. Перегляд: Борщівський краєзнавчий музей вишитих сорочок https://www. youtube.com/ watch?v= uTX78HgG61g Тести | "Подорож музеями світу (дистанційно) |
Технології Г.Д. Жидецький | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І. Терещук, 2017 | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І. Терещук, 2017 | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І. Терещук, 2017 | Дівчата Виготовити краватку-метелик ст. 197-199 Хлопці Виготовити модель літака ст. 61-63 Підручник А.І.Терещук, 2017 | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура О.М. Костюк | Невідоме динамо (1 серія фільму) Життя команди без купюр- https://m. youtube.com/ watch?v=cvdz WFTohaA& feature= yotu.be Невідоме динамо (2 серія фільму) Життя команди без купюр https://m. youtube.com/ watch?v= CPbPGJWsz0E Комплекси вправ на розвиток фізичних якостей: 1) https://drive. google.com/ file/d/1IEyYx DOHLXejghQ 8GJRO7QnUjv IfdWna/view? usp=drivesdk 2) https://drive. google.com/ file/d/1N83f whpiSgnkQJA atJPL8UAVzv7 48dM9/view?usp= drivesdk | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервалвідпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер)Дистанція: 8 метрівДозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Т.В. Сахненко | §29 Вправи 321, 326, 328, 329, 331 | Повторити параграф 29, вправа 327, 329, параграф 30, вправа 339, параграф 31, вправа 341, 342, 343. | Параграф 32, вправа 355, повторити параграф 29-32, вправа 344. Тези с. 196-200, вправа 348. | Конспект с. 200-202. Скласти конспект тексту, вправа 346 або 347. | Параграф 33, вправа 359, 360, 362. |
Українська література Т.В. Сахненко | Т.Г. Шевченко "І мертви, і живим і ненародженим..." Вивчити напам'ять уривок (від початку до слів "Ох, якби тесталось, щоб ви не вертались..." ст. 218-219 Прочитати поеми"Катерина", "Наймичка". Скласти паспорти | Т. Шевченко, підручник с. 228-238, завдання 237-238 (усно), прочитати поему «Марія», скласти паспорт. | Т. Шевченко, підручник с. 239-243,завдання с. 242-243, вивчити напам’ять вірш «Доля». С. 243-248, завдання с. 248 (усно), завдання 11 та 4 (домашнє завдання) письмово. | П. Куліш біографія с. 250-254, | прочитати роман «Чорна рада». |
Англійська мова О.М. Груля | Вправа 1 ст. 175-176 читати та перекладати Вправа 2, 4, 5 ст 177 | 1. Вправи 7, 8, 9 ст. 172-173 2. Вправа 1 ст. 175-176 (читати та перекладати) 3. ст. 175 (лексика - вивчити) | впр.2а,б) стор.182 (письмово), впр.3 стор.184-185 (чит.,перекл.), стор185 впр.4 (письмово), впр.6 стор.186 (тести). Знайти та проглянути відео про Велику Британію. | впр.2а, б) стор.182 (письмово), впр.3 стор.184-185 (чит.,перекл.),стор185 впр.4 (письмово), впр.6 стор.186 (тести). Знайти та проглянути відео про Велику Британію. | впр.2а, б) стор.182 (письмово), впр.3 стор.184-185 (чит.,перекл.), стор185 впр.4 (письмово), впр.6 стор.186 (тести). Знайти та проглянути відео про Велику Британію. |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. Прочитати комедію Гоголя "Ревізор". 2. ст. 123-127 (опрацювати матеріал, написати конспект розділів) | М.Гоголь«Шинель» Прочитати повість Гоголя «Шинель» Опрацювати ст.128-132 Написати твір (теми на ст..132 в рубриці «Самовираження») Виконати завдання за посиланням https://sites. google.com/ view/cherny akhiv-zosh-zl/ главная- страница/9-б | Реалізм Повторити матеріал підручника ст. 99-133, виконати завдання за посиланням https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/9-б Опрацювати матеріал підручника по темі «Нова драма» ст.134-139, заповнити порівняльну таблицю (робочий зошит) на ст..139. | Генрі Ібсен «Ляльковий дім» 1.Опрацювати матеріал підручника ст. 140-142 2. Скласти в зошит анкету Г.Ібсена, записати періоди творчості (назва,роки, особливості, твори). 3. Прочитати драму «ляльковий дім». 4. Виконати завдання «Генрі Ібсен «Ляльковий дім» за посиланням: https://sites. google.com /view/chernya khiv-zosh-zl/ главная- страница/ 9-б | Генрі Ібсен «Ляльковий дім» 1. Прочитати драму Г.Ібсена «Ляльковий дім». 2. Опрацювати матеріал підручника ст.142-146. 3. Виконати завдання «Генрі Ібсен «Ляльковий дім» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/ главная-страница/ 9-б |
Історія України Н.П. Прохорчук | ст 198-201 письмово §25 читати. Контурна карта | Параграф 26 таблиця ст. 221 Параграф 27 завдання 3 письмово Параграф 28 завдання 4, 5 письмово | Пар.29 практ. робота на ст.239 Пар.30 завд.1 ст.254 | Пар.32 практ.роб. Ст.269 урок т.о. Пар.33 таблиця передивитись чи заповнені конт. карти з вивчених тем) | Пар.34 табл. Пар.35 табл. З Інтернету виписати про наш край в до.п.19 поч.20 ст. (передивитись чи заповнені конт. карти з вивчених тем) |
Правознавство С.В. Іщенко | Праця неповнолітніх №19-20 Напишіть есе на тему “Що крще: працювати все життя на одному місці чи постійно змінювати місце роботи в пошуках кращого?”. № 19-20 Завдання 15. ст. 150 (письмово) §20, тренуймося (ст.263,264, 265) | Практична робота: працевлаштування Письмово завдання 1,3 на ст. 150-152 та напишіть власне резюме яке б ви подали на розгляд майбутнього роботодавця. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 07.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Адміністративні правопорушення, злочини № 21 Письмово завдання 1-5 ст. 156. | Адміністративна відповідальність № 22 Письмово завдання 1-5 ст. 167. | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Кримінальна відповідальність № 23 письмово завдання 6-8,10, 13-14 на ст. 167 |
Алгебра Н.В. Столяренко | Повторити §17-18 §19, виконати: розминки (ст.249, 250); тренуймося (ст.251, 253) §20, тренуймося (ст.263,264, 265) | Повторити §17-18 §19, виконати: розминки (ст.249, 250); тренуймося (ст.251, 253) §20, тренуймося (ст.263,264, 265) | Тести: Код доступу 848777, до19-00, 06.04 відкривши посилання join.naurok.ua Тести: Код доступу 487025, до19-00, 08.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: урок онлайн: 4.21. КОМБІНАТОРНІ ЗАДАЧІ. КОМБІНАТОРНІ ПРАВИЛА СУМИ І ДОБУТКУ https:// www.youtube. com/watch?v= mv31uonn AqM& feature= youtu.be Виконати тести: Код доступу 839225, до19-00 13.04 відкривши посилання join.naurok.ua -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Проглянути: Урок онлайн: 4.22. ВИПАДКОВА ПОДІЯ. ЧАСТОТА ТА ЙМОВІРНІСТЬ ВИПАДКОВОЇ ПОДІЇ. https://www. youtube.com /watch?v= mRJJVsL ODuk& feature=youtu. be&list= PLBRiIlOLbG9Y _V1akOJO2SX OHM3pncTwQ Виконати тести: Код доступу 455497, до19-00 15.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 4.24. ВІДОМОСТІ ПРО СТАТИСТИКУ. СТСТИСТИЧНІ ДАНІ. https://www. youtube.com/ watch?v= 8w46pFL68 7Y&f eature= youtu.be Виконати тести: Код доступу 608400, до19-00 22.04 відкривши посилання join.naurok.ua |
Геометрія Н.В. Столяренко | Повторити §14-17 §18.1-18.2, виконати: № 605,606,612 §18.3, виконати:№ 603, 604 §19.1, виконати:№ 644, 645, 651 | Повторити §14-17 §18.1-18.2, виконати: № 605,606,612 §18.3, виконати:№ 603, 604 §19.1,виконати:№ 644, 645, 651 | Тести: Код доступу 341138, до18-00, 03.04 відкривши посилання join.naurok.ua Тести: Код доступу 866358, до18-00, 10.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 4.15. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ. ФОРМУЛИ РАДІУСІВ. https://www. youtube.com/ watch?v=8A1of8 W3ANA& feature=youtu.be Виконати тести: Код доступу 553190, до18-00 17.04 відкривши посилання join.naurok.ua | Проглянути: Урок онлайн: 4.16. ДОВЖИНА КОЛА. ДОВЖИНА ДУГИ КОЛА. та Урок онлайн: https://www. youtube.com/ watch?v= HlhK1Bft hB8& feature= youtu.be& list=PLBRiIlO LbG9bPvZ1 dAmW7QI- lmPupTsFO 4.17. ПЛОЩА КРУГА ТА ЙОГО ЧАСТИН https://www. youtube.com/ watch?v= vogfM-qImgU & feature= youtu.be& list=PLBRiIl OLbG9bPvZ1 dAmW7QI-lmPupTsFO Виконати тести: Код доступу 429214, до19-00 24.04 відкривши посилання join.naurok.ua |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 43,44, 45, 46. Виписати у зошит всі терміни з параграфів і завданя рубрики "Діяльність" виконати письмово. | https:// classroom. google. com /u/0/c/NTUxNj U4MzYyMzZa КОД :5s4tv3p https://www. youtube.com/ watch?v= KHYfsGTV ACY& feature= youtu.be& fbclid=Iw AR39BejBgLj9RN sqtIASQxG 4hfXf8mGXEVq hkICqQw-G WHiPEMP YIuKnFvA Опрацювати параграфи 47,48, 49 . Виписати у зошит всі терміни з параграфів і завданя рубрики "Діяльність" виконати письмово. | Узагальнення теми еволюція органічного світу ст. 210. Самоконтроль знань ст. 211. Тести https://classroom .google.com /u/0/c/NTU xNjU4MzYyMzZa КОД :5s4tv3p | 1. Опрацювати параграф50 2. Опрацювати параграф 51 https://www. youtube.com/ watch?v= sgHeU9XUMV4 | 1. Опрацювати параграф 52 https://www. youtube.com/ watch?v= 5MYBxJ04SPQ https://www. youtube.com/ watch?v= T5wt8jqRD3c 2. Опрацювати параграф 53 https://www. youtube.com/ watch?v= XQgsp-wLzag https://www. youtube.com/ watch?v= C88r7SMNfmE |
Географія Ю.Р. Балан | Третинний сектор економіки України. Галузі третинного сектору економіки | Третинний сектор економіки. Роль транспорту та його види. Транспорт України. Транспорт світу. Опрацювати тему транспорту. | Торгівля в Україні. Світова торгівля. Д/З: Види торгівлі. Світові організації торгівлі. | Туризм як складова національної економіки. Д/З: Позначити наконтурних картах основні туристичні об’єкти України. Опрацювати матеріал підручника про види туризму. | Міжнародний туризм. Д/З: Види міжнародного туризму. Позначення на контурних картах країн з найбільшою кількістю туристичних об’єктів. |
Фізика М.Д. Савчук | Параграф 35 Вправа 35 (1, 2, 3, 4) відповіді на питання ст. 229 | Параграф 36 повторити Параграфи 37-38 опрацювати Вправа 38 (3,4) ст.240 (виконати експериментальне завдання) | Опрацювати параграфи 38, 39 Підготувати проект на тему "Межі застосування фізичних законів і теорій" Вправи 38 (3, 4), 39 (2) | параграф 40,41 опрацювати, відповіді на запитання в кінці параграфа. | Параграф 42 задачі з рубрики "Що я знаю". Перегляд фільму "Розвиток уявлень про природу світла", підготувати повідомлення. Створити проект на тему " Вплив фізики на суспільний розвиток ". https:// www.youtube. com/watch?v= lv724rypgns |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграф 33, Вправа 241 | Підручник 17 року. параграф 33-34 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю | параграф 35, завдання 248-258 | параграф 36 завдання 261-263 | |
Російська мова Т.П. Столярчук | 1. Параграф 44, вправа 305. 2. Параграф 46, Вправа 319. | § 47 Впр. 328, 329, 330 | Безсполучникове складне речення § 48 Впр. 334, 335 Виконати завдання «Безсполучникове складне речення» за посиланням: https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv -zosh-rm\ главная- страница | Складнеречення з різними видами зв’язку 1. § 54 (опрацювати табл.. Впр.372) 2. Виконати письмово Впр. 373, 374. 3. Виконати завдання «Складне речення з різними видами зв’язку» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernya khiv-zosh-rm\ главная- страница | Складне речення з різними видами зв’язку 1. § 55 Впр.383 (виконати письмово) 2. § 56 Впр. 393 (виконати письмово) 3. Виконати завдання«Складне речення з різними видами зв’язку 2» за посиланням: https://sites. google.com /view/ chernyakhiv- zosh-rm\ главная- страница |
Мистецтво Л.Є. Буднік | Екранні види мистецтва: 1. Кінематограф 2. Документальне кіно 3. Мультиплікація (переглянути улюблені мультфільми)4. Ігрове кіно (виписати жанри кіномистецтва і переглянути фільм улюблений) | Тема: Форми поширеннямистецтва- Форми збереження культурної спадщини https://www. youtube.com/ watch?v=cVxY 1FGm7QQ | Тема: Найвідоміші музеї світу 1.Переглянути відео "Музейний комплекс Ватикану" https://www. youtube.com /watch?v= viHQewRaQus 2. Переглянути відео "Королівський палац "Лувр" (Франція)" https://www. youtube.com/ watch?v= Yy5ZTwwNESE | Продовженнятеми: "Найвідоміші музеї світу" 1. Переглянути відео "Дрезденська картинна галерея (Німеччина)" https://www. youtube.com/ watch?v= hZcH6y6xBx4 2. Переглянути відео "Метрополітен - музей " Нью-Йорк (США) https://www. youtube.com/ watch?v= _hRw5EL_CgA | Продовження теми: "Найвідоміші музеї світу" 1. Переглянути відео " Національний музей ремесел в Індії" https://www. youtube.com/ watch?v= Uulomnr_brM 2. Найбільший музей Китаю https://www. youtube.com/ watch?v= VWnZMFN59Sc 3 Іспанія. Театр-музей Сальвадора Далі https://www. youtube.com/ watch?v= vrowsxIkD54 |
Інформатика Т.В. Іванюха | §27 прочитати Виконати вправу 1, 2, 3 ст 181-182 Дивись урок за посиланням https://www. youtube.com /watch?v= plE5S9YHj2w | Параграф 28 Виконати практичну роботу ст. 189-190 Виконані завдання "Літня школа" відправляти у Google Classroom. Дивись відео за посиланням https:// www.youtube. com/ watch?v= umKTrjHaUoM | Зареєструйтеся https:// classroom. google.com/ c/NjY1OT AxMTkzOTVa Код курса 7ofy5xw Інструкції щодо роботи та завдання для виконання в Google Classroom будуть вам доступні на сторінці курсу, за умови успішної реєстрації. | Розділ 29. Створення сайтів. ст. 191-199 опрацювати. https://www.y outube.com/ watch?v= JYugVqmYG5A | Вправа 2, 3 ст. 199-202 Виконані завдання відправляти у Google Classroom. |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | § 23 прочитати, дати відповіді на запитання ст. 132 (усно) | Опрацювати § 24 усно, та вбудь-якому форматі (малюнок, вірш, міні твір, доповідь і так далі на тему"Здорова молодь - процвітаюча Україна") (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom,у вівторок 31 березня о 12:00) Запис прямої трансляції уроків за посиланнями: https:// drive.google.com/ file/d/1y63j OdXP68obV07 uFFclRP25R XhDVxIO/view ПРЕЗЕНТАЦІЇ до відео https:// drive.google. com/ file/d/1z5NZN 1zoio0t W32u7ilJaW YcsHN0dV 5R/view https://sites .google. com/view/ weelb einghappiness/ онлайн-уроки | Опрацювати § 23 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, у вівторок 7 квітня о 13.00), пройти онлайн тести: 1. " Репродуктивне здоров'я молоді " за посиланням https:// naurok. com.ua /test/join , код входу в тест575829; 2." ВІЛ/СНІД" за посиланням https:// naurok. com.ua/ test/join, код входу в тест 830458. Інструкція входу в онлайн тест:за посиланням _________,наберіть Код доступу. Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Опрацювати тему: Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, у вівторок 14 квітня о 13.00), завдання в програмі classroom. | Опрацювати § 27 завдання в програмі classroom. |
Фізична культура О.М. Костюк | https://www. youtube.com/ watch?v=ukoNh 7uwnuc& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v=uko Nh7uwnuc& feature=share | Легенди баскетболу https:// www.yotube.com/ watch?v= bnm78-qYOde https://www. yotube.com /watch?v= OT2dbZ2UhFO Практичне завдання: https://learning aps.org/2051463 https://learnin gaps.org/2041006 | 1) ТОП 10 нескорених світових рекордів https:// www.yotube. com/watch?v =zyHhv-WAzeo 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https://www. yotube.com/ watch?v= 6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці по 15 секунда) біг з високим підніманням стегна - 3 рази б) біг із закиданням гомілки - 3 разив) дріботливий біг на носках - 3 рази 5)Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) 1) Усейн Болт - Генетика та біографія https:// www.yotube. com/watch?v =dVqm6kif2zo 2) Раціон харчування найшвидшоі людини на Землі https://www. yotube.com/ watch?v= pf3UwckaYEc Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Техніка виконання підтягування https://m. youtube.com/ watch?v= ky274kFzATo 15 великих чемпіонів https://m. youtube.com/ watch?v= wUnsnR27n7w Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com /watch?feature= youtu.be&v =qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 8 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години |
Технології Г.Д. Жидецький | Параграф 12. Український етнічний стиль ст. 137-148 вивчити. | Параграф 12. Український етнічний стиль ст. 137-148 вивчити. | Практична робота "Виготовити виріб в етнічному стилі (фігурки, підвіски, панно, тощо)" Матеріал різноманітний | Практична робота "Виготовити виріб в етнічному стилі (фігурки, підвіски, панно, тощо)" Матеріал різноманітний | Практична робота "Виготовити виріб в етнічному стилі (фігурки, підвіски, панно, тощо)" Матеріал різноманітний |
Коментарi