Завдання для учнів 5б класу

ПредметВчитель16-20.03.202030.03-03.04
Українська моваЛ.Г. Остапчук
Т.В. Сахненко
Опрацювати параграф 37 ст. 187-193
Вправи виконати 430, 431, 432, 433, 440, 441, 442, 443, 444, 445
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/
watch?v
=dK5cOvl2hyU&
fbclid=
IwAR35QCzPpeNBNPW
RqNCRzaAXdRU
BpLnM0tA9H6HpKK
z8fKcPD6AXJHlCaBU
1.Повторити параграф 37, стор.187-193.
Вправа 447.2.
Опрацювати стор.194-198, параграф 38.
Вправи 451, 452.3.
Сторінка 196(таблиця)
Вправи 454, 457.
Українська літератураЛ.Г. Остапчук1. Степан Васильченко "У бур'янах" ст. 187-194, відповідати на запитання.
2. Т.Г. Шевченко "За сонцем хмаронька пливе" ст. 195-196 вірш напам'ять
3. Т.Г. Шевченко "Садок вишневий коло хати" ст. 196-197 вірш напам'ять
1.Вивчити вірш Т. Шевченка (на вибір, з "Кобзаря")
2.Павло Тичина, стор.199-200читати.Вірш “Не бував ти у наших краях!" читати.
Опрацювати статтю"Ліричний герой” стор.201-202, виписата в зошит терміни.
Англійська моваО.М. Груля
Т.В. Гарбарчук
Вправа 1 ст 140 повторити
Вправа 3 ст. 143 читати, перекладати
Читаємо текст вправа 3, сторінка 146, відповідаємо на питання усно, вправа 4а, сторінка 146 письмово ( написати яка погода навпроти градусів, наприклад 25- very warm- дуже тепло і т.д.)
Цікаве завдання:
Погодний репортаж:
Вправа 1, сторінка 150
Креслимо табличку, можна в зошиті, можна на окремому листкуІ фіксуємо погоду і температуру від сьогодні і аж до закінчення карантину!
Наприклад, yesterday- 13'C, sunny, chilly,cloudyOn Saturday (тобто сьогодні) - 10'С, rainy,windy....On Sunday....

Дивись уроки за посиланнями:
1. https://youtu.be/hDiONwhwuRM
2. https://www.youtube.com/
watch?v=ObXWjoaqQ1w
Німецька моваН.В. Петрук
Л.П. Марчук
повторити слова тема"Хобі", дні тижня ст. 80,83,85
Урок 40 ст.89
Впр.3 с.89 прочитати й перекласти (письмово) послухати пісню

https://youtu.be/
RSiKVHCMv44


https://www.youtube.com/
watch?v=_kU4oCmRFTw&amp
;feature=youtu.be



До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!!

1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук:

- знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us;

відкрити офіційну сторінку та зареєструватися.

Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу.

2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона:
*Android- Play Маркет

*IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud MeetingsДолучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку.

3. Розклад уроків:

5 а, б - понеділок, середа: 9.00- 9.45;
Зарубіжна літератураТ.П. Столярчук1. ст. 204-219 прочитати. Скласти 12 запитань (з відповідями).
2. Читати Кіплінг "Мауглі"
3. Читати Р.Дала "Чарлі та шоколадна фабрика"
Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних»
Опрацювати ст. 220-223, скласти анкету поетеси
Виразно читати вірш на ст..223-224
Читати Р.Кіплінга «Мауглі», Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»
Історія УкраїниН.П. Прохорчук§23 письмово
§24 читати
Контурна карта
Параграф 25 сторінка 141 таблиця, завдання ІІІ
МатематикаЛ.А. КравчукПараграф 40 ст. 230-231, вивчити правило.№№ 1374, 1375, 1376, 1378, 1380, 1382, 1384, 1385, 1387, 1390, 1391, 1392, 1396, 1400, 1402, 1406, 1408,
В підручнику парагаф 41, стор. 237. Номери 1438 - 1489.
До кінця карантину.
Дивитись уроки по телевізору на 1+1
ПриродознавствоМ.М. ВойтовичПідібрати цікаві завдання з Інтернета. Скласти кросворди, загадки, ребуси по темі "Живі організми"1. Опрацюватипараграф 38. Середовище життя. Чинники неживої природи6 світло, повітря.

Виписати терміни.

Скласти схему Чинники неживої природи.

Виконати письмово завдання 5,6 післяпараграфа (в робочий зошит)

2. Опрацюватипараграф 39. Виконати письмово завдання після параграфу.

Навчальний проєкт"Вирощування найвищої бобової рослини" Посадити кілька квасолин урізні горщики та експериментувати з умовами (тепло-холод, нормальний полив,недостатній чи надмірний полив,"сусіди", рослини, які будуть зростати поруч, та інші за бажанням умови).

Робити записи іфото, коли рослина проросла, як проводився дослід, на скільки см. виросларослина і т.д.

До кінця карантину завдання
Музичне мистецтвоЛ.А. ВаховськаСвіт вокальної музики Урок 25. §25
Образотворче мистецтвоН.В. Кулаківська Намалювати 2 малюнка:
1. на пасхальну тематику
2. Податки ІІІ тисячоліття
Українська іграшка

https://drive.google.com
/file/d/19oxcf8CmjJ1
ZfpnjjCk0B7cIH5CGkIgc/view
ІнформатикаВ.І. Плечко§21-22 (Н.В.Морзе ст.199-207)
https://www.youtube.com/
watch?v=B3PNP0CAmcU
§23,24 (Н.В.Морзе ст.208-216)

https://www.youtube.com/watch?v=qhdmsUfF1Go
О.В. Краснобока§25 с. 217 – 227 ( Н. В. Морзе) https://www.youtube.com/
watch?v=Uz3gm4heEPQ
Н.В. Морзе § 26 – 27 с. 226 –229. Виконати вправи с.229 – 235.

https://www.youtube.com/watch?v=w4K-pSJPvN4
Основи здоров'яВ.А. ЗаворотнюкОпрацювати стр. 118-120,
перевір себе
тест стр. 121(усно)
Опрацювати §24 +
https://m.youtube.com/
watch?v=yciKhEZfbps

усно дати відповіді на "Завдання" ст 144, письмово написати корисні підказки з відео

https://m.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
Трудове навчанняВ.А. ЗаворотнюкВ інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами"Декоративних квітів" та підготувати усно або письмово технологіювиготовлення.Ознайомившися з технологіями виготовити декоративну квітку.
Фізична культураО.М. Костюкhttps://www.youtube.com/
watch?v=TZIUEBiczPk&
feature=share
https://www.youtube.com/
watch?v=zKSkLZauhsM&
feature=youtu.be&
fbclid=IwAR1DpoH8MNtL
Cej3b2Qu7Ig34khIWTh_27
giqXrZw7cKfV4I4UPx9uR9erM

Урок англійської мови 5 клас. Тема "Погода. Одяг. Present Continuous"

Урок англійської мови "Погода. Одяг. Present Continuous" Диктант у картинках Урок англійської мови Урок англійської мови "Погода. Одяг. Present Continuous" Диктант у картинках

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.