Завдання для учнів 5б класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Л.Г. Остапчук Т.В. Сахненко | 1.Параграф 43, стор. 219-220 Вправа 508. 2. Повторить параграф 43. Вправа 512. 3.Параграф 44. стор 222*224 Вправа 516 | 1.Повторити парагр. 43. Вправа 510. 2.Повторити парагр. 44. Вправа 516. 3-4. Контрольна робота за вправою 511 | 1. Повторити параграф 4-5 Вправа 519. 2. Повторити параграф 11-12 Вправа 523. 3.Повторити параг.21. Вправа 526. | 1. Повторити параграф 15 Вправа 524. 2. Повторення. Вправа 528. 3. Повторення. Вправа 529. | 1.Повторення та узагальнення в кінці року. Синтаксис і пунктуація. Стор. 175. Вправа 411. 2.Узальнення вивченого протягом року. Вправа 416. 3. Тренувальні вправи. Вправа 441. |
Українська література Л.Г. Остапчук | 1. Прочитать твір "Дивак" стор.215-248. 2.Виписати основні цитату до героїв твору, | 1-2. М. Вінграновський Повість “Сіроманець” Прочитати стор.223-248. Переказувати текст. | 1. Контрольна робота Сторінка 248-249 (завдання 1-4, 9,10) 2-3.Література рідного краю. Рідна земля у творчості поетів-земляків.(Михайло Сич, Михайло Косякевич) | Позакласне читання. Розповідь про самостійно прочитані твори. | 1.Повторення прочитаного упродовж року. Складання вікторин, кросвордів, ребусів за прочитаними творами. 2. Рекомендована література на літо. Володимир Рутківський “Джури козака Швайки”, Володимир Винниченко “Федько-халамидник”, Всеволод Нестайко “Тореадори з Васюківки”, Ярослав Стельмах “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”, Леся Воронина “Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку” |
Англійська мова О.М. Груля Т.В. Гарбарчук | впр.5 стор. 175 (вивчити), впр.1 стор. 180 (читати, перекладати), Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.3 стор.181 (доповнити історію письмово) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2 стор.184 (письмово), впр.5 стор.185 (записати слова в словник, читати та перекладати текст), впр.6 стор.186 (тести) Онлайн-уроки в ZOOM вівторок, середа, четвер, п'ятниця о 13.15 і творчі завдання у вайбер чаті. | впр.1 стор.186-187 (читати, перекладати), впр.2 стор.188 (вибрати та дописати речення , контроль навички письма). Онлайн-уроки в ZOOM вівторок, середа, четвер, п'ятниця о 13.15 і творчі завдання у вайбер чаті. | Виконати завдання у вайбер групі |
Німецька мова Л.П. Марчук | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Німецька мова Н.В. Петрук | Тест https:// vseosvita.ua/ test/start/hrz035 Впр 1, 2, 4 с 122-123 РЗ Впр 1,2,4,5 с 87-88 Впр 1, 2 с 92 | Впр 2,3,4 с.132 РЗ Впр 1, 2, 4 с.96-97 | Впр3,4 с 134-135 тест https://vseosvita .ua/test/ start/gfv565 | тест https://vseosvita. ua/test/start/zvv297 | |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Туве Янсон «Капелюх Чарівника» 1. Опрацювати матеріал підручникаст. 226-229 2. В зошит (відіслати) виконатиписьмово питання 5 ст. 2303. Виконати завдання («Туве Янсон») за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/5-б | Туве Янсон «Капелюх Чарівника» 1. Читати казку Туве Янсон «Капелюх Чарівника» (ст. 230-241) 2. Виконати завдання («Туве Янсон «Капелюх Чарівника») за посиланням: https://sites. google.com /view/ chernyakhiv-zosh-zl /главная- страница/5-б | У колі добрих друзів 1. Повторити творчість Роальда Дала та Туве Янсон. 2. Виконати письмово підсумковізавдання і запитання на ст..252 (всірівні) | 1. Опрацювати матеріал підручника ст.242-251. 2. Зробити контрольну роботу («У колі добрих друзів») за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/5-б | Література на літо 1. Давньогрецькі міфи: «ПодвигиГеракла», «Прометей», «Пігмаліон», «Орфей та Еврідіка», «Дедал та Ікар», «Нарцис», «Деметра і Персефона». 2. Р. Л. Стівенсон«Острів скарбів» 3. Д. Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригодиРобінзона Крузо». 4. Ч. Діккенс «Різдвяна пісня упрозі». 5. М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». 6. О.Генрі «Вождь червоношкірих». 7. В.Короленко «Сліпий музикант». 8. А.Ліндґрен «Міо, мій Міо». 9. Крістіне Нестлінґер «Конрад,або Дитина з бляшанки». |
Математика Л.А. Кравчук | Виконати 1555-1572. | Параграф 44, прочитати. Виконати 1581-1602. | Робити вправи з параграфа 45. | Робити вправи з параграфа 45. | Підсумкові к/р, творчі завдання в вайбер групах. |
Інформатика В.І. Плечко | Повторити розділ 4 "Алгоритми та програми". Виконати підсумковий тест на сторінціі за адресою: https://videouroki. net/tests/ tiest-dlia- 5-klasu- alghoritmi-ta- proghrami.html | Обов'язкове завдання!!! Підготувати доповідь у редакторі Microsoft Word на одну із запропонованих тем: "Складові комп'ютера та їх призначення", "Історія розвитку глобальної мережі інтернет", "Порівняльна характеристика сучасних веб-браузерів", "Сучасний комп'ютер - це ноутбук", "Сучасні антивірусні програми". Обсяг роботи 5-7 сторінок, включаючи титульну сторінку, зміст, висновки та використану літературу. Доповідь надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання доповіді до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 5-7 сторінок, включаючи титульну сторінку (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст, висновки та використану літературу. Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумкові тести на сайті https://naurok. com.ua/ pidsumkovi- zanyattya-z- informatiki-dlya- 5-klasu- 2018.html | Виконання та презентація індивідуального проекту. http://vhitelfizyki. blogspot.com/ p/5.html |
Інформатика О.В. Краснобока | Н.В. Морзе § 28 – 29 https://www. youtube.com/ watch?v= EkVmMScttWw | Обов'язкове завдання!!! Підготувати доповідь у редакторі Microsoft Word на одну із запропонованих тем: "Складові комп'ютера та їх призначення", "Історія розвитку глобальної мережі інтернет", "Порівняльна характеристика сучасних веб-браузерів", "Сучасний комп'ютер - це ноутбук", "Сучасні антивірусні програми". Обсяг роботи 5-7 сторінок, включаючи титульну сторінку, зміст, висновки та використану літературу. Доповідь надсилати на адрес: simonovich-922@ukr.net | Повторити розділ 4 "Алгоритми та програми". Виконати підсумковий тест на сторінціі за адресою: https://videouroki. net/tests/ tiest-dlia- 5-klasu- alghoritmi-ta- proghrami.html | Виконати підсумковий тест: https:// onlinetestpad. com/ua/tests/ informatics/ 5class | Виконання та презентація індивідуального проекту. http://vhitelfizyki. blogspot. com/p/5.html |
Історія України Н.П. Прохорчук | Пар.29 узагальнення ( переслати вчителю) | Пар.30,31 зробити практичну | Читати пар.32. виконати завд. 1 розділу ll lпросто | Пар.33 виконати завд. 1 розд. lll підг.до т.о | Ст.184 розгадати ребуси ( непередавати) |
Природознавство М.М. Войтович | Опрацювати параграф 45 Запитання 4 після параграфу письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= iADQf8rFK3s | Опрацювати параграф 46, 47 Пр. р ст 185 "Складання Червоної книги своєї місцевості" | Опрацювати параграф 48 Ст. 189 Навчальний проект "Смітити не можна переробляти" | Повторити тему "Всесвіт" | Повторити тему "Земля - планета Сонячної системи" |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30. Урок 30 Музика в театрі | Параграф 31. Урок 31 Музика в кіно | Параграф 32. урок 32 Музика і циркове мистецтво | Параграф 33. Урок 33 Музика і хореографія | Повторити вивчений матеріл |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв. https://drive. google.com/file/ d/1eoGAEO_ Ge3xLlAg7rB5 GMD5hXQ2EJ MQ_/view?usp =drivesdk Роль художника в цирковій виставі. Композиція «Весилий клоун у цирку». Афіша циркової вистави. https://www. youtube.com/ watch?v=d6wVJmg zJ9E& feature=youtu.be | Ляльковий театр. Оформлення сцени лялькового театру. https://drive. google.com/ file/d/1Sm3T yM9iomFwx9 _xjXTJrK1bh 44mDJvR/view?usp= drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v=mU_ tplmH5yo& feature=youtu.be | Взаємодія образотворчого мистецтва з архітектурою. (малюнок або макет) https://drive. google.com/ file/d/1Mr4As _dLZ6Z2kCx2 pj4EzqfJ4aw CcGJA/view?usp =drivesdk https://youtu.be/ lb3cNtRj2J8 | Роль художника в ігровому та мультиплікаційному кіно. Афіша - вид рекламного плаката https://drive. google.com/ file/d/1c7orf F7OtW2dQDQ-hH2Uij_dvq 8RD9pP/view? usp=drivesdk https://youtu.be/ JpGW2sqNZII https://youtu.be/ qpJbzWiY_C0 | Завдання на літо. Намалювати малюк на тему "Веселі канікули" |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати §27 усно, письмово, запиши на окремому аркуші найважливіші правила поведінки в натовпі стр. 152 або зробити онлайн тест "Безпека в натовпі" код доступу 200295, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 28 квітня о 12:10). | Опрацювати §28 усно, письмово табличка 7 стр. 163 підручника або зробити онлайн тест "Стихійні лиха" використати цей код 929616, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 5 травня о 12:10). | Опрацювати §29 усно, письмово ситуаційні завдання (стр. 171, дати відповіді на запитання). Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §22 по 29 | Узагальнення знань "Безпека в побуті і навколишньому середовищі" (§22 - 29), код доступу 917476, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1- 29). |
Трудове навчання В.А. Заворотнюк | Об'єкт проектної діяльності "Торбинка для дрібничок", пошук в інтернет ресурсах три моделі аналоги і намалювати в проект або виконати онлайн тест "Інструменти та матеріали для ручних робіт ", код доступу 394505, використати цей код, відкривши посиланняjoin.naurok.ua | Об'єкт проектної діяльності "Торбинка для дрібничок", виконати та записати конструкторський етап в робочий зошит або виконати онлайн тест "Торбинка для дрібничок. Повторення правил ТБ під час шиття ручним способом" , код доступу 566290, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Технологія виготовлення "Торбинки для дрібничок", дотримуючись техніки безпеки під час виготовлення виробу. Захист проекту. | Проект "Сервірування святкового столу" (види столових приборів, правила етикету за столом та споживання їжі) або зробити тест, 121282 , використати цей код, відкривши посиланняjoin.naurok.ua. | Проекти "Сервірування святкового столу", "Безпечне користування побутовими електроприладами", зробити тест, код доступу 915838, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua |
Трудове навчання Г.Д. Жидецький | параграфи 31-32 вивчити | параграфи 33-34 вивчити | параграфи 35-36 вивчити | Виконати лабораторну та практичну роботу. ст. 239 підручника. Автор - Сидоренко В.К., 2013 | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура О.М. Костюк | Історія українського футболу - https://m. youtube.com/ watch?v= DQeRFtXhD-4 Футбольні вправи для виконання дома - https://youtu.be/ igfh4tI0Ke0 Стрибок удовжину з місця - https://youtu.be/ wUeHKQFUh2o Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 10 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати впонеділок, середу, п’ятницю по 14 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницю по 12 разів) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер г)Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)г) Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата)Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) г)Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Л.Г. Остапчук Т.В. Сахненко | Опрацювати параграф 37 ст. 187-193 Вправи виконати 430, 431, 432, 433, 440, 441, 442, 443, 444, 445 Відеоурок за посиланням https://www. youtube.com/ watch?v =dK5cOvl2h yU& fbclid= IwAR35QC zPpeNBNPW RqNCRzaA XdRU BpLnM0tA9 H6HpKK z8fKcPD6AX JHlCaBU | 1. Повторити параграф 37, стор.187-193. Вправа 447. 2. Опрацювати стор. 194-198, параграф 38. Вправи 451, 452. 3. Сторінка 196(таблиця) Вправи 454, 457. | 1.Параграф 39, стор.198-200(правило)Вправа 460, 461(усно)Вправа 462(письмово) 2. Стор. 201(правило) Вправа 466(усно) Вправа 467, 468(письмово) 3. Параграф 40, стор. 202-203(правило, таблиця) Вправа 470(усно) Вправа 471 (письмово) 4. Стор. 204-205 (правило) Вправа 475, 476(письмово)) | 1.Парагр.41, таблиця стор. 206 Вправа483 2. Стор. 210-213, опрацювати. Вправа489 (усно) Вправа493(письмово) 3. Стор.214 Вправа 494(усно) Вправа 495(письмово) 4. Парагр.42, стор.214-216 Вправа 498. | 1.Параграф 42, стор. 215. Вправа 497. 2. Параграф 42, стор. 216. Вправа 500. 3. Самостійна робота Вправа 505 (Зробити синтаксичний розбір речень за зразком на стор. 218) |
Українська література Л.Г. Остапчук | 1. Степан Васильченко "У бур'янах" ст. 187-194, відповідати на запитання. 2. Т.Г. Шевченко "За сонцем хмаронька пливе" ст. 195-196 вірш напам'ять 3. Т.Г. Шевченко "Садок вишневий коло хати" ст. 196-197 вірш напам'ять | 1.Вивчити вірш Т. Шевченка (на вибір, з "Кобзаря") 2.Павло Тичина, стор.199-200читати.Вірш “Не бував ти у наших краях!" читати. Опрацювати статтю"Ліричний герой” стор.201-202, виписата в зошит терміни. | 1.Павло Тичина. "Гаї шумлять", виразно читать, стор. 200-201. 2. Вивчити напам'ять один вірш П.Тичини (на власний вибір) | 1. Євген Гуцало. Оповідання "Лось" стор.203-210, прочитати оповідання. 2. Стор.210-211. Виписати в зошит визначення оповідання. Скласти план оповідання "Лось" | 1.Написати твір на тему: “Чи можна пробачити Шпичакові його вчинок?” (обсяг 1-1.5 стор.) 2. Максим Рильський. Читати стор. 212-214. Один із віршів вивчити напам'ять. |
Англійська мова О.М. Груля Т.В. Гарбарчук | Вправа 1 ст 140 повторити Вправа 3 ст. 143 читати, перекладати Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | Читаємо текст вправа 3, сторінка 146, відповідаємо на питання усно, вправа 4а, сторінка 146 письмово ( написати яка погода навпроти градусів, наприклад 25- very warm- дуже тепло і т.д.) Цікаве завдання: Погодний репортаж: Вправа 1, сторінка 150 Креслимо табличку, можна в зошиті, можна на окремому листкуІ фіксуємо погоду і температуру від сьогодні і аж до закінчення карантину! Наприклад, yesterday- 13'C, sunny, chilly,cloudyOn Saturday (тобто сьогодні) - 10'С, rainy,windy....On Sunday.... Дивись уроки за посиланнями: 1. https://youtu. be/hDiONwhwuRM 2. https://www. youtube.com/ watch?v= ObXWjoaqQ1w Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2а стор.151 (записати розкривши дужки), впр.1 стор.154 (письмово), впр.2 стор.154 (чит.,перекл) (креслимо табличку та фіксуємо погоду до кінця карантину на кожен день) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2а стор.151 (записати розкривши дужки), впр.1 стор.154 (письмово), впр.2 стор.154 (чит.,перекл) (креслимо табличку та фіксуємо погоду до кінця карантину на кожен день) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2а стор.151 (записати розкривши дужки), впр.1 стор.154 (письмово), впр.2 стор.154 (чит.,перекл) (креслимо табличку та фіксуємо погоду до кінця карантину на кожен день) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця |
Німецька мова Л.П. Марчук | повторити слова тема"Хобі", дні тижня ст. 80,83,85 Урок 40 ст.89 Впр.3 с.89 прочитати й перекласти (письмово) послухати пісню https:// youtu.be/ RSiKVH CMv44 https://www. youtube.com/ watch?v=_kU4oC mRFTw& ;feature=y outu.be | До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінку та зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- Play Маркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud MeetingsДолучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 5 а, б - понеділок, середа: 9.00- 9.45; | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. |
Н.В. Петрук | РЗ 45-46 с.71-72 https://www. youtube.com/ watch?v=k0za wwsQj_w (дні тижня) https://www. youtube.com/ watch?v=giMWhPZ v_TE (одяг) | Впр 1 с.106 (вчити слова) https://www. youtube.com/ watch?v= 7y0l1DrLF4E Впр 4 с 107 Впр. 6 с. 108РЗ Впр 1,3,5,6 с. 73-74 | Впр 1 с.109, Впр.1 с111 (вчити слова) РЗ Впр.1,2,3,4 с. 75-76 Впр.1, 2,3,7 (підказка у підручнику Впр.4с.112) с. 77-78 https://www. youtube.com/ watch?v= YWO9TX3ZYjo | ||
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. ст. 204-219 прочитати. Скласти 12 запитань (з відповідями). 2. Читати Кіплінг "Мауглі" 3. Читати Р.Дала "Чарлі та шоколадна фабрика" | Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних» Опрацювати ст. 220-223, скласти анкету поетеси Виразно читати вірш на ст..223-224 Читати Р.Кіплінга «Мауглі», Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» | Р.Кіплінг «Мауглі» Прочитати повість-казку Р.Кіплінга «Мауглі», переглянути фільм «Мауглі». Намалювати ілюстрації до твору, скласти кросворд, літературний диктант . | Роальд Дал«Чарлі та шоколадна фабрика» 1. Познайомитися з біографією Роальда Дала, скласти 6 запитань до письменника. 2. Читати роман «Чарлі та шоколадна фабрика». 3. Переглянути фільм «Чарлі та шоколадна фабрика». | Роальд Дал «Чарлі та шоколадна фабрика» 1. Читати роман Роальда Дала «Чарлі та шоколадна фабрика». 2. Написати анкету хлопчика Чарлі. 3. Намалювати ілюстрації до твору. 4. Виконати завдання («Сила творчої уяви», «РоальдДал «Чарлі та шоколадна фабрика») за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/5-б |
Історія України Н.П. Прохорчук | §23 письмово §24 читати Контурна карта | Параграф 25 сторінка 141 таблиця, завдання ІІІ | Пар.26 виконати " Кросворд навпаки" ми.146 | Параграф 24 скласти родове дерево | Параграф 29 узагальнення |
Математика Л.А. Кравчук | Параграф 40 ст. 230-231, вивчити правило.№№ 1374, 1375, 1376, 1378, 1380, 1382, 1384, 1385, 1387, 1390, 1391, 1392, 1396, 1400, 1402, 1406, 1408, | В підручнику парагаф 41, стор. 237. Номери 1438 - 1489. До кінця карантину. Дивитись уроки по телевізору на 1+1 | Номера 1478-1489 всі виконати. Сторінка 243 самостійна робота 8. Дивитись уроки по телеканалу Плюс-плюс. | Параграф 42 прочитати. Виконати 1499-1542. | Параграф 43 стор.251 прочитати. Виконати 1548-1554. 1544-1547. |
Природознавство М.М. Войтович | Підібрати цікаві завдання з Інтернета. Скласти кросворди, загадки, ребуси по темі "Живі організми" | 1. Опрацюватипараграф 38. Середовище життя. Чинники неживої природи6 світло, повітря. Виписати терміни. Скласти схему Чинники неживої природи. Виконати письмово завдання 5,6 післяпараграфа (в робочий зошит) 2. Опрацюватипараграф 39. Виконати письмово завдання після параграфу. Навчальний проєкт"Вирощування найвищої бобової рослини" Посадити кілька квасолин урізні горщики та експериментувати з умовами (тепло-холод, нормальний полив,недостатній чи надмірний полив,"сусіди", рослини, які будуть зростати поруч, та інші за бажанням умови). Робити записи іфото, коли рослина проросла, як проводився дослід, на скільки см. виросларослина і т.д. До кінця карантину завдання | 1. Опрацювати параграф 40. Виконайте завдання рубрик "Сторінка ерудита" і"Сторінка природодослідника" 2. Опрацювати параграф 41. Запитання №5 * після параграфа письмово. | 1. Опрацювати параграф 42. Відповіді на запитання після параграфа усно. Складіть досьє на кожне середовище існування. 2. Опрацювати параграф 43. Запитання №6 * після параграфа письмово. https://www .youtube.com/ watch?v= iSWPUZxEY1w | 1. Опрацюватипараграф 44. Запитання №6 * після параграфа письмово. |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Світ вокальної музики Урок 25. §25 | Світ вокальної музики Глінка. Хор "Слався" Параграфи 25, 26 Уроки 25, 26 | Світ вокальної музики Глінка. Хор "Слався" Параграфи 25, 26Уроки 25, 26 | Взаємодія музики з іншими видами мистецтва Параграф 28. Музика і слово. Уроки 27, 28 | Музика та візуальні види мистецтваУрок 29параграф 29 |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Намалювати 2 малюнка: 1. на пасхальну тематику 2. Податки ІІІ тисячоліття | Українська іграшка https://drive .google.com /file/d/19oxc f8CmjJ1 ZfpnjjCk0B7cI H5CGkIgc/view | «Петриківський розпис. Виконання рослинних зображень петриківського розпису. Тренувальні вправи». https://www. youtube.com /watch?v=wSuVwl6 _psw& feature= youtu.be https://drive. google.com/ file/ d/119_hm Z99nV79wP t0V45Lr8UR HQmSy8Yr/ view | Українські писанки. Символічна мова писанок. https://drive. google.com/ file/d/13dpHq BmaJNKBlGjU 7cyxFKuem6s Smk__/view? usp=drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v= c5I-G5ga vSQ& feature= youtu.be | |
Інформатика В.І. Плечко | §21-22 (Н.В.Морзе ст.199-207) https://www. youtube.com/ watch?v=B3 PNP0CAmcU | §23,24 (Н.В.Морзе ст.208-216) https:// www.youtube. com/watch?v =qhdmsUfF1Go | §25 (Н.В.Морзе ст.217-225) Вправа 3 (ст.224) | §26,27 (Н.В.Морзе ст.226-234) Вправа 1,2 (ст.233) | §28,29 (Н.В.Морзе ст.235-246) Вправа 1 (ст.240) |
Інформатика О.В. Краснобока | §25 с. 217 – 227 ( Н. В. Морзе) https://www. youtube.com/ watch?v= Uz3gm4heEPQ | Н.В. Морзе § 26 – 27 с. 226 –229. Виконати вправи с.229 – 235. https:// www.youtube. com/watch?v =w4K-pSJPvN4 | Практична робота. Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. https:// www.youtube.com/ watch?v= qhdmsUfF1Go | Н.В. Морзе § 26 – 27 с. 235 - 238. https:// www.youtube .com/ watch?v= V0dcw0rcaDU | Н.В. Морзе §26 – 27 с. 238 - 240. https:// www.youtube.com /watch?v=du7USA1-EJo |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати стр. 118-120, перевір себе тест стр. 121(усно) | Опрацювати §24 + https://m. youtube.com/ watch?v= yciKhEZfbps усно дати відповіді на "Завдання" ст 144, письмово написати корисні підказки з відео https://m.youtube .com/watch?v= mDDzgKQ9e0U | Опрацювати §25 усно,пройти онлай тест за посиланням https://naurok. com.ua/test/join, код входу в тест423622 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 7 квітня о 12:10). Інструкція входу в онлайн тест:перейдіть за посиланням _________,наберіть Код доступу.Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Опрацювати §25, перевірте себе, завдання усно на стр. 147 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 14 квітня о 12:10). | Опрацювати §26 усно, письмово скласти кросворд. |
Трудове навчання В.А. Заворотнюк | В інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами"Декоративних квітів" та підготувати усно або письмово технологіювиготовлення. | Ознайомившися з технологіями виготовити декоративну квітку. | Остаточна обробка квітки, та написати проект "Декоративні квіти". (зробити фотографію квітки та проекту, відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Захист проекту "Декоративні квіти".(сфотографувати та відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Об'єкт проектної діяльності "Торбинка для дрібничок", написати в зошит "Організаційно - підготовчий етап". |
Трудове навчання Г.Д. Жидецький | Вивчити параграф 30. Способи реалізації проекту | Вивчити параграф 30. Способи реалізації проекту | Практична робота Використовуючи малюнок 164 ст. 183 підручника випиляти кухонну дошку. Література: В.К. Столяренко. Підручник для 5 класу. | Практична робота Використовуючи малюнок 164 ст. 183 підручника випиляти кухонну дошку. Література: В.К. Столяренко. Підручник для 5 класу. | Практична робота Використовуючи малюнок 164 ст. 183 підручника випиляти кухонну дошку. Література: В.К. Столяренко. Підручник для 5 класу. |
Фізична культура О.М. Костюк | https://www .youtube.com/ watch?v=TZIUEBi czPk& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v= zKSkLZau hsM& feature= youtu.be& fbclid=Iw AR1DpoH 8MNtL Cej3b2Qu 7Ig34khIWTh_27 giqXrZw7c KfV4I4UPx9 uR9erM | Історія баскетболу https:// www.yotube.com/ watch?v= а51DAoOoX2Q Практичне завдання: https:// learningaps.org/ 2051463 https:// learningaps.org/ 2041006 | 1) 10 цікавинок про легку атлетику https:// www.yotube.com/ watch?v= ctsVzLEtq4U 2) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 3) Стрибки на у довжину з місця по 15 разів (понеділок , середа, п'ятниця) 4) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 5) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 15 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Античні Олімпійські ігри. https://m. youtube.com/ watch?v= oiAPv-WpysA Ранкова зарядка для учнів 5-6 класів https://m. youtube.com/ watch?v= irs-5ym7184 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) г)Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Урок англійської мови 5 клас. Тема "Погода. Одяг. Present Continuous"
Урок англійської мови "Погода. Одяг. Present Continuous" Диктант у картинках Урок англійської мови "Погода. Одяг. Present Continuous" Диктант у картинках
Коментарi