Завдання для учнів 7а класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Т.В. Сахненко Л.Г. Остапчук | Параграф 38, вправа 312, параграф 39, вправа 321, 323, параграф 40-41. | Контрольна робота. Вправа 332, 340, 342. | Параграф 42, вправа 349 (1), 350, параграф 43, вправа 360, параграф 44. Повторення вправа 374 (1,2) | ||
Українська література Т.В.Сахненко | А. Малишко. Біографія. Цікаві факти. Виразно читати вірші, один вивчити напам’ять. Завдання с. 282-283 (усно). | Контрольна робота – завдання 12 (твір) письмово. | Повторення. Написати твір «Мій улюблений літературний герой» (з творів, прочитаних у 7 класі). Обсяг 1,5-2 сторінки. | ||
Англійська мова Н.П. Іваницька Л.О. Ткачук | впр1 (ст152)- на основі запитань до під текстом написати відгук про мультфільм «Шрек» ( обсяг -14 речень) | впр1 (ст175-157)- читати , перекладати впр 2 (ст 157) - перекласти письмово, впр 3 b ( ст158-160)- читати , перекладати , прослухати голосове повідомлення у вайбергрупі ( написати 1Т, 2F…) | впр4 (ст 161) –письмово, впр 7(ст 169- 170)- надіслати голосове повідомлення | контрольна робота з читання: вправа 5 сторінка 174 – читати, використовуючи голосове повідомлення вчителя у вайбер групі, надіслати голосове повідомлення читання учнем/ученицею тексту вправи, контрольна робота з аудіювання – вправа 1 ст. 177-178 – виконати завдання до тексту за голосовим повідомленням вчителя у вайбер групі | контрольна роботаз письма – написати листа до друга про свої враженнявід відвідування Лондона, контрольна з говоріння - записати голосовим повідомленням 15 речень про визначні місця Лондона |
Німецька мова Л.П. Марчук | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Німецька мова Л.М. Хаба | Підручник урок 56 с. 147 Вчити нові слова Впр5 с147 переклад письмово Роб. Зошит урок 57 Урок 58 Вчимо лексику по відео https://youtu.be/ VvYmzU9FBNQ Впр4 с 151 переклад Роб зошит урок58 Тест на закріплення лексики https:// learningapps. org/4863177 https:// learningapps. org/1949422 | Контрольна робота Перейдіть за посиланням: https://vseosvita. ua/test/start /zqg443 | |||
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Герберт Джордж Уеллс «Чарівна крамниця» 1. Опрацювати матеріал підручника ст. 221-222 2. Прочитати новелу «Чарівна крамниця» (ст.223-232) 3. Виконати завдання «Герберт Джордж Уеллс «Чарівна крамниця» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/7-а | Рюноске Акутагава «Павутинка» 1. Опрацювати матеріал підручника ст. 233-234 2. Прочитати новелу «Павутинка» (ст..235-238) 3. Виконати завдання «Рюноске Акутагава «Павутинка» за посиланням: https://sites. google.com /view/chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/7-а | Айзек Азімов«Фах» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.239-240. 2. Прочитати повість Айзека Азімова «Фах» (ст.241-253). 3. Дати письмову відповідь на запитання: «Моє ставлення до проблем, піднятих у повісті Айзека Азімова «Фах». | Сучасна дитяча література 1. Прочитати один твір на вибір: роман Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула», або роман Корнелії Функе «Чорнильне серце». 2. Зробити контрольну роботу («Новела. Сучасна дитяча література») за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/7-а | Літературана літо 1. Ш. Руставелі «Витязь у тигровій шкурі». 2. В. Шекспір «Ромео і Джульєтта». 3. Мігель де Сервантес «Дон Кіхот». 4. Мольєр «Міщанин-шляхтич». 5. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». 6. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». 7. Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон». 8. Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». |
Алгебра Л.В. Кирийчук | §4 п. 24 ст. 173, виписати означення, розглянути приклади Відповідно до свого рівня №№ 914, 916, 918, 920, 922, 924, 926, 929, додатково 933, 936 Школа онлайн https://www. youtube.com/ watch?v= hX4ipSMnEfQ | 1.§4 п. 25 ст. 181, прочитати, виписати означення, таблицю наст.183 №№ 952, 954, 956, 958(1), 960 (1),962, 965, 967, 969,971, 975(1), 977(1) додатково 982 Школа онлайн https://www .youtube.com/ watch?v= hX4ipSMnEfQ або https://www. youtube.com/ watch?v= XOuN1ADW1xo | 1.§4 п. 26 ст. 190, прочитати, виписати означення, №№ 1011,1013,1015 (додатково 1022) Школа онлайн https://www. youtube.com /watch?v= U2GF_ZOpl5M 2.§4 п. 27 ст. 197, прочитати, виписати означення, №№ 1035,1037,1039 Школа онлайн https://www. youtube.com/ watch?v= 8PGj2KMbZOM | 1.§4 п. 28 ст. 200, прочитати, №№ 1048, 1050, 1095 (додатково 1022) Школа онлайн https://www. youtube.com/ watch?v=_ Afh0b23Lik 2.§4п. 29 ст. 197, прочитати, №№ 1081, 1087, 1039 Школа онлайн https://www. youtube.com/ watch?v=- KlsHbIC3aw 3. Контрольна робота за тему «Системи лінійних рівнянь з двома змінними». Інформацію про проведення скину в групу. (середа) 4.Підсумкова контрольна робота за рік. Інформація в групі через Вайбер. (п’ятниця) | 1. Повторення. Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач. Повт.ст.130 2. Функції. Розв’язування вправі задач. Повт. ст.172 3. Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ і задач. Повт. ст.217 №№1140, 1146, 1148, 1157, 1176, 1128. |
Геометрія Л.В. Кирийчук | Тема"Задачі на побудову" §4п. 22 повторити приклади побудов №№ 581,593, 598 Самостійна робота за посиланням join.naurok.ua, код доступу 746496 до 3 травня Школа онлайн https://www. youtube.com/ watch?v= icpYg1ms7Nw | Тема"Задачі на побудову" 1. §4 п. 19-22 повторитиШкола онлайн https://www. youtube.com/ watch?v= UQQxQhzNYS8 https://www. youtube.com/ watch?v= yLxBB9busCQ https://www. youtube.com/ watch?v= 8JJkHALw3uo https://www. youtube.com/ watch?v= QWjnm7T5Jn0 https://www. youtube.com/ watch?v= KmMLXy6do2c та наступні уроки 2. Контрольна робота за посиланням join.naurok.ua, код доступу 262216 до 10 травня | 1. Повторення§1-6 ст.53 повторити, 2. Тести за посиланням join.naurok.ua, код доступу 574341 до 17 травня, обмежений термін виконання 3. §7-12 ст.100 повторитиТести за посиланням join.naurok.ua, код доступу 377468 до 17 травня, обмежений термін виконання. Прохання – тести виконува и чесно! | 1. Повторення §13- 18 ст.146 повторити, §19-23 ст. 194 повторити 2. Підсумкова контрольна роботаза рік, умови у Вайбер. (четвер) | Повтореннята узагальнення виченого у 7 класі №742 (1-31) |
Фізика Л.В. Кирийчук | 1.§31, за планом на форзаці підручника «Про фізичну величину» описати фізичну величину потужність. Виписати формули потужності. Переглянути відео урок 75 https://www. youtube.com/ watch?v=y- 9njgW4PRU& amp;list= PLYLAAGsA Qhw9TcTQiq -EZeVuVPc6 P8PSX& index=75 Вправа31 (5) 2. Розв’язування задач. Переглянути відеоурок 76 https://www. youtube.com/ watch?v=- gKXQbnx_d o&list= PLYLAAGsAQ hw9TcTQiq- EZeVuVPc6P8 PSX& index=76 Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 133265 до 3 травня. Тільки одна спроба проходження, зверніть увагу! | 1.§32,короткий конспект. Дати відповіді на питання після параграфа (усно). Вправа 32 (4,5) 2.§33,короткий конспект. Переглянути відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= 1ttI7UVOzh A&list= PLYLAAGsAQ hw9TcTQiq- EZeVuVPc6P8 PSX& index=86 Вправа 33(3) | 1.§33, виписати нові формули Дати відповіді на питання після параграфа (усно). Переглянутивідео урок 86 https://www. youtube.com/ watch?v= 1ttI7UVOzhA& list=PLYLAAGsA Qhw9TcTQiq- EZeVuVPc6P8PSX &index=86 2.§34,виписати формули. Скласти паспорт для приладу важіль та фізичної величини момент сили (за планом на форзаці «Про прилад або пристрій» та «Про фізичну величину») Переглянути відео уроки 78 – 81 (вибірково) https://www. youtube.com/ watch?v= uYuzedJBG 20& list=PLYLAA GsAQhw9T cTQiq-EZeVuVPc6 P8PSX& index=78 3. Лабораторна робота №11 виконати за відео додатком до підручника, дані взяти з відео https://www. youtube.com/ watch?v= XF0NkMTnY-w До 24.05 здати проект на вибір – теми на ст.198 або ст.246 у вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Прикріпити у Сlassroom. | 1.§35, виписати нові формули, дати відповіді на питання після параграфа (усно). Розробити паспорт приладів рухомий та нерухомий блок за планом на форзаці «Про прилад абопристрій» Переглянути відео урок 83 https://www. youtube.com/ watch?v=POODD LGxG6I& ;list=PLYLAA GsAQhw9TcT Qiq-EZeVuVPc 6P8PSX& index=83 2.§36,виписати формули. Скласти паспорт для пристрою похила площина (за планом нафорзаці «Про прилад або пристрій» та «Про фізичну величину») Переглянути відео урок 85 https://www. youtube.com/ watch?v= 5JXX9HyRE 74&list= PLYLAAGsA Qhw9TcTQiq -EZeVuVPc6P 8PSX& index=85 Тестиза посиланням join.naurok.ua, код доступу 1536059 до 24 травня, термін виконання 20 хв. 3. Лабораторна робота №12 виконати за відео додатком до підручника, дані взяти з відео https://www .youtube.c om/watch?v= Gh5fPCzUPVA Нагадую!До 24.05 здати проект на вибір – теми на ст.198 або ст.246 у вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Прикріпити у Сlassroom абона електронну пошту olesyavasil1@gmail.com | 1. Контрольна робота за тему «Механічна робота та енергія». Завдання скину на Вайбер у групу в понеділок. Час проведення узгодимо. Виконувати письмово. 2. Захист учнівських проектів. 3. Повторення та узагальнення вивченого. https://go.mail. ru/search_video? q=%D1%86%D1 %96%D0%BA% D0%B0%D0%B2 %D0%B0%20% D1%84%D1%96 %D0%B7%D0% B8%D0%BA%D0 %B0&gp= 843220&fr =ps&d=21 8785421129902 3799&sig= 61ed684054& ;s=youtube |
Інформатика В.І. Плечко | §27 "Обчислення в електронних таблицях" (Н.В. Морзе ст.197-208) Виконати завдання після параграфу. | §28 практична робота (Н.В. Морзе ст.209-212) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! Всі виконані практичні роботи надсилати на пошту plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Виконати реферат на одну із запропонованих тем у Microsoft Word: 1) Основні принципи роботи в Excel 2) Найпопулярніші мови програмування в світі 3) Відомі програмісти України 4) Комп'ютерні технології майбутнього Обсяг роботи 7-10 сторінок, сюди входить титульна сторінка з вашими даними, зміст роботи та висновки. Роботу відправляти на пошту plechkoviktoriia93@ukr.net до 15.05.2020. Бажаю успіхів! | Виконати підсумковий онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua/ test/ pidsumkova- kontrolna- robota-z-informatiki- 408451.html | Повторити розділ 1, 2, 3 та 4. ( Н.В. Морзе) |
Історія України Н.П. Прохорчук | --- | Пар.19 читати Пар.20-21 виписати всі верстви населення, зробити таблицю ст.206 | Пар.22 читати, письмово завд.15. ст 217 Пар.23 читати | Завд. ст.226 практ. роб. Узагальнення ст.227 письмово | Ст.228 темат.роб Ст.230 узагальнення до курсу |
Всесвітня історія Н.П. Прохорчук | Пар.20 читати Ст.214,215 узагальнення робити всі завдання і скидати мені | --- | --- | --- | Повторити вивчений матеріал за рік |
Біологія М.М. Войтович | Опрацювати параграфи 49,50. 51 Заповнити таблицю 22 ст 214 . Міні проект"ЯК вчаться пташенята". ст 218. або Міні прект " Як тварини користуються знаряддями праці ст. 222 https://www. youtube.com/ watch?time _continue =1&v= MpMFv7rf8nA &feature =emb_logo | Опрацювати параграфи 52, 53, 54, 55 Виписати та вивчити терміни. https://www. youtube.com/ watch?v=6_psRnnk0Ac &t=146s | Опрацювати параграф 56. Самоконтроль знань ст.244 | Контрольна робота за посиланням 1 спроба Опрацювати параграфи 57, 58, 59, 60. Виписати терміни. | Опрацювати параграфи 61,62. https://www. youtube.com/ watch?v=tXwwiYy yiI8& feature=youtu. be&list= PLWteg9_gGYt ECT0bOK03Y OR_F87Av2c7 i&t=71 https://www. youtube.com/ watch?v= k6twxFgtn8s Узагальнення ст.273-278 |
Географія Ю.Р. Балан | Населення та держави Євразії. Д/З: Позначити наконтурній карті найбільші держави Євразії. Опрацювати № 56. | Найбільші держави Європи: Німеччина, Франція, Великобританія, Італія, Росія. Д/З: Особливості країн Європи. | Найбільші держави Азії: Японія, Китай. Зв’язки України з країнами Європи та Азії. Д/З: Опрацювати матеріал, який характеризує Японію та Китай. | Тихий океан. Практична робота №12. Д/З: Опрацювати №57,58. Позначити географічні об’єкти Тихого океану наконтурну карту. | Самостійна робота зтеми «Океани», «Вплив людини на природу материків і океанів». |
Хімія І.С. Гарбарчук | пар 30, впр. 218, 220 | Парагарф 31, впр. 221-223 | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати §29 усно, письмово вправа Висловлюємо свою думку на стр. 216 (лист - звернення) або зробити онлайн тест "Причини і наслідки вживання наркотиків" Код доступу 577409, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Опрацювати §30 усно, письмово висловлюємо свою думку "Які права має ВІЛ-позитивна дитина" або зробити онлайн тест "ВІЛ/СНІД" код доступу805786, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, п'ятниця 8 травня о 12:10). | Опрацювати §31 усно, письмово "Домашнє завдання" стр. 231. Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §23 по 31 | Узагальнення знань "Соціальна складова здоров'я" (§23 - 31), код доступу 515586, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1 - 31) |
Технології В.А. Заворотнюк | Технологія виготовлення "Ключниці", виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи або зробити онлайн тест "Основи проєктування", код доступу411076, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua | Технологія виготовлення "Ключниці", оздоблення виробу дотримуючись техніки безпеки під час роботи або зробити онлайн тест "Правила БЖД", код доступу 564088, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Захист проекту "Ключниці". | Проект " Малярні роботи у побуті власними руками", написати організаційно-підготовчий етап (що таке малярні роботи, для чого потрібно добір фарб для різних поверхонь, як впливає колір на психологію людини), конструкторський етап (які матеріали та інструменти застосовують під час малярних робіт) технологічний етап (технологія малярних робіт) або зробити тест, код доступу 717428, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. | Захист проектів "Малярні роботи у побуті власними руками". "Я - споживач", зробити тест, код доступу 2087484 , використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua |
Технології Г.Д. Жидецький | Параграф 9-10 вивчити | Параграф 11-12 вивчити | Виготовити модель повітряного гвинта. ст. 118-120 підручника. Автор Терещук А.І., 2016 | Виготовити модель повітряного гвинта. ст. 118-120 підручника. Автор Терещук А.І., 2016 | Повторити вивчений матеріал |
Мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30 Урок 30 Історія рок-опери | Параграф 31. Урок 31. Музики з телеекрану | Параграф 32. Урок 32 Електронна музика та її інструменти | Параграф 33. Урок 33. Сучасна танцювальна музика | Повторити вивчений матеріл |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? https://drive. google.com /file/d/1TzX9Y zNct5e2OiUHE CHOz8KaKTl yeorg/view? usp=drivesdk Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді. https://www. youtube.com /watch?v=G1GNL8N q2Gc&f eature=youtu.be | Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. https://drive. google.com/ file/d/1G4Qzqk _vlzpbfqctXOn 2dzychD3A4X1 6/view https://www. youtube.com/ watch?v= 71kLGmy 9Be8& feature=youtu.be | Створюємо власний імідж. Образ сучасного підлітка. https://drive. google.com/ file/d/1ZDB8- 0WhKiCbAkYd yj5XWyAAr78 3x59u/view? usp=drivesdk https://youtu.be/- NyTa8myWig | Футуристичний дизайн - погляд у майбутнє. Узагальнення з теми «Діалаг традицій і новаторства https://drive. google.com/ file/d/1RQUD Y8gXtVQpwkB z3z9u6NZjun DOtv6l/view ?usp=drivesdk https://youtu.be/ ABrjdyavqkI | Завдання на літо. Намалювати малюк на тему "Веселі канікули" |
Економіка Д.І. Троценко | Підготуватися до виконання проекту «Фінансова культура українськогонароду». 1 група - поводження з грошима; 2 група - податкова культура; 3 група - страхова культура; 4 група - культура банківських відносин та переглянути мультфільм шість історій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | Продовжити роботу над проектом «Фінансова культура українського народу». 1 група - поводження з грошима; 2 група -податкова культура; 3 група - страхова культура; 4 група - культура банківських відносин. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | Продовжити роботу над проектом «Фінансова культура українського народу» та повторювати теми курсу. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | Повторити теми курсу «ФІНАНСОВА КУЛЬТУРА». Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro @gmail.com | Повторити теми курсу «ФІНАНСОВА КУЛЬТУРА», зробити опорний конспект. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя |
Фізична культура | Андрій Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри - https://m. youtube.com/ cvdzWFTohaA Індивідуальне тренування з футболу дома на техніку. Покращення майстерності з м’ячем - https://youtu.be/ S7bc_0kiE Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y Тренування навичок у воротаря - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати впонеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхнівисотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів)2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів)3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів)4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) | 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 15 разів) 3) Згинаннята розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 20 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см.– дівчата (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 15 разів) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 20-24.04 |
Українська мова Т.В. Сахненко Л.Г. Остапчук | § 30 Вправа 244 §31 Вправа 251, 254 §32 Вправа 259 | 1.Повторити параграф 31(таблиця стор.135) Вправи 252,253. 2. Повторити параграф 32.Вправи 261, 264(тести для самоперевірки) | Параграф 33. Вправа 270, параграф 34, вправа 234. | Параграф 35, вправа 279, 284, 286, параграф 36, вправа 290, 292, параграф 37, вправа 295, 296, 299. | |
Українська література Т.В.Сахненко | Марина Павленко "Русальнька із 7в, або Прокляття роду Кулаківських" прочитати текст ст 212-242 Письмово виконати завдання 12 ст. 242 завдання 1-2 (за бажанням) | Любов Пономаренко. Біографія. «Герпереможений», прочитати с. 243-246, завдання с. 245, 246, скласти план новели. Позакласне читання О. Довженко «Воля дожиття» | Олег Ольжич с. 247-249, завдання с. 249(усно), письмово (будиночок). Вивчити напам’ятьодин із віршів Олега Ольжича. Олена Теліга с. 250-253, вивчити напам’ять один із віршів Олени Теліги, завдання 11 (с. 253 письмово). | О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» с. 254-261, завдання с. 261-262, завдання 11 письмово, с. 262-269, завдання 269-270, дочитати твір до кінця, завдання с. 277-278, завдання 12 письмово. | |
Англійська мова Н.П. Іваницька Л.О. Ткачук | Вправа 1 ст 132 (читати, перекладати) Вправа 2 ст. 133 Вправа 3 ст 133 | Впр1 ст 139 ( з'єднати), впр. 2 ст139 ( з'єднати), впр 6 ст 139 ( вивчити), впр.2ст 140 (перекласти і записати в словник), впр1 ст142-144 (читати , перекладати) | опрацювати лексику ст145, впр 4(ст145)доповнити речення словами зрамки(письмово), прочитати параграф 7 (ст199), впр1,2 (ст 146-147)(письмово), впр1 (ст 148)- читати , перекладати | Вправа 2 ст.149 –письмово вставити лексику. Вправа 4 ст. 150 – читати та перекладати. Вправа 1 ст. 152 – читати, перекладати тадати відповіді на запитання після тексту письмово | впр 1 (ст153) - з'єднати письмово, впр 2.3 (ст 154) - письмово |
Німецька мова Л.М. Хаба | Уроки 48-49 Словникова робота Робочий зошит Вправи 1, 2 ст. 63 Вправи 1, 3, 4 ст.64 https://www. youtube.com/ watch?v= _kU4oCmRF Tw& feature= youtu.be | 1. Підручник урок 51 с.134 . Записати та вивчити нові слова. Попрактикувати лексику за посиланням https://youtu.be /mhnqzi4C70o https://youtu. be/NwnIILMEyUc 2. Впр 2 с.134- читати та перекладати, 3. Робочий зошит 1-3 с.67 4. Підручник урок 52 с. 136- виписати нові слова у словник та вивчити, впр.4 с.137- письмово за зразком 5. Робочий зошит впр.2-4 с. 686.Пройти тест за посиланням https://learni ngapps.org/ 1298363 https://learni ngapps.org/ 4936868 | Урок 53 с. 139 вивчити лексику Впр. 2 с. 140 - письмово Робочий зошит урок 53 Урок 54 с. 142 вивчити лексику Впр 1 с. 142 - переклад Впр.3 с 143 - скласти письмово діалог Робочий зошит урок 54 Тест за посиланням https://quizlet. com/178624080 /stadt-flash- cards/ | ||
Л.П. Марчук | Уроки 48-49 Словникова робота Робочий зошит Вправи 1, 2 ст. 63 Вправи 1, 3, 4 ст.64 https://www. youtube.com /watch?v= _kU4oCm RFTw& amp;feature =youtu.be | Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти впошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїмпосиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 7 а, б -понеділок, середа: 10.00- 10.45; | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | середа, 13 год - відео конференція ZOOM, понеділок - завдання на сервісі Classroom |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. ст. 172-198 читати. Скласти анкету письменника Едгара По, 12 запитань до оповідання "Золотий жук" 2. Читати оповідання Конан Дойля "Пістрява стрічка", "Спілка рудих" | Конан-Дойля«Пістрява стрічка» Опрацювати ст. 199-200, скласти анкету письменника Прочитати оповідання Конан-Дойля «Пістрява стрічка», виконати завдання за посиланням https://sites. google.com/ view/chernya khiv-zosh-zl/ главная- страница/7-а | ОповіданняКонан-Дойля «Спілка рудих» Прочитати оповідання Конан-Дойля «Спілка рудих». За допомогою Інтернету зайдіть на сайт Музею Шерлока Холмса й здійсніть віртуальну екскурсію. За допомогою Інтернету подивіться фільми про Шерлока Холмса та доктора Ватсона (на ваш вибір). Виконати завдання «Детектив» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv -zosh-zl/ главная-стран ица/7-а | Новела. О.Генрі «Дари волхвів» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.203-204, скласти в зошит конспект статті, спираючись на завдання ст.204. 2. Прочитати ст..205-212 (біографія О. Генрі та новелу «Дари волхвів»). 3. Виконати завдання «О.Генрі«Дари волхвів» за посиланням: https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/7-а | Новела. О. Генрі «Останній листок» 1. Прочитати ст..213-220 (новелу «Останній листок»). 2. Виконати завдання«О.Генрі «Останній листок»за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv-zosh-zl/ главная-страница/7-а |
Історія України Н.П. Прохорчук | ст. 119 Практична робота письмово ст 121 Узагальнення письмово в зошиті (виконати всі завдання) Конкурна карта - заповнити | Параграф 14, письмово завдання 1-6, ст. 132, контурна карта з цієї теми. Параграф 15, завдання письмово №№13-14 ст. 142 | Пар.16 практична робота чи.152 Пар.17 завд.9 ст..159 | Пар. 18 таблиця Ст.170 зробити т.о ПЕРЕХОДИМО ДО ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ( передивитись чи заповнені конт.карти з вивч .тем) | Всесвітня історія Пар.18 письмово завд.13. ст.201 Пар.19 (з Інтернету виписати винаходи Китайців 7-17 ст.) |
Алгебра О.В. Кирийчук | §3 п. 20 ст. 132 №№ 757, 759, 763, 766, 768, 773, 776, 778, 780 | §3 п. 21 ст. 143 №№ 791, 794, 796, 798, 800, 802, 804, 807, 809 | Запрошую до роботи в Google Class Room за наданим кодом класу §3 п. 22 ст. 150, розглянути приклади 1,2 №№ 823, 826, 828, 831, 833, 836, 838, 842, додатково 839 | §3 п. 23 ст. 160, виписати означення, розглянути приклади №№853, 855, 857, 859, 863, 865, 867, 869, 875 | 1. §3 п. 23 ст. 160, №№ 877, 880, 882, 884,8872. Контрольна робота. Виконати тестуванняза посиланням join.naurok.ua код доступу 832152 до 24.04 |
Геометрія О.В. Кирийчук | 1. Тема "Коло, круг" §4 п. 20 №№ 512, 513, 516, 519, 522, 524, 526 2. п. 19 №№476-480 (ключові задачі) | Тема "Коло, круг" §4 п. 20 вивчити теореми №№ 508, 510, 512, 513, 515, 522, 524, 5263.Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 527221 | Запрошую до роботи в Google Class Room занаданим кодом класу Тема "Коло, круг" §4 п. 21 виписати та вивчити теореми та наслідки №№ 541, 544, 547, 550, 553, 555, 556, 561 Переглянути відео уроки (на вибір) https://www. youtube.com/ watch?v= ULLf8x8Zfnw (школа онлайн) https://www. youtube.com/ watch?v= NOXrmZ1cQ7k3. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 289669 до 12квітня, спочатку опрацювавши теоретичний матеріал та зміст усіх задач | Тема"Коло, круг" §4 п. 21 повторити теореми та наслідки №№558, 561, (562, 563 – додатково) Самостійнаробота. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 675564 до 18.04 Школа онлайн на закріплення уроки https://www. youtube.com/ watch?v= yLxBB9bus CQ https://www. youtube.com/ watch?v= UQQxQhzNYS | Тема "Задачі на побудову" §4 п. 22 за допомогою циркуля та лінійки виконати в зошиті побудови задач 1-7 з тексту параграфа №№575, 577, 579 |
Біологія М.М. Войтович | § 37, 38, 39, 40. Завдання після параграфів письмово у зошит. Обовязково практичні - виконують теоретичний опис ( дивитися попередні параграфи) | 1. https:// classroom. google.com/ u/0/c/NTUx NjIwNzYzNjha wym-1585510092156 КОД: 3wxfsyo Опрацювати параграфи 41,42 Виписати та вивчититерміни.Скласти схему рефлекси, додати приклади. Міні-проєкт "Як бачать тварини". Наст 285 є правило-орієнтир використання методу проєктів. скористайтеся їмобовязково. https:// agrostory.com /info-centre/ knowledge-lab /mukhi-zhurchalki/) https://www. youtube.com/ watch?v= GPp6FY3Ji4c https:// www.youtube. com/ watch?v=v9krvD dW1Ss2. Опрацювати параграф 43. Виписати та вивчити терміни. Пр. р № 6 ст 187 https://www. youtube.com/ watch?v=fxdc _E7Y-tY& feature= share& fbclid= IwAR0K9nDx KalL3xNJ279 Pfd9t- Rc5YRJra0w 5Z593PG 2GbTRcmyL oUEKi7Ew | 1. Опрацювати параграф 44. Виписати і вивчити терміни. Таблиці 17 і 18 переписати в зошит.Рубрика ДІЯЛЬНІСТЬ "Розвиваємо вміння" письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= S9bBOWj2-uA2. Опрацювати параграф 45. Виписати та вивчити терміни. Тести https://classroom. google.com/u/0/c/ NTUxNjIwNzYzNjha КОД: 3wxfsyo | 1. Опрацювати параграф 46. https://www. youtube.com/ watch?v= QDUlcQ7 MyYg& t=41s 2. Самоконтроль знань ст. 202. | 1.Опрацювати параграф 47. Провести лабораторне дослідження с. 206 https://www. youtube.com/ watch?v= P61p6Wx3uOo https://www. youtube.com/ watch?v= P61p6Wx3uOo 2. Опрацювати параграф 48. Пр. р №7. ст 210 https://www. youtube.com/ watch?v= t67ppt81LkM https://www. youtube.com/ watch?v= puZpIi3K1kA https://www. youtube.com/ watch?v=csoeJv1n E6g&t=55s |
Географія Ю.Р. Балан | Населення та політична карта Північної Америки. Позначити на конкурній карті країни Північної Америки та їх столиці | Географічне положення Євразії. Дослідження материка. Рельєф. Опрацювати №42, 43 Практична робота № 10. | Рельєф материка Євразія. Клімат Євразії та кліматичні пояси. Д/З: Опрацювати №43 - 46 Практична робота № 10. | Води суходолу Євразії. Річки, озера, льодовики. Д/З: Позначити наконтурних картах водних об’єктів Євразії. Опрацювати № 49, 50. | Природні зони Євразії. Д/З: Позначити наконтурній карті природних зон Євразії. Опрацювати № 51- 53. |
Фізика Л.В. Кирийчук | На повторення впр 23 1-6 усно, 7-10 письмово. §24 розглянути приклад задачі на ст. 162, впр24 1-3 усно, 4 письмово | 1. §25 вправа 25 https:// www.youtube. com/watch?v= kzW5WVyB3mI &list=PLY LAAGsAQhw9T cTQiq-EZeVuVP c6P8PSX&i ndex=53 урок 53 2. §26 вправа 26 https://www. youtube.com/ watch?v=b4ry 4Hfqie4& ;list=PLYLAA GsAQhw9TcT Qiq-EZeVuVP c6P8PSX&am p;index=49 уроки 49-50 3. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 453586 | Запрошую до роботи в Google Class Room за наданим кодом класу 1.§27, конспект Вправа 27(1,3,6,7), експериментальне завдання описати Переглянути відео уроки (на вибір) https://www. youtube.com/ watch?v=aaS __QNf ANw& list=PLYLAA GsAQhw9Tc TQiq-EZeVuV Pc6P8PSX& index=63, уроки 63-65 https://www. youtube.com/ watch?v= bTRLltdXo2Q 2.§28, конспект Вправа 28(1,3,6,7) Переглянути відео уроки 67-70 https://www. youtube.com/ watch?v= IZVFIQaTP wQ& ;list =PLYLAA GsAQhw 9TcTQiq- EZeVuVPc 6P8PSX&a mp;index=673. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 364287 до 12 квітня. | 1. §29, конспект Вправа 29(1,3,5), експериментальне завдання виконати у вигляді проекту(за бажанням) Переглянути відео уроки 68- 69 https:// www.youtube. com/watch?v =61fnTta1Q TE&list= PLYLAAGsAQ hw9TcTQiq- EZeVuVPc6P 8PSX& index=682. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи Переглянути відеоурок 70 https://www. youtube.com/ watch?v= LCYJkTfhfsw &list= PLYLAAGsA Qhw9TcTQiq- EZeVuVPc6P 8PSX& index=70 На повторення https://www. youtube.com/ watch?v= JwhfXXqSr8Q Завдання для самоперевірки ст.193 (7,14,17) Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 850763 до 18квітня. | 1. Контрольна робота Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 217182 до 18 квітня. 2. §30Механічна робота. Енергія, конспект, вправа 30(1,3,5). Переглянути відеоуроки 71-72 https://www. youtube.com/ watch?v= sJwMvTG Tamk& list=PLYLA AGsAQhw9T cTQiq-EZeVuVPc6P8 PSX& index=71 |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграфи 26, 27 Вправи 195-200, 202-204 | Підручник 15 року. Параграф 27, завдання 195-200,202-204у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю. Пройти тест по темі: https:// forms.gle/ DX4FohwK 1KgNZpn9A | Параграф 28, завдання до кінця з 207го | параграф 29 | |
Фінансова грамотність Д.І. Троценко | Перші національні страхові товариства "Дністер" та "Карпатія" Опрацювати ст. 88 у підручнику | ТЕМА: «Опрацювати питання диспуту «Чи треба булопроводити грошову реформу 1996 року.»с. 48 | ТЕМА: «Опрацювати питання диспуту «Чи треба булопроводити грошову реформу 1996 року.»с. 48 | ТЕМА: «Опрацювати питання диспуту «Чи треба було проводити грошову реформу 1996 року.» с. 48 | Підготуватися до виконання проекту «Фінансова культура українськогонароду». 1 група - поводження з грошима;2 група - податкова культура; 3 група - страхова культура; 4 група - культура банківських відносин Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. trotsenkodmutro@gmail.com |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Шансон. Урок 25 Диско. Урок 24 | Оперетта Параграф 27, 28 Урок 27, 28 | Оперетта Параграф 27, 28 Урок 27, 28 | Мюзикл Урок 28 Параграф 28 | Телемюзикл Урок 29 Параграф 29 |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Намалювати 2 малюнки на пасхальну тематику та "Податки ІІІ тисячоліття" | Графіті https:// drive.google. com/file/d/1Dhq_ 1WZOXyzGGggE oZ_qL2yAqqhU LMR-/view | Сучасний дизайн та імідж людини. Ескіз аксесуарів із народними мотивами https://drive .google.com /file/d/1Ukm VhiN0N1d_c dQAZTayme 3GCyuse76b /view?usp= drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v= U7FjhSd7 dtw&feature =youtu.be | Дизайн інтер'єру. Виготовлення великодніх композицій для оздоблення інтер'єру https://drive. google.com/ file/d/1TXQ2F eNbSAGzFYHs 6Z-ph-RMs2a MbVuv/view? usp=drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v= 0iZrmyY h5Dk& feature=youtu.be | |
Інформатика В.І. Плечко | §21 (Н.В.Морзе ст.150-162) §22 (Н.В.Морзе ст.163-173) https://www. youtube.com/ watch?v=zd 7kSTdpbF4 https://www .youtube.com/ watch?v= y8yPB5_AtRk | §23 (Н.В.Морзест.165-175) https://www .youtube.com /watch?v= Z8nIhYb2m_0 https://www .youtube.com/ watch?v= ufH-yOFJy1I | §24 практична робота (Н.В. Морзе ст.176-179) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! | §25 (Н.В. Морзе ст.180-192) Вправа 2 (ст.188) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! | §26 практична робота (Н.В. Морзе ст.193-196) Потрібно мати доступ до програми Excel!!! |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати п. 23, 24 | Опрацювати §25, Дз - письмово " Наведіть приклади з життя про негативні соціальні впливи".(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в п'ятницю 3 квітня о 10:00). | Опрацювати §26 усно,(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, в п'ятницю 10 квітня о 12:10), пройти онлайн тест "НАЙБЛИЖЧЕ ОТОЧЕННЯ ПІДЛІТКА. ВПЛИВ РОДИНИ І ДРУЗІВ" запосиланням https://naurok. com.ua/test/join ,код входу в тест176064. Інструкція входу в онлайн тест:перейдіть за посиланням _________,наберіть Код доступу. Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Повторити §26, розгадати кросворд (кросворд буде в групі "Основи здоров'я 7 класи" в соціальній мережі Viber). | Опрацювати §28 усно, (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, п'ятницю 24 квітня о 12:10). |
Технології В.А. Завортнюк | В інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами"Ключниці" | Ознайомившися з моделями аналогами, написати в робочому зошитітехнологію виготовлення "Ключниці". | Ознайомившися з технологіями, "Ключниці", розпочати виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи. | Ознайомившися з технологіями, "Ключниці", розпочати виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи. | Технологія виготовлення "Ключниці", виготовлення виробу, дотримуючись техніки безпеки під час роботи (технологію виготовлення записати в зошит). |
Технології Г.Д. Жидецький | Вивчити параграфи 20-21 підручника. Автори Б.М. Терещук, С.М. Дятленко - Київ. Генеза. 2015 рік | Вивчити параграфи 20-21 підручника. Автори Б.М. Терещук, С.М. Дятленко - Київ. Генеза. 2015 рік | Написати коротний реферат "Електрофіковані знаряддя праці та правила поведінки з ними" ст. 124-134 підручника | Написати коротний реферат "Електрофіковані знаряддя праці та правила поведінки з ними" ст. 124-134 підручника | Написати коротний реферат "Електрофіковані знаряддя праці та правила поведінки з ними" ст. 124-134 підручника |
Фізична культура В.Я. Євпак | https://www. youtube.com /watch?v= h-rxng1RT wk& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v=zKS kLZauh sM& feature=yout u.be& fbclid=IwAR 1DpoH8MNt LCej3 b2Qu7Ig34k hIWTh_ 27giqXrZw7 cKfV4I4UPx9 uR9erM | 6 фактів про баскетбол та цікаві історіі розвитку гри https://www. yotube.com/ watch?v= djWxv_FFzFo Практичне завдання: https://learningap s.org/2051463 https://learningaps. org/2041006 | 1) Найшвидша дитина в світі! Як йому це вдалося? https://www. yotube.com /watch?v= _7LIbNGVLzE 2) Три таємниці, які зроблять ваш біг технічним! https://www. yotube.com/ watch?v= 6fYPyyRXZ2s 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) по 10 секунд на місці з інтервалом відпочинку 1 хвилина а) біг на місці б) біг із закиданням гомілки - 3 рази в) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг); б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Давняя Греція таРим https://m.youtube.com/watch?v=fo3bvqwVx6A Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature= youtu.be& v=qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 2серії по 15 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 14 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четверг) Дистанція: 7метрів Дозування: 5 серій(інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 3серії( інтервал відпочинку 2 години) |
Коментарi