Завдання для учнів 5а класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Н.С. Кобилинська Г.В. Гаврилюк | Опр. парагр. 43; вивчити правила; викон. вправи 506, 507 (усно), 508, 509, 510, 512 (письмово). | Опр. парагр. 44; вивчити правила; виконати впр. 513, 514 (усно), 515, 516 (письмово). | 1. Написати контрольний диктант (аудіодиктант "Тиша"). 2. Опрацювати ст.197-198; виконати впр. 458, 459. | 1. Дати письмові відповіді на запитання (ст. 224) рубрики "Хочу і можу! Знаю і відповідаю!". 2. Повторити парагр.1-14; викон. вправи 518, 519. | 1.Повторити параграф 15-32; виконати вправи 523, 524. 2. Повторити парагр. 33-44; виконати вправи 526, 530. |
Українська література Г.В. Гаврилюк | 1.Опр. статтю в підручнику "Григір Тютюнник "(ст.215). 2.Прочитати оповідання "Дивак". 3.Виконати завдання на ст. 221-222 (1, 2, 3, 9, 10, 11, 12, д/з 1, 2) | 1.Опр. статтю в підручнику "Микола Вінграновський"(ст.223). 2.Прочитати повість "Сіроманець". 3. Виконати д/з на ст.249 (1,2). | 1. Дати письмову відповідь на запитання 10 (ст.249). 2. Зробити цитатну характеристику головного героя повісті "Сіроманець" | Література рідного краю. Михайло Сич, Михайло Косякевич. Ознайомитися з творчістю поетів-земляків. | Позакласне читання. Написати відгук на самостійно прочитаний твір. |
Англійська мова О.М. Груля Т.В. Гарбарчук | впр.5 стор. 175 (вивчити), впр.4 стор. 178 (письмово), впр.5 стор. 179 (вибрати і записати правда чи ні), Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.1 стор. 180 (читати, перекладати), впр.3 стор. 181 (доповнити історію письмово) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2 стор.184 (письмово), впр.5 стор.185 (записати слова в словник, читати та перекладати текст), впр.6 стор.186 (тести), Онлайн-уроки в ZOOM вівторок, середа, четвер, п'ятниця о 13.15 і творчі завдання у вайбер чаті. | впр.1 стор.186-187 (читати, перекладати),впр.2 стор.188 (вибрати та дописати речення , контроль навички письма). Онлайн-уроки в ZOOM вівторок, середа, четвер, п'ятниця о 13.15 і творчі завдання у вайбер чаті. | Виконати завдання у вайбер групі |
Німецька мова Л.П. Марчук | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Німецька мова Л.М. Хаба | Урок 47 с. 106 вивчити нові слова Впр 2 с107 письмово Впр4 с107 переклад Роб. Зошит урок 47 Відео для закріплення лексики https://youtu.be/ 5idpgtt3vLw Урок 48 вивчити нові слова Впр4 с110 письмово Роб зошит урок 48 Тест для закріплення лексики https:// learningapps. org/1419513 Урок 49 вивчити нові слова Впр 2, 3 с111 усно Роб зошит урок 49 Тест по темі https:// learningapps. org/401742 | Контрольна з читання https:// vseosvita.ua/ test/start/ sgw801 Контрольна з письма https:// vseosvita.ua/ test/start/ jwn716 | Контрольна робота https://vseosvita. ua/test/start/ hmg195 | ||
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Туве Янсон «Капелюх Чарівника» 1. Опрацювати матеріал підручника ст. 226-229 2. В зошит (відіслати) виконати письмово питання 5 ст. 230 3. Виконати завдання («Туве Янсон») запосиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/5-а | Туве Янсон «Капелюх Чарівника» 1. Читати казку Туве Янсон «Капелюх Чарівника» (ст..230-241) 2. Виконати завдання («Туве Янсон «Капелюх Чарівника») за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv-zosh-zl/ главная-страница/ 5-а | У колі добрих друзів 1. Повторити творчість Роальда Дала та Туве Янсон 2. Виконати письмово підсумковізавдання і запитання на ст..252 (всірівні) | 1. Опрацювати матеріал підручника ст.242-251. 2. Зробити контрольну роботу («У колі добрих друзів») за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/ главная-страница/5-а | Література на літо 1. Давньогрецькі міфи: «Подвиги Геракла», «Прометей», «Пігмаліон», «Орфей та Еврідіка», «Дедал та Ікар», «Нарцис», «Деметра і Персефона». 2. Р. Л. Стівенсон«Острів скарбів» 3. Д. Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригодиРобінзона Крузо». 4. Ч. Діккенс «Різдвяна пісня упрозі». 5. М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». 6. О.Генрі «Вождь червоношкірих». 7. В.Короленко «Сліпий музикант». 8. А.Ліндґрен «Міо, мій Міо». 9. Крістіне Нестлінґер «Конрад,або Дитина з бляшанки». |
Математика Л.А. Кравчук | Параграф 43. Виконати 1548-1554. | Виконати 1559-1572 | Параграф 44. Виконати 1581-1602. Надалі робити вправи на повторення параграф 45. | Параграф 44. Виконати 1581-1602. Надалі робити вправи на повторення параграф 45. | Підсумкові к/р, творчі завдання в вайбер групах. |
Інформатика В.І. Плечко | Повторити розділ 4 "Алгоритми та програми". Виконати підсумковий тест на сторінціі за адресою: https://videouroki. net/tests/tiest- dlia-5-klasu- alghoritmi-ta-proghrami.html | Обов'язкове завдання!!! Підготувати доповідь у редакторі Microsoft Word на одну із запропонованих тем: "Складові комп'ютера та їх призначення", "Історія розвитку глобальної мережі інтернет", "Порівняльна характеристика сучасних веб-браузерів", "Сучасний комп'ютер - це ноутбук", "Сучасні антивірусні програми". Обсяг роботи 5-7 сторінок, включаючи титульну сторінку, зміст, висновки та використану літературу. Доповідь надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання доповіді до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 5-7 сторінок, включаючи титульну сторінку (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст, висновки та використану літературу. Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати підсумкові тести на сайті https://naurok. com.ua/ pidsumkovi- zanyattya-z- informatiki- dlya-5-klasu- 2018.html | Виконання та презентація індивідуального проекту. http://vhitelfizyki. blogspot.com /p/5.html |
Інформатика О.В. Краснобока | Н.В. Морзе § 28 – 29 с. 235 –237. https://www. youtube.com/ watch?v= l6HdE4zub38 | Обов'язкове завдання!!! Підготувати доповідь у редакторі Microsoft Word на одну із запропонованих тем: "Складові комп'ютера та їх призначення", "Історія розвитку глобальної мережі інтернет", "Порівняльна характеристика сучасних веб-браузерів", "Сучасний комп'ютер - це ноутбук", "Сучасні антивірусні програми". Обсяг роботи 5-7 сторінок, включаючи титульну сторінку, зміст, висновки та використану літературу. Доповідь надсилати на адрес: simonovich-922@ukr.net | Повторити розділ 4 "Алгоритми та програми". Виконати підсумковий тест на сторінціі за адресою: https://videouroki. net/tests/ tiest-dlia- 5-klasu- alghoritmi-ta- proghrami.html | Виконати підсумковий тест: https:// onlinetestpad. com/ua/tests/ informatics/ 5class | Виконання та презентація індивідуального проекту. http:// vhitelfizyki. blogspot.com/ p/5.html |
Історія України Н.П. Прохорчук | Пар.29 узагальнення ( переслати вчителю) | Пар.30,31 зробити практичну | Читати пар.32. виконати завд.1 розділу lll просто | Пар.33 виконати завд.1 розд.lll підг.до т.о | Ст.184 розгадати ребуси ( непередавати) |
Природознавство М.М. Войтович | Опрацювати параграф 45 Запитання 4 після параграфу письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= iADQf8rFK3s | Опрацювати параграф 46, 47 Пр. р ст 185 "Складання Червоної книги своєї місцевості" | Опрацювати параграф 48 Ст. 189 Навчальний проект "Смітити не можна переробляти" | Повторити тему "Всесвіт" | Повторити тему "Земля - планета Сонячної системи" |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Параграф 30. Урок 30 Музика в театрі | Параграф 31. Урок 31 Музика в кіно | Параграф 32. урок 32 Музика і циркове мистецтво | Параграф 33. Урок 33 Музика і хореографія | Повторити вивчений матеріал |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв. https://drive. google.com/ file/d/1eoGAEO _Ge3xLlAg7rB 5GMD5hXQ2 EJMQ_/view?usp= drivesdk Роль художника в цирковій виставі. Композиція «Веселий клоун у цирку». Афіша циркової вистави. https://www. youtube.com/ watch?v= d6wVJmgzJ9E& amp;feature= youtu.be | Ляльковий театр. Оформлення сцени лялькового театру. https://drive. google.com/file/ d/1Sm3TyM9io mFwx9_xjXTJ rK1bh44mDJ vR/view?usp =drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v=mU_ tplmH5yo& feature=youtu.be | Взаємодія образотворчого мистецтва з архітектурою. (малюнок або макет) https://drive. google.com/ file/d/1Mr4As _dLZ6Z2kCx2p j4EzqfJ4awCc GJA/view?usp =drivesdk https://youtu.be/ lb3cNtRj2J8 | Роль художника в ігровому та мультиплікаційному кіно. Афіша - вид рекламного плаката https://drive. google.com/ file/d/1c7o rfF7OtW2d QDQ-hH2Uij_dv q8RD9pP/ view?usp =drivesdk https://youtu.be/ JpGW2sqNZII https://youtu.be/ qpJbzWiY_C0 | Завдання на літо. Намалювати малюк на тему "Веселі канікули" |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати §27 усно, письмово, запиши на окремому аркуші найважливіші правила поведінки в натовпі стр. 152 або зробити онлайн тест "Безпека в натовпі" код доступу 200295, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 28 квітня о 12:10). | Опрацювати §28 усно, письмово табличка 7 стр. 163 підручника або зробити онлайн тест "Стихійні лиха" використати цей код 929616,відкривши посилання join.naurok.ua (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 5 травня о 12:10). | Опрацювати §29 усно, письмово ситуаційні завдання (стр. 171, дати відповіді на запитання). Підготуватися до узагальнення знань, повторити з §22 по 29 | Узагальнення знань "Безпека в побуті і навколишньому середовищі" (§22 - 29), код доступу 917476, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua, тільки одна спроба проходження, зробити до п'ятниці 22 травня, 12:00. | Повторення вивченого протягом навчального року (§ 1- 29). |
Трудове навчання В.А. Заворотнюк | Об'єкт проектної діяльності "Декоративний свічник",пошук в інтернет ресурсах три моделі аналоги і намалювати в проект або виконати онлайн тест "Інструменти та матеріали для ручних робіт ", код доступу 394505, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Об'єкт проектної діяльності "Декоративний свічник", виконати та записати конструкторський етап в робочий зошит або виконати онлайн тест " Виготовлення підсвічника" , код доступу 178900, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua | Технологія виготовлення "Декоративного свічника", дотримуючись техніки безпекипід час виготовлення виробу. Захист проекту. | Проект "Сервірування святкового столу" (види столових приборів, правила етикету за столом та споживання їжі) або зробити тест, 121282 , використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. | Проекти "Сервірування святкового столу", "Безпечне користування побутовими електроприладами", зробити тест, код доступу915838, використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua |
Трудове навчання Г.Д. Жидецький | параграфи 31-32 вивчити | параграфи 33-34 вивчити | параграфи 35-36 вивчити | Виконати лабораторну та практичну роботу. ст. 239 підручника. Автор - Сидоренко В.К., 2013 | Повторити вивчений матерал |
Фізична культура С.А. Гречаний | Історія українського футболу - https://m. youtube.com/ watch?v= DQeRFtXhD-4 Футбольні вправи для виконання дома - https://youtu.be/ igfh4tI0Ke0 Стрибок у довжину з місця - https://youtu.be/ wUeHKQFUh2o Вкидання м’яча за бокової лінії - https://youtu.be/ EfeEh2IQy-Y 1) Виконувати ранкову зарядку під музику (10 вправ по 10 разів) 2) Стрибки в довжину з місця (виконувати кожного дня по 10 разів) 3) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги- юнаки (виконувати в понеділок, середу, п’ятницю по 14 разів) 4) Згинання та розгинання рук в упорі від поверхні висотою 30 см. – дівчата (виконуватив понеділок, середу, п’ятницюпо 12 разів) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) г)Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг)Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)г) Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)г)Дистанція: 7метрівДозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 2 серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)г)Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Н.С. Кобилинська Г.В. Гаврилюк | §37 "Другорядні члени речення" читати Вправи 440, 441, 443, 444 | Опрацювати Параграф 38.Виконати вправи 450-457. | 1.Параграф 39, стор.198-200(правило)Вправа 460, 461(усно)Вправа 462(письмово) 2. Стор. 201(правило) Вправа 466(усно) Вправа 467, 468(письмово) 3. Параграф 40, стор. 202-203(правило, таблиця) Вправа 470(усно) Вправа 471 (письмово) 4. Стор. 204-205 (правило) Вправа 475, 476(письмово) | 1.Опр. параграф 41. Вивчити правила. Виконати впр. 477-487. 2. Дати письмові відповіді на запитання ст.210 "Хочі і можу! Знаю і відповідаю!" 3. Опрацювати тему "Лист до рідної людини"(ст.210-214). Виконати впр. 488-495. | 1. Опрацювати параграф 42. Виконати вправи 496-505. 2. Дати відповіді на запитання ст.219 "Хочу і можу! Знаю і відповідаю!" |
Українська література Г.В. Гаврилюк | опрацювати ст 187-195 прочитати оповідання С. Васильченка "У бур'янах" вивчити напам'ять "За сонцем хмаронька пливе" | Вивчити напам'ять вірш "Садок вишневий коло хати...". Зробити презентацію на тему " Життєвий та творчий шлях Павла Тичини". | 1.Павло Тичина. "Гаї шумлять", виразно читать, стор. 200-201. 2. Вивчити напам'ять один вірш П.Тичини (на власний вибір) | Опрацювати ст.203-211; прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось"; виконати завдання на ст.211. | Опрацювати ст.212-214; дати відповіді на запитання ст. 214; вивчити напам'ять один вірш М.Рильського. |
Англійська мова О.М. Груля Т.В. Гарбарчук | Вправа 1 ст. 140 повторити Вправа 3 ст. 143 читати, перекладати Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | Читаємо текст вправа 3, сторінка 146, відповідаємо на питання усно, вправа 4а, сторінка 146 письмово ( написати яка погода навпроти градусів, наприклад 25- very warm- дуже тепло і т.д.) Цікаве завдання: Погодний репортаж: Вправа 1, сторінка 150 Креслимо табличку, можна в зошиті, можна на окремому листку І фіксуємо погоду і температуру від сьогодні і аж до закінчення карантину! Наприклад, yesterday- 13'C, sunny, chilly,cloudyOn Saturday (тобто сьогодні) - 10'С, rainy,windy....On Sunday.... Дивись відеоуроки за посиланнями: 1. https:// youtu.be/ hDiONwhwuRM 2. https:// www.youtube. com/ watch?v= ObXWjoaqQ1w Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2а стор.151 (записати розкривши дужки), впр.1 стор.154 (письмово), впр.2 стор.154 (чит.,перекл) (креслимо табличку та фіксуємо погоду до кінця карантину на кожен день) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2а стор.151(записати розкривши дужки), впр.1 стор.154 (письмово), впр.2 стор.154 (чит.,перекл) (креслимо табличку та фіксуємо погоду до кінця карантину на кожен день) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця | впр.2а стор.151(записати розкривши дужки), впр.1 стор.154 (письмово), впр.2 стор.154 (чит.,перекл) (креслимо табличку та фіксуємо погоду до кінця карантину на кожен день) Онлайн-уроки в Зумі о 13-15 вівторок, середа, четвер, п'ятниця |
Німецька мова Л.П.Марчук Л.М. Хаба | повторити слова тема"Хобі", дні тижня ст. 80,83,85 Урок 40 ст.89 Впр.3 с.89 прочитати й перекласти (письмово) послухати пісню https://youtu. be/RSiKVHCMv44 https://www. youtube.com/ watch?v=_ kU4oCmR FTw& feature= youtu.be | До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!!1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук:- знайти в пошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінку та зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- Play Маркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud MeetingsДолучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків:5 а, б - понеділок, середа: 9.00- 9.45; | 1. Робота з підручником .Урок 42. Записати нові слова у словник та вивчити 2. Впр.1 с.94 –читати та перекладати 3. Впр. 3 с.97 –читати та перекладати письмово 4. Робочий зошит впр.1-4,6 с. 67-68, впр.1-4 с.695. Прослухати відео та потренувати лексику за посиланням https://youtu.be/ CsMp_D2huK0 Пройти тести за посиланням https://learnin gapps.org/2335703 https://learning apps.org/239437 | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | понеділок, 13 год- відео конференція ZOOM; середа- завдання на сервісі Classroom. |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | ст. 204-219 прочитати. скласти 12 запитань (з відповідями). Читати Кіплінг "Мауглі" Р.Дала "Чарлі та шоколадна фабрика" | Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних» Опрацювати ст. 220-223, скласти анкету поетеси Виразно читати вірш на ст..223-224 Читати Р.Кіплінга «Мауглі», Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» | Р.Кіплінг «Мауглі» Прочитати повість-казку Р.Кіплінга «Мауглі», переглянути фільм «Мауглі». Намалювати ілюстрації до твору, скласти кросворд, літературний диктант. | Роальд Дал«Чарлі та шоколадна фабрика» 1. Познайомитися з біографією Роальда Дала, скласти 6 запитань до письменника. 2. Читати роман «Чарлі та шоколадна фабрика». 3. Переглянути фільм «Чарлі та шоколадна фабрика». | Роальд Дал «Чарлі та шоколадна фабрика» 1. Читати роман Роальда Дала «Чарлі та шоколадна фабрика». 2. Написати анкету хлопчика Чарлі. 3. Намалювати ілюстрації до твору. 4. Виконати завдання («Сила творчої уяви», «Роальд Дал «Чарлі та шоколадна фабрика») за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/ 5-а |
Історія України Н.П. Прохорчук | §23 письмово §24 читати Контурна карта | Параграф 25 сторінка 141. таблиця ІІІ | Параграф 26 виконати " Кросворд навпаки" ми. 146 | Параграф 24 скласти родове дерево | Параграф 29 узагальнення |
Математика Л.А. Кравчук | §39. Прочитати. Вивчити правило ст 227 Виконати №№1354, 1355, 1356, 1358, 1360, 1367, 1368 Повторити№№1372, 1373 | В підручнику парагаф 41, стор. 237. Номери 1438 - 1489. До кінця карантину. Дивитись уроки по телевізору на 1+1 | Номера 1438- 1489 доробити всі. Дивитись уроки по телеканалу Плюс-Плюс. | Стор.243, самостійна робота 8: Параграф 42, номера 1499-1528. | Виконати 1529 - 1547 |
Природознавство М.М. Войтович | Підібрати цікавий матеріал з Інтернета. Скласти кросворди, ребуси, загадки по темі "Живі організми" | 1. Опрацювати параграф 38. Середовище життя. Чинники неживої природи6 світло, повітря. Виписати терміни. Скласти схему Чинники неживої природи. Виконати письмово завдання 5,6 післяпараграфа (в робочий зошит) 2. Опрацювати параграф 39. Виконати письмово завдання після параграфу. Навчальний проєкт" Вирощування найвищої бобової рослини" Посадити кілька квасолин урізні горщики та експериментувати з умовами (тепло-холод, нормальний полив,недостатній чи надмірний полив,"сусіди", рослини, які будуть зростати поруч, та інші за бажанням умови). Робити записи і фото, коли рослина проросла, як проводився дослід, на скільки см. виросларослина і т.д. До кінця карантину завдання. | 1. Опрацювати параграф 40. Виконайте завдання рубрик "Сторінка ерудита" і"Сторінка природодослідника" 2. Опрацювати параграф 41. Запитання №5 * після параграфа письмово. | 1. Опрацювати параграф 42. Відповіді на запитання після параграфа усно. Складіть досьє на кожне середовище існування. 2. Опрацювати параграф 43. Запитання №6 * після параграфа письмово. https://www. youtube.com/ watch?v= iSWPUZxEY1w | 1. Опрацювати параграф 44. Запитання №6 * після параграфа письмово. |
Музичне мистецтво Л.А. Ваховська | Світ вокальної музики §25. Урок 25 читати | Світ вокальної музики Глінка. Хор "Слався" Параграфи 25, 26 Уроки 25, 26 | Світ вокальної музики Глінка. Хор "Слався" Параграфи 25, 26 Уроки 25, 26 | Параграф 27. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва Параграф 28. Музика і слово.Уроки 27, 28 | Музика та візуальні види мистецтва Урок 29 параграф 29 |
Образотворче мистецтво Н.В. Кулаківська | Намалювати 2 малюнка: 1. на пасхальну тематику 2. Податки ІІІ тисячоліття | Українська іграшка https:// drive.google.com/ file/d/19oxcf8 CmjJ1Zfpnj jCk0B7cIH 5CGkIgc/view | «Петриківський розпис. Виконання рослинних зображень петриківського розпису. Тренувальні вправи». https:// www.youtube. com/watch?v=wSuVwl6_ psw& feature= youtu.be https://drive. google.com/ file/d/119 _hmZ99nV 79wPt0V4 5Lr8URHQ mSy8Yr/view | Українські писанки. Символічна мова писанок. https://drive. google.com /file/d/13dp HqBmaJNKB lGjU7cyxFKu em6sSmk__/ view?usp= drivesdk https://www. youtube.com/ watch?v= c5I-G5gavSQ& amp;feature= youtu.be | |
Інформатика В.І. Плечко | §20 (Н.В.Морзест.188-198) §21-22 (Н.В.Морзест.199-207) https://www. youtube.com/ watch?v= B3PNP0CAmcU | §23,24 (Н.В.Морзест.208-216) https:// www.youtube. com/watch?v= qhdmsUfF1Go | §25 (Н.В.Морзе ст.217-225) Вправа 3 (ст.224) | §26,27 (Н.В.Морзе ст.226-234) Вправа 1,2 (ст.233) | §28,29 (Н.В.Морзе ст.235-246) Вправа 1 (ст.240) |
О.В. Краснобока | § 21 - 22 с.199 - 207 ( Н . В. Морзе) https://www. youtube.com/ watch?v= aCxz-TAMbio | Н.В. Морзе § 23 – 24 с. 208 –212. Виконати вправи с.212 – 216. https://www. youtube.com/ watch?v= w4K-pSJPvN4 | Н.В. Морзе § 25 с. 217 - 225. Виконати вправи с.221 – 225. https:// www.youtube. com/ watch?v= w4K-pSJPvN4 | Н.В. Морзе § 26 – 27 с. 226 –229. Виконати вправи с.229 – 235. https:// www.youtube. com/ watch?v= w4K-pSJPvN4 | Практична робота. Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. https:// www.youtube. com/ watch?v= qhdmsUfF1Go |
Основи здоров'я В.А. Заворотнюк | Опрацювати п. 23 | Опрацювати §22 + https://m. youtube.com/ watch?v= zdHRXiRyzqs усно дати відповіді на" Завдання" ст 132, письмово написати корисні підказки з відео https://m. youtube.com/ watch?v= WFPlxcF_SiI | Опрацювати §23,24 усно,пройти онлай тест за посиланням https://naurok. com.ua/test/join, код входу в тест 609230.(буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 7 квітня о 12:10). Інструкція входу в онлайн тест:перейдіть за посиланням _________, наберіть Код доступу. Під кодом, прізвище ім'я (обов'язково), Пройдіть тест, програма поставить бали, результат тестування я побачу. | Опрацювати §25, перевірте себе, завдання усно на стр. 147 (буде проведена по темі, онлайн конференція в програмі Zoom, вівторок 14 квітня о 12:10). | Опрацювати §26 усно, письмово скласти кросворд. |
Трудове навчання В.А. Заворотнюк | В інтернет ресурсах ознайомитися з моделями аналогами "Декоративних квітів" та підготувати усно або письмово технологію виготовлення. | Ознайомившися з технологіями виготовити декоративну квітку. | Остаточна обробка квітки, та написати проект "Декоративні квіти". (зробити фотографію квітки та проекту, відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Захист проекту "Декоративні квіти".(сфотографувати та відправити у соціальну групу Viber особистим повідомленням, або на електронну адресу). | Об'єкт проектної діяльності "Декоративний свічник", написати в зошит "Організаційно - підготовчий етап". |
Трудове навчання Г.Д. Жидецький | Вивчити параграф 30. Способи реалізації проекту | Вивчити параграф 30. Способи реалізації проекту | Практична робота Використовуючи малюнок 164 ст. 183 підручника випиляти кухонну дошку. Література: В.К. Столяренко. Підручник для 5 класу. | Практична робота Використовуючи малюнок 164 ст. 183 підручника випиляти кухонну дошку. Література: В.К. Столяренко. Підручник для 5 класу. | Практична робота Використовуючи малюнок 164 ст. 183 підручника випиляти кухонну дошку. Література: В.К. Столяренко. Підручник для 5 класу. |
Фізична культура С.А. Гречаний | https://www. youtube.com/ watch?v= TZIUEBicz Pk& feature=share | https://www. youtube.com/ watch?v=zKSkLZa uhsM& feature= youtu.be& ;fbclid =IwAR1Dpo H8MNtLCej3 b2Q u7Ig34khI WTh_27gi qXrZw7 cKfV4I4UP x9uR9erM | Історія баскетболу https:// www.yotube.com/ watch?v= а51DAoOoX2Q Практичне завдання: https:// learningaps.org/ 2051463 https:// learningaps.org/ 2041006 | 1) 10 цікавинок про легку атлетику https:// www.yotube.com/ watch?v= ctsVzLEtq4U 2) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 3) Стрибки на у довжину з місця по 15 разів (понеділок , середа, п'ятниця) 4) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 5) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 15 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Античні Олімпійські ігри. https://m.youtube.com/watch?v=oiAPv-WpysA Ранкова зарядка для учнів 5-6 класів https://m. youtube.com/ watch?v= irs-5ym7184 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 3 серії по 12 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 2) а) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання тарозгинання рук в упорі лежачи від висоти 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 10 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусинимкроком (вівторок, четвер г)Дистанція: 7метрів Дозування: 3 серії( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четверг) Дозування: 2серії( інтервал відпочинку 2 години) |
Урок англійської мови 5 клас. Тема "Погода. Одяг. Present Continuous"
Урок англійської мови "Погода. Одяг. Present Continuous" Диктант у картинках
Коментарi