Завдання для учнів 11а класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Н.С. Кобилинська | Стр. 174-177, впр. 323, 326, 328. | Написати есе -«Як змінилися життєві цінності сучасників із запровадженням карантину?" -«Чи вплине Covid-19 на світогляд людства , на наші духовніі матеріальні цінності ?» - Скарби, що визначають сенс життя. | Повторити частини мови. Скласти декілька спонукальних речень з різною семантикою спонукання (наказ, прохання, застереження, протест, бажання, згода, дозвіл, заклик до дії тощо).Зробити повний синтаксичний розбір двох з них. | Повторити «Словосполучення. Способи підрядного зв’язку слів условосполученні». Параграфи 12-14. Виконати вправи 91,106. | |
Українська література Н.С. Кобилинська | Опрацювати «Історико-культурнаситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІст. (на шляху до нового відродження)» с.241 -243. | Написати контрольний твір на одну із тем: -Образ знедоленої України у творчості Ліни Костенко та Василя Стуса. -Туга за рідним краєм у поетичній творчості Василя Стуса. -Художнє осмислення загальнолюдських цінностей у творчості Ліни Костенко. -"Нерівня душ - це гірше, ніж майна"( Ліна Костенко) -"Нерівня душ - це гірше, ніж майна"( Ліна Костенко) | Виконати тести запосиланням interactive.ranok.com.ua › contentview › zanyattya-50-test-yak-na-zno (контрольна робота) - література | Опрацювати с.243-247. Виконати тести с.247-248. | |
Англійська мова Л.О. Ткачук | впр 7 (10 (ст 182-183) пункт 1- написати твір про звернення пороботу в фірму, проведення інтерв’ю та його результат Для тих, хто готується до ЗНО з англійської, - ЗНО 2018 року (основна сесія) | впр 2 (ст 74)- опрацювати лексику, впр4 (ст 75-76) - читати , перекладати , написати на основі фактів викладених в тексті твір- роздум про своє особисте ставлення до молодіжних субкультур Для тих, хто готується до ЗНО з англійської- ЗНО 2019 (основна та додаткова сесія) | впр8 (ст 78) письмово, впр3 (ст 81) письмово | – контрольна робота з говоріння – вправа 6 ст. 182 – надіслати у вайбер групу голосове повідомлення відповідей на запитання вправи учнем/ученицею. Контрольна робота з аудіювання –вправа 1 ст. 201-202 – виконати завдання до тексту за голосовим повідомленням вчителя у вайбер групі | контрольна робота зписьма – написати лист до друга з враженнями від відвідування США , контрольна робота з читання – вправа 3 (ст.150-152) – скласти план до тексту |
Німецька мова Л.П. Марчук | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Ежен Йонеско «Носороги» 1. Прочитати п’єсу Ежена Йонеско«Носороги» (ст..241-258) 2. Виконати завдання «Ежен Йонеско «Носороги» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/11-а | Написати контрольний твір-есе «Чи можна залишатися особистістю в тоталітарному суспільстві?» (обов’язково відіслати) | Милорад Павич «Скляний равлик» 1. Опрацювати матеріал підручника ст..262-265. 2. Прочитати оповідання Милорада Павича «Скляний равлик» (ст.266-274). 3. Виконати завдання«Милорад Павич «Скляний равлик» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/11-а | Познайомитися з творами сучасних зарубіжних письменників (навибір): Таїр Халілов «До останнього подиху» (ст..289-303); Джон Майкл Ґрін «Провиназірок» (ст..304-309); Маркус Зузак «Крадійка книжок» (ст..310-314) | Повторити вивчений матеріал |
Алгебра В.О. Баталова | Повторення § 19 задачі на комбінаторику № слідкуємо за телебаченням | Повторення § 20 задачі на комбінаторику № слідкуємо за телебаченням | Повторення § 21 задачі на комбінаторику № слідкуємо за уроками на телебаченні | Повторення § 22-23 № (сині)по рівнях | Повторення § 24-25 № (сині) по рівнях Тематичні та підсумкові контрольні роботи у групах |
Геометрія В.О. Баталова | §7-8 повторення № слідкуємо за телебаченням | §13-14 повторення № слідкуємо за телебаченням | §15 повторення № слідкуємо за уроками на телебаченні | §9-10 повторення № слідкуємо за телебаченням | §11-14 повторення Тематичні та підсумкові контрольні роботи у групах |
Фізика Л.В. Кирийчук | 1. Лабораторна робота №8 виконати самостійно за інструкцією ст.250 підручника https://www. youtube.com/ watch?v= u-tK_yUCs00 2. §41, конспект, вправа 41 (2-5на вибір відповідно до рівня) Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= Z8Q8nj-mDnY Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 576654 до 03.05 | 1. Лабораторна робота №9 за інструкцією ст.252 виконати в зошиті https://www. youtube.com/ watch?v=DKnLwB _Iatw https://www. youtube.com/ watch?v= mG3nE2zDVBA 2. §42, конспект, вправа 42 (1-5на вибір відповідно до рівня) Відеоуроки на вибір https://www. youtube.com/ watch?v= ONZMlYvsXuI https://www. youtube.com/ watch?v= ddHXnwU_vOo 3. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 833895 до 10.05 | 1. §43, конспект, відповіді після параграфа усно. Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= DrpDqSD8DJY 2.Розв’язування задач. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 939014 до 17.05 3. Контрольна роботаза тему «Атомна та ядерна фізика». Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 793081 до 17.05 До 24.05 здати проект на вибір – з оптики або атомної фізикиу вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Теми проектів ст. 257-258 Прикріпити у Сlassroom. | 9 тиждень 1. Повторення вивченого в 11класі. Підготовка до ЗНО. Повторити ст. 54. 2.Розв’язування задач. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 5231918 до 24.05,термін проведення 40 хв. 3. До 24.05 здати проект на вибір – з оптики або атомної фізикиу вигляді презентації, виконаної власноручна 10-12 слайдів. Теми проектів ст. 257-258 Прикріпити у Сlassroom. | 1. Повторення. Ст. 93, ст.136, ст.208, ст.254. Зробити опорний конспект. 2. Виконати тестування запосиланням join.naurok.ua код доступу 9710418до 28.05, термін проведення 45 хв |
Астрономія Л.В. Кирийчук | Тема 8. Життя у Всесвіті, ст.. 112. Дати відповіді на контрольні запитання після параграфів. | Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 165014 до 10.05 | Повторититеми 4-8. Дати відповіді на запитання після тем (усно). Переглянути інформацію за QR кодами в підручнику. Підготуватися до контрольної роботи наступного тижня. Виконати проект на одну з тем на вибір у вигляді презентації 10-12 слайдів, виконаній власноруч. Прикріпити у Сlassroom. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 828445 до 17.05 | Контрольна робота. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 80547429 до 24.05, термін проведення 20 хв. до 24.05 | Узагальнююче заняття. Астрономія – передовий рубіж природознавства. Новини астрономічноїнауки. Матеріали за посиланнями http://space. com.ua/ category/ science-and- technology/ https://www. youtube.com/ watch?v= jSdYofZnaNQ |
Біологія О.В. Білоус | Опрацювати п.55 -56. | Опрацювати матеріали п.57 -58. | Опрацювання матеріалів п.59 - 60. Пошук інформації для виконання навчального проекту ст.204. | Опрацювання матеріалів п.61- 62, навчальний проект ст.204 письмово. | Опрацювати матеріал підручника ст.204 - 205. Письмові завдання будуть надіслані індивідуально. |
Географія Ю.Р. Балан | Сучасний стан окремих виробництв машинобудування. Д/З: Опрацювати №31. | Сучасний стан окремих виробництв хімічної, деревообробної, легкої та харчової промисловості. Д/З: Опрацювати № 32. | Сучасний стан окремих складових третинного сектору. Д/З: Опрацювати№ 33. | Сталий (стабільний) розвиток. Д/З: Опрацювати № 34. | Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
Хімія І.С. Гарбарчук | параграф 31, впр. 248, 250, 252 | Параграф 32, впр. 257, 260. | --- | --- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Історія України С.В. Іщенко | _____ | _____ | Зовнішньополітичний вибір України. Революція гідності Параграф 26. Письмово завдання на ст. 224. Збройна агресія Російської Федерації проти України Параграф 27. Письмово завдання на ст. 233 | Здати все Д/З до кінця тижня. Україна сучасна Підсумкове тестування по параграфами 22-29 22.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.ischenko.370 | --- |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Постіндустріальне суспільство. № 32 завдання на ст. 234: 2, 3, 4, 10 (І рівень), завдання 2 (ІІІ рівень) НТР № 32 Завдання 1 (ІІІ рівень на ст. 234). Рекомендована форма: науково-фантастичне оповідання. (На високий рівень не менше 3-х сторінок тексту) | Розвиток літератури, мистецтва, спорт. № 33. Складі таблицю «Діячі та їх досягнення» за параграфом. Основні тенденції розвитку світу № 34. Завдання на ст. 252: 4, 5 (І рівень); 1, 2 (ІІ рівень); 1, 2 (ІІІ рівень). | Підготуватись до підсумкового тестування. | --- | Міжнародні відносини Підсумкове тестування по параграфами 28-34 25.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.isch enko.370 |
Економічне моделювання Д.І. Троценко | ТЕМА: «Міжнародне підприємництвота науково-технічне співробітництво». Опрацювати по підручнику §51, с.192 . Д\З письмово дати відповідь на питання №3,с. 196 тапереглянути мультфільм шість історій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro @gmail.com | ТЕМА: «Глобалізація». Опрацювати по підручнику §52, с.197 . Д\З письмово дати відповідь на питання №3,с. 200 Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - rotsenkodmutro @gmail.com | ТЕМА: «Аналіз платіжного балансу». Опрацюватипо підручнику с. 247, повторити теми. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя | Повторити теми курсу «ЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА РОЗВ’ ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ». Для додаткових консультацій звертатися до вчителя | Повторити теми курсу «ЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА РОЗВ’ ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ», зробити опорний конспект .Для додаткових консультацій звертатися до вчителя |
Мистецтво Л.Є. Буднік | 7 Тема: Художня спадщина України параграф 7.1, архітектура 1.Перегляд: Національний худ. музей України м. Київ https://www. youtube.com/ watch?v= GNTY_UTUBJs 2. Перегляд: Софіївський собор у Києві https://www. youtube.com/ watch?v= 1Z50DuDb1xY 3. "Золочиївський замок"Львівська обл. https://www. youtube.com/ watch?v= 4ISs1h7ZEHI 4. "Маріїнський палац" М. Київ https://www. youtube.com/ watch?v= TXeqxLIGHpM 5. "Палац Потоцьких" Тульчин. Віницька обл. https://www. youtube.com/ watch?v= PtqPWRN5KMA 6. "Ансамбль резиденції Буковинських митрополитів" Чернівці https://www. youtube.com/ watch?v= S0MBSNtECJ4 | Тема: Скульптура параграф 7.2 1. Перегляд: "Архіологічний музей" Краків https://www. youtube.com/ watch?v= 98yhJ4psAbU 2. Парк садових скульптур " Лео Мола" у Вінніпегу https://www. youtube.com/ watch?v= a-MhN1sytR0 | Тема: Живопис і графіка параграф 7.3 1. Перегляд: Музей живопису https://www. youtube.com/ watch?v= mXl50BynnbA 2. Перегляд: Катерина Білокур і Марія Приймаченко https://www. youtube.com/ watch?v= 0JpYlJWQpgM https://www. youtube.com/ watch?v= yBWF1tz8V5c | Тема: Музичне мистецтво параграф 7.4 1. Пергляд "Опера" , "Запорожець за Дунаєм" https://www. youtube.com/ watch?v= PPnPgTt4QzM 2. "Театр і кіно" параграф 7.5 Перегляд музичного фільму ( Мюзікл) https://www. youtube.com/ watch?v= 7_3XBQTNsdc | Подорож у світове мистецтво (дистанційно) |
Креслення Г.Д. Жидецький | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура В.Я. Євпак | Невідоме динамо (1 серія фільму) Життя команди без купюр- https://m. youtube.com/ watch?v=cvdzW FTohaA& feature= yotu.be Невідоме динамо (2 серія фільму) Життя команди без купюр https://m. youtube. com/watch?v =CPbPGJWsz0E Комплекси вправ на розвиток фізичних якостей: 1) https://drive. google.com/ file/d/1IEyYx DOHLXejghQ8 GJRO7QnUjvIf dWna/view?usp =drivesdk 2) https://drive. google.com/ file/d/1N83fw hpiSgnkQJAa tJPL8UAVzv 748dM9/vie w?usp=drivesdk | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрівДозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрівДозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Н.С. Кобилинська | §40-42 читати Виконати вправи 241, 348 | Параграф 42-43. Стр.185-192, вправи 348, 354-357 Занотувати та запам’ятати «Підказка» с.188та 193. | Параграф 44. Стр.193-196, впр.359, 361-362 | Параграф 45. Стр. 202-205, виконати тести на с.205. впр. 375-376 (усно), 377(письмово) | Стр. 172-174, впр. 319-322 |
Українська література Н.С. Кобилинська | ст. 203-208. Читати "Ідейно-художній аналіз новели Г. Тютюнника "Три зозулі з поклоном" | Опрацювати біографію та творчість Ліни Костенко. С. 209-215. Вивчити одиніз віршів: «Страшні слова, коли вонимовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…», « «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…». Скласти літературні паспорти до цих поезій. | Читати роман у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай». Скласти літературний паспорт. Стр. 215-222 | Опрацювати біографію В.Стуса с.234-238. Ідейно-художні аналізи поезій «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…». Вивчити один із віршів напам’ять. | Опрацювати «Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху донового відродження)» с.239-241. Законспектуйте відомості з теорії літератури |
Англійська мова Л.О. Ткачук | Вправа 7 ст. 166 - 167 (читати, перекладати) Вправа 9 ст 167 (вставити лексичні одиниці) | Впр.3 ( стор. 169)-вивчити лексику , впр.4 ( стор.170)-з’єднати, впр.7 (стор.170- 171)-з’єднати, впр.7 (стор.171)-опрацювати лексику, впр.8 (стор.171)-вибрати правильні відповіді, впр.9 ( стор.172)-скласти речення , вивчити Для тих, xто готується до ЗНО з предмету- edera_ osvitiria_ greencountry: ENG101ізі ЗНО. Англійська мова | впр10 (ст172-173)-доповнити речення назвами професій (письмово), впр11 ( ст 173)- відповідати на питання, впр 4 (ст 176)- вивисати та вивчити ключовіречення по темі «Вибір професії» | Вправа 6 ст.177-178– читати, перекладати. Вправа 7 ст. 178 – читати перекладати. Вправа 2 ст. 179– вивчити лексику. Вправа 3 ст. 179-181 – вставити слова письмово. Вправа 6 ст.182 – описати професію за планом письмово. Для всіх, хто готується до ЗНО – виконувати ЗНО 2015-2016 року основну і додаткову сесію - https://zno. osvita.ua/ english/ | впр 10, 11, 12,13 (ст 184-185) - письмово Для тих, хто готується до ЗНО з предмету - виконувати ЗНО 2017 року |
Німецька мова Л.П. Марчук | Урок 55, слова Вправи 1,2 ст 130 https:// www.youtube. com/ watch?v= _kU4o CmRFTw& feature= youtu.be | Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашої уваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти впошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїв використовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося через реєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 11 клас-п'ятниця: 11.00- 11.45. | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. Анкета життя і творчості Хемінгуея. 2. Прочитати повість "Старий і море" | Опрацювати ст. 200 – 206 Ст. 206 - дати письмові відповіді на 2 запитання (на вибір) Виконати завдання за посиланням https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/ 11-а | Ґ.Ґарсіа Маркес «Стариганіз крилами» Опрацювати матеріал підручника ст. 207 – 215 Прочитати оповіданні«Стариган із крилами». Виконати завдання за посиланням: https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/ 11-а | Людина та пошуки сенсу життя у літературі 1. Переглянути зміст творів «Старий і море» Е. Хемінґуея та «Старий зкрилами» Ґ. Ґ. Маркеса. 2. Написати у зошит твір-роздум наодну із тем: «Чи є в сучасному світі місце для янголів?», «Треба прагнути бути людиною, незважаючи на всю жорстокість навколишнього світу, і це можливо! О. Генрі», «Людину можна знищити, алеперемогти її неможливо! Е.Хемінгуей). | Драматургія ІІ пол..20 століття 1.Ознайомитися з матеріалом ст.236-236, зробити візитку«театру абсурду». 2. Вивчити біографію Ежена Йонеско. 3. Виконати завдання «Драматургія ІІ пол..20 ст.» за посиланням: https://sites. google. com/view/ chernyakhiv-zosh-zl/главная- страница/ 11-а |
Історія України С.В. Іщенко | Прийняття Конституції 1996 р. Державотворчі процеси. “Партія влади”, особливості багатопартійної системи. № 22 https://portfel. info/load /11_klas/istorija _ukrajini /vlasov_2019 _rik_riven _standartu/ 23-1-0-26141 Практична робота. Державне будівництво в незалежній Україні Письмово. Завдання: 1) Ст.187 2) Ст.189 3) № 5-6, ст. 195 Формування ринкової економіки. Запровадження гривні.Зміни в с/г. Специфіка приватизації. Становище населення. № 23 | Міжнародні відносини України. №24-25. Використовуючи матеріал параграфів підручника та інтернет-джерела складіть таблицю «Україна на міжнародній арені» акцентуючи увагу на входженні країни до міжнародних організацій та відносинах з ними (з 1991 до підписання угоди про Асоціацію з ЄС) https:// portfel.info/load/ 11_klas/istorija _ukrajini/vlasov_ 2019_rik_riven_ standartu/ 23-1-0-26141 Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа. Суспільно-політичне життя України в 2005-2014 рр. № 24-25. Письмово: завдання 1-4 на ст. 202, завдання 3-4 ст. 214. | _______ | ________ | _________ |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Здати д/з з всесвітньої історії (таблиці) до 07.04 та з історії України до 09.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!!Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО та ОВД http://files. pidruchnyk.com .ua/uploads /book/11-klas-vsesvitnja- istorija- shhupak- 2019.pdf №28 Прояви міжнародної напруженості №28 У вигляді табл. Дайте характеристику найбільшим міжнародним кризам (1. Берлінські кризи; 2. війна в Кореї; 3. Карибська криза; 4. Війна у В’єтнамі; 5. Війна у Афганістані). Пункти для характеристики: 1) Причини; 2) Прояви; 3) Вирішення; 4) Наслідки. | Період розрядки в міжнародній політиці http://files. pidruchnyk. com.ua/ uploads/book/ 11-klas- vsesvitnja-istorija- shhupak-2019.pdf № 29. Письмово завдання: 1), 2) – ІІ рівень, + 3 - ІІІ рівень ( на 10-12) Рецидиви Холодної війни. Від біполярного до багатополярного світу. № 29. Письмово завдання 1) та 2 ІІІ рівень + завдання 3 ІІ рівень ( на 10-12). | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Проблема міжнародного тероризму № 30 Складіть таблицю-характеристику основних напрямків тероризму в світі. Визначте особливості сучасного тероризму на території Європи (не менше 5). Збройна агресія Росії щодо України № 30, Письмово завдання на ст 222: № 5,6 (І рівень), 2 (ІІ рівень), 1 (ІІІ рівень). Для учнів високого рівня лише завдання 1-3 (ІІІ рівень). | ||
Алгебра В.О. Баталова | §24 сині номери | Алгебра. $25 ( сині номери) https://www. youtube.com/ watch?v= FRfSHNCO UL8& feature= youtu.be | Слідкуйте за уроками на телебаченні §25 №(сині) | Параграф 16-18 слідкуйте за уроками на телебаченні | § 16-18 задачі на комбінаторику № слідкуйте за уроками на телебаченні |
Геометрія В.О. Баталова | §13 сині номери | $14 ( сині номери) https://youtu.be/ Q8AN__ZbsHk | §14 №ст. 258-260 | Параграф 11-14 №ст.260 -261 №ст. 258-260 слідкуйте за уроками на телебаченні | §11-14 повторення слідкуйте за уроками на телебаченні |
Біологія О.В. Білоус | Параграфи 39-48 Підготувати матеріали (літературні та інтернет-джерела) для виконання практичної роботи ст. 171 | Опрацювати п.49-50. Виписати в зошит представників рослин і тварин,які занесені до Червоної книги Житомирської області. ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: https://www. youtube.com/ playlist?list= PLR8wzszIquejIU A6YYXCIsW aAug9VDvTG & fbclid=IwAR0 jxdbtBjaHtq jkARO67qOqg xZRlSQZ4J-Y akLZLE_Roh cfHS33dMhVXNk | Виконати практичну роботу за планом ст.171. Опрацювати п.51. Для тих, хто готується до ЗНО,використайте онлайн-курс"Автостопом по біології". | Опрацювати п.51-52. Виконати творче завдання ст.177. | Опрацювати п.53-54. Для тих, хто готується до ЗНО, звернути увагу на центри походження культурних рослин і центри одомашнення тварин ст.181-183. |
Географія Ю.Р. Балан | Повторити. Топографічна карта. Визначення прямокутних та географічних координат | Глобальна економіка. Сектори виробництва: первинний, вторинний, третинний. Опрацювати №22-24. | Політична географія та геополітика. Українська держава. Д/З: Опрацювати №26, 27. | Населення України. Д/З: Виконання практичної роботи № 9. Опрацювати № 28. | Україна на окремих світових торгових ринках. Сучасний стан енергетики. Д/З: Опрацювати № 30 |
Фізика Л.В. Кирийчук | РЛ Фізика- Ютуб https:// m.youtube.com/ channe Курси фізики старшої школи Уроки 423-426 Параграфи 32-33. Вправи 32, 33 | РЛ Фізика- Ютуб https://www. youtube.com/ watch?v= zOM4h_Dt9_s https://www. youtube.com/ watch?v= jQeu7WV2jjU Курси фізики старшої школи Уроки 434-436, 426 Параграфи 34, 35Вправи 34, 354. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 816507 | 1. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Підручник, ст.209,завдання для самоперевірки 3 та 4. Задачі на фотоефект https://www. youtube.com/ watch?v=yHY A8pcuuu8&a mp;t=146s Задачі на інтерференцію https://www. youtube.com /watch?v=ZCvgDuA OMiY& list=PLYLAAG sAQhw9nEvX 4BxcRMTRffG vIzMis& index=6 Задачі на дифракціюсвітла https://www. youtube.com/ watch?v=- XcY7LSV6fw &list= PLYLAAGsAQ hw9nEvX4Bx cRMTRffGvIz Mis& index=9 Підготовка до кр https://www. youtube.com /watch?v=8- ReNkeRBh0 &list=P LYLAAGsAQ hw9nEvX4B xcRMTRffGv IzMis& index=15 2. Лабораторна робота №7 ст.206 записати вробочий зошит інструкцію, виконати за даними з ППЗ за посиланням https:// www.youtube .com/watch?v=uNoi tBCWFQE, період гратки 1/100. 3.Контрольна робота. Виконати тестування запосиланням join.naurok.ua код доступу 235761 до 12 квітня | §36,конспект, вправа 36 (3,4,5) §37,конспект, вправа 37 §38,конспект, вправа 38(3,4) Експериментальне завдання оформити як проект Відеоуроки https://www. youtube.com/ watch?v= 1_ewt9HP vJU& list =PLYLAA GsAQhw-1 grjrzQxwU BhI7Qy-zS0 D& ;index=1 Школа онлайн https://www .youtube. com/watch?v= CdvFAzax uwI& list=PLFVSJ gZgf7h- qJBQG9cs8 SUSNKxKd qt0k& index=2 https://www. youtube.com/ watch?v= KeQkjGjvS pw& list=PLFVS JgZgf7h-q JBQG9cs8 SUSNKxKd qt0k& index=21 Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 836390 до 24.04 | §39, конспект, вправа 39(1,4,6) §40, конспект, вправа 40(1-5) Відеоуроки https:// www. youtube. com/watch ?v=eq_ UeRg5gGI&a mp;list=PL YLAAGsAQhw-1grjrzQxw UBhI7Qy-zS0D&i ndex=21 |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграф 28. Вправа 231 | Підручник 2019 року. Параграф 26, завдання 209-213 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю | параграф 29, завдання 232-239 | параграф 30, завд. 242, 244-246 | |
Економічне моделювання Д.І. Троценко | Визначення абсолютних та порівняльних переваг. Опрацювати § 53 ст. 203 | ТЕМА: «Визначення обсягу імпортута експорту товарів » Опрацювати по підручнику §54, с.207 | ТЕМА: «Визначення курсів валют » Опрацювати по підручнику §56, с.214, письмово виконати завдання на с. 218 . | ТЕМА: «Попит і пропозиція іноземної валюти ». Опрацювати по підручнику §56, с. 217 -218 . | ТЕМА: «Визначення вигод та втрат імпортерів (експортерів) товарів та послуг від зміни курсу національної валюти». Опрацювати по підручнику §56, с. 218. Д\З дати відповіді на тести,с. 219. та переглянути мультфільм шість історій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: trotsenkodmutro@ gmail.com |
Мистецтво Л.Є. Буднік | Мистецтво індійського культурного регіону Параграфи 4.1-4.2 опрацювати Переглянути індійське кіно | Тема 6 : Мистецтво європейського культурного регіону- Архітектура - кам'яний літопис століття https://www .youtube. com/watch ?v=UUsYP OR7p-c | Тема: Мистецтво європейського культурного регіону 1. Скульптура - мовчазна потаємна муза https://www. youtube.com/ watch?v= mIoXabXslhw https://www. youtube.com/ watch?v= YGxtDJ9GTQw https://www. youtube.com/ watch?v= 8VAjl6c9Z8c 2. Живий погляд скульптур https://www .youtube.com/ watch?v=NLYR b5VHm4Y | Тема: Різнокольоровий світ європейського живопису 1. Картини Леонардо да Вінчі https://www. youtube.com /watch?v= qOii41SKEKQ 2. Картини Рафаеля Санті https://www. youtube.com /watch?v= nS_7FBR_Jso 3. Картини Мікеланджело Буонарроті https://www. youtube.com/ watch?v= ezE32-XSL8w 4. Перегляд док. фільму"Вітражі Шартрського собору" https://www. youtube.com/ watch?v=j8-jfdMOvOo | Тема: Палітра стилів і жанрів музичного мистецтва. Поєднання стилів і новаторства 1.Генії Німеччини: Бах і Бетховен https://www .youtube.com/ watch?v= 0IE0ePt-v2s https://www. youtube.com/ watch?v= UXDOrLVZUJA 2. Мистецтво опери: Італія, театр "Ла Скала" https://www. youtube.com /watch?v= rVlKkytxgcc 3. Австрія, Віденська класична школа https://www. youtube.com/ watch?v= KDRvG1arMa4 |
Астрономія Л.В. Кирийчук | Тема 5 ст.74-89 опрацювати Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 326203 та 509939 | 1.Тема 6 ст. 90. «Наша Галактика» опрацювати. https://www. youtube.com/ watch?time_ continue =7& v=Z0LL811 iD1I& amp;feature =emb_logo 2. Виконати тестування за посиланням join.naurok.uaкод доступу 991460, 209492 | Тема 7 Будова і еволюція Всесвіту. Короткий конспект. Відеоматеріал https://sites. google.com/ site/informatika 201718/ astronomia/ 10-nasa- galaktika- budova-i- evolucia- vsesvitu- zitta-u- vsesviti | Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 400185 | |
Креслення Г.Д. Жидецький | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) |
Фізична культура В.Я. Євпак | https://www. youtube.com/ watch?v=ZIdsp GUyhzY& feature=share | https://www. facebook.com/ groups/13796 44068760985/ permalink/291 0943762297667/ | Баскетбол Плей-офф NBA, 10 poків назад, кращий плей-оф в історіі NBA https://www. youtube.com/ watch?v=IAZ6v9Xa hS8& ;app=desktop | 1) 6 історій від украінців, які знайшли мотивацію в спорті https://inspired. com.ua/practice /people /sport- motivation/ 2) Мотиваційне відео для спорту та життя https://www .yotube.com/ watch?v= 01kV6idRKB8 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці 15 секунд а) біг на місці - 3 рази б) біг із закиданням гомілки - 3 разив) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Техніка виконання підтягування https://m.youtube.com/watch?v=ky274kFzATo Перші Олімпійські успіхи України youtube.com/ watch?v= tyLVSZnpZwO Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature= youtu.be& amp;v= qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Коментарi