План роботи
профілактично-корекційного пункту
Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
на І - ІІ семестри 2014-2015 н.р.
№ | Зміст роботи | Відповідальні | Термін виконання |
1. | Затвердження плану роботи на ІІ семестр 2014-2015 н.р. | Голова ради, заступник голови ради | Серпень |
2. | Робота з учнями, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку та учнями, які потребують додаткової педагогічної уваги, учні «групи ризику»: - індивідуальні бесіди; - спостереження; - відвідування уроків; - залучення до участі в роботі гуртків та спортивних секцій, контроль за відвідуванням; - залучення до позакласної роботи; - психодіагностична робота; - діагностика причин та запобігання правопорушенням. | Класні керівники, соціальний педагог, психолог, організатор. | Протягом року |
3. | Робота з неблагополучними сім’ями, діти з яких перебувають на внутрішньо шкільному обліку: - надання консультації щодо виховання дітей; - індивідуальна робота з батьками; - обстеження матеріально-побутових умов; | Соціальний педагог Склад пункту | Протягом року 2 рази на рік |
4. | Вивчення рівня вихованості учнів та дисципліни в 1-11 класах | Заступник директора з виховної роботи, соціальний педагог, практичний психолог. | лютий |
5. | Діагностика причин та запобігання правопорушенням (робота з дітьми "групи ризику”). | Соціальний педагог | Протягом року. |
6. | Забезпечення взаємоінформування з відділом освіти, службою в справах неповнолітніх, РВ УМВС України щодо невідвідування занять дітьми "групи ризику” та виниклі екстремальні ситуації з дітьми. | Соціальний педагог | Протягом року |
7. | Своєчасне вживання заходів щодо виявлення підлітків, які потребують додаткової педагогічної уваги, посилення педагогічного впливу на них. | Склад пункту | Протягом року |
8. | Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками. | Склад пункту | Протягом року |
9. | З метою запобігання бродяжництва, що веде до виникнення правопорушень, проводити систематичний контроль за відвідуванням занять дітьми "групи ризику”. | Соціальний педагог | Протягом року |
10. | Засідання педагогічних колективів класів, де навчаються учні «групи ризику». Аналіз стану навчання. Робота з учнями, що мають початковий рівень навчальних досягнень. | Вчителі, Соціальний педагог, Практичний психолог | За потребою |
11. | З метою розвитку соціальної активності учнів, почуття власної гідності, зміцнити учнівське самоврядування | Педагог-організатор | Протягом року |
12. | При здійсненні виховного процесу врахувати вікові особливості учнів. 1. 1-4 класи - наступність у роботі дитячого садка та початкової школи; - проведення ранньої діагностики відхилень у поведінці учнів. 2. 5-9 класи. - вивчення учнів та їх нахилів, широке залучення їх до різноманітних об’єднань за інтересами. 3. 10-11 класи. - пошуки оптимальних шляхів спільної діяльності учителів і учнів; - надання учням самостійності у вирішенні найбільш суттєвих питань життя шкільного колективу. | психолог Соціальний педагог | Січень-лютий Протягом року |
13. | Заходи по профілактиці негативних явищ серед молоді. | Педагог-організатор, соціальний педагог. | Протягом ІІ семестру |
14. | Перевірка станувідвідування занять учнями | соціальний педагог | Протягом семестру |
15. | Результати роботи з попередження підліткової злочинності, дитячого алкоголізму та інших негативних явищ у молодіжному середовищі. | соціальний педагог | Протягом семестру |
16. | Робота щодо організації літнього відпочинку учнів, що перебувають на обліку. | Педагог-організатор, соціальний педагог. | Травень |
17. | Підсумки роботи у навчальному році. | Заступник директора з виховної роботи | Травень |
Коментарi