План роботи

профілактично-корекційного пункту

Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

на І - ІІ семестри 2014-2015 н.р.
Зміст роботи Відповідальні Термін виконання
1. Затвердження плану роботи на ІІ семестр 2014-2015 н.р. Голова ради, заступник голови ради Серпень
2. Робота з учнями, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку та учнями, які потребують додаткової педагогічної уваги, учні «групи ризику»: - індивідуальні бесіди; - спостереження; - відвідування уроків; - залучення до участі в роботі гуртків та спортивних секцій, контроль за відвідуванням; - залучення до позакласної роботи; - психодіагностична робота; - діагностика причин та запобігання правопорушенням. Класні керівники, соціальний педагог, психолог, організатор. Протягом року
3. Робота з неблагополучними сім’ями, діти з яких перебувають на внутрішньо шкільному обліку:
- надання консультації щодо виховання дітей;
- індивідуальна робота з батьками;
- обстеження матеріально-побутових умов;
Соціальний педагог Склад пункту Протягом року 2 рази на рік
4. Вивчення рівня вихованості учнів та дисципліни в 1-11 класах Заступник директора з виховної роботи, соціальний педагог, практичний психолог. лютий
5. Діагностика причин та запобігання правопорушенням (робота з дітьми "групи ризику”). Соціальний педагог Протягом року.
6. Забезпечення взаємоінформування з відділом освіти, службою в справах неповнолітніх, РВ УМВС України щодо невідвідування занять дітьми "групи ризику” та виниклі екстремальні ситуації з дітьми. Соціальний педагог Протягом року
7. Своєчасне вживання заходів щодо виявлення підлітків, які потребують додаткової педагогічної уваги, посилення педагогічного впливу на них. Склад пункту Протягом року
8. Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками. Склад пункту Протягом року
9. З метою запобігання бродяжництва, що веде до виникнення правопорушень, проводити систематичний контроль за відвідуванням занять дітьми "групи ризику”. Соціальний педагог Протягом року
10. Засідання педагогічних колективів класів, де навчаються учні «групи ризику». Аналіз стану навчання. Робота з учнями, що мають початковий рівень навчальних досягнень. Вчителі, Соціальний педагог, Практичний психолог За потребою
11. З метою розвитку соціальної активності учнів, почуття власної гідності, зміцнити учнівське самоврядування Педагог-організатор Протягом року
12. При здійсненні виховного процесу врахувати вікові особливості учнів.
1. 1-4 класи - наступність у роботі дитячого садка та початкової школи; - проведення ранньої діагностики відхилень у поведінці учнів.
2. 5-9 класи. - вивчення учнів та їх нахилів, широке залучення їх до різноманітних об’єднань за інтересами.
3. 10-11 класи.
- пошуки оптимальних шляхів спільної діяльності учителів і учнів;
- надання учням самостійності у вирішенні найбільш суттєвих питань життя шкільного колективу.
психолог Соціальний педагог Січень-лютий Протягом року
13. Заходи по профілактиці негативних явищ серед молоді. Педагог-організатор, соціальний педагог. Протягом ІІ семестру
14. Перевірка станувідвідування занять учнями соціальний педагог Протягом семестру
15. Результати роботи з попередження підліткової злочинності, дитячого алкоголізму та інших негативних явищ у молодіжному середовищі. соціальний педагог Протягом семестру
16. Робота щодо організації літнього відпочинку учнів, що перебувають на обліку. Педагог-організатор, соціальний педагог. Травень
17. Підсумки роботи у навчальному році. Заступник директора з виховної роботи Травень
Кiлькiсть переглядiв: 70

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.