Тематика засідань
методичного об’єднання вихователів групи продовженого дня
2014-2015 н.р.
I засідання
Вересень
Тема: Особливості організації навчально-виховної роботи в групах продовженого дня на основі розвитку інноваційної особистості.
1. Особливості організації роботи групи продовженого дня: реалізація і перспективи 2014-2015 н.р.
2. Корегування проблемної теми вихователів ГПД.
3. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2014-2015 н.р.
4. Огляд новинок методичної літератури.
II засідання
Листопад
Тема: Здоров’язберігаючі педагогічні технології – запорука креативності початкової школи.
1. Формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів.
2. Особистісно орієнтована взаємодія і спілкування – важлива складова професійної компетентності вихователя. Особливості організаційної роботи вихователів у 1 класі.
3. Технологія духовності в системі виховної діяльності групи продовженого дня в сучасній школі.
4. Роль національно – патріотичного виховання у формуванні духовно – морального світогляду школярів.
5. Відкриті виховні заходи:
А) Спортивна година.
Б) Свято-розвага “Казкова осінь”.
III засідання
Січень
Тема: Креативна освіта в початковій школі: пошук, проблеми, вирішення.
1. Методика організації самопідготовки у групі продовженого дня.
2. Фізичне виховання, охорона здоров’я дітей, формування здорового способу життя в умовах ГПД.
3. Інтерактивні технології організації життєдіяльності груп продовженого дня в умовах школи нового типу.
4. Відкрита виховна година – гра “Я люблю Україну!”
IV засідання
Березень
Тема: Психологічна підтримка дитини – основа креативного підходу розвитку інноваційної особистості.
1. Креативна освіта для розвитку творчої особистості: інноваційні педагогічні технології.
2. Спільна діяльність учителя початкових класів і вихователя групи продовженого дня у формуванні ціннісних компетенцій школярів.
3. Робота з гіперактивними дітьми.
4. Відкрита виховна година на тему: “Книга – дивовижний сад, будинок життя та мудрості ”
V засідання
Травень
Тема: Особливості роботи в групі продовженого дня.
1. Розвиток компетенцій вихованців ГПД під час прогулянок.
2. Використання ТРВЗ в умовах ГПД.
3. Використання інформаційно – комунікаційних технологій у ГПД.
4. Вихідне анкетування.
Коментарi