План засідання науково-методичної кафедри вчителів суспільно-гуманітарного циклу
ЗАСІДАННЯ І
ТЕМА: Опрацювання офіційних документів МО України на 2014-2015 н.р.. Спрямування роботи кафедри вчителів гуманітарних дисциплін у новому навчальному році.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: круглий стіл
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Прим. |
1. | Аналіз роботи кафедри за минулий навчальний рік. | В | Кобилинська Н.С. | |
2. | Вивчення методичних рекомендацій про викладання предметів у 6 класах на2014/15 н.р. | Е | Сахненко Т.В., Кобилинська Н.С. | |
3. | Стратегічні напрямки розвитку освіти | Р | Остапчук Л.Г. | |
4. | Рекомендації щодо ведення шкільної документації | Е | Каллер В.А. | |
5. | Організація роботи вчителів з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення олімпіад та конкурсів. | С Е | Столярчук Т.П., Ткачук Л.О., Березюк О.В., Прохорчук Н.П. | |
6. | Огляд новинок наукової та методичної літератури. | Н | Всі члени кафедри | |
7. | Обговорення та затвердження плану роботи кафедри на 2014/15 н.р. | Ь | Кобилинська Н.С. |
ЗАСІДАННЯ ІІ
ТЕМА: Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення уроку.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: методичний діалог
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Прим. |
1. | Сучасний урок. Яким йому бути? Вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. | Л | Заступник директора школи Каллер В.А. | |
2. | Традиційні і нестандартні уроки: психолого-педагогічні аспекти організації уроку. | И | Столярчук Т.П., Сахненко Т.В., Ткачук Л.О., Прохорчук Н.П. | |
3. | Вимоги до сучасного уроку. Елементи організації сучасного уроку, його ефективності. | С | Хаба Л.М. | |
4. | Формування позитивної мотивації на уроці. Вплив успіху на ефективність навчання та стимулювання інтересу до навчання. | Т О | Кобилинська Н.С., | |
5. | Дискусія:"Як раціонально організувати час на уроці? Якими, на Ваш погляд, є найефективніші методи та прийоми навчальної організації активної пізнавальної діяльності учнів? Ваші пропозиції щодо вдосконалення уроків. | П А | Члени кафедри | |
6. | Впровадження інтерактивних технологій навчання як один із шляхів підвищення якості знань учнів. | Д | Гаврилюк Г.В. |
ЗАСІДАННЯ ІІІ
ТЕМА: Форми та методи активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках та в позаурочний час.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: педагогічний діалог
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Прим. |
1. | Методи навчання та активізація пізнавальної діяльності учнів. | С | Гарбарчук Т.В. | |
2. | Розвиток інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей школярів. | І | Поліщук В.П. | |
3. | Гра на уроці як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. | Ч | Березюк О.В. | |
4. | Педагогічний діалог: "Групові форми роботи. Основні принципи навчання у малих групах. Основні етапи організації роботи в малих групах та парах на уроці". | Е | Члени кафедри. | |
5. | Диспут: "Як розвивати в учнів пізнавальні інтереси?" | Н | Члени кафедри | |
6. | Дослідницько-пошукова робота на уроці та в позаурочний час. | Ь | Члени кафедри | |
7. | Форми та методи роботи з обдарованими дітьми. | Столярчук Т.П., Кобилинська Н.С. |
ЗАСІДАННЯ ІV
ТЕМА: Навчально-методичний тренінг.
Система моніторингу якості освіти.
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Прим. |
1. | Атестація загальноосвітніх навчальних закладів як інноваційна форма державного контролю. Нові підходи до вимірювання діяльності вчителя і учня. | Б Е | Директор школи Шлапак Г.М. | |
2. | Гуманні підходи до оцінювання рівня знань, умінь та навичок учнів. Перевірка навченості та тематичний облік знань учнів. | Р Е | Каллер В.А. | |
3. | Вивчення інструктивних матеріалів для проведення ДПА. | З | Каллер В.А. | |
4. | Аналіз проведення та участі школярів у олімпіадах та конкурсах. | Е | Члени кафедри | |
5. | Творчий звіт вчителів, котрі атестуються | Н | Столярчук Т.П., Гарбарчук Т.В. | |
6. | Самоосвітня діяльність як підвищення компетентності педагога | Ь | Члени кафедри |
Коментарi