План засідання науково-методичної кафедри вчителів суспільно-гуманітарного циклу

ЗАСІДАННЯ І

ТЕМА: Опрацювання офіційних документів МО України на 2014-2015 н.р.. Спрямування роботи кафедри вчителів гуманітарних дисциплін у новому навчальному році.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: круглий стіл

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний Прим.
1. Аналіз роботи кафедри за минулий навчальний рік. В Кобилинська Н.С.
2. Вивчення методичних рекомендацій про викладання предметів у 6 класах на2014/15 н.р. Е Сахненко Т.В., Кобилинська Н.С.
3. Стратегічні напрямки розвитку освіти Р Остапчук Л.Г.
4. Рекомендації щодо ведення шкільної документації Е Каллер В.А.
5. Організація роботи вчителів з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення олімпіад та конкурсів. С Е Столярчук Т.П., Ткачук Л.О., Березюк О.В., Прохорчук Н.П.
6. Огляд новинок наукової та методичної літератури. Н Всі члени кафедри
7. Обговорення та затвердження плану роботи кафедри на 2014/15 н.р. Ь Кобилинська Н.С.

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

ЗАСІДАННЯ ІІ

ТЕМА: Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення уроку.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: методичний діалог

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний Прим.
1. Сучасний урок. Яким йому бути? Вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Л Заступник директора школи Каллер В.А.
2. Традиційні і нестандартні уроки: психолого-педагогічні аспекти організації уроку. И Столярчук Т.П., Сахненко Т.В., Ткачук Л.О., Прохорчук Н.П.
3. Вимоги до сучасного уроку. Елементи організації сучасного уроку, його ефективності. С Хаба Л.М.
4. Формування позитивної мотивації на уроці. Вплив успіху на ефективність навчання та стимулювання інтересу до навчання. Т О Кобилинська Н.С.,
5. Дискусія:"Як раціонально організувати час на уроці? Якими, на Ваш погляд, є найефективніші методи та прийоми навчальної організації активної пізнавальної діяльності учнів? Ваші пропозиції щодо вдосконалення уроків. П А Члени кафедри
6. Впровадження інтерактивних технологій навчання як один із шляхів підвищення якості знань учнів. Д Гаврилюк Г.В.

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

ЗАСІДАННЯ ІІІ

ТЕМА: Форми та методи активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках та в позаурочний час.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: педагогічний діалог

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний Прим.
1. Методи навчання та активізація пізнавальної діяльності учнів. С Гарбарчук Т.В.
2. Розвиток інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей школярів. І Поліщук В.П.
3. Гра на уроці як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Ч Березюк О.В.
4. Педагогічний діалог: "Групові форми роботи. Основні принципи навчання у малих групах. Основні етапи організації роботи в малих групах та парах на уроці". Е Члени кафедри.
5. Диспут: "Як розвивати в учнів пізнавальні інтереси?" Н Члени кафедри
6. Дослідницько-пошукова робота на уроці та в позаурочний час. Ь Члени кафедри
7. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми. Столярчук Т.П., Кобилинська Н.С.

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

ЗАСІДАННЯ ІV

ТЕМА: Навчально-методичний тренінг.

Система моніторингу якості освіти.

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний Прим.
1. Атестація загальноосвітніх навчальних закладів як інноваційна форма державного контролю. Нові підходи до вимірювання діяльності вчителя і учня. Б Е Директор школи Шлапак Г.М.
2. Гуманні підходи до оцінювання рівня знань, умінь та навичок учнів. Перевірка навченості та тематичний облік знань учнів. Р Е Каллер В.А.
3. Вивчення інструктивних матеріалів для проведення ДПА. З Каллер В.А.
4. Аналіз проведення та участі школярів у олімпіадах та конкурсах. Е Члени кафедри
5. Творчий звіт вчителів, котрі атестуються Н Столярчук Т.П., Гарбарчук Т.В.
6. Самоосвітня діяльність як підвищення компетентності педагога Ь Члени кафедри
Кiлькiсть переглядiв: 185

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.