ПЛАН РОБОТИ

Шкільного методичного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу на 2014-2015 навчальний рік.

Засідання 1

СЕРПЕНЬ

Тема: Про підсумки роботи МО вчителів природничо - математичного циклу за 2013-2014 н.р. та перспективи діяльності на 2014-2015 н.р.

Мета: проаналізувати діяльність МО вчителів природничо- математичного циклу у 2013-2014 н.р. та визначити пріоритетні напрямки в роботі МО у поточному навчальному році.

Форма проведення: звіт, інформація.

1. Про підсумки роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2013-2014 н.р.

2. Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015н.р.

3. Ознайомлення з Державним стандартом, який впроваджується з 1 вересня 2013 року, інструкційно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2014-2015 н.р.

4. Про особливості організації роботи з обдарованими дітьми.

5. Єдині вимоги до організації навчально-виховного процесу у 6-му класі.

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

Засідання 2

ЖОВТЕНЬ

Тема: Формування освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей

Мета: вдосконалення шляхів формування освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей

Форма проведення: круглий стіл, інформація, обмін досвідом.

1. Формування технологічно освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей у проектно-технологічній діяльності.

2. Впровадження нетрадиційних форм та методів роботи на уроках природничого циклу.

3. В. О. Сухомлинський про розумове виховання.

4. Сучасний урок математики та інформатики в контексті компетентнісного підходу.

5. Підвищення ефективності навчання фізиці на засадах Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

Засідання 3

ГРУДЕНЬ

Тема: Компетентнісний підхід в процесі реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Мета: створення умов для формування компетенцій та компетентностей учнів.

Форма проведення: звіт, інформація.

1. Формування компетенцій та компетентностей шляхом використання ІКТ на уроках.

2. Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках.

3. Формування в учнів свідомого ставлення до власного здоров'я, виховання здорового способу життя.

4. Організація підготовки до участі в учнівських конкурсах ("Кенгуру", "Левеня", "Колосок", «Бобер»)

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

Засідання 4

ЛЮТИЙ

Тема: Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.

Мета: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи.

Форма проведення: диспут, інформація, обмін досвідом.

1. Формування в учнів предметних компетенцій шляхом використання інноваційних педагогічних технологій на уроках.

2. Реалізація змісту шкільної освіти в умовах впровадження її нових стандартів. Організація роботи зі здібними та обдарованими дітьми.

3. Особливості викладання дисциплін в контексті компетентністного навчання.

4. Методика організації системного повторення вивченого матеріалу з метою підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів циклу.

5. Формування компетентностей учнів через продуктивну творчу діяльність на уроках.

/Files/images/razdeliteli/97685321_4682843_ce36cacb87.png

Засідання 5

КВІТЕНЬ

Тема: Організація підготовки до проведений ДПА та ЗНО з предметів циклу.

Мета: обговорити методичні матеріали до ДПА з предметів природничо-математичного циклу.

Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.

1. Розвиток інтересу до власного здоров'я.

2. Формування основних груп компетентностей учнів через впровадження активних та інтерактивних методів навчання.

3. Обговорення матеріалів ДПА у 9 та 11 класах з предметів природничо-математичного циклу.

4. Система роботи над помилками як одна з основних форм подолання прогалин у знаннях і вміннях учнів.

5. Самоосвітні аспекти удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.