Методичні об'єднання

Найпоширенішою формою методичної роботи з кадрами є методичні об’єднання вчителів. Форма планування роботи МО довільна. Складаючи план, ми враховуємо конкретні умови : досвід роботи вчителів, їхні здібності, інтереси, підсумки навчальних досягнень учнів із того чи іншого предмета. На засіданнях МО вчителі вивчають навчальні програми, підручники,/Files/images/chelovechki/45468-1.jpg посібники, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України; заслуховують і обговорюють доповіді з актуальних питань навчання й виховання учнів; знайомляться з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури; досягненнями психолого-педагогічної науки, перспективним педагогічним досвідом; аналізують якість знань, умінь і навичок учнів, їх вихованість, труднощі під час опанування навчального матеріалу; аналізують уроки, виховні заходи; обговорюють тексти контрольних робіт, сценарії виховних заходів, методичні рекомендаціі, виготовляють наочні посібники; моделюють заняття; розв’язують педагогічні завдання й ситуації; обговорюють окремі книжки, статті, що становлять фаховий інтерес; звітують про курсову підготовку; проводять творчі звіти, творчі портрети вчителів, які атестуються.

На засіданнях МО розглядаються найрізноманітніші проблеми навчання й виховання, а саме: формування в учнів національної свідомості, використання диференційованого підходу на уроці, організація самостійної роботи, нетрадиційні форми організації навчальних занять у школі, формування в учнів уміння вчитися, шляхи підвищення ефективності уроку.

У період між засіданнями члени методоб’єднання проводять методичні тижні, індивідуальні та групові консультації, творчі звіти, вивчають й упроваджують в практику досягнення психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду, вивчають також якість знань, умінь і навичок учнів, рівень їхньої вихованості, проводять учнівські олімпіади, бесіди за круглим столом, тижні педагогічної майстерності, методичні оперативки, методичні фестивалі, КВК, методичні аукціони, диспути, конференції, педагогічні читання проблемні семінари, ділові ігри.

/Files/images/razdeliteli/41.gif

План роботи МО вчителів складається з таких розділів:

1. Вступ.
2. Список членів методичного об’єднання.
3. Підвищення фахового й методичного рівня членів методоб’єднання.
4. Графік і тематика засідань.
5. Вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду.
6. Робота з учителями-початківцями.
7. Вивчення рівня вихованості, знань, умінь і навичок учнів.
8. Організація позакласної роботи.
/Files/images/razdeliteli/41.gif

Основні форми роботи

1. Доповідь, виступ, інформація, повідомлення, звіт.

2. Дискусія, круглі стіл, методичний турнір, модель уроку, «розумовий штурм», ділова (Дидактична гра», методичний фестиваль, методичний ярмарок, методичний аукціон, аукціон ідей, уроки-панорами, презентація педагогічних виставок та ін.

/Files/images/razdeliteli/41.gif

Документація методичного об’єднання

1. План роботи.

2. Протоколи засідань з обов’язковим винесенням рішень, пропозицій, рекомендацій.

3. Розробки уроків, заходів, реферати, звіти.

/Files/images/razdeliteli/41.gif

У 2014-2015 н.р. продовжують роботу науково-методичні кафедри:

- вчителів початкових класів (Керівник Федорчук Л.М.)
- вчителів суспільно-гуманітарного (Керівник Кобилинська Н.С.)

та

- м/о вчителів природничо-математичного циклу – керівник Кирийчук О.В.
- м/о класних керівників – керівник Сахненко Т.В.
- м/о вихователів ГПД – керівник Лапік Л.С.
- м/о вчителів естетично-фізкультурного циклу Буднік Л.Є.

/Files/images/razdeliteli/41.gif

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.