ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ

План роботи має бути виділений окремим розділом «Робота з охорони дитинства», або об'єднаний з розділом виховної роботи «Організація виховного процесу, охорона дитинства».

У плані передбачити:/Files/images/bbloteka/book.jpg
  • ознайомлення та роботу з нормативними документами з охорони дитинства;
  • планування заходів на реалізацію діючих програм;
  • проведення обстежень дітей соціально незахищених категорій;
  • організацію харчування;
  • організацію підвозу дітей до школи;
  • контроль за проходженням медичного огляду школярів;
  • організацію спецмедгруп;
  • організацію індивідуального навчання вдома;
  • залучення дітей соціально незахищених категорій до гурткової роботи, факультативів, спортивних секцій;
  • організацію проведення благодійних акцій;
  • оформлення соціальних паспортів школи і класів;
  • проведення методичних оперативок;
  • тематичні вивчення питань з охорони дитинства;
  • взаємодію з органами опіки та піклування;
  • організацію оздоровлення;
  • організацію роботи батьківських лекторіїв з питань допомоги у вихованні дітей та ознайомлення із законодавством з охорони дитинства;
  • організацію профорієнтаційної роботи з дітьми соціально незахищених категорій;
  • розроблення і виконання заходів з охорони дитинства;
  • проведення місячників, громадських оглядів з охорони дитинства;
  • підбиття підсумків успішності дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із проблемних сімей;
  • подачу річної статистичної звітності по охороні дитинства.

/Files/images/razdeliteli/5563091_Graphic16ets.png

ПЛАН РОБОТИ ГРОМАДСЬКОГО ІНСПЕКТОРА

Планування роботи громадського інспектора здійснюється на основі річного плану роботи. Складається на півріччя. Передбачає організаційну роботу, методичну роботу (проведення методоперативок, консультацій класним керівникам, розгляд питань на засіданнях методичних об»єднань, дискусійний клубів класних керівників), контроль та керівництво (вивчення досвіду роботи класних керівників з охорони дитинства, вивчення стану роботи педколективу з виконання Закону України «Про охорону дитинства», вивчення стану харчування, відвідування школи дітьми соціально незахищених категорій тощо).

План роботи має бути конкретизованим.

СТРУКТУРА ПЛАНУ ГРОМАДСЬКОГО ІНСПЕКТОРА

Вступ

Нормативно-правові документи, якими керується громадський інспектор з охорони прав материнства і дитинства.

Аналітична частина.

Це аналіз роботи громадського інспектора за попередній навчальний рік, пріоритетні напрямки роботи на наступний навчальний рік.

В аналітичній частині слід надати таку інформацію:

- що виконано за планом, що не виконано, чому;

- які проведено дослідження, за якою тематикою;

- які проведено обстеження (дітей з групи «ризику», з неблагонадійних сімей тощо) з висновками;

- робота за програмами (авторськими, районними, міськими, обласними, всеукраїнськими, національними);

- аналіз статистичних даних: про що свідчать отримані результати, який прогноз розвитку ситуації на майбутнє, які заходи, за яким змістом необхідно планувати для покращення ситуації, як змінилася ситуація внаслідок виконання певної роботи (просвітницької, профілактичної).

Основні завдання роботи громадського інспектора.

Змістовна частина.

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Здійснюється на основі річного плану роботи. При характеристиці класу дати психолого – педагогічну характеристику дітей соціально незахищених категорій, соціальний паспорт класу. Посилена індивідуальна робота з дітьми соціально незахищених категорій.

/Files/images/razdeliteli/5563091_Graphic16ets.png

Алгоритм роботи з дітьми пільгового контингенту

  1. Виявлення учнів пільгового контингенту.
  2. Обстеження житлово – побутових умов проживання дітей пільгового контингенту, складання актів.
  3. Збір об'єктивних даних, що підтверджують належність дітей до пільгової категорії.
  4. Ведення систематичного обліку роботи з дітьми.
  5. Відвідування дітей удома, вивчення психологічного клімату всім»ї, виявлення потреб сім»ї.
  6. Виявлення взаємовідносин учнів в колективі, і мікроколективі, міжгрупові зв»язки (соціометрія, тестування тощо).
  7. Вивчення морально – психологічного клімату в класі.
  8. Вивчення індивідуальних психологічних якостей дітей (тестування, анкетування тощо).
  9. Складання психолого – педагогічної характеристики учня, що належить до пільгової категорії.
  10. Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту, делікатності в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної етики.
  11. Контроль за відвідуванням уроків, контроль харчування, медичних оглядів.
  12. Контроль за станом здоров»я, формування засад здорового способу життя.
  13. Вивчення рівня розвитку класного колективу, ролі та позиції дітей в колективі.
  14. Вивчення прав дитини («Конвенція про права дитини», Укази Президента та ін.).
  15. Включення дітей в колективну діяльність, додержання принципів природо відповідності та гуманізму.
  16. Виявлення природних нахилів, обдарованості, створення ситуації успіху.
  17. Залучення дітей пільгового контингенту до роботи в МАН, занять в гуртках та секціях спортивного та художньо-естетичного напрямів.
  18. Здійснення активних форм роботи (диспутів, вікторин, літературних і тематичних вечорів, рингів, дискусій та ін.), що спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей та рис загальнолюдської моралі.
  19. Проведення індивідуальної роботи (класний керівник, психолог, соціальний педагог) з батьками, неформальними лідерами (бесіди, тренінги-спілкування, соціально-рольовий, рефлективно – прогностичний, психосаморегуляції), індивідуальні програми створення умов психолого – педагогічного комфорту.
  20. Проведення індивідуальної роботи, організація додаткових занять та допомоги (учнівської та вчительської) з невстигаючими дітьми.
  21. Проведення батьківських лекторіїв на теми зміцнення здоров»я, профілактики шкідливих звичок, формування засад здорового способу життя, соціального захисту дітей пільгових категорій.
  22. Засідання методоб'єднання класних керівників з питань соціального захисту, звіти класних керівників щодо роботи з дітьми пільгових категорій.
  23. Педагогічні та малі педради з питань соціального захисту, роботи з дітьми пільгових категорій та підвищення їх успішності.
  24. Індивідуальна робота з вчителями, що припускаються відхилень від педагогічних вимог у навчально – виховному процесі.
  25. Працевлаштування дітей пільгових категорій після закінчення навчального року.
Кiлькiсть переглядiв: 461

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.