Вчителі, які підготували призерів
обласних етапів олімпіад

2016 рік

/Files/images/vchitel/KDV_2525.jpg

СЛОВО ПОДЯКИ КОЛЕЗІ

Мені надзвичайно приємно писати про Ларису Григорівну Остапчук – професійного і творчого педагога, яскраву особистість, надійного товариша на чию підтримку завжди можна розраховувати у будь-якій екстремальній ситуації. Невипадково, що саме їй колектив вже не один рік довіряє очолювати профком нашої школи.

Уроки української мови і літератури для неї не тільки професійна робота, але і педагогічна творчість, а для її учнів – щоденна цікава мандрівка до нових мовних та літературних вершин. Тому ці уроки учні люблять, чекають із нетерпінням, залюбки виконують завдання поставлені вчителем. У кожній дитині вона бачить особистість, діти відчувають це і шанують та поважають свого наставника.

Беззаперечний авторитет Лариса Григорівна і для свого 6-Б класу як класний керівник, і для вихованців групи продовженого дня – першокласників, і для своїх перших випускників.

Гарно співпрацює з батьками учнів, тому завжди вони підтримують всі її педагогічні починання.

Лариса Григорівна із тих, хто постійно йде в ногу з часом. Активно впроваджує в практику роботи сучасні технології навчання, дієві форми подачі навчального матеріалу, на належному рівні формує мовленнєву компетентність учнів, розвиває їх літературні смаки, прищеплює любов до рідної мови. А ще їй гарно вдається помітити перші паростки обдарованості своїх вихованців, вмотивувати дітей на їх розвиток, допомогти щоб ця обдарованість розквітла яскравим талантом.

Учениця 8-А класу Анастасія Кохова – одна із таких вихованок і її успіхи на конкурсах і олімпіадах це і педагогічні здобутки вчителя-майстра.

Педагогічній гармонії в їх стосунках можна щиро позаздрити, а багатьом нашим колегам просто повчитися. Я впевнена, що це тільки початок, а попереду у вчителя і учениці ще багато яскравих перемог.

Хочеться побажати Ларисі Григорівні подальших успіхів у всьому, подякувати і за гарну роботу, і за ту підтримку яку завжди маю в її особі як керівник.

Нехай завжди робота їй приносить насолоду, а життя дарує щастя і радість.

Директор школи
Г.М Шлапак

/Files/images/razdeliteli/21456646520129714057.gif

/Files/images/vchitel/KDV_2354.jpg

У сучасному світі саме вчитель є тим фундаментом, на якому зростає суспільство. У кожної людини є свій учитель, який володіє величезним талантом любові, безмежною відданістю своїй праці. Саме такі риси притаманні моїм молодим колегам – Нетрибійчуку Олександру Васильовичу та Кирийчук Олесі Василівні.

Гасло цих вчителів – навчати і навчатися. Пізнавати таємниці життя, навчати мислити, слухати і чути, дивитись і бачити, говорити і висловлюватися, а головне – відчувати. Навчатися на помилках, спираючись на знання і сподіваючись на успіх.

Вони прагнуть виховати Людину – добру, чуйну, порядну, товариську, впевнену, самостійну та ініціативну. Людину – особистість, людину – творця. Діти навчаються відвертості, щирості, світлому погляду на життя, вмінню бачити красу і гармонію світу.

Діти люблять молодих. Молодість – це креативність, енергійність, вільність, легкий політ думок. Діти відчувають такий настрій вчителів, тому і тягнуться до них.

Глибоке знання предмета, загальна ерудиція, вимогливість, внутрішня дисципліна, любов до професії і дітей дали їм можливість з першого року роботи в нашій школі досягти хороших результатів:перемоги у районній та обласній олімпіадах з математики, інформатики, фізики; перемоги у турнірах юних математиків та фізиків; участь у захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

Вони мають власну систему відбору обдарованих учнів. Мені подобається вислів Сократа : «У кожній людині сонце, тільки дайте йому можливість світити». Я вважаю, що тільки справжньому вчителю вдасться запалити це сонце у душах своїх учнів! І саме такими є, на мою думку, мої молоді колеги.

Нехай і надалі цілеспрямована кропітка праця цих вчителів увінчується успіхом та визнанням.

Голова районного методичного
об'єднання вчителів математики
Баталова В.О.

/Files/images/razdeliteli/1599387s80uu8dwuk.gif

/Files/images/vchitel/гарбарчук.jpg

Часто ми чуємо фразу: «Діти - наше майбутнє». Але замислімося, від кого залежитьмайбутнє наших дітей? ...Сьогодні змінилися вимоги і до вчителя, і до учня. Становлення і розвиток громадянського суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою професійною компетентністю.Отже сучасний учитель – це не тільки предметник, а й знавець дитячих душ, вихователь. Саме таким педагогом намагається бути вчитель хімії та біології Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гарбарчук Ігор Сергійович. Вже не перший рік він працює в навчальних закладах району і з кожним новим періодом в своїй професійній діяльності набуває все більшої фахової майстерності. Цього року він підготував переможця обласної олімпіади з біологіїМуліша Вадима, який в гострій і запеклій боротьбі зі своїми однолітками здобув диплом ІІ ступеня.

Ігор Сергійович активний учасник шкільного життя та дозвілля. Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, він, як сучасний учитель, вміє правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користується показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка, жести, ритміка, пози, голос, лексика. До того ж Ігор Сергійович задає спрямованість у вихованні учнів усім своїм способом життя. Проведення навчальних занять за своїм профілем у школі – лише частинка його діяльності. Адже багато часу він приділяє також роботі з обдарованими дітьми, їхній підготовці і консультуванню до олімпіад, турнірів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН тощо.
Сьогодні затребувані саме такі вчителі-предметники, які володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з сучасністю. Як говорив А. Дістєрвег:«…Учитель повинен свідомойти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі своїми сучасниками».

Отже, Ігор Сергійович - це творча особистість, яка здатна повести за собою і навчити дітей багато чому новому, відкрити перед ними захоплюючий світ хімії та біології, дати поштовх для майбутніх звершень і досягнень.

Тож, шановні вчителі, крокуймо в ногу з часом, будьмо професійнокомпетентними, бо саме від нас залежить майбутнє наших дітей, майбутнє держави.

С. В. Іщенко,
заступник директора школи

/Files/images/razdeliteli/kiramG03B3.gif

2015 рік

Столярчук Тетяна Петрівна -
вчитель російської мови та світової літератури

/Files/images/vchitel/ч-б фото.jpg

Вчитель — це не тільки професія

Школа — тонкий і чутливий музичний інструмент, який творить мелодію людської душі, впливає на свідомість кожного вихованця, але творить лише тоді, коли цей інструмент добре налаштований, а налаштовує його особистість педагога. Мудрий і серйозний, лагідний і милосердний, що вивершується над буденністю.

Саме такою є вчителька російської мови і світової літератури Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тетяна Петрівна Столярчук. Про таких, як вона, кажуть: учитель за покликанням. Їй притаманні високий рівень фахової та педагогічної майстерності, висока ерудиція, широкий кругозір, глибина думки, уміння передавати учням знання.

Тим, хто знає Тетяну Петрівну, відомо й те, що її життя належить без останку школі: і розум, і серце щоденно віддає вона дітям. “Ініціативна, відповідальна, креативна, доброзичлива”, - так про неї кажуть колеги.

Тетяна Петрівна особливу увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми, їхній підготовці і консультуванню до олімпіад, МАН, конкурсів. Вона — справжній професіонал. Для неї все під силу: перемога у ІІ і ІІІ етапах олімпіад із світової літератури, у МАН, конкурсі педагогічної майстерності “Учитель року”...

За роки педагогічної праці виробила власний стиль викладання, що грунтується на вмінні донести до учнів художній текст, методично досконало спонукати їх до логічного мислення, зіставлення, здатності узагальнювати. А вивчення художніх творів вчителька успішно поєднує із використанням різноманітних видів аналізу, що активізують навчальну діяльнсть школярів.

Тетяна Петрівна довела, що знання на уроках літератури засвоюються швидше тоді, коли учні переживають емоційне піднесення, глибоке естетичне почуття, жваво реагують на події в житті героїв. А досягає вона цього шляхом проведення нестандартних уроків: урок-діалог, урок-практикум, урок-казка, урок-творча лабораторія, урок-диспут, урок-проект. У центрі уваги вчительки - розвиток креативного мислення школярів. З цією метою досліджує перспективи розвитку креативності, розробляє систему творчих завдань, працює над формуванням гнучкого, продуктивного та оригінального мислення, навчає і виховує компетентну особистість. Тому своїм успіхам учні завжди завдячують Тетяні Петрівні. “Ось я вже і випускниця, — каже Світлана Орлова.- З п’ятого класу викладає у мене російську мову і світову літературу Тетяна Петрівна. У пам’яті залишилися її слова:”У тебе все вийде!” І, дійсно, вийшло. Три роки поспіль перемоги у ІІ і ІІІ етапах олімпіад із світової літератури. Але скільки вільного свого часу, знань, умінь, досвіду вона віддала мені при підготовці для участі у них. Я дякую Богу, що у моєму житті була така вчителька, яка поряд із знаннями дала мені віру в свої сили, впевненість”.

А учні 9-Б класу, де Тетяна Петрівна не тільки викладає російську мову і світову літературу, а є і класним керівником, розповідають:” Нам пощастило! Вона у нас класна вчителька і “класна”. Швидко збіг час. Ми на порозі вибору, на який великою мірою вплинула Тетяна Петрівна, яка для нас є не тільки промінчиком знань, а вчителем Життя. Передаючи нам зерно знань, добра, мудрості, людяності, щедрості, любові, хоче, щоб ми у подальшому житті здобули освіту, вибрали і професію, і правильну життєву дорогу. Хочеться сказати слова вдячності за розуміння, підтримку, терпіння”.

Кажуть, що ті, хто вміють творити, уміють літати. Шановна Тетяно Петрівно! Допомагайте своїм учням летіти, робіть їхні крила сильнішими для досягнення ще більших вершин.

В.А.Каллер, заступник директора
Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ст.

/Files/images/razdeliteli/1599387s80uu8dwuk.gif

Білоус Ольга Василівна -
вчитель біології

/Files/images/vchitel/Изображение 090 Білоус О.В..jpg

Вчителю, дякую тобі!

Василь Сухомлинський писав: "Величезна виховна сила школи народжується там, де в людини, перед якою тільки відкривається життя, є улюблений учитель".
Для мене - це Ольга Василівна Білоус, вчитель біології Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Ця гарна та енергійна жінка - незвичайна. Її уроки надзвичайно цікаві, добре продумані. Для неї кожна дитина - особистість. Вона уміє знаходити стежку до душі кожного учня. Ольга Василівна доброзичлива, завжди підтримає, дасть корисну пораду. Наша вчителька любить свій предмет і передає цю любов і нам, її учням, а нас сприймає як особистість. Щоб пробудити у нас інтерес до предмета, постійно шукає нові форми і методи навчання, кожен її урок не схожий на попередній.

Ми дуже любимо її за вчительську майстерність. Ольга Василівна вміє розповісти тему з інтересом, звернути на себе увагу кожного учнів, після чого ми вже не можемо відірвати від неї свого погляду. Вона може донести тему до кожного учня, нікого не залишить без уваги. І тому завжди, коли входиш до неї у клас, бачиш, як діти зачаровано слідкують за кожним її рухом, ловлять кожен звук, начебто хочуть знайти в цьому щось нове, що сховане отам, за цим рухом, за цим поглядом...
За кожного свого учня вчителька хвилюється і піклується, дарує їм своє тепло, любов, які так і ллються від щирого серця. На мою думку, таким і має бути справжній вчитель, що ставиться до роботи не як до обов'язку, а сприймає її як задоволення. Йдучи вранці до школи, Ольга Василівна знає, що її чекають учні, яким вона буде дарувати свої знання, тепло й увагу. Це і є велике недосяжне вчительське щастя. Її праця подібна праці хлібороба - із зерен добра, щирості, справедливості вирощує вона наші душі.

Її уроки допомагають мені розвивати увагу, пам'ять, творче мислення. Це вона, шановна Ольга Василівна, вивела мене на цікаву стежину – стежину дослідника. Під її мудрим керівництвом я здобула перемогу у такому складному, але водночас необхідному і цікавому конкурсі – захисті науково-дослідницьких робіт МАН. Саме вона допомогла мені відчути радість перемог, впевненість у своїх силах. І цим самим підготувала мене до важливого життєвого кроку - вибору професії. Не знаю, як складеться моя доля, але вона обов’язково буде пов’язана з моїм улюбленим предметом - біологією.

Своїми справами, власним життєвим прикладом Ольга Василівна дала мені найважливіше у житті – бажання до здійснення мрії.
Я вдячна Богу за те, що він дав мені можливість навчатись і спілкуватись з Ольгою Василівною. З гордістю кажу: "Ви - моя вчителька. Хай щастить Вам!"

З повагою, Анна Демчук,
випускниця Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ст.

/Files/images/razdeliteli/1599387s80uu8dwuk.gif

Нетрибійчук Олександр Васильович -
вчитель математики та інформатики

Слово про вчителя

Аксіома — це теорема, яка довела своє алібі.

Б. Дабузький


Життя постійно ставить нас перед вибором. Обираємо товаришів, друзів, коханих. Вибір існує щоденно, щохвилини. Але найважливішим кроком у житті є вибір професії. Це чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати.

Проблеми з вибором професії у Олександра Васильовича Нетрибійчука не було.

Закінчивши Київський національний університет ім.Т.Г.Шевченка, повернувся в рідний Черняхів працювати вчителем інформатики. Але ось, як себе зреалізувати, у ролі кого: керівника чи вчителя — це питання виникло нещодавно. Друге взяло першість. І ось — він учитель Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Не знаю, чи легко далось йому це рішення, але педагогічний колектив із задоволенням прийняв його у свою велику і дружну сім’ю. Саме тут йому вдалось за короткий час реалізувати свій творчий потенціал як вчителя та отримати справжнє задоволення від праці.

Олександр Васильович – цікавий, енергійний, відкритий, розуміючий учнів, з почуттям гумору вчитель. Він з легкістю зацікавлює дітей своїм предметом і робить все для того, щоб, ідучи з уроку, вони винесли з собою до ста відсотків знань. Олександр Васильович виховує з учнів відповідальних людей, здатних вижити у цьому багатогранному світі і запалити в ньому свою незгасну зірку.
Гасло вчителя – навчати і навчатися. Пізнавати таємниці життя, навчати мислити, слухати і чути, дивитись і бачити, говорити і висловлюватися, а головне – відчувати. Навчатися на помилках, спираючись на знання і сподіваючись на успіх.
Він прагне виховати Людину , добру, чуйну, порядну, товариську, впевнену, самостійну та цілеспрямовану. Людину-особистість, людину- творця. Діти вчаться у нього відвертості, щирості, світлому погляду на життя, вмінню бачити красу і гармонію світу.
Олександр Васильович тонкий психолог і прекрасний педагог. Його поява завжди супроводжується чарівною посмішкою. Він вміє все: і вдало пожартувати, і підбадьорити напередодні контрольної, і зрозуміло пояснити складну тему. Він, здається, розповсюджує світлу енергію, доброту, тепло. Коли пояснює нову тему, обов’язково розповідає з гумором, що допомагає краще запам’ятати матеріал. У кожній дитині бачить насамперед людину, а потім – учня.
Велику увагу Олександр Васильович приділяє розвитку уяви, нестандартного мислення і фантазії учнів. Тому уроки часто проводить в ігровій формі, у формі інтелектуальних змагань, уроків-лекцій, конкурсів. Учні такі уроки сприймають з найбільшим захопленням і працюють згуртовано та натхненно. Кожен такий урок для учнів стає надзвичайним, який че­кають, на якому відчувають радість творчої праці.
Добрий і, одночасно, строгий, Олександр Васильович у будь-якій ситуації намагається знайти компроміс. Він допомагає учням відшукати той шлях, який відкриватиме в них найкращі їхні якості. Учитель дарує своїм вихованцям теплоту душі, радість від зустрічей, доброту, променисту і світлу посмішку.

Глибоке знання предмета, загальна ерудиція, вимогливісь, внутрішня дисципліна, любов до професії і дітей дали можливість учителю з першого року роботи у нашій школі досягти хороших результатів: перемоги у районній та обласній олімпіадах з інформатики, у турнірі юних математиків ІІІ місце на обласному рівні, у ІІ етапі та участь у ІІІ етапах захисті науково-дослідницьких робіт МАН. Він має власну систему відбору обдарованих учнів. Олександр Васильович окреслює перспективи, а значить, працює на результат.

Мені подобається вислів Сократа: «У кожній людині сонце, тільки дайте йому світити». Я вважаю, що тільки справжньому вчителю вдасться запалити це сонце у душах своїх учнів! І саме таким є, на мою думку, учитель інформатики Олександр Васильович!

Олександре Васильовичу! Вітаємо з першими перемогами у нашій школі! Ми радіємо разом з вами. Знаємо, що попереду ще багато висот і Ви їх обов’язково досягнете, бо прийшли в освіту за покликанням.

В.А.Каллер, заступник директора школи
Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ст.

/Files/images/razdeliteli/1599387s80uu8dwuk.gif

Столярчук Тетяна Петрівна -
вчитель російської мови та світової літератури

/Files/images/vchitel/Столярчук Т.П..JPG

І знову перемога . Так тримати!

Мій отчий дім,
Ти дав усе мені.
Моя маленька біла хата
Ввійшла у серце
Співом голосним
І словом тим, яке дарує мати.

Саме з такої маленької хати по вулиці Калініна вийшла у світ відома в районі та області самобутня яскрава особистість, майстер слова, патріот своєї держави, вчитель-методист Т.П.Столярчук.

Красу рідної природи, багатство народних традицій взяла вона теж з рідної хати, від працьовитих батьків.

«першою і найбільш потрібною учителеві якістю хай буде добронравність. Бо він є дзеркалом, дивлячись в яке, юнаки бачать весь розквіт доброчесті … Отже, хай буде вчитель дзеркалом добрих звичаїв, і чого вчить або вчити збирається, те саме, як на прикладі,хай показує на самому собі», - писав письменник, педагог О.В.Духнович.

Саме такими словами відгукуються колеги та друзі про Тетяну Петрівну.

Головним у своїй професійній діяльності вчитель вважає любов до дітей,спілкування з ними. Її уроки, заходи є неперевершеними. Винахідливість та творчий підхід сприяють зацікавленню вихованців предметами та прагненню дізнатися більше.

Поєднуючи розвиток інтелектуальних здібностей учнів, творчого потенціалу і дослідницьких умінь дітей, вона формує активну, компетентну, творчу особистість.

Вчителька постійно працює над збагаченням свого фахового рівня, запроваджуючи у навчально-виховний процес ефективні форми і методи роботи, які забезпечують максимальну самостійність навчання учнів і дозволяють розвивати їх творчі здібності та застосовувати теоретичні знання на практиці.

Тетяна Петрівна – голова районного методичного об¢єднання вчителів російської мови та світової літератури. Надає практичну допомогу колегам в освоєнні досвіду провідних педагогів та охоче ділиться своїм досвідом роботи з колегами району.

Кожен, хто побував на її уроках, неодмінно переконується в тому, як уміло вона вчить своїх вихованців самостійно осмислювати зв¢язки між фактами, чітко висловлювати думки, спонукає їх до глибокого проникнення в саму суть предмета. Досконало володіє комп¢ютером: створює комп¢ютерні презентації, текстові документи, таблиці, схеми.

Разом з учнями проводить науково-дослідницьку роботу у товаристві «Оріон» - філії Житомирського територіального відділення МАН України.

Під вмілим керівництвом свого педагога в цьому навчальному році не лише гідно захистила на обласному рівні свою роботу Малявська Аделіна, учениця 9-Б класу, а й стала переможцем.

Тетяна Петрівна чимало зусиль докладає для того, щоб роки навчання для учнів були справжньою школою радості, як і радив В.О.Сухомлинський.

Вчителька досить вдало поєднує процес навчання та виховання з налагодженням дружніх стосунків з учнями та їхніми батьками. Відомий французький письменник Ж.-Ж. Руссо писав : «Щоб створити людину, треба самому бути або батьком, або більш, ніж людиною».

Тож Тетяна Петрівна з легкістю справляється із покладеним на її плечі завданням – виховати справжню людину. Вона пишається своїми учнями, які опановують знаннями, прослідковує становлення особистостей, радіє їх, навіть маленьким перемогам.

Хіба це мала перемога? На мою думку, ні!

Орлова Світлана, учениця 11 класу, Іваницька Оксана, учениця 10 класу, які за результатами обласної олімпіади з російської мови та літератури отримали диплом ІІ ступеня.

Тетяна Петрівна постійно вдосконалює свою методику. Адже учитель – методист це не тільки звання для неї, а й великий обов¢язок, відповідальність перед тим з ким працюєш, тому що творчих дітей потрібно стимулювати, заохочувати.

Ще багато хороших слів вдячності, шани і поваги заслуговує ця скромна трудівниця.

«Серце вчителя в рубцях і шрамах, але в тім його й велич, що воно належить найвеличнішому на землі – дітям!»

Ці слова А.Макаренка підтверджують яка є Тетяна Петрівна.

Нехай лагідна посмішка весняного сонця дарує Вам, шановна Тетяно Петрівно, міцне здоров¢я, родинне тепло, мирне небо.

Н.С.Кобилинська, вчитель української мови і літератури
Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

/Files/images/razdeliteli/1599387s80uu8dwuk.gif

Дем'янчук Світлана Миколаївна -
вчитель російської мови та світової літератури

/Files/images/vchitel/Изображение 089.jpg

Немає у світі професії більш романтичної та відповідальної, ніж професія вчителя. Цій нелегкій справі присвятила себе Дем'янчук Світлана Миколаївна і вже 35 років сіє в душі своїх вихованців зерна добра та людяності.

Кожен із нас до свого при значення приходить по різному. Комусь потрібні роки пошуків, щоб стати на свій шлях, хтось обирає його за порадою друзів, хтось, бо це «модно».

Але є люди, яким пощастило : ще в дитинстві вони твердо знають, ким будуть. Світлана Миколаївна ніколи не сумнівалась у виборі професії. Народилась вона на Емільчинщині в сім¢ї інтелігентів. Батько, вчитель математики, Микола Васильович, мама, бібліотекар, Ганна Яківна, передали своїй донечці любов до літератури, бажання отримати гарну освіту. Закінчивши 10 клас, успішно склала екзамени та вступила до Житомирського педагогічного інституту імені І.Франка на філологічний факультет.

Після закінчення вузу свій трудовий шлях починала як вчитель сільської Великояблунецької восьмирічної школи, а нині – вчитель російської мови та світової літератури Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Світлана Миколаївна стала вчителем, на якого завжди очікують діти, бо в ній поєдналось все : ерудиція, цілеспрямована енергія, душевна теплота і доброзичливість. Вона вчить їх не лише мови, літератури, вона вчить більшому – мудрості життя.

Ніщо так не возвеличує і не дає право відчувати себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і яку любиш. Саме такою для Світлани Миколаївни є її педагогічна діяльність. Вона твердо переконана, що бути «вихователем душ» учнів – це обов¢язок кожного вчителя. Найбільш актуальним це є сьогодні, коли країна і людство взагалі переживають особливий період свого розвитку.

Змінюється світ, змінюються життєві орієнтири. Але предмети, які викладає моя колега, вчать мислити загальнолюдськими категоріями, дають змогу вийти за межі буденної свідомості.

Світлана Миколаївна щодня чекає зустрічі зі своїми вихованцями, такими не схожими один на одного, але очікуваними від уроків несподіванками, готовими поринуть у неповторний світ слова, світ художнього твору.

Любов до дітей та своєї професії, висока педагогічна майстерність і творчість притаманні цій талановитій вчительці. Вона завжди усміхається, даруючи оточуючим добрий настрій, заряджаючи своїм оптимізмом та любов¢ю до життя своїх учнів, їхніх батьків. Спокійна і врівноважена, зовнішньо і внутрішньо зібрана, принципова і вимоглива вчителька добре знає свої предмети, розуміє їх значимість для учнів.

Її вихованці є неодноразовими переможцями районних та обласних предметних олімпіад.

У цьому навчальному році її учениця 9-Б класу Дідів Анна має диплом ІІ ступеня за результатами обласної олімпіади з російської мови.

Прагнучи бути корисною іншим педагогам, вчителька радо ділиться своїми секретами успіху.

Вона двічі була переможцем конкурсу «Учитель року» в номінації «Світова література».

Дем¢янчук С.М. завжди відкрита, готова допомогти, цікава співрозмовниця, турботлива матуся, бабуся.

В.А.Каллер, заступник директора школи
з навчально-виховної роботи
Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

/Files/images/razdeliteli/1599387s80uu8dwuk.gif

Остапчук Лариса Григорівна -
вчитель української мови та літератури

/Files/images/vchitel/20150210_141344.jpg

В. Сухомлинський стверджував, що за маленькою шкільною партою твориться народ. А творять його в першу чергу вчителі української мови та літератури, «наставники думки, волі, духу людини», бо наука рідної мови, літератури – наука про найголовніше: про Україну, рідну землю, її силу й красу, її минуле й майбутнє. У сучасних умовах гуманізації й демократизації навчального процесу як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського. У книзі „ Сто порад учителю” він писав: „Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...” Завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині те творче зернятко, яке є в кожному, бо закладене там природою.

Як відомо, якість освіти визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності вчителя. Сьогодення вимагає гнучкого, динамічного вчителя, який здатний працювати в нових умовах, що постійно змінюються, учителя, який не лише відмінно знає свій предмет та методику його викладання, але є особистістю, яка постійно розвивається, творить.

«Кожен учень талановитий. Треба уважно шукати іскри його таланту і не дати їм згаснути». Ці слова відомого педагога В.Ф.Шаталова стали девізом у роботі вчителя української мови й літератури Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лариси Григорівни Остапчук.

На уроках рідної мови і літератури та у позакласній роботі з предмета вчителька дає можливість дитині самій реалізувати її духовний потенціал, допомагає пробити джерело індивідуальності, сприяє рухливості, гнучкості мислення, поглиблює взаємозв’язок між творчістю і внутрішньою мотивацією, вдосконалює розумову діяльність дитини в поєднанні з її творчою активністю. Створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини – основна мета, що покладена в основу роботи Лариси Григорівни. У підготовці до уроку вона продумує систему логічно вмотивованих дій, послідовний перехід від одного елемента до іншого. Лариса Григорівна переконана, що ефективним буде той урок, на якому присутні глибокі теоретичні знання , ретельна підготовка,творчий підхід учителя.

Важливим є те, що на уроках української мови та літератури учні вчаться бути демократичними, критично мислити, співпрацювати, приймати рішення,спілкуватися з іншими.

Основними методами і прийомами на уроках є також самостійна робота, проблемні та творчі завдання, запитання учнів до вчителя та навпаки.

Багато уваги Лариса Григорівна приділяє роботі з обдарованими дітьми. Вона управляє процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створює ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвиває їх уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв’язувати дедалі складніші творчі завдання.

Лариса Григорівна навчає і виховує не тільки словом, а й всіма якостями своєї особистості. Позитивні якості вчительки становлять основу її авторитету. Лариса Григорівна щедро ділиться зі своїми вихованцями вогником свого серця, живим теплом душі, прагне виховати їх справжніми патріотами України.

Учителька завжди тримається спокійно і впевнено, бо знає чого хоче від своїх учнів, як досягти мети.

Колеги бачать у ній людину, від якої можна чекати кваліфікованої допомоги, з якою можна поділитися педагогічними знахідками, радощами чи невдачами. Велике значення вона надає роботі з батьками, бо переконана, що тільки при тісній співпраці можна виховати і навчити дитину.

Учні Лариси Григорівни неодноразово здобували перемоги у олімпіадах і конкурсах, працюють над підготовкою науково-дослідницьких робіт МАН.

У Святому письмі сказано : „ Блаженна людина, що насичується від плодів своєї праці і шукає в ній утіху”. Це є істина. Тож шановна наша колего, бажаємо Вам днів щасливих, добра, здоров ‘я, сили, любові, життю радіти і ділитись словом щирим, радісним, правдивим. А Вашу працю хай лиш визнання вінчають!

В.А.Каллер,заступник директора школи
Черняхівської загальноосвітньоїшколи І-ІІІ ст.

Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.