Повернутися до звичайного режиму

УЧИТЕЛЬ ДАНИЙ БОГОМ…

/Files/images/vchitel_roku/16864344_380226015695343_228767608879759363_n.jpg

Василь Сухомлинський писав: "Величезна виховна сила школи народжується там, де в людини, перед якою тільки відкривається життя, є улюблений учитель". Такою вчителькою для вихованців Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів є Марчук Людмила Петрівна, вчитель німецької мови.

Робота кожного дня, яка забирає практично увесь час, мінливі успіхи та невдачі, діти, які вже після дитячого садка пішли до школи, у вищий навчальний заклад, любі батьки … Це калейдоскоп життя.

Людмила Петрівна Марчук – вчитель від Бога. Вчитель даний Богом для людей. Вчитель, який навчає і постійно навчається сам. Радіє життю і вчить цьому дітей. Вміє бути вимогливим, але ж ніколи не залишить у скруті, завжди порадить, протягне руку допомоги та порадіє твоїм успіхам.

Кожного дня Людмила Петрівна невтомно відкриває у дітях щось нове, дивується новому, бачить учнів у процесі їх становлення, повторюючи, що це є одним з тих коренів, які живлять покликання до педагогічної праці. Я твердо переконана, що це коріння було вирощено в ній ще в дитинстві, в сім’ї, і в школі. Він закладається турботами старших — батька, матері, вчителя, — які виховали Людмилу Петрівну в дусі любові до людей, поваги до людини.

Для Марчук Людмили Петрівни кожна дитина — це цілий світ, неповторний і своєрідний. Коли я одного разу запитала її про те, як вона усвідомила, що хоче стати вчителем, то почула від неї: «Якщо цей світ відкриється перед вами, якщо в кожній дитині ви відчуєте її індивідуальність, якщо у ваше серце постукають радощі й прикрощі кожної дитини й відізвуться вашими думками, турботами, тривогами,— сміливо можна вибирати своєю професією благородну вчительську працю, де є радість творчості. Творчість у нашій праці — це насамперед пізнавання людини, подив перед багатогранністю й невичерпністю людського».

Безмежна віра в людину, в добрий початок в ній — ось що живе в душі Марчук Людмили Петрівни. Віра не в якусь абстрактну людину — такої в природі немає, — а в нашу українську дитину, яка розвивається в українській державі.

Як вчитель німецької мови, Людмила Петрівна Марчук вбачає своїм завданням виховання особистості, здатної сприймати, розуміти красу і будувати своє життя за її законами. Випускник школи має бути людиною з творчими життєвими орієнтаціями, наділеною розвиненим естетичним смаком і широкими культурно-пізнавальними інтересами.

На її думку, вчитель повинен не допускати на урок «розумове ледарство», яке В. О. Сухомлинський вважав небезпекою, бо воно розбещує, морально калічить людину. Посилення розвиваючої та виховної функції предмета значною мірою Людмила Миколаївна розв’язує за допомогою різних форм навчальної діяльності всіх учнів. Індивідуальні, диференційовані та інші завдання, які вона активно використовує на уроках, створюють сприятливі умови для розвитку самостійності мислення кожного учня, мовленнєвої активності, наполегливості.

Робота учителя німецької мови направлена на формування життєвих компетентностей учнів різноманітними засобами через власне творче бачення, відчуття, самореалізацію власного «я» на уроці через практичну діяльність, використання традиційних і новітніх технологій.

Основним завданням для Людмили Петрівни є навчити своїх вихованців творчо мислити, хоч ким би вони стали у майбутньому, полюбити сам процес творення. Бо від цього процесу — уміння творити нові ідеї, нові підходи, себе, врешті – решт, — залежить їхнє майбутнє.

Серед вдалих досягнень Марчук Л.М. є проведення уроків зі створенням проектів, міні-презентацій, досліджень. Як свідчить практика, більшість з наведених вище методів і прийомів у межах досвіду мають схвальні відгуки її колег, батьків та учнів. Зокрема, популярними серед учнів є робота над домашніми індивідуальними завданнями, проведення відкритих уроків, що передбачають розвиток обдарованості, заглиблення в різноманітні контексти.

Колектив нашої школи, коли рекомендував Людмилу Петрівну на районний конкурс «Учитель року – 2018» з номінації «Німецька мова», більш за все хотів презентувати її досвід та методичні напрацювання для вчителів інших шкіл. І тут перемога. Чекав на неї обласний етап конкурсу.

Педагогічний колектив та учні школи щиро вітають Марчук Людмилу Петрівну з ІІІ місцем обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018».

Маємо надію, що мудрий вчитель, чарівна жінка та віддана мама своєї родини, якою є Людмила Петрівна, ще довго буде радувати колег та учнів своїми педагогічними надбаннями.

Бажаємо, щоб вітрила Вашої педагогічної каравели завжди були наповнені цікавими інноваційними педагогічними ідеями пізнання та гуманізму, а учні та колеги - її дружньою командою.

Н.С.Кобилинська,заступник директора
Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.