Завдання для учнів 11б класу
Предмет/ Вчитель | 27-30.04 | 04-08.05 | 12-15.05 | 18-22.05 | 25-29.05 |
Українська мова Л.Г. Остапчук | 1.Повторити теми “Дієприкметник та Дієприслівник 2 .Створити тести по даних темах. 3 Повторити тему “Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти.” Вправа 381. 4.Повторити тему “Прислівнивник” Створити тести по даній темі. | 1.Вправа 72(у тексті вправи підкреслити прислівники як члени речення) 2. Повторити тему“Прийменник” Складіть і запишіть із поданими словами по два речення, щоб в одному слово було прийменник, у другому- повнозначне слово. *Край, коло, близько, збоку. 3. Повторити тему “Сполучник” Із вправи 77 виписати сполучники, визначити розряди. 4.Складіть і запишіть висловлювання(сім-вісім речень)на тему “Не можна не захоплюватися здатністю людини пізнавати та змінювати навколишній світ, але...”, використавши протиставні сполучники сурядності. | 1.Повторити тему “Частка” Вправа 389. 2.Контрольна робота стор.254 параг.47(завдання 2,3,4) стор.256 параг.48(завдання 2,5,6) Вправа 387(розібрати один іменник та дієслово як частину мови) 3.Повторити тему “Стилі мовлення. ”Конфесійний стиль,сфери поширення та головне призначення. | 1.Переклади Євангелія. Псалми Т.Шевченка. Маркована(конфесійна)лексика. Інверсійний порядок слів. Вправа 380. 2.Сфера поширення і головне призначення епістолярного стилю.Тематика листів, офіційне й неофіційне листування.Вправа 385. 3.Повторення. Фонетика.YouTube. Відеоуроки. ЗНО на 200. 4.Повторення. Лексика.Укласти тематичний словничок-мінімум(20-30 слів)Тема“Нові слова, що ввійшли до активного словника української молоді” або“ Складні випадки наголошування слів” | Повторення й узагальнення вивченого протягом року. Підготовка до ЗНО. Білецька О. Українська мова. Збірник тестових завдань для підготовки до ЗНО. |
Українська література Л.Г. Остапчук | 1. Софія Андрухович "Фелікс: Австрія" Урбаністичний роман. 2-3. Олександр Ірванець “Маленька п'єса про зраду”. Паспорт твори | 1. Контрольна робота8(тести) Постмодернізм. Стор. 251(завдання 18) Стор. 252(завдання 36, 37, 38) 2. Узагальнення та систематизація вивченого. Повторити тему “Модернізм” стор.21-43, опрацювати усно тести стор.42-43. 3-4. Позакласне читання 6-7 Відгук на самостійно прочитаний твір. | 1.Література рідного краю. Ознайомлення з письменниками- землякамита їхніми творами(І-ІІ пол.ХХ століття) 2.Література рідного краю. Ознайомлення з письменниками-земляками таїхніми творами(поч. ХХІ стол.) 3.Узагальнення та систематизація вивченого. Повторити тему “Еміграційна література”стор. 56-74(стор.73, розділ “Повторюємо та узагальнюємо”) | 1.Повторення.Літературне “шістдесятництво”, стор.150-173.YouTube Відеоурок. Вірш за уривком. ЗНО на 200. 2.Повторення, узагальнення, стор.179-203.Стор. 203 онлайн-тест в електронному додатку за QR-кодом. 3. Повторення. Українська література ІІ пол.ХІХ ст.(І. Нечуй-Левицький, Панас Мирний. Тести) 4. Повторення. Узагальнення.YouTube. Відеоуроки. ЗНО на 200. Усяка всячина з літератури до ЗНО: 100 завдань у формі карток. | Повторення вивчених творів упродовж навчального року. Зосередження уваги на їх художніх особливостях. Витвицька С. Українська література. Збірник тестових завдань для підготовки до ЗНО |
Англійська мова Л.О. Ткачук | впр 7 (10 (ст182-183) пункт 1- написати твір про звернення пороботу в фірму, проведення інтерв’ю та його результат Для тих, хто готується до ЗНО з англійської, -ЗНО 2018 року (основна сесія) | впр 2 (ст 74)- опрацювати лексику, впр4 (ст 75-76)-читати , перекладати , написати на основі фактів викладених в тексті твір- роздум про своє особисте ставлення до молодіжних субкультур Для тих, хто готується до ЗНО з англійської- ЗНО 2019 (основна та додаткова сесія) | впр8 (ст 78) письмово, впр3 (ст 81) письмово | – контрольна робота з говоріння – вправа 6 ст. 182 – надіслати у вайбер групу голосове повідомленнявідповідей на запитання вправи учнем/ученицею. Контрольна робота з аудіювання –вправа 1 ст. 201-202 – виконати завдання до тексту за голосовим повідомленням вчителя у вайбер групі | контрольна робота зписьма – написати лист до друга з враженнями від відвідування США , контрольна робота з читання – вправа 3 (ст.150-152) – скласти план дотексту |
Німецька мова Л.П. Марчук | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom | Узагальнення та систематизація знань вивченого |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | Ежен Йонеско «Носороги» 1. Прочитати п’єсу Ежена Йонеско «Носороги» (ст..241-258) 2. Виконати завдання «Ежен Йонеско «Носороги» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/11-б | Написати контрольний твір-есе «Чи можна залишатися особистістю в тоталітарному суспільстві?» (обов’язково відіслати) | Милорад Павич «Скляний равлик» 1. Опрацювати матеріал підручника ст.262-265. 2. Прочитати оповідання Милорада Павича «Скляний равлик» (ст.266-274). 3. Виконати завдання«Милорад Павич «Скляний равлик» за посиланням: https://sites. google.com/ view/chernyakhiv- zosh-zl/главная- страница/11-б | Познайомитися з творами сучасних зарубіжних письменників (на вибір): Таїр Халілов «До останнього подиху» (ст..289-303); Джон Майкл Ґрін «Провиназірок» (ст..304-309); Маркус Зузак «Крадійка книжок» (ст..310-314) | Повторити вивчений матеріал |
Алгебра Л.А. Кравчук | Стор. 168. Домашня с/р 8. | Повторити теорію по темах ,,Комбінаторика,, ,,Тіла обертання,, . Завдання для к/р будуть в групі ,,Математика,, | Повторення всього курсу ,,Математика,, | Повторення всього курсу ,,Математика,, | Підготовка до ЗНО. Телеуроки. |
Геометрія Л.А. Кравчук | Стор.288. Завдання для самоперевірки 1-8. | Повторення всього курсу ,,Математика,, | Повторення всього курсу ,,Математика,, | Підготовка до ЗНО. Телеуроки. | |
Фізика О.В. Кирийчук | 1. Лабораторна робота №8 виконати самостійно за інструкцією ст.. 250 підручника https://www. youtube.com/ watch?v= u-tK_yUCs00 2. §41, конспект, вправа 41 (2-5на вибір відповідно до рівня) Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= Z8Q8nj-mDnY Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 576654 до 03.05 | 1. Лабораторна робота №9 за інструкцією ст..252 виконати в зошиті https://www. youtube.com/ watch?v= DKnLwB_Iatw https://www. youtube.com/ watch?v= mG3nE2zDVBA 2. §42, конспект, вправа 42 (1-5на вибір відповідно до рівня) Відеоуроки на вибір https://www. youtube.com/ watch?v= ONZMlYvsXuI https://www. youtube.com /watch?v= ddHXnwU_vOo 3. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 833895 до 10.05 | 1. §43, конспект, відповідіпісля параграфа усно. Відеоурок https://www. youtube.com/ watch?v= DrpDqSD8DJY 2.Розв’язування задач. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 939014 до 17.05 3. Контрольна роботаза тему «Атомна та ядерна фізика». Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 793081 до 17.05До 24.05 здати проект на вибір – з оптики або атомної фізики у вигляді презентації, виконаної власноруч на 10-12 слайдів. Теми проектів ст. 257-258 Прикріпити у Сlassroom. | 9 тиждень1. Повторення вивченого в 11класі. Підготовка до ЗНО.Повторити ст. 54.2.Розв’язуваннязадач. Виконати тестування за посиланнямjoin.naurok.ua код доступу 5231918 до 24.05,термін проведення 40 хв.3. До 24.05 здати проект навибір – з оптики або атомної фізикиу вигляді презентації, виконаної власноручна 10-12 слайдів. Теми проектів ст. 257-258 Прикріпити у Сlassroom. | 1. Повторення. Ст. 93, ст.136,ст.208, ст.254. Зробити опорний конспект. 2. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 9710418до 28.05, термін проведення 45 хв. |
Астрономія О.В. Кирийчук | Тема 8. Життя у Всесвіті, ст.. 112.Дати відповіді на контрольні запитання після параграфів. | Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 165014 до 10.05 | Повторити теми 4-8. Дати відповіді на запитання після тем (усно). Переглянути інформаціюза QR кодами в підручнику. Підготуватися до контрольної роботи наступного тижня. Виконати проект на одну з тем на вибір у вигляді презентації 10-12 слайдів, виконаній власноруч. Прикріпити у Сlassroom. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 828445 до 17.05 | Контрольна робота. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 80547429 до 24.05, термін проведення 20 хв. до 24.05 | Узагальнююче заняття. Астрономія – передовий рубіж природознавства. Новини астрономічної науки. Матеріали за посиланнями http://space. com.ua/ category/ science-and- technology/ https://www .youtube.com/ watch?v= jSdYofZnaNQ |
Біологія О.В. Білоус | Опрацювати п.55 -56. | Опрацювати матеріали п.57 -58. | Опрацювання матеріалів п.59 - 60.Пошук інформації для виконання навчального проекту ст.204. | Опрацювання матеріалів п.61- 62,навчальний проект ст.204 письмово. | Опрацювати матеріал підручника ст.204 - 205. Письмові завдання будуть надіслані індивідуально. |
Географія Ю.Р. Балан | Сучасний стан окремих виробництв машинобудування.Д/З: Опрацювати №31. | Сучасний стан окремих виробництв хімічної,деревообробної, легкої та харчової промисловості.Д/З: Опрацювати № 32. | Сучасний стан окремих складових третинного сектору. Д/З: Опрацювати№ 33. | Сталий (стабільний) розвиток. Д/З: Опрацювати № 34. | Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
Хімія І.С. Гарбарчук | параграф 31, впр. 248, 250, 252 | Параграф 32, впр. 257, 260. | --- | -- | переглянути всі параграфи та конспект, написати у вигляді таблиці розуміння матеріалу: по вертикалі - параграф, по горизонталі - "розумію" "частково", " не розумію". Під табличкою написати номер параграфу і що саме не розумію. |
Історія України С.В. Іщенко | _____ | ______ | Зовнішньополітичний вибір України. Революція гідності Параграф 26. Письмово завдання на ст. 224. Збройна агресія Російської Федерації проти України Параграф 27. Письмово завдання на ст. 233 | Здати все Д/З до кінця тижня. Україна сучасна Підсумкове тестування по параграфами 22-29 22.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com/ sergey.ischenko.370 | --- |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Постіндустріальне суспільство. № 32 завдання на ст. 234: 2, 3, 4, 10 (І рівень), завдання 2 (ІІІ рівень) НТР № 32 Завдання 1 (ІІІ рівень на ст. 234). Рекомендована форма: науково-фантастичне оповідання. (На високий рівень не менше 3-х сторінок тексту) | Розвиток літератури, мистецтва, спорт. № 33. Складі таблицю «Діячі та їх досягнення» за параграфом. Основні тенденції розвитку світу № 34. Завдання на ст. 252: 4, 5 (І рівень); 1, 2 (ІІ рівень); 1, 2 (ІІІ рівень). | Підготуватись до підсумкового тестування. | --- | Міжнародні відносини Підсумкове тестування по параграфами 28-34 25.05. Тести будуть відкриті протягом доби. Посилання буде зазначене на сторінці в фейсбуці: https://www. facebook.com /sergey.ischenko.370 |
Інформатика В.І. Плечко | Повторення теми " Бази даних". Інформація за посиланням https://studfile. net/preview/ 4453953/ page:3/ | Обов'язкове завдання!!! Зробити презентацію у редакторі Microsoft Power Point на одну із запропонованих тем: "Історія розвитку Python", "Програмування - професія майбутнього", "Інформаційні технології в системі сучасної освіти", "Електронні грошові системи", " Правопорушення у сфері інформаційних технологій", " Бездротовий Інтернет: особливості його функціонування". Обсяг роботи 14-15 слайдів, включаючи титульний слайд, зміст та висновки. Презентацію надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net до 08.05.2020. Бажаю успіхів! | Продовжую термін написання презентації до 15.05.2020. Зверніть увагу на вимоги: обсяг роботи 14-15 слайдів, включаючи титульний слайд (вказуєте тему роботи, Прізвище Ім'я, клас, місто, рік написання), зміст та висновки. Надсилати на адресу plechkoviktoriia93@ukr.net. Бажаю успіхів! | Виконати онлайн тест на сайті https://naurok. com.ua /test/bazi- danih-subd- 401343.html | Захист індивідуального навчального проекту. Повторення матеріалу вивченого за рік. |
Економічне моделювання Д.І. Троценко | ТЕМА: «Ринок землі.» Опрацювати по підручнику §50,с.185, письмово дати відповіді на запитання на с.187 та переглянути мультфільм шість історій про економіку. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro@gmail.com | ТЕМА: «Глобалізація». Опрацювати по підручнику §52, с.197 . Д\З письмово дати відповідь на питання №3,с. 200 Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: ТРОЦЕНКО Д.І. - trotsenkodmutro@gmail.com | ТЕМА: «Аналіз платіжного балансу». Опрацюватипо підручнику с. 247, повторити теми. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя | Повторити теми курсу «ЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА РОЗВ’ ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ». Для додаткових консультацій звертатися до вчителя | Повторити теми курсу «ЕКОНОМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА РОЗВ’ ЯЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ», зробити опорний конспект. Для додаткових консультацій звертатися до вчителя |
Креслення Г.Д. Жидецький | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Зробити ескіз та креслення альтанки. Література: Інтерне-сервіси та додатки | Повторити вивчений матеріал |
Фізична культура В.Я. Євпак | Невідоме динамо(1 серія фільму) Життя команди без купюр- https://m. youtube.com/ watch?v= cvdzWFTohaA& feature=yotu.be Невідоме динамо (2 серія фільму) Життя команди без купюр https://m. youtube.com/ watch?v= CPbPGJWsz0E Комплекси вправ на розвиток фізичних якостей: 1) https://drive. google.com/ file/d/1IEyYx DOHLXejghQ8G JRO7QnUjv IfdWna/ view?usp= drivesdk 2) https://drive. google.com/ file/d/1N83fw hpiSgnkQJAa tJPL8UAVzv7 48dM9/view? usp=drivesdk | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця)Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин)2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки)Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата)Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер)Дистанція: 9 метрівДозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година)4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер)Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година)3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії ( інтервал відпочинку 2 години) | 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5 серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3 серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2 серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четвер) Дистанція: 9 метрів Дозування: 5 серій (інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3 серії (інтервал відпочинку 2 години) |
Предмет | 16-20.03.2020 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | 13-17.04 | 21-24.04 |
Українська мова Л.Г. Остапчук | ст. 79-81 Вправа 84 Опрацювати текст, визначити стиль, вказати основні ознаки стилю. Скласти складний план тексту. Записати все у зошити. самостійно опрацювати основні жанри публіцистичного стилю: нарис замітка репортаж інтерв'ю стаття кореспонденція рецензія презентація реклама. Скласти конспект. | 1.Опрацювати стор.143-145. Вправи 175,176(усно) Опрацювати пам'ятку стор.145. 2. Написати твір-роздум на запропоновані теми: Нам є чого бажати-щастя з волі! Не дай, доле, зубожіти на дух і на слово!Наші два крила- це людяність і правда Найвища нагорода-корисним буть народу 3. Опрацювати стор.207-209. Таблиця стор.209. Вправа 279(конспект) 4.Стор.208-209 Вправа 281(ІІ)письмово. Підготувати доповідь "Чи вміємо ми спілкуватися?" https://smotre tvidos.ru/ watch/lteratur n-organza Tsyi-ta-ugrupu vannya-za-pro gramoyu-zno -tipove- zavdannya- zno/dP4BEr ytQps?_ut l_t=vb | 1.Стор.218-220 Вправа 296, 297(усно) Вправа 298(ІІ завдання)письмово. 2. Параграф 47 Вправа 365,367(письмово) 3. Параграф 48 Вправа 371,373(письмово) 4. Повтор. параграф 48 Вправа 375,376(письмово) | 1. Повторення. Написання складних, складноскорочених слів, способи їх творення. Вправа 383 2. Повторення. Рід і число іменників, їх відмінювання. Вправа 372 3. Повторення. Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників. Вправа 366 4. Повторення. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Вправа 378 | 1. Повторити тему "Займенник" Вправа 380 2. Повторити тему "Дієслово" Вправа 379 3. Написати твір-роздум на тему: "Чому екологічну ситуацію у світі можна назвати віддзеркаленням "екологічної ситуації" всередині людини?” |
Українська література | Павло Загребельний "Роксолана". ст. 208-209. Опрацювати, скласти конспект. Роман Іваничук "Мальви" ст. 209-210, опрацювати, скласти конспект. Валерій Шевчук "Дім на горі" ст. 211-212. Опрацювати, скласти конспект Позакласне читання. Валерій Шевчук "Юнаки з огненної печі", прочитати. Відеоуроки | 1.Ервін Умеров. Життєвий і творчий шлях. Конспект. Стор. 213. 2.Прочитата і опрацювати оповідання "Самотність", стор.215-217. 3.Опрацювати теоретичний матеріал стор.213-214. 4.Сучасна українська література. Постмодернізм. Стор.218-220, конспект. Готуємо проєкт, стор.220 завдання 5. | 1.Поезія. Ігор Римарук. “Обнови”, стор. 220-221(опрацювати) 2. Василь Герасим'юк "Аркан", виразне читання, стор. 222(опрацювати) 3. Юрій Андрухович "Астролог", "Козак Ямайка", "Пісня мандрівного спудея". Стор.223-229, на стор.229 завдання 3, 13. 4. Юрій Іздрик "Вишиванка", "Молитва" Стор. 230-231(опрацювати) Стор. 232(завд.10, письм.) | 1. Марія Матіос стор. 232-236(опрацювати)Конспект 2. Сергій Жадан стор. 237-248(опрацювати) Стор.237 завдання 2, конспект. 3. Галина Пагутяк стор.241-242 Стор. 242 завдання 7. 4. Мирослав Дочинець "Криничар" стор.243-244 Прочитати роман. | 1.Оксана Забужко. Прочитати повість-притчу “Казка про калинову сопілку”. Заповнити паспорт твору. 2.Сергій Жадан. Прочитати роман "Ворошиловград", стор. 239-240 теорія. |
Англійська мова Л.О. Ткачук | Вправа 7 ст. 166 - 167 (читати, перекладати) Вправа 9 ст 167 (вставити лексичні одиниці) | Впр.3 ( стор. 169)-вивчити лексику , впр.4 ( стор.170)-з’єднати, впр.7 (стор.170- 171)-з’єднати, впр.7 (стор.171)-опрацювати лексику, впр.8 (стор.171)-вибрати правильні відповіді, впр.9 ( стор.172)-скласти речення , вивчити Для тих, xто готується до ЗНО з предмету- edera_osvitiria _greencountry: ENG101ізіЗНО .Англійська мова | впр10 (ст172-173)-доповнити речення назвами професій (письмово), впр11 ( ст 173)- відповідати на питання, впр 4 (ст 176)- вивисати та вивчити ключовіречення по темі «Вибір професії» | Вправа 6 ст.177-178– читати, перекладати. Вправа 7 ст. 178 – читати перекладати. Вправа 2 ст. 179– вивчити лексику. Вправа 3 ст. 179-181 – вставити слова письмово. Вправа 6 ст.182 – описати професію за планом письмово. Для всіх, хто готується до ЗНО – виконувати ЗНО 2015-2016 року основну і додаткову сесію - https://zno. osvita.ua/ english/ | впр 10, 11, 12,13 (ст 184-185) - письмово Для тих, хто готується до ЗНО з предмету - виконувати ЗНО 2017 року |
Німецька мова Л.П. Марчук | Урок 55, слова Вправи 1,2 ст. 130 https://www. youtube.com/ watch?v=_kU4oCmR FTw& feature= youtu.be | Продовжуємо вивчати німецьку, використовуючи технології дистанційного навчання! До вашоїуваги покрокова інструкція про те, як можна долучитися до заняття!!! 1. Для тих, хто використовуватиме у навчанні комп'ютер або ноутбук: - знайти впошукових системах сайт ZOOM.us; відкрити офіційну сторінкута зареєструватися. Потім скачати програму і надалі долучайтеся за моїм посиланням, що буде надіслано перед початком уроком у групу класу. 2. Для тих, хто буде займатися за допомогою планшета або телефона: *Android- PlayМаркет *IOS - App Storeдля цих пристроїввикористовуємо ZOOM Claud Meetings Долучаємося черезреєстрацію, а потім за окремим посиланням у групі перед початком уроку. 3. Розклад уроків: 11 клас-п'ятниця: 11.00- 11.45. | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | Продовжуємо дистанційно навчатися! Відео конференції на сервісі ZOOM та тестові завдання по класах на Classroom!!! | п'ятниця, 12.15 - відео конференція ZOOM; завдання на сервісі Classroom |
Зарубіжна література Т.П. Столярчук | 1. Анкета життя і творчості Хемінгуея. 2. Прочитати повість "Старий і море" | Опрацювати ст. 200 – 206 Ст. 206 - дати письмові відповіді на 2 запитання (на вибір) Виконати завдання за посиланням https://sites. google.com/ view/chern yakhiv-zosh -zl/главная -страница /11-б | Ґ.Ґарсіа Маркес «Стариганіз крилами» Опрацювати матеріал підручника ст. 207 – 215. Прочитати оповіданні«Стариган із крилами». Виконати завдання за посиланням: https:// sites.google. com/view/ chernyakhiv -zosh-zl/ главная- страница/ 11-б | Людина та пошуки сенсу життя у літературі 1. Переглянути зміст творів «Старий і море» Е. Хемінґуея та «Старий зкрилами» Ґ. Ґ. Маркеса. 2. Написати у зошит твір-роздум наодну із тем: «Чи є в сучасному світі місце для янголів?», «Треба прагнути бутилюдиною, незважаючи на всю жорстокість навколишнього світу, і це можливо!О. Генрі», «Людину можна знищити, алеперемогти її неможливо! Е.Хемінгуей) | Драматургія ІІ пол.20 століття 1.Ознайомитися з матеріалом ст.236-236, зробити візитку«театру абсурду». 2. Вивчити біографію Ежена Йонеско. 3. Виконати завдання«Драматургія ІІ пол..20 ст.» за посиланням: https://sites. google.com/ view/ chernyakhiv- zosh-zl/ главная- страница/ 11-б |
Історія України С.В. Іщенко | Прийняття Конституції 1996 р. Державотворчі процеси. “Партія влади”, особливості багатопартійної системи. № 22 https:// portfel.info/load/ 11_klas /istorija _ukrajini/ vlasov_2 019_rik_ riven_sta ndartu/ 23-1-0-26141 Практична робота. Державне будівництво в незалежній Україні Письмово. Завдання: 1) Ст.187 2) Ст.189 3) № 5-6, ст. 195 Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в с/г. Специфіка приватизації. Становище населення. № 23 | Міжнародні відносини України. №24-25. Використовуючи матеріал параграфів підручника та інтернет-джерела складіть таблицю «Україна на міжнародній арені» акцентуючи увагу на входженні країни до міжнародних організацій та відносинах з ними (з 1991 до підписання угоди про Асоціацію з ЄС) https:// portfel.info/ load/11 _klas/istorija _ukrajini/ vlasov _2019_rik_riven_ standartu /23-1-0-26141 Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа. Суспільно-політичне життя України в 2005-2014 рр. № 24-25. Письмово: завдання 1-4 на ст. 202, завдання 3-4 ст. 214. | ____________ | ____________ | _________ |
Всесвітня історія С.В. Іщенко | Здати д/з з всесвітньої історії (таблиці) до 07.04 та з історії України до 09.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО та ОВД http:// files.pidruchnyk. com.ua/ uploads/ book/11-klas-vsesvitnja -istorija- shhupak- 2019.pdf №28 Прояви міжнародної напруженості №28 У вигляді табл. Дайте характеристику найбільшим міжнародним кризам (1. Берлінські кризи; 2. війна в Кореї; 3. Карибська криза; 4. Війна у В’єтнамі; 5. Війна у Афганістані). Пункти для характеристики: 1) Причини; 2) Прояви; 3) Вирішення; 4) Наслідки. | Період розрядки в міжнародній політиці http://files. pidruchnyk. com.ua/ uploads/book/ 11-klas- vsesvitnja- istorija-shhupak- 2019.pdf № 29. Письмово завдання: 1), 2) – ІІ рівень, + 3 - ІІІ рівень ( на 10-12) Рецидиви Холодної війни. Від біполярного до багатополярного світу. № 29. Письмово завдання 1) та 2 ІІІ рівень + завдання 3 ІІ рівень ( на 10-12). | Здати д/з за попередні 2 тижні до 26.04 у фото на пошту irbiz@online.ua або viber. Дата здачі не подовжується!!! Проблема міжнародного тероризму № 30 Складіть таблицю-характеристику основних напрямків тероризму в світі. Визначте особливості сучасного тероризму на території Європи (не менше 5). Збройна агресія Росії щодо України № 30, Письмово завдання на ст 222: № 5,6 (І рівень), 2 (ІІ рівень), 1 (ІІІ рівень). Для учнів високого рівня лише завдання 1-3 (ІІІ рівень). | ||
Алгебра Л.А. Кравчук | Повторити параграф 14 №№14.11, 14.13, 14.16, 14.17, 14.19, 14.23, 14.25, 14.27, 14.29, 14.31, 14.35 Повторити №№ 14.55, 14.56 | Стор.137 завдання номер 14. | 14.55, 14.56. Параграф 15 прочитати, 15.1-15.5 виконати. | Параграф 16 прочитати. Виконати зелені 16.3-16.20. | Парараф 17. стор.159. 17.1- 17.14. |
Геометрія Л.А. Кравчук | Площа поверхні конуса. Прочитати та опрацювати параграф 11 ст. 278-279 Виконати 11.3, 11.7, 11.17, 11.21, 11.37, 11.39, 11,49 | Стор.279-280, параграф 11, номери 11.39- 11.45. Дивитсь з понеділка трансляцію уроків по телевізору. | 11.46-11.51. | Сторінка 285, завдання 11(1-6) | Стор.286. Домашня самостійна робота 6 |
Біологія О.В. Білоус | Параграфи 39-48 Підготувати матеріали (літературні та інтернет-джерела) для виконання практичної роботи ст. 171 | Опрацювати п.49-50. Виписати в зошит представників рослин і тварин, які занесені до Червоної книги Житомирської області. ПІДГОТОВКА ДО ЗНО: https://www. youtube.com/ playlist?list= PLR8wzszIq uejIUA6YYX CIsWaAug9 VDvTG&am p;fbclid=Iw AR0jxdbtBj aHtqjkARO6 7qOqgxZRl SQZ4J-Yak LZLE_Rohcf HS33 dMhVXNk | Виконати практичну роботу за планом ст.171. Опрацювати п.51. Для тих, хто готується до ЗНО, використайте онлайн-курс"Автостопом по біології". | Опрацювати п.51-52. Виконати творче завдання ст.177. | Опрацювати п.53-54. Для тих, хто готується до ЗНО, звернути увагу на центри походження культурних рослин і центри одомашнення тварин ст.181-183. |
Географія Ю.Р. Балан | Повторити. Топографічна карта. Визначення прямокутних та географічних координат | Глобальна економіка. Сектори виробництва: первинний, вторинний, третинний. Опрацювати №22-24. | Політична географія та геополітика. Українська держава. Д/З: Опрацювати №26, 27. | Населення України. Д/З: Виконання практичної роботи № 9. Опрацювати № 28. | Україна на окремих світових торгових ринках. Сучаснийстан енергетики. Д/З: Опрацювати№ 30 |
Фізика О.В. Кирийчук | РЛ Фізика- Ютуб https://www. youtube.com/ channel/ UCSdDqsIYf 9v5UEWT Nda1YBw Курси фізики старшої школи Уроки 423-426 Параграфи 32-33. Вправи 32, 33 | РЛ Фізика- Ютуб https://www. youtube.com/ watch?v= zOM4h_Dt9_s https://www. youtube.com/ watch?v= jQeu7WV2jjU Курси фізики старшої школи Уроки 434-436, 426 Параграфи 34, 35 Вправи 34, 354. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 816507 | 1. Розв’язування задач. Підготовка доконтрольної роботи. Підручник, ст.209,завдання для самоперевірки 3 та 4. Задачі на фотоефект https://www. youtube.com/ watch?v=yHY A8pcuuu8& ;t=146s Задачі на інтерференцію https://www. youtube.com/ watch?v= ZCvgDuA OMiY& list=PLYLAAG sAQhw9nEvX4 BxcRMTRffGvI zMis& index=6 Задачі на дифракціюсвітла https://www. youtube.com /watch?v=- XcY7LSV6fw &list= PLYLAAGsA Qhw9nEv X4BxcRMT RffGvIzMis& amp;index=9 Підготовка до кр https://www. youtube. com/watch?v =8-ReNkeR Bh0& list=PLYLA AGsAQhw9 nEvX4BxcR MTRffGvIzM is& index=15 2. Лабораторна робота №7 ст.206 записати вробочий зошит інструкцію, виконати за даними з ППЗ за посиланням https://www. youtube. com/watch?v =uNo itBCWFQE, період гратки 1/100. 3. Контрольна робота. Виконати тестування запосиланням join.naurok.ua код доступу235761 до 12 квітня | §36, конспект, вправа 36 (3,4,5) §37,конспект, вправа 37 §38,конспект, вправа 38(3,4) Експериментальне завдання оформити як проект Відеоуроки https://www. youtube.com/ watch?v=1 _ewt9H PvJU& amp;list= PLYLAAGsAQhw- 1grjrzQxwUBh I7Qy-zS0D& amp;index=1 Школа онлайн https://www. youtube.com /watch?v= CdvFAzaxuw I& list=PLFVSJg Zgf7h-qJB QG9cs8S USNKxKdqt0 k& index=2 https://www. youtube.com/ watch?v= KeQkjGjvSpw &amp ;list=PLFV SJgZgf7h- qJBQG9cs 8SUSNKxK dqt0k& amp;index=21 Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 836390 до 24.04 | §39, конспект, вправа 39 (1,4,6)§40, конспект, вправа 40(1-5) Відеоуроки https://www. youtube.com/ watch?v=eq_ UeRg5 gGI& ;amp; list=PLYL AAGsAQhw-1grjrzQxw UBhI7Qy-zS0D& ;amp;index=21 |
Астрономія О.В. Кирийчук | Тема 5 ст.74-89 опрацювати Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 326203 та 509939 | 1.Тема 6 ст. 90. «Наша Галактика» опрацювати. https://www. youtube. com/watch?time_continue =7&v =Z0LL81 1iD1I& feature= emb_logo 2. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 991460, 209492 | Тема 7 Будова і еволюція Всесвіту. Короткий конспект. Відеоматеріал https://sites. google.com/ site/informatika 201718/ astronomia/ 10-nasa- galaktika- budova-i- evolucia- vsesvitu- zitta-u- vsesviti | Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua код доступу 400185 | |
Хімія І.С. Гарбарчук | Параграф 28. Вправа 231 | Підручник 2019 року. Параграф 26, завдання 209-213 у кого підручники за інші роки - написати у листі рік видання. Попередні завдання на перевірку надсилати у вайбер вчителю | параграф 29, завдання 232-239 | параграф 30, завдання 242, 244-246 | |
Економічне моделювання Д.І. Троценко | Визначення абсолютних та порівняльних переваг. Опрацювати § 53 ст. 203 | ТЕМА: «Визначення обсягу імпортута експорту товарів » Опрацювати по підручнику §54, с.207 | ТЕМА: «Визначення курсів валют »Опрацювати по підручнику §56, с.214,письмово виконати завдання на с. 218 . | ТЕМА: «Попит і пропозиціяі ноземної валюти ». Опрацювати по підручнику §56, с. 217 -218 . | ТЕМА: «Визначення вигод та втрат імпортерів (експортерів) товарів та послуг від зміни курсу національної валюти». Опрацювати по підручнику §56, с. 218. Д\З дати відповіді на тести,с. 219. та переглянути мультфільм шістьісторій про економіку Для додаткових консультацій звертатися до вчителя: trotsenkodmutro@ gmail.com |
Інформатика В.І. Плечко | §17(Н. В.Морзе ст. 167-173) https://www. youtube.com/ watch?v= i5lv67IUDx g&list= PLWnU3SA BBDUraH7 W08Zi GgbDmYSC BJOPY& index=1 | §18(Н. В.Морзе ст. 174-184) https://www. youtube.com/ watch?v=i6Ett-B7SFY& ;t=1s | §18 повторити (Н. В.Морзе ст. 174-184) Виконати практичну роботу, що на відео https:// www.youtube. com/watch?v =i6Ett-B7SFY&a mp;t=1s Потрібно мати доступ до програми Access!!! | §19 (Н. В.Морзе ст. 183-190) https://www. youtube.com/ watch?v=8yrtQmaY K9E&t=1s Потрібно мати доступ до програми Access!!! | §19 повторити (Н. В.Морзе ст. 183-190) Виконати практичну роботу, що на відео https:// www.youtube. com/watch?v=8yrtQmaYK 9E&t=1s Потрібно мати доступ до програми Access!!! |
Креслення Г.Д. Жидецький | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) | Розміщення об'єктів на присадибній ділянці (будинок, господарський будинок, клумби, тощо) |
Фізична культура В.Я. Євпак | https://www. youtube.com/ watch?v= ZIdspGU yhzY& feature= share | https://www .facebook.com/ groups/ 13796440 68760985/ permalink/ 29109437 62297667/ wym-15853 40874061 | Баскетбол Плей-офф NBA, 10 poків назад, кращий плей-оф в історіі NBA https://www. youtube.com/ watch?v= IAZ6v9Xa hS8&app =desktop | 1) 6 історій від украінців, які знайшли мотивацію в спорті https://inspired. com.ua/practice /people/ sport-motivation/ 2) Мотиваційне відео для спорту та життя https:// www.yotube. com/watch?v= 01kV6idRKB8 3) Зарядка під музику ( в ранковий час кожного дня) 4) Спеціальні бігові вправи (понеділок , середа, п'ятниця) на місці 15 секунд а) біг на місці - 3 рази б) біг із закиданням гомілки - 3 разив) дріботливий біг на носках - 3 рази 5) Піднімання в сід за 1 хв. (понеділок,середа,п'ятниця) 6) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(юнаки) по 20 разів (четверг) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхності висотою 30 см.(дівчата) по 20 разів ( четверг) Всі вправи виконувати здоровим дітям під наглядом батьків! | Технікавиконання підтягування https://m. youtube.com/ watch?v= ky274kFzATo Перші Олімпійські успіхи України https://m. youtube.com/ watch?v= tyLVSZnpZwO Зарядка для розслаблення м’язів https://m. youtube.com/ watch?feature= youtu.be& v=qXfNYzoRX1w 1) Вистрибування до верху з положення сидячи (середа, п’ятниця) Дозування: 5серій по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 30 хвилин) 2) а) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (юнаки) Дозування: 3серії по 19 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) б) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від поверхні висотою 30 см (дівчата) Дозування: 2серії по 17 разів (інтервал відпочинку між серіями 1 година) 3) Ходьба гусиним кроком (вівторок, четверг)Дистанція: 9 метрів Дозування: 5серій ( інтервал відпочинку 1 година) 4) Піднімання всід за 1 хв (вівторок, четвер) Дозування: 3серії ( інтервал відпочинку 2 години) |
Коментарi